25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Dirt Rally 2.0 teszt – Colin McRae nyomában... [hozzászólások]



Írd ide hozzászólásod:

Sityi
Sityi [1615]
Tippre az a Fiat inkább a Lancia Fulvia HF lenne. De mindegy. Ha figyeltél volna, akkor nem emiatt panaszkodnál, hanem az általam javasolt Freeplay módban próbálgatnád a többi autót.
Továbbra sem értem egyébként, miért vagy kiakadva a játékon. Azt elfogadom, hogy nem tetszik, de hogy megkérdőjelezed a valósághűségét, azzal nem tudok mit kezdeni. Az előző részből videótesztet készítettem, ott a link a cikkben - már 2015-ben is tudni lehetett, hogy ez nem a könnyed(ebb) Dirt fősodor része lesz, hanem keményvonalas cucc. Ebben a részben nemcsak a közösség visszajelzéseire építettek, hanem rally versenyzőket is megkérdeztek: eleve a navigátorunk Phil Mills, aki Petter Solberg navigátora volt, és nem csak a szöveget mondta fel a fejlesztés során. De segített Ryan Champion és Jon Armstrong is, akik ugyan nem világbajnokok, de aktívan versenyeznek. És ha már Solberg: a fia, Oliver is besegített kicsit. Illetve egy random onboard videó a játékból egy olyan játékostól, aki nálam láthatóan jobban keni. Ez miben más a valóságnál (újfent random onboard felvétel)? Van amúgy egy olyan sanda gyanúm, hogy te egy Dirt 5-öt vártál, és emiatt vagy csalódott a játékban. Kár, hogy az első rész oktatóvideói kimaradtak ezúttal, ott ugyanis nagyon jól elmagyarázták, hogy a rallyversenyzés arról szól, hogy egyensúlyban tartod az autót - mivel itt a mechanikus tapadás dominál, ezért van pár furcsának tűnő trükk, pont emiatt. És persze a poros-murván út tud annyira csúszni, mint a havas-jeges, hát nagyon kell keresni azt a kevés tapadást is. Ez adja a nehézséget.

A vasadhoz gratula, de ez csak az érem egyik oldala. A másik az lenne, hogy megküldted-e már murván úgy rendesen? Amúgy tapasztalatom szerint a legtöbb autó ha a KRESZ-t betartva vezeted, nagy különbséget nem érezni - mondom ezt a szimulátoros, meg a pár valós kocsi vezetése alapján (a legmorcabb gép ilyen szempontból egy Impreza WRX volt). Ha padlózod, az már persze más, de ott válik el a kocasofőr a versenyzőktől - főleg, ha 250-300 lóerő )vagy több) tombol a motorháztető alatt.

A WRC-t én is a Eurosporton követtem Loeb dominanciájáig (aztán azt hiszem, Ogier nyerte magát gennyesre, most meg már ennyire se követem hosszú idő óta). A finn kilátogatás amiatt volt lehetséges, mert Jyväsklyäben jártam egyetemre, és a Paviljonkiban dolgoztam, ami a központ / parc fermé volt ekkor. Tévén valóban jobban követhető, de azért van annak valami sajátos élménye, amikor méterekre húznak el melletted ezek a gépszörnyek olyan tempóban, hogy csak lesel.
Előzmény:

Vissza