Tippre az a Fiat inkább a Lancia Fulvia HF lenne. De mindegy. Ha figyeltél volna, akkor nem emiatt panaszkodnál, hanem az általam javasolt Freeplay módban próbálgatnád a többi autót.
Továbbra sem értem egyébként, miért vagy kiakadva a játékon. Azt elfogadom, hogy nem tetszik, de hogy megkérdőjelezed a valósághűségét, azzal nem tudok mit kezdeni. Az előző részből videótesztet készítettem, ott a link a cikkben - már 2015-ben is tudni lehetett, hogy ez nem a könnyed(ebb) Dirt fősodor része lesz, hanem keményvonalas cucc. Ebben a részben nemcsak a közösség visszajelzéseire építettek, hanem rally versenyzőket is megkérdeztek: eleve a navigátorunk Phil Mills, aki Petter Solberg navigátora volt, és nem csak a szöveget mondta fel a fejlesztés során. De segített Ryan Champion és Jon Armstrong is, akik ugyan nem világbajnokok, de aktívan versenyeznek. És ha már Solberg: a fia, Oliver is besegített kicsit. Illetve egy random onboard videó a játékból egy olyan játékostól, aki nálam láthatóan jobban keni. Ez miben más a valóságnál (újfent random onboard felvétel)? Van amúgy egy olyan sanda gyanúm, hogy te egy Dirt 5-öt vártál, és emiatt vagy csalódott a játékban. Kár, hogy az első rész oktatóvideói kimaradtak ezúttal, ott ugyanis nagyon jól elmagyarázták, hogy a rallyversenyzés arról szól, hogy egyensúlyban tartod az autót - mivel itt a mechanikus tapadás dominál, ezért van pár furcsának tűnő trükk, pont emiatt. És persze a poros-murván út tud annyira csúszni, mint a havas-jeges, hát nagyon kell keresni azt a kevés tapadást is. Ez adja a nehézséget.
A vasadhoz gratula, de ez csak az érem egyik oldala. A másik az lenne, hogy megküldted-e már murván úgy rendesen? Amúgy tapasztalatom szerint a legtöbb autó ha a KRESZ-t betartva vezeted, nagy különbséget nem érezni - mondom ezt a szimulátoros, meg a pár valós kocsi vezetése alapján (a legmorcabb gép ilyen szempontból egy Impreza WRX volt). Ha padlózod, az már persze más, de ott válik el a kocasofőr a versenyzőktől - főleg, ha 250-300 lóerő )vagy több) tombol a motorháztető alatt.
A WRC-t én is a Eurosporton követtem Loeb dominanciájáig (aztán azt hiszem, Ogier nyerte magát gennyesre, most meg már ennyire se követem hosszú idő óta). A finn kilátogatás amiatt volt lehetséges, mert Jyväsklyäben jártam egyetemre, és a Paviljonkiban dolgoztam, ami a központ / parc fermé volt ekkor. Tévén valóban jobban követhető, de azért van annak valami sajátos élménye, amikor méterekre húznak el melletted ezek a gépszörnyek olyan tempóban, hogy csak lesel.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II
- 2. Harold Halibut teszt – Menni vagy maradni
- 3. Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata
- 4. Infection Free Zone early access próbakör
- 5. Heading Out – májusban indulunk!
Legfrissebb fórumtémák
- 19:35
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2428]
- 19:30
- Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással [hozzászólások] [1]
- 12:17
- A Watch Dogs franchise halálát pletykálják [hozzászólások] [5]
- 10:30
- Elden Ring [52]
- 08:20
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [18]
- 21:26
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43679]
- 16:22
- Fallout 4 [129]
- 14:07
- Phantom Fury teszt – Ez a bomba kicsit besült [hozzászólások] [4]
- 15:07
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1421]
- 14:11
- Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata [hozzászólások] [3]