Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Megjelent a The Ascent, mit mutatnak a pontok? [hozzászólások]



Írd ide hozzászólásod:



33730 levél
21.08.05. 23:39
Creativ3Form
Na, akkor egy rövid helyzetjelentés, ami cirka 20 óra után alakult ki bennem (ez egy single és egy haveri co-op kalandozást foglal magába). Szóval...a hangulat, az atmoszféra, a látvány, a gunplay fantasztikus! Olyan szinten beszippant, hogy arra szavak nincsenek. Előzetesen picit féltem attól, hogy pár óra után unalmas és montoton lesz a játékmenet, de ezalatt a cirka 20 óra alatt egyszer se éreztem, hogy kezdene fárasztó lenni. Csak ámulok és bámulok, hogy ezt mindössze 10-12 ember csinálta, és mellé úgy néz ki, hogy leesik az állam, valamint egy darab game-breaking buggal se rendelkezik. Természetesen azért nem bugmentes és vannak idegesítő bakijai. Pl. a küldetést jelző ikonok...nos...nem mondom, hogy használhatatlanok, csak éppen nem nyújtanak mindig megfelelő segítséget. Nem egyszer előfordult, hogy odamentem az adott pontra, amit jelzett nekem a küldetés ikon, de nem történt semmi. Majd cirka 20 perc bolyongás után kiderült, hogy azért nem, mert két szinttel lejjebb voltam, mint kellett volna. De ezt SEHOGY nem jelezte nekem se a térkép, se a küldetés ikon. Nem hiszem, hogy annyira bonyolult lett volna odaszerkeszteni egy nyilat vagy valami más jelölést, hogy a megfelelő szinten van-e az ember. A másik, hogyha az ellenfél beakad két tereptárgy közé, akkor hirtelen halhatatlanná válik, és addig nem múlik el ez a...képessége, amíg ki nem jön a két tereptárgy közül. Nem túl poén, amikor egy nagyobb összecsapás végén, nyúlfarknyi életerővel a neved alatt, szembetalálod magad egy ilyen NPC-vel. De a kedvencem az, amikor kijelölsz egy, a szintednek megfelelő vagy akár annál már sokkal alacsonyabb szintű küldetést, de ahhoz, hogy elérj a küldetés helyszínére, többször is olyan területen kell áthaladnod, ahol nálad 4-5 szinttel erősebb ellenfelek vannak. Abszolute WTF megoldás, nem is értem ezt, hogy gondolhatták komolyan. Rengeteg mellék küldim azért van függőben, mert olyan helyen van, amin nálam sokkal erősebb ellenfelekkel van telepakolva. Plusz ha már küldik...pöppet érdekes döntésnek tartom, hogyha co-op-ban nyomod egy haveroddal, akkor csak és kizárólag a host, a party leader látja és tudja kiválasztani a küldiket, legyen szó fő vagy mellék küldiről. Én, mint meghívott játékos, hiába lépek be a küldetés fülbe, semmit nem látok. Akkor se, ha egy küldetést adó NPC-től én vettem fel a küldetést, és a játék ki isírta ezután, hogy mostantól elérhető.
Viszont ezek, bár kissé idegesítő bakik, de azért nem olyan mértékben, hogy elvegyék a kedvem attól, hogy minden nap belépjek és folytassam hol az egyedül, hol a haverral elkezdett kalandot. Aki szereti ezt a műfajt, annak mindenképpen ajánlott főleg, hogy a game pass keretein belül "ingyen" játszható.

Ízelítőnek pár kép:

01
02
03
04
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Vissza