26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Zeno Clash - Source motorral

Bejelentették az akció-szerepjátékot.

Írta: Retee 2 hozzászólás

A Valve szolgálatában álló csapat, az ACE Team egy új játék fejlesztésébe fogott bele, amely a Half-Life 2 grafikai motorját, a Source-t használja. A meglehetősen hybrid stílusú projekt egy káoszdúlta fantasy-cyberpunk világban játszódik, s míg mi FPS perspektívából indulhatunk neki a történetnek, addig azonban sztorink RPG elemekkel is vegyítve lesz. A történet kezdetén főszereplőnket száműzik saját klánjából, és még saját testvérei is rá vadásznak. Hősünk végső kétségbeesésében nekiindul a "világ végének", a sivatagnak. A meglehetősen groteszk világban játszódó Zeno Clash a tervek szerint 2008-ban jelenik meg PC-re, a Valve kiadásában.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

További képek

  • Zeno Clash
  • Zeno Clash
  • Zeno Clash
  • Zeno Clash

Zeno Clash

Platform:

Fejlesztő: ACE Team

Kiadó: Valve

Forgalmazó: CD Projekt

Megjelenés: 2008.

Minimális rendszerigény: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, 3 GB HDD, 128 MB-os 3D kártya (Radeon 9600, GeForce 6600 vagy jobb)

Ajánlott konfiguráció: Core 2 Duo 2,4 GHz, 1 GB RAM, GeForce 7600, Radeon X1600 vagy jobb

» Tovább a játék adatlapjára

HOZZÁSZÓLÁSOK

Creativ3Form
Creativ3Form [33872]
Kitolva

Nos...igen...ez egy...eléggé érdekes game. A grafikai megjelenítés és a világ, amiben játszódik, nagyon tetszetős. Kicsit morbid, amolyan Tim Burton féle atmoszféra, de ez kevés. Kevés, ugyanis maga a játékmenet nem nagy durranás. Adott a főhős, aki megöli a saját Apj-anyját (Father-Mother) és menekülnie kell. Menekülnie a testvérei és az apj-anya csatlósainak haragja elől. A keret ennyi, de ahogy haladunk előre még történnek érdekességek, de ebbe most nem megyek bele. Túl hosszú lenne és bonyolult is. A lényeg, hogy minden pályán ugyan az van. Elindulsz A pontból, és az utadba kerülő ellenfeleket vagy levered, vagy lelövöd ha éppen az utadba akad egy a pályán elszórt stuki vagy puska és...ennyi. Aztán elérsz B pontba és vége a pályának. Annyi nehézség és változatosság van, hogy a vége felé már egyre több és erősebb ellenfeleid lesznek, de addigra már annyira megszoktad a harcrendszert, hogy semmi nehézséget nem jelent eljutni a stáblistáig. Néha akad egy-két kisebb rejtvény, de ezek olyan primitívek, hogy nem kell okosabbnak lenned egy ötödikesnél ahhoz, hogy túljuss rajta.
A grafika valamint az atmoszféra mellett egyedül a közelharc rendszer érdemel dicséretet, de az nagyon. Rendkívül precízen csinálták meg ezt a részt, komolyan több kombó van, mint egy Mortal Kombatban. Na jó, ennyire azért nem durva, de FPS nézetben kimondottan sok lehetőséged van az ellenfelek agyonverésére. Már-már szimulátor szinten van jelen ez a rendszer, komolyan néha azaz érzésem volt, hogy a következő pofont már érezni is fogom. Erre a részére remélem más játék stúdiók is ráfekszenek vagy csak lekoppintják ezt a részt, mert hatalmas játékokat lehetne kreálni. Teszem azt, egy Harcosok Klubja game FPS nézetben. Igen…na most csorog a nyálam.:-D
Szóval szerintem ez a világ sokkal de sokkal többet érdemelt volna egy egyszerű beat em’ up koncepciónál, ugyanis hiába a szép graf, meg az imént dicsért világ...az összkép kevés az üdvösséghez.

5/10
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (2 db)