A Valve szolgálatában álló csapat, az ACE Team egy új játék fejlesztésébe fogott bele, amely a Half-Life 2 grafikai motorját, a Source-t használja. A meglehetősen hybrid stílusú projekt egy káoszdúlta fantasy-cyberpunk világban játszódik, s míg mi FPS perspektívából indulhatunk neki a történetnek, addig azonban sztorink RPG elemekkel is vegyítve lesz. A történet kezdetén főszereplőnket száműzik saját klánjából, és még saját testvérei is rá vadásznak. Hősünk végső kétségbeesésében nekiindul a "világ végének", a sivatagnak. A meglehetősen groteszk világban játszódó Zeno Clash a tervek szerint 2008-ban jelenik meg PC-re, a Valve kiadásában.
Zeno Clash - Source motorral
Bejelentették az akció-szerepjátékot.
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
További képek
Zeno Clash
Platform:
Fejlesztő: ACE Team
Kiadó: Valve
Forgalmazó: CD Projekt
Megjelenés: 2008.
Minimális rendszerigény: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, 3 GB HDD, 128 MB-os 3D kártya (Radeon 9600, GeForce 6600 vagy jobb)
Ajánlott konfiguráció: Core 2 Duo 2,4 GHz, 1 GB RAM, GeForce 7600, Radeon X1600 vagy jobb
HOZZÁSZÓLÁSOK
Creativ3Form 2009.07.19. 13:54 [33872]
Kitolva
Nos...igen...ez egy...eléggé érdekes game. A grafikai megjelenítés és a világ, amiben játszódik, nagyon tetszetős. Kicsit morbid, amolyan Tim Burton féle atmoszféra, de ez kevés. Kevés, ugyanis maga a játékmenet nem nagy durranás. Adott a főhős, aki megöli a saját Apj-anyját (Father-Mother) és menekülnie kell. Menekülnie a testvérei és az apj-anya csatlósainak haragja elől. A keret ennyi, de ahogy haladunk előre még történnek érdekességek, de ebbe most nem megyek bele. Túl hosszú lenne és bonyolult is. A lényeg, hogy minden pályán ugyan az van. Elindulsz A pontból, és az utadba kerülő ellenfeleket vagy levered, vagy lelövöd ha éppen az utadba akad egy a pályán elszórt stuki vagy puska és...ennyi. Aztán elérsz B pontba és vége a pályának. Annyi nehézség és változatosság van, hogy a vége felé már egyre több és erősebb ellenfeleid lesznek, de addigra már annyira megszoktad a harcrendszert, hogy semmi nehézséget nem jelent eljutni a stáblistáig. Néha akad egy-két kisebb rejtvény, de ezek olyan primitívek, hogy nem kell okosabbnak lenned egy ötödikesnél ahhoz, hogy túljuss rajta.
A grafika valamint az atmoszféra mellett egyedül a közelharc rendszer érdemel dicséretet, de az nagyon. Rendkívül precízen csinálták meg ezt a részt, komolyan több kombó van, mint egy Mortal Kombatban. Na jó, ennyire azért nem durva, de FPS nézetben kimondottan sok lehetőséged van az ellenfelek agyonverésére. Már-már szimulátor szinten van jelen ez a rendszer, komolyan néha azaz érzésem volt, hogy a következő pofont már érezni is fogom. Erre a részére remélem más játék stúdiók is ráfekszenek vagy csak lekoppintják ezt a részt, mert hatalmas játékokat lehetne kreálni. Teszem azt, egy Harcosok Klubja game FPS nézetben. Igen na most csorog a nyálam.:-D
Szóval szerintem ez a világ sokkal de sokkal többet érdemelt volna egy egyszerű beat em up koncepciónál, ugyanis hiába a szép graf, meg az imént dicsért világ...az összkép kevés az üdvösséghez.
5/10
Nos...igen...ez egy...eléggé érdekes game. A grafikai megjelenítés és a világ, amiben játszódik, nagyon tetszetős. Kicsit morbid, amolyan Tim Burton féle atmoszféra, de ez kevés. Kevés, ugyanis maga a játékmenet nem nagy durranás. Adott a főhős, aki megöli a saját Apj-anyját (Father-Mother) és menekülnie kell. Menekülnie a testvérei és az apj-anya csatlósainak haragja elől. A keret ennyi, de ahogy haladunk előre még történnek érdekességek, de ebbe most nem megyek bele. Túl hosszú lenne és bonyolult is. A lényeg, hogy minden pályán ugyan az van. Elindulsz A pontból, és az utadba kerülő ellenfeleket vagy levered, vagy lelövöd ha éppen az utadba akad egy a pályán elszórt stuki vagy puska és...ennyi. Aztán elérsz B pontba és vége a pályának. Annyi nehézség és változatosság van, hogy a vége felé már egyre több és erősebb ellenfeleid lesznek, de addigra már annyira megszoktad a harcrendszert, hogy semmi nehézséget nem jelent eljutni a stáblistáig. Néha akad egy-két kisebb rejtvény, de ezek olyan primitívek, hogy nem kell okosabbnak lenned egy ötödikesnél ahhoz, hogy túljuss rajta.
A grafika valamint az atmoszféra mellett egyedül a közelharc rendszer érdemel dicséretet, de az nagyon. Rendkívül precízen csinálták meg ezt a részt, komolyan több kombó van, mint egy Mortal Kombatban. Na jó, ennyire azért nem durva, de FPS nézetben kimondottan sok lehetőséged van az ellenfelek agyonverésére. Már-már szimulátor szinten van jelen ez a rendszer, komolyan néha azaz érzésem volt, hogy a következő pofont már érezni is fogom. Erre a részére remélem más játék stúdiók is ráfekszenek vagy csak lekoppintják ezt a részt, mert hatalmas játékokat lehetne kreálni. Teszem azt, egy Harcosok Klubja game FPS nézetben. Igen na most csorog a nyálam.:-D
Szóval szerintem ez a világ sokkal de sokkal többet érdemelt volna egy egyszerű beat em up koncepciónál, ugyanis hiába a szép graf, meg az imént dicsért világ...az összkép kevés az üdvösséghez.
5/10
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Star Wars Episode I: Jedi Power Battles teszt
- 2. Marvel's Spider-Man 2 PC-s teszt – Pókember második kalandja is PC-re költözött
- 3. Napokon belül elrajtol a Sancticide korai változata
- 4. Keep Driving teszt – Az út maga a cél
- 5. Hoppá! Törölték a Football Manager 2025-öt!
Legfrissebb fórumtémák
- 22:04
- Path of Exile 2 [35]
- 21:18
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1479]
- 11:48
- Sorozatok [10882]
- 21:13
- Szét*** az ideg [5246]
- 10:28
- VR-verziót kap a Sid Meier’s Civilization VII [hozzászólások] [2]
- 23:07
- Kipróbálhatod az Amerzone: The Explorer’s Legacyt [hozzászólások] [2]
- 15:13
- GG - GameGuess játék [844]
- 15:10
- Helyzetjelentés [157304]
- 14:56
- Új gép és bővítés - tippek és tanácsok [15115]
- 10:00
- Kingdom Come: Deliverance II [13]