Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

E3 2013

Titanfall

Titanfall E3 interjú

Kicsit többet tudhatunk meg, honnan vettek ihletet a játékhoz, valamint a fejlesztés közben adódott kihívásokról.

2013.06.17. 08:00 | szerző: Fade | kategória: E3 2013

A Respawn Entertainment első játéka, a Titanfall máris rengeteg embernek belopta magát a szívébe. A Gametrailers jóvoltából ebben az interjúban Joel Emslie, a játék művészeti vezetője mesél pár érdekességet a játékról. Elmondja például, hogy a legfőbb kihívásnak a pilóták mechanikája bizonyult, ezen belül is a megfelelő látószög és a mozgékonyságuk kiegyensúlyozása. Nagy fejtörést okozott nekik az is, hogy alkossák meg az egyensúlyt a robotok és a gyalogosan közlekedő játékosok közt. Olyan pályákat kellett létrehozniuk, amely egyik felet sem zárja ki a küzdelemből, mindkettő számára azonos mennyiségű lehetőséget ad a másik elpusztítására. Dizájn oldalról a sci-fi környezet mellett döntöttek, hiszen így sokkal változatosabb környezeteket tudnak alkotni. Az óriásrobotos lövölde jövő tavasszal érkezik PC, Xbox 360 és Xbox One platformokra. ■

Titanfall
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Titanfall

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló
Jó okkal csúszik egy hónapot a Get Even Jó okkal csúszik egy hónapot a Get Even
Vasárnapig ingyen próbálható ki a Fallout 4 Vasárnapig ingyen próbálható ki a Fallout 4
Újabb képek az Escape from Tarkovból Újabb képek az Escape from Tarkovból