For Honor
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

E3 2013

Titanfall

Titanfall E3 interjú

Kicsit többet tudhatunk meg, honnan vettek ihletet a játékhoz, valamint a fejlesztés közben adódott kihívásokról.

2013.06.17. 08:00 | szerző: Fade | kategória: E3 2013

A Respawn Entertainment első játéka, a Titanfall máris rengeteg embernek belopta magát a szívébe. A Gametrailers jóvoltából ebben az interjúban Joel Emslie, a játék művészeti vezetője mesél pár érdekességet a játékról. Elmondja például, hogy a legfőbb kihívásnak a pilóták mechanikája bizonyult, ezen belül is a megfelelő látószög és a mozgékonyságuk kiegyensúlyozása. Nagy fejtörést okozott nekik az is, hogy alkossák meg az egyensúlyt a robotok és a gyalogosan közlekedő játékosok közt. Olyan pályákat kellett létrehozniuk, amely egyik felet sem zárja ki a küzdelemből, mindkettő számára azonos mennyiségű lehetőséget ad a másik elpusztítására. Dizájn oldalról a sci-fi környezet mellett döntöttek, hiszen így sokkal változatosabb környezeteket tudnak alkotni. Az óriásrobotos lövölde jövő tavasszal érkezik PC, Xbox 360 és Xbox One platformokra. ■

Titanfall
A legutóbbi Titanfall cikkek, hírek

hozzászólások (0)

további hírek

JátszóDome: Sniper Elite 4 - 2. rész

Közel egy órán át folytatódnak kalandjaink San Celini szigetén.

Négy új videón a Horizon: Zero Dawn, amely pontokat is kapott már

Bemutató a világ felfedezéséről, annak lakóiról, a vadászatról és a főhősről, Aloyról.

Square Enix akció a Steamen, Bandai Namco a Humble Store-ban

Ezen a hétvégén a két japán kiadó játékait lehet olcsón begyűjteni.

JátszóDome: videón a Husk első órája

A Twin Peaks és a Silent Hill hangulatát ígérték a fejlesztők.

Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands gépigény és nyílt béta

Jövő hétvégén tartja a nyílt bétát a Ubisoft, amelyhez részletes gépigényt is mellékeltek.