Játék
H-Hour: World's Elite Unreal Engine 4 bemutató
A SOCOM egykori fejlesztői új akciójátékon dolgoznak, amelyhez a népszerű grafikus motor legújabb változatát használják.
2014.07.03. 12:25 | GeryG | kategória: Játék
H-Hour: World's Elite címmel készül a hangzatos nevű Special Operations Forces Studios első játéka. A stúdiót olyan fejlesztők alapították, akik korábban a SOCOM szérián dolgoztak, így megfelelő tapasztalattal rendelkeznek egy remek akciójáték elkészítéséhez. A H-Hourről egyelőre nem sokat lehetett hallani, elkészítését a tavaly nyári sikeres Kickstarter kampány tette lehetővé. A csapatalapú taktikai akciójáték kifejezetten a többjátékos módra gyúr, az ígéretek szerint első körben hat pálya és négy játékmód áll majd a játékosok rendelkezésére. A játékmenet a realizmusra épít, vagyis nem lesz regeneráció, a magányos farkasok nem sokáig fogják húzni a harctéren, aki pedig nem visel páncélt, az még hamarabb elhalálozik. A játék folyamatosan figyelni fogja tevékenységünket és kiértékeli cselekedeteinket, hogy később tippeket, tanácsokat adjon, ha rosszul csináltunk valamit.
A játék alá eredetileg a már jól ismert Unreal Engine 3-at szánták, ám mostanra a generációváltás mellett döntöttek a srácok, így az Unreal Engine 4 fog felelni a látványért. Erről egy új trailert is készítettek a napokban, amely a motor képességeit prezentálja. A H-Hour: World's Elite leghamarabb 2015-ben jelenhet meg, akkor PC-re és PlayStation 4-re lesz elérhető. ■
hozzászólások (5)

Látványra szép és jó de lemerem fogadni, hogy a tükröket még mindig nem kezeli. Elég illúzió romboló az ha egy szépen kidolgozott játéknál mondjuk elbújunk, vagy csak bemegyünk a fürdő szobába és ha végignézünk, a tükör helyén egy szürke pacát látunk.

Lehet az en emlekeim csalnak, de az utobbi 6-8evben mar eleg tisztesseges tukor megjelenitesekre emlekszem. :-D

Hát én hány UE-es játékkal játszottam mindben hiányzott a tükör a falról ( vissza olvasva lehet hogy kicsit félreérthető voltam sry a tükrökre gondoltam mint pl: a fürdőszoba tükör )

Egyébként valóban meglepően kevés játékban találni tükröt még ma is, pedig nem hiszem, hogy különösen erőforrás-igényes lenne a leprogramozása. De ez nem csak UE jellemző, rengeteg más játéknál is így van sajnos.

Várom, bár az eddig látottak alapján ehhh...kategória.
Igaz a megjelenés bőven messze van még.
A kampányra is kíváncsi vagyok, mert ilyen nagyon hiányzik a piacról.