A Ubisoft E3-as prezentációjának hagyománya, hogy a befejezés előtt lelepleznek egy váratlan, hihetetlenül ígéretes új címet. Így mutatkozott be a Watch_Dogs és a Rainbow Six: Siege, idén pedig így mutatta be a francia cég a Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands című játékát, amely meglepően új és szokatlan irányba tereli a szellemek történetét: egy hatalmas erejű drogkartellel veszik fel a harcot. A játék egy hatalmas nyílt világot kínál, amelyben nekünk tetsző sorrendben és módon teljesíthetjük a feladatainkat. A megjelenésről még nem esett szó, az előzetest azonban érdemes megtekinteni, első ránézésre több benne a potenciál, mint az elmúlt fél évtized során bármelyik Ghost Recon játékban.
Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands bejelentés
Nyílt világgal és számtalan újítással tér vissza a híres széria.
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
További képek
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Platform:
Fejlesztő: Ubisoft Paris
Kiadó: Ubisoft
Megjelenés:
2017. március 7. PC
n/a: PS4, X1
HOZZÁSZÓLÁSOK
Stroke31 2015.06.24. 18:45 [76]
Attól, hogy nincsenek kasztok a játékban még elláthatja valaki adott szituációban egy mesterlövész( ahogy azt látjuk a trailerben). Én abban látom az előnyét annak, hogy nem lesznek kasztok, hogy minden fegyvert, járművet stb minden egyes játékos ugyan úgy használhat korlátozások nélkül. Utalva ismét a Left 4 deadre, ahol bárki bárkit meggyógyíthatott és bármelyik fegyvert használhatta. Természetesen összetettségében messze elmarad egy Ghost Recontól. Ugyanakkor a legtöbb többjátékos játékban gondot szokott okozni a szerepek felosztása. Például ki legyen a medic? Nem a legnépszerűbb kaszt. Így nem alakul ki az a frusztráció, hogy már megint én vagyok a szanitéc, a másik karakterem még mindig nem fejlődött.
Ebben a felállásban én úgy tudok elképzelni egy küldetést, alapul véve a trailerben látottakat, hogy előzetesen a játékosok megbeszélik, hogy melyik küldetést hajtják végre.
Következő lépés, az eljutás a helyszínre, terepfelmérés, lehetőségek felvázolása, szerepek kiosztása, majd a megfelelő időpontban az akció indítása.
Tegyük fel, hogy valaki távcsövessel egy jó pontra befészkeli magát, míg a többieket támogatva megtisztítja az út nagy részét, esetleg a menekülőket is elintézi.
A mesterlövész miután megtette a dolgát lekúszik a meredek lejtőn és csatlakozik a társaihoz, majd kénytelen egy teljesen más típusú fegyvert használni, mert a helyzet úgy hozza.
A sebesülteket pedig az gyógyítja, akinél van/maradt elsősegélycsomag. Vagy legyen bármi is a gyógyítás eszköze.
Egy egyjátékos játékban azt mondom, hogy van értelme a kasztoknak, de egy coop-ra fókuszálóban, ahol ez a lehetőség lekorlátozza a játékosok lehetőségeit(mivel nem nyomulhat mindenki támadó kaszttal), csak bosszantó dolognak tartom.
Várom a játékot sok szeretettel, bizalmam már csak benne tartom egy jó játék után.
Ha Half-Life 3 már úgysem lesz.
:-D
Ebben a felállásban én úgy tudok elképzelni egy küldetést, alapul véve a trailerben látottakat, hogy előzetesen a játékosok megbeszélik, hogy melyik küldetést hajtják végre.
Következő lépés, az eljutás a helyszínre, terepfelmérés, lehetőségek felvázolása, szerepek kiosztása, majd a megfelelő időpontban az akció indítása.
Tegyük fel, hogy valaki távcsövessel egy jó pontra befészkeli magát, míg a többieket támogatva megtisztítja az út nagy részét, esetleg a menekülőket is elintézi.
A mesterlövész miután megtette a dolgát lekúszik a meredek lejtőn és csatlakozik a társaihoz, majd kénytelen egy teljesen más típusú fegyvert használni, mert a helyzet úgy hozza.
A sebesülteket pedig az gyógyítja, akinél van/maradt elsősegélycsomag. Vagy legyen bármi is a gyógyítás eszköze.
Egy egyjátékos játékban azt mondom, hogy van értelme a kasztoknak, de egy coop-ra fókuszálóban, ahol ez a lehetőség lekorlátozza a játékosok lehetőségeit(mivel nem nyomulhat mindenki támadó kaszttal), csak bosszantó dolognak tartom.
Várom a játékot sok szeretettel, bizalmam már csak benne tartom egy jó játék után.
Ha Half-Life 3 már úgysem lesz.
:-D
GustyX 2015.06.24. 16:44 [7048]
Hivatalos fórumon azt írták, hogy lesz benne ilyen felszerelés összeállítása.
Rengeteg mindent ígérnek a fejlesztők, amik közül szerintem sok meg fog valósulni.
Rengeteg mindent ígérnek a fejlesztők, amik közül szerintem sok meg fog valósulni.
Baracklekvár 2015.06.24. 16:34 [1750]
:)
Én mindig is szerettem összeállítani minden játékban (Hidden&Dangerous-tól kezdve Mount&Blade-ig és XCom-ig) az 'én csapatomat'. Maguk felszerelésével, egyedi képességeivel. Legyen egy szanitéc, egy mesterlövész..... Szóval, nekem az ilyen fajta leépítés nem előny. Lehet tényleg nem fog e játékból hiányozni, de azért én nem pozitívan állok ehhez alapból.
Én mindig is szerettem összeállítani minden játékban (Hidden&Dangerous-tól kezdve Mount&Blade-ig és XCom-ig) az 'én csapatomat'. Maguk felszerelésével, egyedi képességeivel. Legyen egy szanitéc, egy mesterlövész..... Szóval, nekem az ilyen fajta leépítés nem előny. Lehet tényleg nem fog e játékból hiányozni, de azért én nem pozitívan állok ehhez alapból.
Stroke31 2015.06.24. 16:28 [76]
Mindig is bíztam benne, hogy egyszer egy olyan coop játékot is készít valaki, amelyben a történet nem csak háttérnek szolgál A-ból B pontra haladás között. A left 4 dead-el is annyi volt a bajom, hogy volt egy remek története (amely után aki akart utánaolvasott), amit lesilányítottak egy egyszerű háttértörténetté, így a legtöbb embernek fogalma sincs a karakterek hátteréről, pedig azok is megérdemeltek volna egy külön kampányt. És sajnos nem voltak komplexebb küldetések, csak éld túl.
Most kezdek bizakodni, hogy talán az Ubisoft érti, hogy sokan mire gondolunk akkor, amikor azt mondjuk, hogy egy valódi coop játékot szeretnénk, ahol:
- van egy érdekes történet, ami a játékmenet szerves részét képezi és nem csak lore,
- a küldetések eléggé változatosak, összetettek. Valóban igénylik az csapatmunkát,
- és nem csak egy újabb aréna shooter vagy tower defense a játék coop-ként reklámozva.
Még egy plusz számomra, hogy kihagyják a kasztokat. Soha nem szerettem pepecselni a képességek elosztásával, eszközök fejlesztgetésével. Számomra ez nem illik ide.
Most kezdek bizakodni, hogy talán az Ubisoft érti, hogy sokan mire gondolunk akkor, amikor azt mondjuk, hogy egy valódi coop játékot szeretnénk, ahol:
- van egy érdekes történet, ami a játékmenet szerves részét képezi és nem csak lore,
- a küldetések eléggé változatosak, összetettek. Valóban igénylik az csapatmunkát,
- és nem csak egy újabb aréna shooter vagy tower defense a játék coop-ként reklámozva.
Még egy plusz számomra, hogy kihagyják a kasztokat. Soha nem szerettem pepecselni a képességek elosztásával, eszközök fejlesztgetésével. Számomra ez nem illik ide.
VodevilX 2015.06.16. 19:43 [11345]
Nemtom, 4 TitanX SlI-ben talán boldogulna vele 8 magos I7 procival... talán :D
Legnépszerűbb cikkek
- 1. God of War: Ragnarök teszt – Kratos északi kalandja PC-n is teljessé vált
- 2. Trailert és dátumot kapott az Assetto Corsa EVO
- 3. Broken Sword – Shadow of the Templars: Reforged teszt
- 4. Max dimenzióugrása a Life is Strange: Double Exposure új előzetesében
- 5. Befutott a Sid Meier’s Civilization VII gépigénye
Legfrissebb fórumtémák
- 10:26
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1440]
- 08:36
- Elden Ring [240]
- 21:42
- Próbáld ki a Commandos: Origins demóját! [hozzászólások] [4]
- 11:31
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2452]
- 22:45
- Warhammer 40k: Space Marine 2 [55]
- 22:37
- Diablo IV [409]
- 21:53
- Feltámasztják a Legacy of Kain: Soul Reaver két részét [hozzászólások] [2]
- 19:40
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43366]
- 19:45
- God of War: Ragnarök teszt – Kratos északi kalandja PC-n is teljessé vált [hozzászólások] [28]
- 19:14
- GG - GameGuess játék [814]