Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Tom Clancy's The Division

Tom Clancy’s The Division 1.8

Új kerület és új játékmód is érkeznek ősszel.

2017.09.03. 15:31 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A Ubisoft felfedte, milyen újdonságokkal érkezik majd ősszel a Tom Clancy’s The Division 1.8-as frissítése. Az ingyenes javítócsomag két új játékmóddal (egy kooperatív és egy kompetitív), valamint egy új kerülettel és egy új közösségi térrel fogja bővíteni az MMO-t.

Az új kooperatív játékmód a Resistance, amely tulajdonképpen a szokásos horda játékmódot takarja. Négy játékosnak kell felvennie a harcot az ellenség egyre erősödő hullámokban érkező egységeivel. A cél, hogy egy bizonyos területet minél hosszabb ideig megvédjenek. A fejlesztők elmondása szerint az igazán nagy kihívást az jelentheti, hogy a különböző frakciók a játék történetében először összefognak majd ellenünk. Az új kompetitív játékmód a Skirmish, amely egy klasszikus team deathmatch lesz. A két négyfős csapat egymással küzd, hogy minél több pontot szerezzen. Pontokat a másik csapat tagjainak levadászásával szerezhetnek, de csak akkor írják jóvá, ha minden csapattag meghalt.

Egy új kerületet is felfedezhetünk majd. A West Side Pier utcáit bejárva arra kell választ találnunk, hogy a várost járó frakciók miért kezdtek szövetségeket kötni, és főleg miért érdekli őket ez a környék. A két új játékmód is itt játszódik majd. Ha pedig új kerület, akkor érdemes megemlíteni az új közösségi teret, Camp Clintont is. Természetesen a frissítéssel egy sor játékmeneti finomítás is várható. Változatosabb lesznek az Underground DLC küldetései, a különleges felszereléseken is alakítanak, hogy kiegyensúlyozottabbak legyenek.

Arról, hogy az 1.8-as frissítés pontosan mikor jelenhet meg, egyelőre nincs hír, de a tervek szerint valamikor a következő hetekben, hónapokban számíthatunk rá. ■

Tom Clancy's The Division
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Tom Clancy's The Division

hozzászólások (6)

ivanova36
ivanova36 2017.09.03. 22:17
Vegyes értékelés az annak köszönhető, hogy megjelenés napján a szerverek vacakoltak. Egyből ment a lepontozás olyan mértékben, hogy nagyon.
Utána azért mentek a mínuszok, mert patchről patchre egyre rosszabb és rosszabb lett, a kommunikációjuk botrányos volt végig (összevissza hazudozó community manager, csalók létezésének masszív tagadása, majd tudomásul nem vétele videók ellenére sem).
Igen, a sztori az jó, 40 óra simán van benne. És mivel 4 ügynököd lehet max, ha 4szer végignyomod akkor simán megvan a 100-120 óra. Más kérdés hogy nem szükséges 4 ügynök, hiszen bármit használhatsz egyel is, nincs semmilyen kötöttség rajta hogy pl csak adott képességeket vagy fegyvereket használhat. Bármit újra felvehetsz, és a kijövetele óta sok extra kérés is bekerült, pl nagyobb ládika a bázison.
DZ az masszív TDM-FFA DM vegyesen, de könnyen lehet hogy belefutsz 2-4 4 fős csapatba akik összedolgoznak. Ezen is próbáltak javítani, bracketeket behozták, így már nem reménytelen a helyzet, csak kétségbeejtő.
Baracklekvár
Baracklekvár 2017.09.04. 01:10
Hát, néha el-elcsábulok, s eljátszok a gondolattal, hogy megveszem a játékot valami teszkósított áron.. Aztán eszembe jut, hogy az Steamingyenes hétvégén kipróbáltam, s bizony olyan alapvető játékmechanikai elemekkel nem értek egyet, hogy ezt nem tudja pótolni egy-egy új városrész.

Jól emlékszem, hogy nem tudok tetszőlegesen lefeküdni-leguggolni? Minden idők leghülyébb szuperügynöke esete. Másrészről nekem az túl arcade, hogy egy ellenségre rá kell lőni egy tárat, s röpködnek a találatjelző számocskák.. Biztos van még, most ez jutott eszembe.

A sztori biztosan jó, az vonz a játékban csak - az első trailerek megjelenésekor még fanatikusan vártam a játékot amiatt. De maradok inkább egy másik Tom Clancy játéknál, s folyt köv. Wildlands. Vannak ennek is hibái, félreértés ne essék; de valahogy legalább nem ennyire bugyuta a harcrendszere.

Szóval igen, én is vegyesen értékelném a The Division-t..
Peace
Peace 2017.09.04. 06:16
Ha választani kéne, én is a Wildlands-re tenném le a voksomat mindenképpen!!! De a Division is kellemes kikapcsolódást nyújtott 50-60 órára. Az endgame-nélk borult ki a bili, nekem az már elviselhetetlen volt sajnos. De azért okozott nagyon kellemes pillanatokat az a játék is.
ivanova36
ivanova36 2017.09.04. 08:21
Baracklekvár: nem akarsz te nyílt utca közepén hasra feküdni, pláne lángszórós ellenfél ellen. Akkor már inkább egy parkoló autó mögé fedezékbe, azt meg támogatja a rendszer. Ahol esetleg hiány lehet a fekvés-térdelés, az a tetőről a mesterlövészkedés. Más kérdés hogy pár küldetéstől eltekintve nincs olyan helyzet ahol ki lehetne használni a tetőről lövöldözést.
Igen az kiábrándító, hogy egyes ellenfelekbe 3-5 tár is belemegy, mire megdöglik, de ez nem is a realisztikusságról szól. Arra ott van az Operation Flashpoint.

Leértékelve, bőven megér a sztori. Érdemes bármely évben november 23-29 után elkezdeni, amikor már leesett az első hó. Csak a plusz hangulat miatt.
Noggle
Noggle 2017.09.04. 09:26
Az mondjuk tényleg fura, hogy nem lehet simán leguggolni, a sebzés kijelzése viszont abszolút nem zavar. A játék nem realisztikus, de a lövöldék hány %-a realisztikus őszintén?
ajánlott olvasnivaló