Pokemon Let's Go
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Amy Hennig már januárban elhagyta az EA-t

Amy Hennig már januárban elhagyta az EA-t

Az Uncharted széria írónője még januárban köszönt el a kiadótól, hogy saját stúdiója megalapításán dolgozzon.

2018.06.30. 20:22 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Amy Hennig neve hosszú éveken keresztül egybeforrt a Naughty Dog stúdióval és az Uncharted sorozattal. Az írónő jelentős mértékben kivette a részét Nathan Drake első kalandjainak megalkotásból.

Éppen ezért volt kissé megdöbbentő a hír még 2014-ben, hogy Hennig elhagyta a stúdiót és az EA kötelékébe tartozó Visceral Gameshez tette át a székhelyét. Itt pedig nem kisebb projekten kezdett dolgozni, mint egy titokzatos (sosem láthattunk belőle semmit) Star Wars játékon.

A rajongók először akkor kezdhettek el aggódni, amikor már hosszú évek óta nem érkezett semmilyen hír a játékról. E3-ak és gamescomon jöttek és mentek, de a Visceral Games Star Wars játéka csak nem akart felbukkanni. Végül tavaly ősszel jött a hír: az EA bezárta a Visceral Gamest, miután többszöri tesztelés után sem tudtak olyan játékot felmutatni, ami meggyőzte volna a vezetőket. Éppen ezért a Star Wars franchise legújabb játékát más stúdióknak passzolták át, a fejlesztést pedig az EA Vancouver vette át.

De a hírek szerint Amy Hennig ebből már nem kért. Távozását nem verte nagydobra, ennek köszönhetően csak most derült rá fény, pedig már januárban elköszönt korábbi munkatársaitól. Erről Barcelonában beszélt egy interjú során.

„Nem dolgozom már bármi Star Warshoz köthetőn. Ki tudja, mit hoz a jövő, de annak a projektnek vége. A Vancouver stúdió valami egészen máson dolgozik. Egyáltalán nem… tudjátok, amikor elmentek a nyitott világ irányába, akkor az már nem ugyanaz, mint ami nálunk készült. Mindannyian szerettük, amit csinálunk, és én is szeretném egyszer látni, ahogy feltámad valamilyen formában, de ez nem egyszerű. Már január óta nem dolgozom az EA-nél. Függetlenként dolgozom, és független is fogok maradni. Reményeim szerint össze tudok szedni pár embert, szeretnék egy kis stúdiót olyan hat-nyolc fővel, legfeljebb tizenöttel, hogy új projekteken, új VR-tartalmakon dolgozhassunk.”

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló