26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Sekiro: Shadows Die Twice – multi nem, pause igen

A From Software nem teszi be jellegzetes multiplayer módját az új játékba, cserébe egy sokaknak megváltást jelentő funkciót igen.

Írta: GeryG 1 hozzászólás

A From Software igazi stílusteremtőnek számít, hiszen a bitang nehéz Souls sorozata számos más fejlesztőt is megihletett már. A stúdió most egy vadonatúj IP-n dolgozik. A Sekiro: Shadows Die Twice természetesen nem hazudtolja meg a fejlesztőket, vagyis ismét egy vért izzasztóan nehéz akció-szerepjátékra számíthatunk. A témát ezúttal a keleti kultúra szolgáltatja.

A Sekiro: Shadows Die Twice azonban egyvalamiben biztosan különbözni fog az elődöktől: nem lesz benne semmilyen multiplayer funkció. A fejlesztők elmondása szerint ez a játék sajátosságai miatt alakult így, de a rajongóknak nem kell aggódni, a későbbi projektjeikben újra visszatérnek majd ehhez a funkcióhoz is. Ha már viszont nem lesz egymás játékába belepiszkálós multi, a fejlesztők valamivel ki is szeretnék engesztelni az emiatt kesergő rajongókat. Ezért egy olyan funkciót is betesznek a játékba, amely mindenki dolgát megkönnyíti majd egy picit: kapunk egy pause gombot. Az igazi hardcore játékosoknak persze erre nem lesz semmi szüksége, de a többi földi halandónak időnként jó szolgálatot tehet majd, ha minden kockázat nélkül szusszanni szeretnének egyet a következő csata előtt.

A Sekiro: Shadows Die Twice a tervek szerint március 22-én fog megjelenni PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

Sekiro: Shadows Die Twice

Platform:

Fejlesztő: FromSoftware

Kiadó: Activision

Megjelenés:
2019. március 22. PC
n/a: PS4, X1

» Tovább a játék adatlapjára

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Már több mint 17 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

subject17
subject17 [6863]
Legnagyobb idegesítő baromsága volt ez a Souls játékoknak, hogy még offline módban sem engedte megállítani.

Nyilván nagyon "hardcore játékélmény", hogy döntenem kell, hogy a telefont veszem fel, kinyitom valakinek az ajtót, eloltom az égő macskát, vagy nem halok meg egy játékban AFK miatt...
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (1 db)