Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Előzetes

Babylon 5

1998.12.27. 00:00 | szerző: Viper | Előzetes

A TV sorozat kedvelői egy olyan játékra számíthatnak, amely minden tekintetben felülmúlja az elődöket. A készítők ugyanis egy igényesen kidolgozott 3D-s grafikai rendszert hoztak létre, valamint a hatalmas űrcsatákat egy dinamikus mesterséges intelligencia rendszer segítségével érdekes stratégiai elemekkel kombinálták. Ennek eredményeként a játékos feladata nem csak a Babylon 5 jól ismert gépeivel való harc, hanem az egyes egységek taktikai lépéseinek meghatározása is. A harcok során a Babylon 5 teljes részletességgel kidolgozott univerzumával találkozhatunk. Erről a követelményről magának a TV sorozatnak a speciális effektekért felelős csapata gondoskodik, vagyis szinte mind belekerültek a játékba ennek a gazdag univerzumnak a különböző idegen lényei, űrhajói, valamint világai. És ráadásul nem kell attól tartanunk, hogy a játék akár a legkisebb részletében esetleg nem fog teljesen passzolni a TV sorozatban megismert elemekhez, ugyanis pl. az űrhajók elkészítéséhez a filmben is használt digitális modelleket vették elő, vagy pl. a program zenéjét is a TV sorozat filmzenéit megalkotó Christopher Franke komponálta meg.

A játékmenet során egyaránt repülhetünk kerettörténetbe foglalt egyszemélyes, valamint többszemélyes küldetéseken. Az űrbeli csaták olyan érdekes megoldásokkal egészültek ki, melyeknek köszönhetően akár a hangárok belsejében is csatázhatunk, vagy a hatalmas hajók belsejében levő egyéb erre alkalmas helyeken, sőt akár egy vezérhajó felszínét is bombázhatjuk. Mindezek mellet természetesen a játék fejlesztői egy fizikailag pontosan kidolgozott repülési modellt fejlesztettek ki. A küldetéseink kimenetele kihatással van a történet későbbi eseményeire is, vagyis a teljes sztori ennek megfelelően meglehetősen szerteágazó lesz. Így kerülhet a játékos és a program tökéletes kölcsönhatásba, ami azt is jelenti, hogy ha többször is szeretnénk lejátszani egy küldetést, akkor nem valószínű, hogy kétszer is ugyanolyan helyzetbe fogunk keveredni.

A program szép grafikai megoldásairól magunk is meggyőződhetünk a játékról készült képeken, azonban azt is meg kell jegyezni, hogy a látványos grafika érdekében feltétlen szükségünk lesz egy 3D gyorsítókártyára is. ■

Babylon 5

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló
ArmA 2 ArmA 2
The Elder Scrolls Online: Morrowind - tapasztalatok a bétával The Elder Scrolls Online: Morrowind - tapasztalatok a bétával
Quake Champions béta élménybeszámoló Quake Champions béta élménybeszámoló