25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Előzetes

Falcon 4.0

Írta: Viper

A nagy sikerű Falcon család a mostani 4.0 tagjával úgy tűnik, tetőpontjához érkezett. Az első Falcon szimulátor még 1987-ben jelent meg, azóta több mint 700 000 példány került eladásra a folytatásokkal együtt, és most újra a világ egyik legmodernebb katonai gépébe ülhetünk, ahol az eddigi tapasztalatokat felhasználva egy rendkívül jól kidolgozott repülésirányítással találkozhatunk.

A játék helyszíne a Koreai félsziget, ahol a single player és multiplyer küldetéseket több mint 200 000 különböző háborús elem teszi olyanná, mint amilyenek a valóságban. A tökéletes részletességű kidolgozásoknak és lebilincselő játékmenetnek köszönhetően átélhetjük mindazt a feszültséget, káoszt, és akciót, ami egy modern légiháború velejárója.

A MicroProse készítői reményei szerint ez a program egy új fejezetet fog nyitni a szimulátorok világában, hiszen egy olyan újfajta rendszert építettek bele programjukba, amely mesterséges intelligenciájú 3D/videó grafikai elemeket használ, és ennek segítségével képesek felépíteni egy valóságos légibázist, valamint a pilótát valóban egy osztag szerves részeként képesek kezelni.

Mindezek eredményeként a játékos saját bázisára kerülve képes arra is, hogy a melléje osztott bajtársaival egyeztesse a repülés paramétereit még a küldetés előtt. A bázison kívül már javában dúl a háború. Miután pilótánk beült a pilótafülkébe, rengeteg hiteles berendezés, fegyver, szövetséges, és ellenség, valamint taktika vár rá. Természetesen a játékmenetre kihatással van a pilótánk ügyessége és tapasztalata is, aminek eredményeként a mi ténykedésünk is kihatással van az eseményekre.

A játék további jellemzői csak felsorolás szintjén:

  • Részletes pilótafülke hiteles műszerfunkciókkal
  • F-16-os pilóták által is tesztelt pontos, a valóságnak megfelelő szimuláció
  • Az F-16C modell teljes célzó és fegyverrendszere - 10-nél több radar és HUD üzemmód
  • Realisztikus 3D-s terep a teljes Koreai félszigetről készült műholdas felvételek felhasználásával
  • Hanghatásokban gazdag repülés: rádió zaja, bázis irányítása, és szárnysegédünk figyelmeztetései
  • ACMI rendszerű repülésfelvételek és visszajátszások
  • Teljeskörű online taktikai tanácsadás
  • Több küldetéses hadjáratok vagy azonnali közelharcok
  • Multiplayer repülés cooperative vagy egymás elleni üzemmódban (helyi hálózaton max. 16 játékos)
  • A küldetésszerkesztővel magunk is készíthetünk missziókat
  • Beállíthatóak: nehézségi szint, repülési modell, fegyverek effektusai, autópilóta, kifogyhatatlan üzemanyag stb.
  • Realisztikus háborús környezet: az egyéni döntések befolyásolják az eseményeket
  • 3 fő helyszín: Észak-Korea, Dél-Korea, Kína
  • Véletlenszerűen generált események és körülmények

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

HOZZÁSZÓLÁSOK

Még nincs hozzászólás, légy Te az első!