Pokemon Let's Go
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Filmek - mozi, TV, DVD

»» Filmsarok - mit láttál mostanában?

Filmes beszámolók és értékelések kötetlenül - az ízlések és pofonok völgyében.

19390 levél
Válasz 18.11.17. 23:19 #42000
LiT
The Ballad of Buster Scruggs

Megérkezett a Coen tesók legújabb western antológiája a Netflix-re. 6 nagyon érdekes, magával ragadó történet 2 órában. Coen-ék nagyon elemükben voltak, tipikus rájuk illő fekete humor és remekül megírt dialógusok. Ráadásul a lehető legvérbelibb western hangulatot hozta. Szerintem nem fog benne senki csalódni, aki bírja a stílusukat.

8/10
________

Crazy Rich Asians

Nagyon túlértékelték ezt a romkomot. A Szingapúr helyszín visz bele egy kis frissességet és egyéb kulturális elemeket, de a film maga elég kiszámítható, átlagos és néhol nagyzó komédia.

5/10
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
33105 levél
Válasz 18.11.16. 12:32 #41999
Creativ3Form
Uh, ennyire rossz? Mondjuk nálam már az első is egy unalmas, semmiről nem szóló, semerre sem tartó középszer volt, akit egy-két szereplő tudott csak megmenteni attól, hogy ne nyomja ki kb. féltávon. Mondjuk Eddie Redmayne feszegette a határokat. Ez a folytatás az előzetesek alapján jobbnak tűnt, de akkor ezek szerint benéztem. Mondjuk nem te vagy az első, akitől rosszat olvasok róla, de sebaj. Amúgy is csak akkor terveztem megnézni, ha épp nem lesz jobb dolgom, de így még akkor is kimarad.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
19390 levél
Válasz 18.11.15. 23:24 #41998
LiT
Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald /Legendás állatok - Grindelwald bűntettei

Az első részen emlékeim szerint még elvoltam. Ez a folytatás viszont minden tekintetben gyenge lett. Egy unalmas átvezető rész, érdektelen történettel, bármiféle izgalom nélkül. Még a humor sem volt jelen, mint az első részben valamennyire. Van egy olyan sejtésem, hogy ezt talán a hardcore könyvfanok tudják értékelni, mert mint film, teljesen átlag alatti. Meg könyörgöm, a szereplők még szarni is hopponálva mennek. Menjenek a fenébe! Lehetne a Jumper című film is akár...

4/10
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
871 levél
Válasz 18.11.12. 00:15 #41997
U.S. Army
"A hangulat és az atmoszféra az tetszett nekem is (plusz a zene)"

Annak a filmnek ez az erőssége, számomra ez teszi máig emlékezetessé, örök kedvenccé. Minden más másodlagos. A rendező egyedi stílusa, ötletei és a rendkívül gazdag színvilág, továbbá a Goblin félelmetesen jó játéka miatt olyan zseniális, aminek nyomát sem tapasztalni a remake-ben. Mondom ezt úgy, hogy egyébként vizuálisan jó film lett ez is, csak a hangulat az nem ennyi. Egy elnyújtott, unalomba fulladó, elbaltázott megvalósításként fog élni az emlékezetemben.
33105 levél
Válasz 18.11.12. 00:04 #41996
Creativ3Form
A hangulat és az atmoszféra az tetszett nekem is (plusz a zene), de minden más nem annyira. A színészek gyengék voltak, az általuk eljátszott karakterek szintén, egyszerűen nem kezdtek velük semmit. Csak úgy voltak a filmben, céltalanul. Itt az újban kezdtek is velük valamit, és nemcsak a két főszereplővel. A sztori is jobban ki volt bontva, jobban fel volt építve és ennek köszönhetően sokkal jobban beszippantott, sokkal jobban "ráült a mellemre", ami a végére odáig vezetett hogy csak pislogtam. A réginél, ez szinte teljesen elmaradt. Az nekem csupán egy "ok, ezt is láttam" kategória. Persze ez a mostani se lett akkora kedvenc,m int teszem azt egy Ördögűző, de sokkal jobban elnyerte a tetszésemet a 77-es eredetinél.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
871 levél
Válasz 18.11.11. 23:55 #41995
U.S. Army
Az eredeti nekem egy megismételhetetlen, tökéletes "trip", hibátlan audiovizuális élmény. A mostani teljesen máshogy építkezik (ez alapvetően előny), de sajnos nem működik (ez már nem éppen előny). Ég és föld a két film hangulata, számomra egyértelműen a mostani kárára.
33105 levél
Válasz 18.11.11. 23:45 #41994
Creativ3Form
Fura, mert én láttam az eredetit és nem estem hanyatt tőle, ellenben ez az új nagyon betalált. Számomra minden szempontból jobb mint a 77-es változat.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
871 levél
Válasz 18.11.11. 23:43 #41993
U.S. Army
Nem a "minden remake szar" c. örökzöld sláger szól belőlem, de nézd meg az eredeti Suspiria-t, ezzel szemben az egy valódi mestermunka, piszok jó hangulatú film, egyik legjobb horror ever. Erre a mostanira egy év múlva senki nem fog emlékezni, pár jelenetet leszámítva igen gyenge próbálkozás.
19390 levél
Válasz 18.11.11. 22:11 #41992
LiT
Suspiria /Sóhajok

Nem láttam az eredetit, így nincs összehasonlítási alapom, de érzem itt a rendező szándékát. Ez egy igazi régivágású remake, ami sokban tiszteleg az eredeti előtt (pl. főcím és operatőri munka, amelyek a 70-es évek hangulatát idézik). Egy ízig-vérig művészhorror, amely bevállalós, nem hétköznapi, szokatlan és helyenként felkavaró. Tilda Swinton elképesztő mit tud kezdeni a jelenlétével, megfagy a levegő a szigorától, ráadásul a filmben 3 karaktert is játszott, amelyek közül az egyik az idős férfi mellékszereplő. Dakota Johnson abszolút pozitív csalódás, a kezdeti ártatlan karaktere és a játéka nagyon tetszett, kicsit megbabonázó is. Thom Yorke zenéje hatásos, mikor elindult (nem sok helyen van zene). De megjegyzem, ezt a nép nagy része utálni fogja

8/10
__________

The Miseducation of Cameron Post /Cameron Post rossz nevelése

Jé ebben is szerepel Chloë Grace Moretz és bele is tette a szívét ebbe a projektbe, érezni rajta. A film számomra nem lett emlékezetes, kicsit többet vártam a témától, de elég biztonsági játéknak érzem a végeredményt.

6/10
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
19390 levél
Válasz 18.11.04. 15:22 #41991
LiT
Papillon

Megnéztem én is, köszi az ajánlást Peace. Valóban egy elég megrázó életrajzi film egy tévesen elítélt rabról, aki az Ördög szigetére kerül elviselhetetlen börtönkörülmények közé. Kicsit kimerített a film, utána is olvastam a témának. Nem semmi, hogy milyen embertelen dolgokat kellett kiállniuk a raboknak. Egy tipikus életrajzi film, ami emlékiratokra épül, Rami Malek pedig ismét hatalmasat alakít.

7/10
_________

Christopher Robin /Barátom, Róbert Gida

Nyíltan az érzelmekre ható dráma, Ewan McGregor nagy átérzéssel játszik. Nekem őszintén szólva az első fél óra nagyon tetszett, egy kicsit melankólikusabb tónussal próbálkozott itt a Disney és ez tetszik. Viszont a film többi részében szerintem a fantázia világa túl sok képernyőidőt kapott. Nekem egy idő után kicsit monotonná vált, akármennyire is megható a történet.

6/10
_________

Possum

Most kivételesen az imdb pontszámnak kellett volna hinnem és bele sem kezdeni. Egy olyan pszichohorror akar lenni, mint a Babadook és társai, de olyan szinten unalmas, vontatott és furcsa, hogy szerintem a legtöbb nézőnek ez nem fog átjönni. A színészi játék is túl van játszva szerintem.

3/10
________

Mamma Mia! Here We Go Again /Mamma Mia! Sose hagyjuk abba

Sok dicséretet kapott a film. Ez egyáltalán nem nekem készült, abszolút nem tud lekötni az ilyesfajta cukormázas musical, teljesen hiteltelen. Az a hajós, éneklős jelenet egyszerűen röhejesnek tűnt. Egyszerűen semmi nem jön be itt: sem a zene, sem a túlreagáló színészek játéka, sem ez a mű, boldog világnézet, semmi.
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
21757 levél
Válasz 18.11.02. 22:37 #41990
Peace
Papillon (2017):

Nem olvastam a könyvet, nem láttam az 1973-as filmet, de nekem ez kimondottan tetszett! A magánzárkás rész elképesztően brutális volt! Én nem is tudom hogyan lehet képes ember épp ésszel túlélni ilyesmit. Charlie Hunnam és Rami Malek is nagyot alakít! Félelmetes, ha tényleg mindez igaz. Rottenen megnéztem gyorsan a film után, hogy miért áll ilyen rosszul. Az összes negatív véleményt hangoztató kritikus az eredeti filmhez hasonlítja és emiatt sír. Lehet én is kiakadtam volna, de így egyáltalán nem volt okom panaszra. Bátran tudom ajánlani bárkinek, aki hasonló cipőben jár, mint én.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21757 levél
Válasz 18.11.02. 22:37 #41989
Peace
"...a profi csapat hihetetlenül amatőr módon kivitelezte az utolsó küldetést..."

Egyáltalán nem tűnt amatőrnek. A helyszín és az időpont kiválasztása persze vicc, de kellett a feszültség fokozása miatt. Maga a csapat véleményem szerint semmit nem csinált rosszul. Azon kívül, hogy lebecsülték McCall-t. SPOILER
A mesterlövész a legmagasabb pontról lefedte a területet, amennyire lehetett. A másik három ember szépen különvált, hogy nagyobb területet tudjanak átfésülni. Együtt is maradhattak volna, de nagyobb eséllyel robbantja fel mondjuk mindhármukat egyszerre. Így le lettek vadászva sajnos egyenként, de ennél többet nem igen hozhattak volna ki a helyzetből. Maximum a fekete srác halántékához tartják a fegyvert és ordítanak, hogy "gyere elő, vagy meghal!"
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10405 levél
Válasz 18.11.02. 20:45 #41988
MattMatthew
És a másik kérdésemre megtisztelsz egy válasszal? Tényleg érdekel, hogy mitől ítéled meg ilyen másként a két jelenetet.
Persze, ha nem akarsz beszélgetni róla akkor mondd, de eddig abban a hiszemben voltam, hogy ez itt annak a helyszíne.
“This is not going to go the way you think.”
19390 levél
Válasz 18.11.02. 19:19 #41987
LiT
Mai nap elég rendesen belefutottam a rossz filmekbe.

King Lear

Shakespeare művének modern kori feldolgozása. Anthony Hopkins hozza, amit kell, de olyan szinten hatásvadásznak érződnek a dialógusok, hogy már kifejezetten zavart. Nyilván shakespear-i nyelvezet, de érdekes módon egy Macbeth-nél ez működött. Alig tudott lekötni ez a történet.

4/10
_________________

The Meg /Meg - Az őscápa

Sejtettem, hogy borzalmas, de hogy ennyire. Ki is nyomtam a picsába. Egyébként röhej az IGN, hogy erre a filmre 7.5 pontott adott, míg a First Man-re 6-ost. Elképzelni nem tudom hogyan lehet valaki filmkritikus és egy ilyen nézhetetlen, értékelhetetlen hulladékot éltet.
____________

Mile 22 /22 mérföld

Igazatok volt, tényleg rettenesen gyenge film Peter Berg-től. Szokatlan, hogy ezt így kiengedte a kezei közül. Nem sok értelme van róla beszélni.

3/10
___________

Hotel Artemis

John Wick egy futurisztikus Los Angelesben. Érdekes lehetett volna egy jobb megvalósítással. A szereplőgárda elég erős, de ilyen unalmas, üres sci-fit összehozni egy ilyen ötletből bűncselekmény.

4/10
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
19390 levél
Válasz 18.11.02. 00:02 #41986
LiT
I Think We're Alone Now

Peter Dinklage és Elle Fanning próbál boldogulni egy poszt-apokaliptikus világban, amiben semmi sem történik. Konkrétan ez a bajom a filmmel is, szó szerint alig történik valami. Tehettek volna bele valami bonyodalmat vagy feszültséget igazán. A hangulata viszont nem rossz és a zenéje is csodálatos. Ismerős volt a jellege, de utólag rá is jöttem, hogy miért. Adam Taylor szerezte, aki a Handmaid's Tale-nek is, hasonlóak a motívumok. Főleg az utolsó jelenetnél volt piszok erős az ost.

5/10
____________

Operation Finale /A végső hadművelet

Netflix nagyjátékfilm, amiben Oscar Isaac és csapata próbál felkutatni és felelősségre vonni egy egykori náci tisztet, aki a logisztikáért volt felelős a haláltáborokba. Érdekes téma, sajnos nem éreztem benne elég mélységet.

6/10
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
21757 levél
Válasz 18.11.01. 21:44 #41985
Peace
Igazából azt vársz, amit akarsz. Pont annyira érdekel.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10405 levél
Válasz 18.11.01. 19:55 #41984
MattMatthew
Itt nem volt gáz, hogy a profi csapat hihetetlenül amatőr módon kivitelezte az utolsó küldetést?

Az a baj, hogy ezek után nem tudom, hogy mit várjak ettől az óriás cápás dologtól az előző két értékelésed után.
“This is not going to go the way you think.”
21757 levél
Válasz 18.11.01. 12:30 #41983
Peace
The Equalizer 2:

Piszkosul jó folytatás, nagyon tetszett!!! Imádtam az első részt, de meg merem kockáztatni, hogy talán még egy árnyalattal annál is jobbra sikeredett! Robert McCall továbbra is ritka szimpatikus figura és mindemellett brutálisan kegyetlen! Megint elképesztően jó akciók az élvezetes forgatókönyv mellé! És mindemellett belefért még 1-2 lélekmelengető jelenet is.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21757 levél
Válasz 18.11.01. 08:44 #41982
Peace
Mi is megnéztük Halloween-t vasárnap. Ha a végén az az iszonyat balfasz szerencsétlenkedés nem lett volna, annak tudtam volna örülni. De ezt leszámítva kimondottan szórakoztatóra sikerült.

The Meg:

Tegnap este valami totál agykikapcsoló szórakozásra vágytam. Reméltem, hogy megkapom, de ez valami botrányosan rossz egy film volt és csak mérgelődtem. Meg kínomban nevettem. Mint egy rossz kabaré, komolyan mondom! Erre éjjel olvasom, hogy a folytatás előkészületei már megkezdődtek....erre van igény. :-\
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19390 levél
Válasz 18.11.01. 00:55 #41981
LiT
Halloween

Az 1978-as és H20-as Halloweenhez élénk emlékek fűznek. Mindkettőt kisgyerekként láttam és annyira megragadt bennem Michael Myers misztikus, megfoghatatlan karaktere, hogy ez az a franchise, aminél már egy ideje várom, hogy végre jó kezekbe kerüljön. Ez úgy érzem, most sikerült is David Gordon Green személyében. Ő megértette, mitől is érdekes figura Myers. A személyét övező megfoghatatlanság, könyörtelenség, embertelenség. A megtestesült gonosz, aki valószínűleg ugyanolyan ember, mint mi, de mégis természetfeletti érzetet ad. Na ez a feeling most is jól működik, Myers minden egyes jelenete ilyen. Kapott egy viszonylag korrekt sztorit köré, aminek Jamie Lee Curtis a másik végpontja. Természetesen abszolút megvannak a horror filmekből eredő klisék, de ez egy régivágású és felfogású slasher horror, amiből manapság már nagyon kevés készül. A hírek szerint a Péntek 13 franchise-t is fel akarják most támasztani. John Carpenter pedig szolgáltatta az ismerős zenei dallamokat, kicsit frissebb köntösben. Nekem ez abszolút bejött, de aki nem annyira ismerős, nincsenek régebbi élményei a Halloween franchise-al, annál megértem, hogy számára ez is csak egy átlagos slasher lett. A szememben annál kicsit több.

8/10
_____________

Galveston

Már-már zavaróan lassan indul be, de amikor dráma, akkor nagyon erős és bevállalós. Ben Foster és Elle Fanning nagyon érzelmes karaktert alakítottak. A történetet viszont kicsit halványnak éreztem, így a monotonitás és az üresebb történet miatt nem lett olyan pozitív a benyomásom, mint vártam.

6/10
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
4158 levél
Válasz 18.10.31. 20:32 #41980
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Hagy egészítsem ki még valamivel. Nagyon szeretem Chazelle karakterábrázolását, felfogását, megközelítését.

Ott van a La La Land. A témájában mások szerintem egy jóval harsányabb, inkább macsó-ultagirl tengelyen mozogtak volna (Bradley Cooper is inkább Chazelle útját járta az 'A Star Is Born'-ban), illetve inkább jóval szenvedélyesebb hangot ütöttek volna meg. Chazelle ehelyett fogott két esetlen karaktert, szereplőt, akik mi is lehetnénk. Nem arra törekedett, hogy álomszerűvé tegye a cím sugallta világot, hanem azt tette, hogy emberi arcot adott nekik, de úgy, hogy a bennük lévő szenvedély nem veszett el.

Ha kicsit olvas bárki a hollywoodi színészek és színésznők vagy akár a zenészek életútjáról, sokan nagyon alulról kezdték, küzdelmes éveken mentek keresztül, olyan munkákat is elvállaltak, mint mi is, ha pl. kimennénk Londonba, mire eljutottak oda. Ám erről elfeledkezünk, arról, hogy nekik is vannak a gondolataik céljaik, fájdalmuk, érzéseik, Chazelle pedig ezen a pátoszon lépett túl - két fiatal együtt botladozását ábrázolta, mindazokon felül, amiről még tavaly beszéltünk.

Ezért nem lepődtem, hogy igazából nem okozott neki gondot a "műfajváltás", hisz a mostani filmhez is a fenti felfogással kezdett hozzá. Lebontotta a történelmi ikonok mögötti pátoszt, mindezt úgy, hogy a heroizmusuk nem szűnt meg létezni. A film címe nem véletlenül lett First Man, és nem az pl. Eaglelanding.

Azzal, hogy emberivé teszi a szereplőit és nem érinthetetlenné, szerintem egy nagyon ritka nézőpontú rendezővé válik a mai világban.
10405 levél
Válasz 18.10.31. 20:22 #41979
MattMatthew
"Sosem túlzok." I see what you did there!

De örülök, hogy ilyen okosak és színvonalasak vagyunk. Csak az jutott még eszembe, hogy ugyan elég sokszor főzök, de néha-néha előfordul, hogy kimarad vmi, pl a só, ami így tök alap dolog de szerintem nem egyedül vagyok aki benézi olykor. Ebből adódóan nekem nem teljesen hihetetlen, hogy emberek hibáznak, vagy lassabban reagálnak mint én a kanapéból gondolnám, hogy kéne nekik.

Másrészt meg létezik olyan ember aki munkaköre szerint kérdés nélkül bárkit megöl és nincsenek komoly problémák a fejében? Tényleg azt hisszük, hogy egy ilyen hivatás betöltésére mentálisan teljesen egészséges embereket használnak?
“This is not going to go the way you think.”
4158 levél
Válasz 18.10.31. 20:10 #41978
Juraviel.Ihuan.Bedvin
@McCl@ne

Csak nyugodtan, nekem sincs sok életem a műanyagiparban.

Egyébként elfelejtettem kiemelni, hogy Claire Foy mennyire jól megragadta Janet karakterét és azt a kettősséget, hogy egyszerre hogyan mutassa a szép és segítőkész feleség szerepét a nyilvánosság felé, valamint azt, hogyan próbál megküzdeni a férje zárkózottságával, miként kezelje ezt a gyerekei előtt.

Annyi gyönyörű karaktermomentum van ebben a filmben, olyan kis apróságok *, amit te is kiemeltél például - "Itt állnék egyedül a kertben, ha beszélgetni akarnék?"; itt nagyon közel állónak éreztem magamhoz Gosling karaterét és már nem először (nekem a Drive és a La La Land esetében is megvolt ez közelség-érzet, szóval Gosling szerepeit nagyon kedvelem, és akkor még nem is említettem az Only God Forgives-et).

*
SPOILER
Ott van az a jelenet, ami összefoglalja Neil mennyire messzire megy el, hogy teljesítse célját. Amikor majdnem meghal és csak épp hogy katapultál (ezt a Facebook-bejegyzésem képének választottam [szerintem nagyon kifejező, az égő ronccsal a háttérben]), vérző fejjel hazasiet, aztán másodperceken belül elrohan, közben meg teljesen úgy csinál, mintha nem is vérezne vagy semmiség lenne. A döbbenet a feleség, a feszültség és a visszafogott düh Neil arcán...

Vagy a felszállás előtti beszélgetés a gyerekeivel, mikor a felesége kiparancsolja, ott az, a színészjátszás csúcsai közé tartozik. Amikor kezet fog vele a fia, az egy nagyon torokszorító érzés volt számomra.


Fantasztikus film. Amit szerintem páran félreértettek vagy eleve más prekoncepciókkal ültek be rá.
13193 levél
Válasz 18.10.31. 17:14 #41977
McCl@ne
+1
Igazi retek ez a film, én 4 pontot adtam rá, de igazából kicsit még sok is. Nem értem, milyen elképzelés hívhatta életre, azt meg még kevésbé, hogy Peter Berg hogy rendezhetett ilyen hulladékot, de mindegy, majd újranézem a Patriots Day-t, ha erre a párosra vágyom, az fasza volt.

JIB, válaszolok majd, mert lesz mit, közben újranéztem, csak nincs életem.
Respect is not given. It's taken.
21757 levél
Válasz 18.10.31. 15:37 #41976
Peace
Sosem túlzok. Pontosan azt írom, amit gondolok. Más szintekhez vagyunk szokva, ezért számodra túlzásnak tűnik. Nekem egészen máshol kezdődik az "egy sima közepes lövölde". Ez botrányosan rossz egy film.
Egyértelműen komoly problémái voltak az embernek fejben, nem simán seggfej. Nagyon nem illett a képbe, nem is értem hogy gondolták. Nem kell kommandós szakértőnek lenni, csak minimális észre van szükség. SPOILER
Elfogtam a célpontokat, azonnal totálisan mozgásképtelenné teszem. Gyorskötöző karokra és lábra, majd ezt a kettőt összekötni. Majd ha likvidálásra megkaptam az engedélyt, fejbe lövöm. Nem szabadon hagyni őket, hogy mozoghassanak, fegyverhez jussanak, lelőhessenek egy embert a csapatból.....az arcomat kapartam, annyira fos jelenet volt. Csajnak is mondják, hogy szoba van a fal túloldalán és egy ember áll ott. "nem, itt tuti nincs semmi" és hagyja, hogy mellbe lőjék.
Na mind1, hagyjuk is. Örülök, ha Neked egynek elment, de nekem ez így max egy 2,5/10.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10405 levél
Válasz 18.10.31. 14:22 #41975
MattMatthew
Na, azért ne túlozzunk, ez egy sima közepes lövölde volt. Nem éreztem annál rosszabbnak. Egyszer simán elmegy, és igen, elég egyértelmű volt, hogy nem a megváltást kell várni ettől a filmtől sem. De a gyakori vágásokat leszámítva komoly probléma nem volt vele.
Marky Mark mentális problémájára meg mondták is, hogy csak simán seggfej. Nem szeretem ezt a példát felhozni, de a több millió foci szakértő után már egyre több kommandós szakértő is van ebben az országban? smh...
“This is not going to go the way you think.”
21757 levél
Válasz 18.10.31. 12:49 #41974
Peace
Annyira jól tudtok (McCl@ne is és még itt sokan mások is) írni, ezt mindig nagyon irigyeltem! Nem szép dolog irigykedni, de akkor is. Rengetegen megdicsértek engem is az évek során az írásaimért, de én úgy érzem, hogy a közelébe se vagyok az itt olvasott megfogalmazásoknak. Egyáltalán nem tudom ilyen jól visszaadni írásban, hogy mi jár a fejemben, mit is gondolok pontosan adott témáról. Mindig élvezet ezeket a bejegyzéseket olvasni! Kicsit kihalt a fórum az utóbbi időben, de legalább néha születnek ilyen hsz-ek is szerencsére!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21757 levél
Válasz 18.10.30. 19:41 #41973
Peace
Mile 22:

Jesszus, mi volt ez a fo*??!!!!! Már az első jelenetnél fogtam a fejemet, mikor az úgymond hihetetlenül profi csapat olyan szinten kegyetlenül amatőr módon vezényelte le az akciót, hogy már a fejemet fogtam. A csapatvezető, aki látszólag 2-3 mentális problémával is küszködik és tökéletesen alkalmatlan ilyen feladat ellátására, az már csak hab volt a tortán. Botrányosan gyenge forgatókönyv, piszok rossz kivitelezés. Aki pedig kitalálta, hogy két másodpercenként kameraállást kell váltogatni, hogy már majdnem epilepsziás rohamot váltson ki a nézőből, az egy bődület nagy idióta volt!!! Hulladék. Messzire elkerülendő!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19390 levél
Válasz 18.10.29. 22:52 #41972
LiT
Den skyldige /The Guilty /A bűnös

Szerencsére be tudtam iktatni, ugyanis Győrben csak 1 időpontban játsszák. Ami miatt csalódott vagyok, hogy csak szinkronos verzió volt, ami pont ennek a filmnek az esetében egy hatalmas balfaszság. Főleg, mikor végig telefonhívásokat hallgatunk. Talán emiatt veszített is a hatásából a film. Nem ütött akkorát, mint vártam, de a színészi alakítás (már, ami látszik belőle) elég meggyőző, a film teljesen hétköznapi eseményt dolgoz fel, ami tetszett. De most komolyan, egy ilyen filmet mi a faszért kell leszinkronizálni? Még azt sem mondhatni, hogy hatalmas tömeg özönlene rá a moziba.

7/10
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
4158 levél
Válasz 18.10.29. 22:08 #41971
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Kérted, hogy mondjuk el, ki milyennek látta a filmet. Mivel nagyon vártam a bejelentés óta, szinte senki véleményét nem olvastam el előtte, és még azelőtt sem, hogy kiírtam Facebookra a gondolataimat, amik ezek lennének:

First Man - Az első ember

SPOILER
Damien Chazelle korunk egyik legtehetségesebb rendezője, és az eddigi "zenei" filmeken túllépve egy teljesen másik műfajban próbálta ki magát, ám csak látszólag forgatott le egy életrajzi vagy egy holdraszállásos filmet. Igaz, ez Neil Armstrong (Ryan Gosling) története, drámája, de egy sokkal lényegesebb dologról szólt.

Közben pedig nem árt megjegyezni, hiába van még hátra két hónap az évből, EZ az év filmje. Plusz, remélhetőleg hivatkozási alap ezután, ha bárki az űrutazás történetéből akar meríteni.

Nemcsak a témájában egyedi ebben a közegben (ez egy űrös film vagy mi? - kérdezhetné a moziba betérő), hanem megvalósításban is. Nem tekintem dokumentaristának, hanem inkább olyan eszközzel él a narrációs technika tekintetében, mint az 'A Prayer Before Dawn' ('Hajnal előtti ima', magyar keresztségben 'A kíméletlen'), vagyis közeli, a szereplőre fókuszáló kameranézetekkel. Mit ér ezzel? Azt, hogy ott vagyunk "intim" közelségben a szereplők érzelmi kisugárzásban, a testbeszédük, a tekintetük, az arcjátékok hatása mind, mind a nézőre tapad kíméletlenül.

Ez pedig a film minden pillanatára igaz: a családi, baráti eseményekre, beszélgetésekre, tragédiákra, vagy amikor tesztrepüléseken vesznek részt, vagy amikor kilövik őket az űrbe. Ott vagyunk velük, amikor nyikorog körülöttük az egész fémszerkezet, ami megvédeni hivatott őket. Zseniális, remek megközelítés.

A film egyfajta tablóját adja az éveknek, amíg eljutnak a Holdra, meg vissza. Nem, nem a híres mondat a film legnagyobb érzelmi csúcspontja, pedig ezt sokan látták már dokumentumfilmekben, vagy olvastak róla, így ezt választanák, Chazelle ennek ellenére olyan feszültséggel tudja megtölteni a jeleneteket, mintha még nem tudnánk, mi következik, ám intelligensebb rendező annál, hogy erre helyezze a súlypontot.

Nem ez a lényeg. A film a gyász feldolgozásáról szól. Neil elveszít korán valaki nagyon fontosat, és a gyász elől a munkába menekül, érzelmileg eltávolodik az embertársaitól, a barátaitól, a feleségétől, a gyerekeitől (egyszerűen letaglózóak a felszállás előtti utolsó pillanatok a családjával!). Ez részben igaz, és nem is. A mélyen benne munkálkodó gyász az amúgy is benne meglévő precizitást, eltökéltséget még jobban feltüzeli. Más formáját választja, hogyan dolgozza fel a gyászát. Nem érzelemmentes, csak elzárkózik, ami nem ugyanaz.

Éppen ezért szerintem ez a film több annál, hogy csak életrajzi filmnek tekintsük. Chazelle remek forrást választott James R. Hansen könyve alapján. Nem tudom, hogy a könyv is erről szól-e, de a film számomra igen. Forgathatott volna egy nagy amerikai lobogós, hősi eposzt a holdraszállásról, de ehelyett egy emberibb utat jelölt ki magának, és forgatott egy emberközeli alkotást, művet. Megmutatta nekünk az embert, aki először a Holdra lépett, emberi léptékkel, ami méltó a híres idézethez.

Ezt csak így lehetett leforgatni, hogy ne legyen egy giccsparádé, és szerencsére egyáltalán nem lett az.

A film legnagyobb és legszebb jelenete az utolsó. Ebben benne van az egész út értelme, az évek fájdalma, küzdelme. Gyönyörű, visszafogott lezárást kapott, ami szintén nagyon emberi. Mint egy érintés. Valakinek el kell menni a Holdra, hogy túllépjen a múltján. Meglepő, milyen törékeny emberi sorsok vannak a törhetetlennek gondolt ikonok mögött.


Ez az én olvasatom, ami részben átfedi a tiédet. És igen, még benne van az is, hogy megérte ez az egész, rááldozni ennyi energiát, pénzt, emberéletet.
19390 levél
Válasz 18.10.28. 22:50 #41970
LiT
22 July

Paul Greengrass kicsit több körülményt próbált bemutatni a norvégiai Utoya szigetén történt tömegmészárlás kapcsán. Én ennek csak azért örültem, mert pár hete láttam a norvég filmet is, és reméltem, nem kapom most is ugyanazt. De ez azt is jelenti, hogy több benne töltelék. Nekem a norvég film azért tetszett jobban, mert sokkal letisztultabb és emberközelibben mutatja be ezt a szörnyű eseményt. A film végig a szigeten játszódik, próbálja valós időben átadni azt a borzalmat, amit ezek a gyerekek átéltek. Ellenben Greengrass nagyjából fél 25 perc alatt rendezi a részt és utóhatásra fókuszál. Korrekt volt ez is, de a norvég film sokkal hatásosabb, hiába egyszerűbb. Abban még a merénylőt sem mutatják szinte és megvan a terror.

7/10
__________

Thunder Road

Jim Cummings egész jó humorú drámát hozott össze. A karakterét sikerült úgy formálnia, hogy a néző teljesen együttérez a gondjaival.

7/10
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
3094 levél
Válasz 18.10.28. 11:17 #41969
Dilizs
Imádtam! Brutális!
MSI B350M PRO-VDH ¤ AMD Ryzen 5 1600x + Cooler Master Hyper 412R CPU cooler ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ Samsung 960 EVO 250GB M.2 PCIe MZ-V6E250BW ¤ 2*8 Gb Crucial 2133 Mhz DDR4
19390 levél
Válasz 18.10.26. 23:33 #41968
LiT
Bohemian Rhapsody /Bohém rapszódia

A kritikusok nagyon szigorúan álltak hozzá ehhez a filmhez szerintem. Pontosan látom, mi a gondjuk. A film túl gyorsan halad a banda korai éveinek bemutatásával, kicsit mintha kapkodna is, de könyörgöm, így is több, mint 2 óra a film. Ha nagyon elnyújtják az elejét, akkor az lett volna a gond. Értem én, hogy kicsit felszínesnek tűnik, de számomra ez egyáltalán nem volt zavaró. Volt több háttérinfó a bandáról és Freddie-ről, amiknek nem voltam tudatában, még így is tudott pluszinformációval szolgálni. Habár a trailer közel ellőtte a híresebb slágereinek felvételi procedúráját, de ezek ettől még a jobb pillanatok közé tartoznak. Nem beszélve Remi Malekról, aki teljesen átszellemült Freddivé. De olyan szinten, hogy minden gesztusa és kinézete mellett még a hangjával is abszolút visszaadta az eredeti énekest. Erről láttam is nyilatkozatot vele, a koncertjeleneteket konkrétan ő énekelte, ami egészen elképesztő teljesítmény. Nyilván a film legfontosabb jelenete a 85-ös Live Aid koncert. Az eredeti felvételt is megnéztem és szinte teljesen ugyanúgy sikerült visszaadniuk azt a showt, nagyon hatásosan felvéve, ráadásul nem is nagyon fogták rövidre. Én alapból szeretem a zenészekről szóló filmeket, úgyhogy nekem ez igazi csemege volt. Aki szereti a Queen zenéjét, az szerintem kap annyi pozitívumot a filmtől, hogy az életrajzi filmekből adódó hiányosságok felett szemet hunyjon. Én ezt tettem.

7.5/10
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
3470 levél
Válasz 18.10.25. 11:58 #41967
Raistlin666
Mondjuk nem pont velem fogsz nagy gondolatokat cserélni a filmről, mert én csak egyet érteni tudok mindennel amit Te meg kb. itt mindenki írt.

Részemről annyi hogy én ilyesmit szerettem volna látni az Interstellar-tól. Az nekem nagy csalódás volt moziban, de ez az Avatar és Dark Knight (persze más-más miatt) óta a legjobb élményem volt moziban.
13193 levél
Válasz 18.10.25. 10:45 #41966
McCl@ne
Kicsit beszélgethetnénk a First Manről, mert azt érzem, hogy nagyon kevesen vagyunk, akik ugyanazt a filmet láttuk. Mondjuk elsőnek itt van pár sor a Kritikus Tömegről, oda írtam ezeket, mert a dokumentum hangulatát, megközelítését ekézik a filmnek, holott nagyon nem kéne:

"Nagyon enyhe spoilerek lehetnek, de semmi komoly:

Gyönyörűen felépített film, az újranézéskor majd nyilván több minden fel fog tűnni, de egyelőre maximálisan le vagyok nyűgözve. Egyszerűen zseniális, ahogy Chazelle kivezet minden technikai jellegű katarzist az első két órában ebből a tényleg dokumentum hangulatú drámából: már az első akciónál ellövi a súlytalanság érzését, aztán a másodiknál végigvisz egy kilövés minden apró részletén hosszasan elidőzve, de megmutatja dokkolást és a landolás veszélyeit, mielőtt ráfordul a hajrára. Mert ugye mindannyian úgy képzeljük el egy ilyen filmnél, hogy majd akkor ver minket a víz és ráz a hideg, amikor az Apollo 11-ben ülve hallgatjuk, hogy 10… 9… 8… De nem. Mire odajutunk, már teljesen tiszta a terep, és egyedül arra koncentrálhatunk, amiről a film is szól, és aminek a mentén végig egyensúlyozgat: hogy egyáltalán megéri-e ez az egész. Sokan más hangulatú filmre számítottak, talán olyanra, ami ünnepli a Holdra szállást, de itt nem véletlenül nem tűzik ki a zászlót. Azért ilyen nyomasztó, visszafogott és elnyelt feszültségekkel teli, minden külsőségében visszafogott az egész, hogy még jobban visszaadja a tétek mérlegelését, a hangulatot, amiben Armstrong megteszi a lépéseit a Hold felé, és végül a Holdon is. Ahol aztán a kráter mellett állva megkapjuk a választ arra a kérdésre, hogy megérte-e, illetve egy kis megerősítést még Armstrong arcáról, amikor meghallja Kennedy beszédét a tévében a végén. De ott sincs kimondva semmi, ha a néző nem lélegzik együtt a filmmel, akkor a ¾-éről lemarad, így nem csoda, ha csak egy száraz dokunak tűnik az egész.

Az önmagában vívódó, bezárkózó és így magára maradó férfi drámája ez, egy olyan emberé, akihez nem lehet egy pontnál közelebb kerülni („Itt állnék egyedül a kertben, ha beszélgetni akarnék?”), de a film segít belenézni a fejébe. Mondjuk konkrétan csak a végén, de egész addig építi az utat neki, azt is látni kell. Gyönyörűen áll párba például, amikor a sajtótájékoztatón Aldrin büszkén kiabálja, hogy majd ékszereket visz a Holdra, ugyanerre a kérdésre viszont Armstrong csak annyit mond, hogy ő plusz üzemanyagot vinne, majd a végén felcsapja a fényvisszaverő burát, SPOILER
kinyitja az ökölbe szorított markát, és meglátod a karkötőt…
Egyszerűen tökéletes. De ezekhez az érzésekhez áldozatokat kell hozni a filmnyelvben, a pörgősre vágott montázsokat, szórakoztatóra torzított földi halandókat el kell engedni, és ebben a húsdarálóban oda súlyozni az érzelmeket, ahol kezelték őket: a részletekben, a tekintetekben, apró gesztusokban kell keresni őket, máskülönben az összesről lemaradtok. Pontosan így adja vissza tökéletesen azt a közeget, ahol ezeknek az embereknek helyt kellett állniuk, vagy mondjuk helyt akartak állni. Meg lehet ezt közelíti úgy is, mint pl. a The Big Short, ahol végig rendkívül pörgő és szórakoztató az előadásmód, de ott emiatt csak az ügyhöz kerülünk közelebb, nem az emberi tényezőhöz. Itt nyilvánvalóan, és hála az égnek nem ez volt a cél, a végeredmény pedig katartikus lett, csak ehhez nem árt látni is, nem csak nézni."

Itt annyira nem hangsúlyoztam ki, hogy miről szól a film, de spoilermentesen valahogy úgy tudnám összefoglalni, hogy azt az ember-állam-technológia tengelyeken értelmezett kérdést, hogy megéri-e ennyi emberéletet, pénzt és energiát beleölni a - pusztán presztizsértékű - Holdra szállásba, ezt közelíti és válaszolja meg egy nagyon személyes, mélyen emberi módon, amivel aztán felülírja már szinte a kérdést is. Mindezt egy nagyon őszinte, nagyon kompromisszummentes hangulatban, eszközökkel, elképesztően hatásos technológiával előadva. Nálam az említett kráter peremén zajló jelenet az azt megelőző landolással életem legjobb mozi- és filmélményei között van, de olyan szinten, hogy talán dobogón is. Illetve Damien Chazelle jelenleg a legjobb és legmegbízhatóbb rendező Nolan mellett. 33 évesen.
Respect is not given. It's taken.
19390 levél
Válasz 18.10.23. 21:57 #41965
LiT
Juliet, Naked /A Meztelen Juliet

Vártam ezt a filmet, mert kellemes volt a trailer. Nagyjából azt is kaptam, amire számítottam. Történet szempontból nem valami eredeti, de így is elég helyet ad főleg Rose Byrne-nek, hogy megmutassa tehetségét. Egy egészen őszinte romantikus dráma, ami nem vállal sokat, de abban jó, amit képvisel. Chris O'Dowd karakterével eléggé tudtam rezonálni, ugyanis az a felfogás, amit a zene felé képvisel, nálam is elég hasonló. A filmnek ez az aspektusa kimondottan tetszett. Meg persze Ethan Hawke is jó volt.

7/10
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
19390 levél
Válasz 18.10.22. 22:54 #41964
LiT
My Dinner with Hervé

Egy riporter és egy törpe filmsztár között kialakult baráti kötelék története életrajzi film keretén belül. Tisztességes iparosmunka az HBO-tól, szerződtették a szerephez nyilvánvaló embert, Peter Dinklage-et, aki tökéletesen hozza Hervé Villechaize karakterét. Ami igazán tetszett a filmben, hogy mindkét főszereplőhöz lehetett kötődni, mindketten küzdenek a démonaikkal, ezért voltak érzelmes pillanatok bőven.

7/10
__________

The Spy Who Dumped Me /A kém, aki dobott engem

Nulla elvárással ültem neki, de kimondottan jó, könnyed szórakozás volt. Nagyon egy kaptafa a kém vígjáték filmek körében, de Kate McKinnon-on hatalmasakat derültem. Jó szövegeket kapott, a poénok nagy része tőle érkezik. Mila Kunist másodhegedűsnek éreztem most. Egyáltalán nem bántam meg, hogy megnéztem.

6.5/10
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
16679 levél
Válasz 18.10.21. 23:37 #41963
ufodani
+1 nincs mit hozzáfűzni, mindent elmondtál.
LiT nálam ugyanez, a tragédiák egy része nekem sem volt meg.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
21757 levél
Válasz 18.10.21. 19:17 #41962
Peace
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19390 levél
Válasz 18.10.21. 18:00 #41961
LiT
The Night Comes for Us

Köszi az ajánlást, ez tényleg ütős volt! Mintha a The Raid-et megszoroznánk kettővel harcjelenetek kreativitása és erőszakossága tekintetében. A film szinte végig intenzíven pörög, igazi mészárszék. Aki szereti az ilyesféle brutális akciófilmeket, az tényleg nem fog csalódni ebben sem.

8/10
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
21757 levél
Válasz 18.10.20. 23:33 #41960
Peace
Constantine: City of Demons

Nagyon állat volt!!!!!! Véresen brutális és kegyetlen! Halmokban álló gőzölgő belsőségek, szétszakadó és szétrobbanó testek, egymást irtó démonok és istenségek! A történet is agyon korrekt volt, piszkosul tetszett! Imádom ezt a figurát, az egyik legnagyobb kedvencem! Ahogy totál fapofával és halál nyugalommal szarkasztikus beszólásokkal bombázza a hatalmas erejű démonokat, az valami kegyetlen. Volt benne 1-2 hatalmas poén is, szakadtam!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19390 levél
Válasz 18.10.20. 23:28 #41959
LiT
Hold the Dark

Micsoda különös film. A sötét, rideg hangulata beszippantott és borzasztóan figyelni kellett, hogy követhető legyen. Tipikusan az a film, amit nehéz megfogni, keretet húzni rá és néhol azt éreztem, hogy elveszek ebben a "szabálytalan" dramaturgiában. Emiatt a furcsasága miatt viszont tetszett. Egy nyomozós misztikus filmből lett egy slasher thriller.

7/10
________

Sierra Burgess Is a Loser

Ha kicsit mellőzte volna a kínos tinifilm pillanatokat, még kimondottan kellemes film is lehetett volna. Így is nézhető, könnyed romantikus vígjáték high school környezetben, de voltak már jobb alkotások a témában.

5/10
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
21757 levél
Válasz 18.10.20. 11:21 #41958
Peace
Bizony Dunkirk az hatalmasat szólt, kétszer is megnéztem IMAX-ben!

Galveston:

Vártam nagyon, az előzetesek tetszettek.....nem ütött akkorát, mint reméltem. Az elején van egy 1 perces állat jelenet, majd elég rendesen lecsücsül a film pihenni és a végéig nagyon fel sem kel onnan. Ben Foster remek, mind mindig. Fanning kisasszony viszont 2-3 jelenetben is olyan szinten túltolja, amivel nem igazán tudtam mit kezdeni. Nincs meg benne az a csipetnyi kis plusz, ami komoly érzelmi reakció kiváltására lenne alkalmas. Egynek jó volt szombat reggelre, de semmi kiemelkedően maradandó.

The Night Comes for Us:

AZTAROHADT, EZ VALAMI KEGYETLENÜL ÁLLAT VOLT!!!!!! A "The Raid" az konkrétan kismiska volt ehhez képest! Elképesztő, amit itt műveltek, Iko Uwais és Joe Taslim is brutális!!! Így kell összehozni egy filmet, ami vizuálisan sokkol (a lehető legjobb értelemben!!!!) és mellette még érzelmileg is képes felkavarni. Piszkosul tetszett, szükségem volt már egy ilyenre is nagyon!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
29416 levél
Válasz 18.10.19. 23:33 #41957
Germinator
A Dolby Atmos jó volt, nekem a legdurvább hangélményem a Dunkirk során volt, de azt kizárólag IMAX-ben láttam, szóval ott meg a másik irányból nincs összehasonlítási alapom Itt most nem robbant le a fejem, de ki tudja, hogy eleve ez volt-e a cél. A Dunkirknél a falak is beleremegtek egy-két jelenetbe, de ott meg kifejezetten erre lehetett felkeverve az egész film, szóval passz. Ne miattam menjetek egyik vagy másik vetítésre
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
29416 levél
Válasz 18.10.19. 23:32 #41956
Germinator
First Man

Amit a legjobb filmek, illetve filmesek, alkotók, bármilyen művészek megtehetnek az az, hogy egy teljesen kiszámítható projektből valami egészen mást, esetleg totál az ellentettjét hozzák ki. Mert miért is akarna bármilyen művész egy olyan dolgot csinálni, amire mindenki pontosan számít? Amiről mindenki azt hiszi, hogy csakis egy útja van?

Nekem kicsit ezt az utat járta be ez a film, és kábé amíg hazaértem, abban az egy órában gyökeresen megváltozott a véleményem róla. Mert úgy jöttem ki a moziteremből, hogy valami rideg és kicsit céltalan dolgot láttam, aztán mire hazaértem, már úgy vagyok vele, hogy talán pontosan ez volt a készítők, ezzel együtt Chazelle célja.

Nem tudom, hogy ez a film ünnepli-e a holdraszállást, pedig mindenki arra számít, talán én is erre számítottam. A felfedezés, az úttörés bátorságát. De mintha, én legalábbis így látom, totál másról szólna ez a film, egy sokkal kevésbé örömteli, sokkal nyomasztóbb dologról. Van egy elméletem, hogy SZERINTEM miről szól, de egyáltalán nem vagyok biztos, hogy a készítők is ezt gondolják. Az viszont biztos, hogy egyáltalán nem azt kaptam, amire számítottam, és ez először csalódottsággal, majd az idő elteltével igazi örömmel látott el. Nagyon sokrétegű film, ami egy nagyon népszerű, nagyon ismert, sablonként ismert pillanatát a történelemnek teljesen más szemszögből ábrázol. Láttam a végén, hogy valamilyen könyv képezte a film alapját, ezt sajnos nem ismerem, és azt sem, hogy az a könyv mit emelt ki az egész űrverseny történetből. A First Man viszont valami egészen váratlant húzott.

Nagyon nyomasztóak az űrjelenetek, nagyon ijesztő és para majdnem az összes akciójelenet, az ember rohanva vágyik vissza a földi képekbe. Kifejezetten ütősre sikerült minden ilyen szegmens. Az ilyen szegmensek között húzódó emberi sztori pedig a legnagyobb rejtélye, vagy inkább rejtvénye ennek a filmnek, aminek a kibogozgatására - az egész film ismeretében - lesz pár napra szükségem. Az biztos, hogy minden perc elteltével egyre érdekesebbé válik ez a film.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
21757 levél
Válasz 18.10.19. 16:10 #41955
Peace
Ha IMAX-be átéltél már valami ütőset, akkor ahhoz hasonlítsd majd kérlek.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
29416 levél
Válasz 18.10.19. 15:50 #41954
Germinator
Igen, a Dolby Atmos verzióra megyek ma. Majd megírom, bár nyilván nem lesz összehasonlítási alapom a sima verzióval.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
21757 levél
Válasz 18.10.19. 15:16 #41953
Peace
Arra én is kíváncsi lennék, majd mesélhetne róla valaki.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3848 levél
Válasz 18.10.19. 14:39 #41952
Sucee
Ez a Dolby Atmos verzió? Mert őszintén nem tudom, hogy az mennyi pluszt adhat, de pont a hang miatt terveztem felmenni Pestre megnézni imaxben (Szfváron elég botrány a mozi minősége, kép és hang tekintetében is), aztán láttam, hogy ilyen verzió is van.

Ha valaki tudja esetleg, hogy melyiket érdemesebb a jobb hangélményért, akkor ne tartsa magában.

És igen, az, hogy nincs felirat, csak még csábítóbbá teszi.
29416 levél
Válasz 18.10.19. 12:34 #41951
Germinator
Amúgy én is ma megyek rá, de én - controversial choice - angolul akarom először megnézni, ráadásul felirat nélkül adják, szóval ez legalább remélhetőleg kiszűri a labilisabb nézőket
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.