Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Előzetes

Star Wars: Galactic Battleground

Év végére várható az Age of Empires engine-jére épülő Star Wars RTS.

2001.05.02. 00:00 | szerző: Viper | Előzetes

A LucasArts az idei E3 közeledtével ismét a szokásosnak mondható stratégiát követi: az E3 kezdete előtt megjelölt napokban teszi meg új játékainak bejelentésit, amiket aztán a kiállításon be is mutatnak a nagyközönségnek.

Star Wars: Galactic Battleground

Ennek a hullámnak az első képviselője már nem is számít akkora újdonságnak, hiszen annak idején szinte mindenütt olvasni lehetett az Age of Empires RTS motorjának a Csillagok Háborúja környezetbe történő adoptálásáról. A játék végleges neve Galactic Battleground lett, és bár igen részletes információkat a mostani bejelentéskor sem vágtak hozzánk, de azért ez már több a semminél.

A Galactic Battlegroundban tehát a már jól ismert - és a LucasArts legutóbbi félresikerült alkotásai miatt talán ami a legfontosabb -, korábban már sikerrel levizsgázott RTS motorral, nevezetesen az Age of Empires stratégiai motorjának átdolgozásával találkozhatunk. A szereplők közt szinte az eddig megismert teljes Star Wars univerzum képviselteti magát. A kulcsszerep hat csoportnak jutott a játékban, akiknek a szembenállása vagy éppen szövetsége adja az egész történet mozgatórugóját. Ezek a Birodalom, a Felkelés, a Wookiek, a Gungenek, a Naboo hadserge, valamint a Kereskedelmi Szövetség. Mindegyik félnek megvannak a saját egységei, amelyekkel földön, vízen, és levegőben részt vehetnek az összecsapásban. A készítők ígéretei szerint összesen több mint 300 különböző egység fog szerepelni a játékban, ami azt jelenti, hogy nem kis feladat lesz az összes egység gyengeségeinek és erősségeinek kiismerése. A csatákat is kellően nagyszabásúra tervezték, ugyanis közel 200 egység vehet részt bennük mindegyik fél oldalán. A sok különböző résztvevő közül a fejvadászokról, Jedi lovagokról, rohamosztagosokról, X-Szárnyúakról, hósiklókról, lépegetőkről, és Wookie tankokról tesz említés a LucasArts. A helyszínek is kellően változatosnak ígérkeznek, kezdve a bolygóközi aszteroidáktól a szárazföldi és az alatti csatákig.

Star Wars: Galactic Battleground

A szokásos módon nagy jelentősége van az erőforrásaink kellő beosztásának, illetve a különleges egységeink képességeinek kihasználásában, amelyek közt a legkézenfekvőbbek a Jedi lovagok trükkjei, de ide tartoznak a Wookie-k kitartása mellett a Gungenek vegyi fegyverei is. Ezeket a különleges képességeket természetesen mindig tovább is lehet fejleszteni.

A Galactic Battleground egyszemélyes játékmód mellett multiplayerben is játszható lesz majd, amihez változatos pályákat készíthetünk az alaptartozéknak szánt pályaszerkesztővel. Már csak az nem derült ki pontosan, hogy mikortól is várhatjuk a megjelenést. A képeket elnézve talán egy kicsit kétkedve tekintünk a LucasArts következő stratégiai játékára, hiszen még nem merült feledésbe a Force Commander hatalmas bukása. Reménykedjük tehát, hogy ez alkalommal nem szúrják el! ■

Star Wars: Galactic Battleground
Star Wars: Galactic BattlegroundStar Wars: Galactic BattlegroundStar Wars: Galactic Battleground
Star Wars: Galactic Battlegrounds
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Star Wars: Galactic Battlegrounds

hozzászólások (9)

andi
andi 2001.05.09. 19:29
köszi a kioktatást
ha már valaki hozászolt a pcdométol
a szövegemhez akor tudnál a star wars tehe
phanto menace -é hez elmntést
küldeni arol amikor a 11-dik pályán
utojára megyek amidalával
elöre köszi
ja és a cimem "andorkacska@freemail.hu"
hungi
hungi 2001.05.14. 19:47
"Ha ez az új szerzemény tényleg az AOE engine-jére épül, akkor azt hiszem a látványvilággal nem lesz nagy baj"

ez nem az engine-en (vagy csak kis részben) mulik, hanem a grafikán...ami nem lenne rossz, bár nekem kicsit "műanyagosnak" tűnik.

"Szerintem az egész a játékmeneten fog múlni"
ebben igazad van. Bár ebben a műfajban már mindent kihajtottak, amit a RTS adni képes. Nektek érdekes lesz egy AOE hupililában?

A tény az, hogy a lucasart jó példa arra, hogy (kivétel az első nagy játék - rogue squadron, dark forces) szarból akarnak repülőt csinálni. Hát nem fog sikerülni. Br most valakinek végre eszébe jutott, hogy talán használhatnának jól bevált engine-eket, de én azért el tudnék képzelni végre egy IGAZI FPS-t mondjuk Q3 motorral a lucasarts-tol... abban még bennelenne a feeling
Dino
Dino 2001.05.17. 22:51
Kérésed meghallgatásra talált, nézd meg Viper új előzetesét!
hadzsi
hadzsi 2001.06.07. 04:17
Osztom hungi nézetét a leendő játékkal kapcsolatban.Újabb rókabőr ergo garantált bukás,legalább is a Lucasarts-nál.
Kosh
Kosh 2001.06.23. 18:41
Én rajongok a Star Wars -ért, de ha mégegy olyan s..r-t csinárnak mint a Force Commander nem fogok örülni és szerintem ezzel nem vagyok egyedül.
ajánlott olvasnivaló
Crossout zárt béta próbakör Crossout zárt béta próbakör
Quake Champions béta élménybeszámoló Quake Champions béta élménybeszámoló
Endless Space 2 (Early Access) Endless Space 2 (Early Access)