2002 januárjában tervezi megjelentetni a LucasArts a PlayStation 2-n már nagy sikert aratott Starfighter PC-s verzióját. A történethez persze az is hozzá tartozik, hogy a játék eredetileg is PC-re készült volna, így a PlayStation 2 után szinte magától adódott, hogy PC-n is megjelenjen a játék.
A LucasArts eddig megjelent Csillagok Háborúja univerzumában játszódó űrprogramjainak sorába nehéz beleilleszteni a Starfightert, az ugyanis sem X-Wing stílusú szimulátornak, sem Rogue Squadron stílusú akciójátéknak nem nevezhető. Inkább valahol a kettő között van. A történet az Episode I. időszakában játszódik, így feladatunk nem más, mint megvédeni a Naboot a Kereskedelmi Szövetségtől. A repülhető űrhajók közt szerepel a csillogó Naboo vadász, a fürge Guardian Mantis, és a halálos Havoc. A 14 egyszemélyes és az egyéb többszemélyes küldetések során rengeteg űrharcban és bolygófelszíni akcióban vehetünk részt, melyek célja az egyszerű támadástól a kíséret biztosításán át egy csomó egyéb feladatot jelenthet.
A PlayStation 2-re készült verzióhoz képest a játék a grafikájában mindenképpen különbözni fog, szerencsére előnyére. A javulás hátterében az áll, hogy a hajókon használt textúrák méretét 128x128-asról 256x256-osra tudták növelni a készítők. Mindez már csak azért is örvendetes, mert a LucasArts hosszú mélyrepülése után minden remény megvan rá, hogy végre egy színvonalas, és élvezetes játékot kapunk.