A Haemimont nevű bolgár csapat néhány éve piacra dobott egy RTS játékot Tzar: The Burden of the Crown címmel. A játék kisebb változtatások kivételével követte az éppen akkori RTS koronázatlan király, az Age of Empires játékmenetét, és hangulatát.
Erre az alapra építve a fejlesztők nagy fába vágták a fejszéjüket. Nemrégiben bejelentették a Druid King című játékukat, amelyben a valós idejű stratégiát, az akció játékot és a szerepjátékot szeretnék egyesíteni. Az egyes játékos üzemmódban például két teljesen eltérő módon lehet játszani. Vagy RTS módon hadsereget toborzunk és megyünk az ellenséget meghódítani, vagy a hősünket és kíséretét elküldjük kalandozni szerepjáték-szerűen. A harc természetesen ilyenkor sem maradhat el, így az akció játék kedvelőinek is megvan az örömük.
Persze ha egy kicsit mélyebben merülünk a játékról elhangzott információk elemzésébe, megállapíthatjuk, hogy a játékban a hangsúly az RTS elemeken lesz. Két fontos erőforrást kell gyűjtenünk, kaját és aranyat. Ha mindkettőből elegendő áll a rendelkezésünkre, akkor lehet csapatokat gyűjtenünk, és az ellenségen rajtaütnünk. Az ígéretek szerint a harci egységek nem lesznek annyira fegyelmezetlenek, mint a többi RTS játékban, például a fejlesztők biztosítottak minket arról, ha egy egységnek azt a feladatot adjuk, hogy két pont között őrjáratozzon, akkor támadás esetén védekezni fog, de amint a támadó visszavonul, vagy elpusztul, visszatér az eredeti feladatához, és nem kezd el kalandozni a térképen.
A játékról eddig megjelent képek alapján a grafikával nem lesz gond, nagyjából a jelenlegi RTS-ek színvonalán fog mozogni. Persze manapság nem lehet komoly sikert elérni olyan játékkal, amelyikből a többes játékos lehetőség hiányzik, így az ígéretek szerint fejlett többesjátékos lehetőség lesz majd a játékba. A másik érdekesség egy olyan térkép- és küldetésszerkesztő eszköz, amellyel nem csak az általában megszokott küldetéseket lehet majd összeállítani, de arra is lehetőségünk lesz, hogy olyan speciális új ráolvasásokat készítsünk, illetve varázstárgyakat helyezzünk el a térképen, amelyeknek a tulajdonságait mi programozhatjuk be. Így például össze lehet majd állítani olyan ráolvasást, amely egy komplett csapatot helyez a térképre, vagy olyan varázstárgyat helyezhetünk el, amely a környezetében valamelyik ellenséges harci egység tipust megsemmisíti.
Sajnos nem lehet tudni az előzetes képek alapján, hogy milyen lesz a játék hangulata, ennek megállapítására az ígéretek szerint kb. fél évet kell várnunk.