Előzetes
World War II: RTS
Oleg Maddox csapata a repülőgép-szimulátorok után egy "földhözragadtabb" játékon, egy RTS-en dolgozik.
2003.02.11. 00:00 | szerző: Morello | Előzetes
Újabb konkurencia a Sudden Strike-nak! A II. világháborús RTS-ek világában a WW2: Frontline Command után újabb trónkövetelő lépett színre, amely a WW2: RTS munkanév alatt fut. Szó mi szó, nem túl fantáziadús elnevezés, remélhetőleg a végleges cím már elő is tud rukkolni valami eredetivel...
A játékot ugyanaz az orosz csapat, az Oleg Maddox vezette Maddox Games készíti, akik az Il-2 Sturmovik nevű remek repülőgép-szimulátorral ajándékoztak meg minket. Ezúttal is megmaradtak a II. világháborús témánál, csak ezúttal kissé „földhözragadtabb” módon leszünk részesei az eseményeknek. Ez a játék még a Sudden Strike-nál is emberközelibb lesz: akár a saját katonáink nézőpontjáig is levihetjük a perspektívát. A WW2 RTS talán még a Close Combat sorozattal is közeli rokonságban van, hiszen itt sem építkezésen, kiképzésen, nyersanyagbányászaton van a hangsúly, nem is két képernyőnyi tankkal vonulunk porig rombolni az ellenség bázisát, hanem a színtiszta akció a lényeg, ahol a katonáink, tankjaink képzettségi fokán, minőségén múlik a sikerünk vagy a bukásunk.
Az is ránk van bízva, hogy milyen komplexitással kívánunk szórakozni a játékkal. Az egyszerűbb lelkek akár a Red Alert-féle point & click módszerrel kommandírozhatják csapataikat, míg a hardcore Sturmbannführer-ek bármit beállíthatnak, a lövedékek fajtájától kezdve a komplett taktikai utasításokig (kit támadjon előszeretettel, kit kerüljön kilométeres körzetben, stb.).
Több mint száz küldetést ígérnek nekünk a háború európai színteréről, a német-angolszász torzsalkodástól a totális német-szovjet háborúig minden szinten. Főszereplők a németek, angolok, amcsik, franciák, oroszok (mi persze megint kimaradtunk...). A híres hadműveletektől az irreguláris partizánakciókig minden szerepel a palettán.
Ha rápillantotok a mellékelt képekre, láthatjátok, hogy grafikai szempontból szinte tökéletes lesz a WW2 RTS. Még gyakorlott makettező szemmel nézve is tökéletesnek tűnnek a járművek, a katonák egyenruháira és fegyvereire pedig külön figyelmet szentelnek.
Abban biztos vagyok, hogy ha így folytatják Olegék, a Sudden Strike-ot igencsak meg fogja szorongatni a WW2 RTS. Érdemes figyelemmel kísérni a fejlesztést. A megjelenést 2004 tavaszára ígérik, de remélhetőleg az idén a májusi E3-on már lehet vele találkozni. Amire pedig én még kíváncsi leszek, hogy a hazai fejlesztésű Panzers vajon megállja-e majd a helyét egy ilyen mezőnyben? Bevallom, jómagam inkább a Panzers-nek drukkolok :-). ■
Theatre of War
hozzászólások (9)

ez a játék 1 ***** :-)

Tudom csuroach, nem egy starcraft :))

Figy szégyeenlem beismerni:)) de én még soha az élet be nem játszottam a Scraftal mert én az ilyen ürös izéket nem szeretem.Pont.

Akkor szedrencs mondandóját úgy kell módosítani hogy "Tudom nem egy Warcraft 3" =)
Bismarck : elvileg egyébként nem veled van a gond, majd szedi javítja a jircet, de ha fel akarsz jönni anélkül akkor tölts le egy klienst a www.mirc.com-ról és akkor tudsz normálisan ircezni, irc.extra.hu port 6667 vagy irc.elte.hu ugyanezen a porton stb. ezekre lehet kapcsolódni ... #suddenstrike.hu a channel neve =)

Pontosan nem 1 W3 :-))