A Kickstarter segítségével gyűjtötte össze egy háromfős, kaliforniai indie csapat a szükséges 12500 dollárt, hogy elkészíthessék álmukat, a Full Bore című játékot. Sok más független fejlesztőhöz hasonlóan a manapság oly divatos retrohullámot lovagolták meg ők is, első ránézésre talán a Boulder Dashhoz hasonlítható a játék, azonban jóval több mélységet kapunk benne, a szó minden értelmében. Ugyanis a helyszín egy bánya, a logikai feladványok mögé pedig sztorit is kapunk. Főhősünk egy vaddisznó (az esélyegyenlőség érdekében fiú és lány közül választhatunk), aki egy bányába kerül. Számtalan kisebb-nagyobb tárna és terem vár itt ránk, megtalálandó gyémántokkal, felfedezendő helyszínekkel és megoldandó logikai feladatokkal (pl. hogyan tologassuk a tömböket, hogy bekapcsolódjon a lézer). Eközben pedig a történetet más vadkanoktól ismerhetjük meg. Igazán érdekes akkor lesz az egész, ha rájövük már a vezérlés fortélyaira, és amikor elkezdünk konkrét feladatokat is kapni. Ugrani például nem lehet, csak lépcsős részeken tudunk feljebb jutni, vaddisznónk azonban némely kőtömböt hosszabb-rövidebb idő alatt orrával szét tudja túrni, így nyitva meg az utat magunk előtt. Bizonyos kőtömböket meg tologathatunk is (erről meg a Soko-Ban juthat az ember eszébe), például így készítve hidat egy szakadék fölé. Mindehhez pedig kellemes zenei aláfestést kapunk.
A Full Bore-nak egyelőre az első fejezete (The First Dig) készült el, az év során jön a további helyszíneket tartalmazó második felvonás, azonban már így is hosszú órákra le tudja kötni a játékost. A fejlesztők weboldalán 15 dollárért lehet beszerezni (ill. 21-ért a soundtrackkel együtt) a Windows és Linux alatt futó játékot, az Into Hard Earth alcímű második fejezetet pedig később kapjuk meg hozzá.