Megérkezett a Pillary of Eternity II: Deadfire második kiegészítője, a Beast of Winter után. Egy szigetre kell ellátogatnunk, miután egy láda érkezik a hajónkra, benne egy levágott fejjel. A fejhez tartozó szellem kéri a segítségünket, mert úgy tűnik, csak egy Watcher tud segíteni. A szigeten található a vadászat helyi istenének az arénája, ahova a világ minden tájáról érkeznek harcosok, hogy megküzdjenek egymással, avagy szörnyek ellen. Az arénát három beszélő szobor igazgatja, a címben is szereplő Seeker, Slayer és Survivor, akik a vadászat istenének három aspektusa.
A kiegészítő játékmenete viszonylag egyszerű, főleg az aréna köré szerveződik. A három aspektusnak megfelelő kihívásokat elfogadva különböző szörnyekkel kell megküzdeni az arénában. Ezek más-más hozzáállást igényelnek, az aspektustól függően. A Seeker testesíti meg a vadászatot, a vad becserkészését, így itt nagyobb hangsúly van a taktikán. Olykor az aréna is fel van osztva különböző tereptárgyakkal, amit jó helyezkedéssel ki lehet használni. A Slayer egy nagyon jó metal banda, viszont a játékban a vadászatnak a harc aspektusát testesíti meg. Minél erősebb ellenfeleket kell legyőzni, harcban, szemtől szembe. A Survivor értelemszerűen a túlélést testesíti meg, ez az arénában tulajdonképpen horda módot jelent, vagyis hullámokban támadó ellenségeket egymás után legyőzni.
Az arénaharcok közben egy idő után felfedezhetjük a sziget maradékát is. Ekkor hosszabb, a szöveges kalandjátékokra emlékeztető szekvenciák végén egy rövid harc során szerezhetünk vissza a szobrok számára kedves tárgyakat. Később kapunk további fetch-questeket, vagyis el kell mennünk helyekre, ahol már voltunk, hogy visszahozzunk onnan valamit, ezzel próbálva megtörni az aréna „monotóniáját”. Azért használtam idézőjelet, mert a kiegészítő nem akar más lenni, mint ami. (Ha igen, akkor pedig nagyon rossz munkát végeztek.) A játék lényege az aréna és benne a harcok, amelyeket endgame csapatok számára terveztek, azért és úgy, hogy kihívást jelentsenek. Jómagam 19-es szintű partyval érkeztem, de így is állandóan voltak ellenségek, amelyek egy-két szinttel magasabbak voltak nálam. A történet csak ürügy az aréna igazolására.
A Seeker, Slayer, Survivor kiegészítő így elsősorban azoknak ajánlott, akik szeretik a kihívást jelentő harcokat, és már majdnem végigvitték az alapjátékot. A Pillars of Eternity II: Deadfire-höz tervezett harmadik kiegészítő várhatóan decemberben érkezik majd.