Fórum
Nem számítástechnikai témák
»» Forma 1 2009
Hat pedig vannak utalosok itt most arra, hogy Renault nem biztos, hogy marad, lelepnek illetve azt nem dontottek el, hogy indulnak-e jovore ami ugyanaz. A Toyota sajtotajekoztaton meg volt siras-rivas. A valsag kozepen kidobni az ablakon euro milliardokat nem jo dolog. Kubica is miert pont ide akar menni?!
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
schumacher kikapott, ismét kristensen a ROC egyéni bajnoka...

"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
Jah, gondoltam h ez van a dologban, bár én annyira nem erőltetném a Cosworth mocikat, de ugye muszáj nekik
A Renault kilépése durva lenne, sztem Bernie szívrohamot kapna, ha 3 nap alatt egész japán lelépne, és francia se maradna.

PSN: nayrobi11
Azért az már túlzás lenne, ha a Renault is kiszállna.
Szerintem a Cosworth esetében nem érvényes a korlátozás, mivel elvileg lehetőség van rá, hogy mindenki azt használja (diszkontmotor). Egyébként amennyiben a Renault kiszáll, akkor már a Red Bull is motor nélkül marad, sőt a McLaren és a Mercedes szakítása esetén még cifrább a helyzet.

Szerintem a Cosworth esetében nem érvényes a korlátozás, mivel elvileg lehetőség van rá, hogy mindenki azt használja (diszkontmotor). Egyébként amennyiben a Renault kiszáll, akkor már a Red Bull is motor nélkül marad, sőt a McLaren és a Mercedes szakítása esetén még cifrább a helyzet.
Ehh, lehet szerkesztenem kell majd az előző beírásomat:
Le Parisien: extraordinary board meeting at Renault today
Le Parisien: extraordinary board meeting at Renault today
PSN: nayrobi11
Durva, egy gyári csapat marad, a Renault, meg egy olyan csapat, aki konstruktőr és motortervező, a Ferrari. Bazz, mekkorát fordult a kocka, 4-5 éve a gyáriak voltak többen. Ettől függetlenül inkább Sauber, mint Toyota, na meg Heidfeld helye is biztosnak látszik így.
Ja és egy kérdés: Ugye a mercinek mondták, h max 4 csapatnak szállíthat motort, a Cosworth már 5-nél tart, a Saubert pedig nem ismerjük még. Szóval ez lehetséges? Le van ez írva vhova?
Ja és egy kérdés: Ugye a mercinek mondták, h max 4 csapatnak szállíthat motort, a Cosworth már 5-nél tart, a Saubert pedig nem ismerjük még. Szóval ez lehetséges? Le van ez írva vhova?
PSN: nayrobi11
Majdnem biztosan Ferrari motorral, a Sauber-Ferrari "újraélesztése" jegyében. Végső esetben pedig ott van Cosworth motor, azt bárki leemelheti a polcról.

Ugyertettem igen, hogy F1 -es multal. Es hat igen eselyes, hogy a Sauber a BMW-es gardaval tovabb tud menni. Kerdes milyen motorral...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
Nagyon benne volt már ez a levegőben. Nem volt pilótapárosuk, és eddig halogatták a döntést, ilyenkor mindenki más már rég a jövő évi autón dolgozik, a Toyota alkalmazottjai meg munkát kerestek...
Kár értem, de jó, hogy szinte biztos lesz helyettük valaki, így nem vész el a helyük.
A kölni gyárral viszont kíváncsi vagyok mi lesz, az új csapatoknak már biztos nincs rá szüksége, így nem valószínű, hogy jövőre lesz ott bármilyen F1es tevékenység.
Kár értem, de jó, hogy szinte biztos lesz helyettük valaki, így nem vész el a helyük.
A kölni gyárral viszont kíváncsi vagyok mi lesz, az új csapatoknak már biztos nincs rá szüksége, így nem valószínű, hogy jövőre lesz ott bármilyen F1es tevékenység.
Sajnos ez várható volt miután Raikkönen megszerzése nem sikerült, az azt követő nyilatkozatok már a kiszállást vetítették előre. Viszont így a BMW utód Sauber csapat indulhat jövőre, legalább ennnyi pozitívuma van a dolognak. Kobayashi helyzete szerintem nem reménytelen, jönnek az új csapatok, sőt a mostaniknál is sok még az üres hely, a teljesítménye alapján meglepődnék, ha senkinek nem kellene. Éppen tegnap olvatam egyébként, hogy már azon gondolkodott, hogy visszavonul és inkább elmegy az apja éttermébe dolgozni, amikor a Toyota versenyzési lehetőséget biztosított neki. Szegény, most megint aggódhat a jövője miatt, pedig szinte pillanatok alatt közönségkedvenc lett.
georgee: Az erős túlzás, hogy a Toyota nem rendelkezik motorsport múlttal, legfeljebb Forma 1-es múltja nincs (rally, CART, IndyCar, Le Mans, szinte mindenhol ott vannak).
georgee: Az erős túlzás, hogy a Toyota nem rendelkezik motorsport múlttal, legfeljebb Forma 1-es múltja nincs (rally, CART, IndyCar, Le Mans, szinte mindenhol ott vannak).
Ez varhato volt. Ha valamyik csapat akkor ok aztan nem sokat tettek le asztalta a sok ev alatt. Plussz egy olyan markarol van szo ami aztan semmit de semmit nem mozgatott meg bennem. Nem olyan mint a kivonulo BMW vagy akar a most indulo Lotus akiknek van motorsport multuk.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
azt hittem, majd a nagyobb helyen jobban nyomják neki, de a szűkebb pályákon több volt a baki
na, Schumi ismét megmutatta hogy is kell ezt csinálni. Németország harmadjára!

na, Schumi ismét megmutatta hogy is kell ezt csinálni. Németország harmadjára!
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
Én is nézem, nem rossz, bár valamiért nem élvezem annyira, mint az előző években.
PSN: nayrobi11
Én nézegetem, nem rossz a verseny, a németek eddig a mezőny fölé nőttek, de remélem akad még hozzájuk méltó ellenfél.
A német britt döntőre nagy az esély úgy látom.
Közben lassan elfogynak a versenyautók
A német britt döntőre nagy az esély úgy látom.
Közben lassan elfogynak a versenyautók

a Race Of Champions-t nem nézi senki? Most megy élőben a nemzetek versenye. Pekingben van az olimpiai stadionban, jó nagy pályát rittyentettek.
a németek természetesen 5/5 győzelemmel nyitottak. hopp, és épp az előbb ment falnak kristensen
ja, meg azon röhögtem, hogy szegény finnek vagy 3 versenyen át skót zászló alatt mentek
azt vártam, hogy majd a kommentátorok lecsapják a labdát, de fel se tűnt a vaksiknak...
a németek természetesen 5/5 győzelemmel nyitottak. hopp, és épp az előbb ment falnak kristensen

ja, meg azon röhögtem, hogy szegény finnek vagy 3 versenyen át skót zászló alatt mentek


"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
Hát tényleg nem sürögtek forogtak a Toro Rossonál, de attól még nem kéne beállni a Red Bullhoz.
Ezt a gyereket se látjuk már sokat F1-ben, van egy olyan gyanúm.


If I look back I am lost
Annyira gáááz!
Szóltak, hogy menjek a depóba, azonnal jöttem, de a Toro Rossónál nem volt senki, ezért a következőhöz hajtottam. Amikor felnéztem, láttam, rossz helyen vagyok. De semmiképp nem tudtam volna folytatni, a váltó nem akart feljebb kapcsolni" - Peeersze...
Szóltak, hogy menjek a depóba, azonnal jöttem, de a Toro Rossónál nem volt senki, ezért a következőhöz hajtottam. Amikor felnéztem, láttam, rossz helyen vagyok. De semmiképp nem tudtam volna folytatni, a váltó nem akart feljebb kapcsolni" - Peeersze...
"You don't wanna be my enemy, I promise you..."
Csak ha leveszi a sisakot.
Szerintem ez a szabály még nem volt életben Prost idejében

"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
Őőőőő... ha kiszáll a kocsiból, akkor nem ér véget a versenye?!
"You don't wanna be my enemy, I promise you..."
Nem akarok csalódást okozni, de Wikipedián azt írják, hogy az az 1986-os német GP-n történt, Prost már előtte is negyedik volt, megpróbálta tolni a kocsit, de nem sikerült neki, és a végén csak azért lett hatodik, és szerzett egy pontot, mert a többiek egyszerűen a körhátrányt nem tudták visszavenni tőle.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Az év utolsó futama is lezajlott, a verseny nem volt túl izgalmas, leszámítva a rajtot és az utolsó pár kört. (No meg Alguersuarit a boxban. Ilyet én sem láttam még.
)
A szurkolókat mostantól márciusig legfeljebb az átigazolási hírek, az új autók bemutatása és a tesztek hozhatják igazán lázba.
Az átigazolások meg is kezdődtek: Barrichello a Williamshez ment. Gyanítom, hogy ez lesz az utolsó szerződése a Forma-1-ben. (Mintha tegnap lett volna, amikor Imolában bukott 1994-ben, vagy amikor 1999-ben pole pozíciót szerzett a Stewarttal Magny-Cours-ban.)

A szurkolókat mostantól márciusig legfeljebb az átigazolási hírek, az új autók bemutatása és a tesztek hozhatják igazán lázba.
Az átigazolások meg is kezdődtek: Barrichello a Williamshez ment. Gyanítom, hogy ez lesz az utolsó szerződése a Forma-1-ben. (Mintha tegnap lett volna, amikor Imolában bukott 1994-ben, vagy amikor 1999-ben pole pozíciót szerzett a Stewarttal Magny-Cours-ban.)
Azért itt még lett volna egy lényegi különbség: hogy az alagút miatt még sokkal nehezebben lehetett volna hozzáférni a roncshoz, és például daruval semmiképpen sem lehetett volna kiemelni onnét.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Esküszöm, pont ezt akartam írni válaszként balays előző hsz-ére, hogy jövőre se fogja senki bevallani, ha kifogyott a benzin, csak a váltótönkremenések szaporodnak majd meg esetleg hirtelen.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Szerintem egy ilyen baleset nagyon sok helyen okozott volna fejetlenséget. Braziliában például gyakorlatilag ugyanilyen szűk "alagút" vezet vissza a pályára, annyi a különbség, hogy az nem fedett. Onnan sem fél perc lenne kiszedni egy falnak ütköző autót.
Ezt a benya kifogyást nem erősítették meg, hivatalosan váltóprobléma miatt adta fel a versenyt.
Brazíliában Heidfield viszont tényleg biztosan amiatt esett ki, ugyanis Kubicával voltak elfoglalva a boxban ezért őt nem hívták be.
A boxutca alagútban történő baleseten én is gondolkodtam a versenyen, lett volna esély rá, és sztem is nagy fejetlenséget okozott volna.
Brazíliában Heidfield viszont tényleg biztosan amiatt esett ki, ugyanis Kubicával voltak elfoglalva a boxban ezért őt nem hívták be.
A boxutca alagútban történő baleseten én is gondolkodtam a versenyen, lett volna esély rá, és sztem is nagy fejetlenséget okozott volna.
Igen, emlekszem mikor Prostnak a celegyenes elott fogyott ki a benzin es ugy tolta be az autot. Akkora elonye volt hogy 3-nak meg ugy is beert.

Quoth the raven, `Nevermore.'
"Alguersuari nemcsak rossz boxba állással írt történelmet, hanem azzal is, hogy egy darabig most garantáltan ő lesz az utolsó versenyző, akinek a kocsijából kifogyott az üzemanyag"
Ebben azért nem lennék olyan biztos. Valószínűleg mindenki úgy fog tankolni, hogy a versenytáv és egy levezető kör megtételére legyen elegendő üzemanyag, viszont elég egy apró hiba a számításba, vagy mondjuk a vártnál picivel többet fogyasztó motor, máris lehet tolni az autót a célba.
Erre egyébként volt is példa a tankolás előtti időben, bár azóta már sokat finomodott a technika.
Ebben azért nem lennék olyan biztos. Valószínűleg mindenki úgy fog tankolni, hogy a versenytáv és egy levezető kör megtételére legyen elegendő üzemanyag, viszont elég egy apró hiba a számításba, vagy mondjuk a vártnál picivel többet fogyasztó motor, máris lehet tolni az autót a célba.

Mondjuk jövőre már lényegesen könnyebb dolguk lesz, ha történik is ilyen baleset, mert a boxutca sokkal kevésbé lesz létfontosságú, a tankolás hiánya miatt senki sem rokkan bele, ha nem tud azonnal kimenni.
Erről jut eszembe, hogy Alguersuari nemcsak a rossz boxba állással írt történelmet, hanem azzal is, hogy egy darabig most garantáltan ő lesz az utolsó versenyző, akinek a kocsijából menet közben kifogyott az üzemanyag.
Erről jut eszembe, hogy Alguersuari nemcsak a rossz boxba állással írt történelmet, hanem azzal is, hogy egy darabig most garantáltan ő lesz az utolsó versenyző, akinek a kocsijából menet közben kifogyott az üzemanyag.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Nekem tetszett ez az idény. Eseménydús volt, az biztos. Az is bejött, hogy egy kiscsapat, vagy legalábbis akként induló csapat nyert. Egy csomó új dolgot láttam, pedig azért elég régóta követem a forma-1-et, még ha az utóbbi években el is hanyagoltam. Gondolok itt az utóbbi mondatban az egészen globális dolgoktól kezdve, mint a világbajnok rekordgyanúsan felemás szezonja, olyan apróságokig mindenre, mint Alguersuari mai boxutcás tévedése.
Amúgy ez a mai pálya lélegzetelállító tényleg. Én csak azt az egy fránya boxkijárót nem értem. Miután látszik, hogy minden milyen profizmussal van eltervezve a pálya szélességétől és a bukóterek kialakításától kezdve, utóbbiba beleértve a nézőtér alá benyúló bukóteret is. Azt azért megnéztem volna, hogy a derék arabok mit csinálnak ott a föld alatt, ha az egyik autóversenyző igyekezetében odacsapja a falnak a kocsit kifelé jövet. Piros zászló, és a roncsok kihalászása után kezdik újra a futamot? Vagy ideiglenesen lezárják a boxutcát?...
Amúgy ez a mai pálya lélegzetelállító tényleg. Én csak azt az egy fránya boxkijárót nem értem. Miután látszik, hogy minden milyen profizmussal van eltervezve a pálya szélességétől és a bukóterek kialakításától kezdve, utóbbiba beleértve a nézőtér alá benyúló bukóteret is. Azt azért megnéztem volna, hogy a derék arabok mit csinálnak ott a föld alatt, ha az egyik autóversenyző igyekezetében odacsapja a falnak a kocsit kifelé jövet. Piros zászló, és a roncsok kihalászása után kezdik újra a futamot? Vagy ideiglenesen lezárják a boxutcát?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Eszem ágában sem volt ironizálni. Ghoost megadta a választ, az egyéni mellett a két konstruktőri vb címre gondoltam.
Nyilván a konstruktőri címekre gondolt.
"Viszlát Kimi, köszönjük a világbajnoki címeket!"
Ezt ironikusan mondtad, vagy hogy értetted? Csak mert Räikkönennek egy világbajnoki címe van tudtommal...
Ezt ironikusan mondtad, vagy hogy értetted? Csak mert Räikkönennek egy világbajnoki címe van tudtommal...

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Valóban megérdemli, de ugyanígy megérdemelte volna Barrichello is.
Ez a néhány pontos különbség meg nagyjából reális kettejük közt.

RIP pcdome
na ez szép volt. legjobb a végén a faszi tartja a táblát amit a célegyenesbe szoktak, egy hozzám jössz feleségül XY? felirattal 
de csak egy pillanat volt még Gyula se vette észre



No, háááát jó kis futam volt, tetszett. Vettel ász volt, Webber kitartott, bár Button tolta, mint a meszes.
Jó idény volt a maga kis hülyeségeivel, ballépésekkel, hibákkal, módosításokkal.
2010-ben megint királyság lesz!

Jó idény volt a maga kis hülyeségeivel, ballépésekkel, hibákkal, módosításokkal.
2010-ben megint királyság lesz!
"You don't wanna be my enemy, I promise you..."
Végre egy új pálya, ahol nem volt teljesen dögunalom a verseny (csak egy kicsit
). Algersuari mutatványa különösen szórakoztató volt, ritkán szokta valaki eltéveszteni a saját csapatát.
Kobayashi viszont ismét megmutatta, hogy nagy tehetség, remélem, nem marad jövőre csapat nélkül. A szezonnak ugyan vége, de még fognak érdekes események történni az elkövetkező napokban, hetekben, az biztos.
Viszált Kimi, köszönjük a világbajnoki címeket!


Viszált Kimi, köszönjük a világbajnoki címeket!

Azért hogy Buemi ledarálja a Merdzsót és a Ferkót..
Idénre vége.Vettel beért teljesen egy jó verdával jövőre győzhet is.A Ferrarinak igencsak fejlesztenie kell,nyár közepe óta szinte hozzá sem szagoltak.Nagy lesz a mozgás szerintem jövőre ütősebb lesz a F1.
Hajrá Felipe jövőre veled ugyanitt.
Idénre vége.Vettel beért teljesen egy jó verdával jövőre győzhet is.A Ferrarinak igencsak fejlesztenie kell,nyár közepe óta szinte hozzá sem szagoltak.Nagy lesz a mozgás szerintem jövőre ütősebb lesz a F1.
Hajrá Felipe jövőre veled ugyanitt.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
ÉS MEGVAN! HUUUUUUH!!!! Grat Vettelnek is, de ez a Button/Webber csata a végére naggggggggggyon kemény volt! Vettel pedig megérdemli a VB 2. helyet (bocs SW), jövőre pedig remélem a VB győzelem is meglesz. Uncsi futam volt, leszámítva az elejét és az uccsó pár kört.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Naggggggggggyon kemény lesz ez az utolsó kör! Remélem Webber megtartja!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Faxom, hogy Webber autója kezdi megadni magát. Button be fogja darálni, de Vettel messze van, ott nem lesz gond.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Ppppppppppppppppppiiiiikulába, Koba dobogója elment. De ez is szép a sráctól, GO KOBA!

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Unalmasnak tényleg unalmas, de ez a sziget ugye nem csak az F1 miatt készült, így nem különösebben érdekli őket szerintem. Ettől függetlenül a legszebb pálya az összes közül, már ami a környezetet meg a tálalást illeti.
Amúgy mekkora lenne már, ha Koba papa dobogóra állna...ááááááá, nagyon szurkolok neki!
Amúgy mekkora lenne már, ha Koba papa dobogóra állna...ááááááá, nagyon szurkolok neki!

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
kubica miert is tunt el barri mogul? kint voltam par percre de most latom hol van csak.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
...egyebkent tok jo. dollar milliardokbol epetettek egy ujabb unalmas palyat!
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
Dhjjjjjjááááááá, nagyon nagy arc, új titkos kedvencemmé lépett elő.
Remélem kap csapatot jövőre.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Nagy ember ez a japán fickó

"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
És ha van annyi dollár nála akkor tölts már meg öcsém

Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
KOBAYASHI A LEGGYORSABB!

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.