Fórum » Beszélgetés a játékokról
ArmA 2
Látom nem nagyon ír ide senki....
Az lenne a problémám hogy nem tudom telepíteni a patcheket, a rendszergazda tiltotta le őket,ezt írja,holott én vagyok a rendszergazda.
"a rendszer letiltotta ezt a programot a számítógép védelme érdekében"
Tavaly még gond nélkül ment minden.
Windows 10-em van, 64 bites, Home.
A felhasználói fiókok felügyeleténél is próbáltam, hogy minimálisra állítottam.
Nem tudom mit csináljak
Az lenne a problémám hogy nem tudom telepíteni a patcheket, a rendszergazda tiltotta le őket,ezt írja,holott én vagyok a rendszergazda.
"a rendszer letiltotta ezt a programot a számítógép védelme érdekében"
Tavaly még gond nélkül ment minden.
Windows 10-em van, 64 bites, Home.
A felhasználói fiókok felügyeleténél is próbáltam, hogy minimálisra állítottam.
Nem tudom mit csináljak
Akkor hozzászokok....
A másik maga a grafikai motor. Sokszor csak max 40 %-on van a GPU terheltsége,elég zavaró ez is, látótávot is visszavettem 3 km-re.
Városban a legrosszabb. Nem értem hogy nem tudták jobban optimalizálni...
A másik maga a grafikai motor. Sokszor csak max 40 %-on van a GPU terheltsége,elég zavaró ez is, látótávot is visszavettem 3 km-re.
Városban a legrosszabb. Nem értem hogy nem tudták jobban optimalizálni...
Na ilyen panaszom sem volt soha Arma2-ben. Pont az a baj, hogy a gyári AI el nem süti a fegyverét, amíg nem 100% a találat.
Szóval a problémád egyértelműen az ACE2 miatt van. Ők tették realisztikussá (és pazarlóvá az AI-t). Szerintem ez sokkal jobb helyzet, mint a gyári. Úgyhogy békélj meg vele.
Szóval a problémád egyértelműen az ACE2 miatt van. Ők tették realisztikussá (és pazarlóvá az AI-t). Szerintem ez sokkal jobb helyzet, mint a gyári. Úgyhogy békélj meg vele.
Üdv.
Látom nem valami aktív a fórum....
Az lenne a bajom hogy a botok pazarolják a lőszert, sokat lőnek a semmibe,és keveset találnak.
De a képességeik fullon vannak.
1 harc alatt elfogy a lőszer.
Kérdés meg lehetne e változtatni valahogyan ezt, hogy kevesebbet lőjenek.
Persze a másik véglet sem jó,hogy egyből fejlövés bokron keresztül.
ACE2 és A2Warmod is fent van.
Látom nem valami aktív a fórum....
Az lenne a bajom hogy a botok pazarolják a lőszert, sokat lőnek a semmibe,és keveset találnak.
De a képességeik fullon vannak.
1 harc alatt elfogy a lőszer.
Kérdés meg lehetne e változtatni valahogyan ezt, hogy kevesebbet lőjenek.
Persze a másik véglet sem jó,hogy egyből fejlövés bokron keresztül.
ACE2 és A2Warmod is fent van.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy arma2-vel játszok dayz szervereken, de most nem enged be egy szerver sem. Belépéskor szt írja "bad version". A jobb alsó sarokban megvéztem a verzió számot ami: 1.63.116523 A szerverekre pedig 1.62.103718 verzióval lehet felmenni. Annak ellenére, hogy én nem raktam fel 1.63-as patch-et. Már letöröltem az egészet, majd újra letöltöttem a Steam-ről, de így sem jó. Hogy tudnám az 1.62-es patch-re visszaállítani a játékot. a segítséget előre is köszönöm
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy arma2-vel játszok dayz szervereken, de most nem enged be egy szerver sem. Belépéskor szt írja "bad version". A jobb alsó sarokban megvéztem a verzió számot ami: 1.63.116523 A szerverekre pedig 1.62.103718 verzióval lehet felmenni. Annak ellenére, hogy én nem raktam fel 1.63-as patch-et. Már letöröltem az egészet, majd újra letöltöttem a Steam-ről, de így sem jó. Hogy tudnám az 1.62-es patch-re visszaállítani a játékot. a segítséget előre is köszönöm
Sok keresgélés után találtam egy működő linket:
http://ofp.gamepark.cz/index.php?sekce=news
http://ofp.gamepark.cz/index.php?sekce=news
Simán lehet. Azért az ofp már több, mint 10 éves játék és lehet, hogy nem volt már rá igény.
Megértem a szomorúságodat, mert épp pár hete jutott eszembe, hogy felteszem az OFP-t és előkeresem a régi MOD-okat: Tonal sziget és Delta Force egységek, Bradley... stb és végigtolom a régi Revolt1988 kampányt. De ugyan ezt tapasztaltam, mint te, hogy a modokat már nem lehet megtalálni, mert az ilyen régi oldalakat mind lelőtték azóta.
Megértem a szomorúságodat, mert épp pár hete jutott eszembe, hogy felteszem az OFP-t és előkeresem a régi MOD-okat: Tonal sziget és Delta Force egységek, Bradley... stb és végigtolom a régi Revolt1988 kampányt. De ugyan ezt tapasztaltam, mint te, hogy a modokat már nem lehet megtalálni, mert az ilyen régi oldalakat mind lelőtték azóta.
Leállt az ofp.gamepark.cz oldal ? Miért nem elérhető ?
Köszi Mester de az a baj ólan keveset játszom hogy az csak na
Pár kampit végig játszottam már de Lackó a tieid a legjobbak!Máséban lehet benne ilyen-olyan videó,szinkron bla-bla-bla,csak éppen a lényeg hiányzik belölük:Tiszta érthető de még is fordulatos történet,nagy csaták és lendület.Ezek a tieidben mind benne vannak.
Köszönet!
Pár kampit végig játszottam már de Lackó a tieid a legjobbak!Máséban lehet benne ilyen-olyan videó,szinkron bla-bla-bla,csak éppen a lényeg hiányzik belölük:Tiszta érthető de még is fordulatos történet,nagy csaták és lendület.Ezek a tieidben mind benne vannak.
Köszönet!
Készülj, mert jön a Pirog is!
Köszi Lackó campi frissítést,itt az idő űjra játszani.
Lehet, hogy a zombisok közül ez a legjobb (ezt nem is kétlem, hiszen ami alatta van az egy piszok jó játék) csak hát a zombis fos játékokból, meg az azokra gerjedő kis idiótákból kezd nagyon elege lenni az ArmA-soknak. Pontosan az van, amit mondasz: az ArmA már 10 éve megy gond nélkül (az OFP 2001-ben jelent meg) és senki nem akart csalni, meg elszarni mások játékát. 10 évig tök normálisan lehetett játszani ezzel a játékkal. Erre kijön ez az idióta szar MOD és jön egy nagy adag kis pöcs, akiknek semmi más öröme nincs, minthogy beleszarjon mások játékába. Ők az igazi zombik: agynélküli idióták.
Tudom, hogy a fejlesztőknek nagyon jól jött ez, mert kb annyian vették most meg a DayZ miatt az armat, mint előtte összesen (azaz megduplázták az eladást egy olyan játékkal, amit már a steam is leírt, és a "régi fos" kategóriába sorolt), de sajnos nekünk, igazi játékosoknak nagyon rosszul jött, hogy ellepték a szervereket a barmok, csalók, agyatlan porbafingók.
Tudom, hogy a fejlesztőknek nagyon jól jött ez, mert kb annyian vették most meg a DayZ miatt az armat, mint előtte összesen (azaz megduplázták az eladást egy olyan játékkal, amit már a steam is leírt, és a "régi fos" kategóriába sorolt), de sajnos nekünk, igazi játékosoknak nagyon rosszul jött, hogy ellepték a szervereket a barmok, csalók, agyatlan porbafingók.
Azt mondják,h ez a zombis mod a legjobb kint lévő zombis szimuláció,csak 1 gond van vele,h mivel nem biztonságos ez a battle eye,ezért teli van hackerrel,akik tönkrevágják a játékot. De meglepően sokan játszanak egyébként vele. 1,5 millióan,ha jól emlékszem.
Bár sztem ettől függetlenül nem fogom leszedni a modot,s megvenni az Arrowheadet. Talán felrakom a régi idők kedvéért a sima Arma 2-őt.
Bár sztem ettől függetlenül nem fogom leszedni a modot,s megvenni az Arrowheadet. Talán felrakom a régi idők kedvéért a sima Arma 2-őt.
-
Az a zombis dolog? Én egyszer véletlenül multiplayerben botlottam egy ilyen pályában, de gyorsan le is léptem: valahogy nem az én világom! Az arma nekem megmarad kizárólagos katonai harci szimulációnak, nem pedig zombi lövöldének!
Egyébként szerintem ettől függetlenül is megéri megvenni az AO-t, mert ahhoz is sok mindent találsz, ráadásul afgán környezetben remek csatákat lehet vívni a takik ellen!
Egyébként szerintem ettől függetlenül is megéri megvenni az AO-t, mert ahhoz is sok mindent találsz, ráadásul afgán környezetben remek csatákat lehet vívni a takik ellen!
Valaki próbálta már a Day Z-t ? Megéri ezért megvenni az Arrowheadet ? Mert most akció van, s videók alapján is vonzónak tűnik ez az Arrowheaddel futtatható mod. Az Arma 2 egyébként már meg van, csak ezért kérdezem.
-
Szerintem ennél az egy szervernél addont hiányol tényleg. De a többinél - ahol nem jött ki ez a hibaüzenet - ott nem ez a gond.
Valami addont pedig akkor hiányol! Én a helyedben újraraknám az egész kócerájt!
a tüzfal be van pipálva a játéknál.Szóval azzal nincs baj.Most elöször irt ki valami hibaüzenetet a betöltésnél hogy No entry' bin/config/cfgweapons....
Tűzfaladon minden ki van engedve?
köszi Lacko.hmmm akkor nem értem.Amúgy 1 serverre viszont be tudtam menni igaz vagy 2500 pingem volt oda.de ott kb 3 ember volt fent és nem volt battleeye.Utána bementem olyanra ahol szintugy nem volt battleeye do ott már jött a szokásos ledobás.lehet ujra kéne raknom és patchalnem de nem hiszem hogy ez lenne a gond.
Azt nem hiszem.
Az Arrowhead teljesen átalakítja az ArmA-t egy másik játékká.
Nekem mind a kettő megvan. De ha a sima ArmA2-t indítom el, akkor azzal nem látom az arrowheades szervereket, szóval amiket látsz, azok csak arma2 szerverek.
De modok kellhetenek, de biztosan nem az arrowhead kell hozzá.
Az Arrowhead teljesen átalakítja az ArmA-t egy másik játékká.
Nekem mind a kettő megvan. De ha a sima ArmA2-t indítom el, akkor azzal nem látom az arrowheades szervereket, szóval amiket látsz, azok csak arma2 szerverek.
De modok kellhetenek, de biztosan nem az arrowhead kell hozzá.
Na most valaki azt mondja hogy valami kiegészitő kell hozzá operation arrowhead.De az nem 1.11 es nem??
azokra a serverekre mennék ahol sokan vannak mint Arma2.ru meg Silent warior stb szóval a felső 7-8 server ahol 20-40 ember van.Van egy battleeye az arma2 könyvtárban abban van 2 ddl fájl és 3 uninstal.Ugye ehhez a játékhoz nem kell regisztrálni meg miegymás?
Tényleg a BattleEye lesz a gond.
Nézd meg, hogy az ArmA 2 könyvtárban van-e olyan alkönyvtár, hogy BattleEye!
És még azt áruld el, hogy ugye nem DayZ szerverekre akarsz bemenni, hanem sima harcolós szerverekre, pl: Domination?
Küldhetnél azért pár nevet a szerverekről, hogy megnézzem magamnál, hogy igényel-e valami MODot is.
Nézd meg, hogy az ArmA 2 könyvtárban van-e olyan alkönyvtár, hogy BattleEye!
És még azt áruld el, hogy ugye nem DayZ szerverekre akarsz bemenni, hanem sima harcolós szerverekre, pl: Domination?
Küldhetnél azért pár nevet a szerverekről, hogy megnézzem magamnál, hogy igényel-e valami MODot is.
Az összes server kidob.Elkezd betölteni a csapat kiválasztás után és vagy azt az üzenetet kapok hogy ki lettem dobva a játékból vagy elkezd küldetés fájlokat letölteni majd a letöltés után betöltés és pár másodperc és visszadob a serverlistához.Csak olyan serverrel probálkozom ami zöld vagyis ugyanaz a patch(1.11) és ahol kicsi a ping.Egyik serverre sem tudok felmenni arra sem ahol 2/30 játékos van.A haver fel tud menni free gammel én gyárival nem.......mi van?
Lacko ha már visszatértél, valamikor egy kis emlékezet frissítő coop?
BattleEye-t hasznal cheat ellen, de az települ az arm.a telepitesekor. Ugye nem allitottad le a battle eye telepiteset?
Az en tippem inkabb az, hogy olyan szerverhez akartal csatlakozni, ami MODot hasznal. Le tudsz irni par szerver es tipusnevet, amik kidobtak? Illetve nem volt valami uzenet?
Az en tippem inkabb az, hogy olyan szerverhez akartal csatlakozni, ami MODot hasznal. Le tudsz irni par szerver es tipusnevet, amik kidobtak? Illetve nem volt valami uzenet?
ŐŐ ebben nem vagyok biztos, de az arma nem punkbustert használ cheat ellen? mert ha igen akkor frissítsd a punkbusteredet, mert az okozhat játék közbeni kidobálásokat.
Szóval a játék ererdeti a patchet a hivatalos honlapról vettem le a server "elöszobáig " beenged ahol csapatot választasz de utána a "csatlakozás fül után elkezd betölteni majd kis idővel kidob hogy ki lettem dobva vagy nem tudok csatlakozni.A pingem zöld 50-100 ig a gépen jó.
Nem hiszem el szóval feltettem a D meghajtora a pathcet mert előzőleg a C" re tettem a játék meg a D"-n volt.Szóval a lényeg felpatceltem 1.11-ig ki is irta sikerült, elinditottam a multi részét a serverek mellett zöld a kör tehát jó .Viszont amikor csatlakozom eljutok addig hogy csapatot választok zöld vagy piros ott kiválasztom majd amikor megy a betöltés kidobb mindenhonnan hogy ki lettem dobva vagy nem sikerült csatlakozni.Magyrán egyik serverre sem enged be ugy hogy eredeti a játékom!Most mi van?
Nincs ötletem. Nekem simán felment. Bár én először a másodikkal próbálkoztam és az szólt, hogy minimum 1.05 kell neki és nekem csak 1.01-em van, ezért tettem fel azt, ami neked elakadt, akkor lett 1.09 és utána tudtam tovább tolni 1.11-re, ami most a legnagyobb verzió.
köszi Lacko.Megprobáltanm a 1.01-1.09 patch et amit adtál , de 73 % azt irta ki nem találja az ADDON/air2 és még pár fájlt és nem tudta felpathcalni.Valami ötlet?
Én is tegnap tettem fel és nem volt egyszerű.
Itt vannak a hivatalos cuccok:
http://www.arma2.com/index.php?Itemid=20&option=com_rokdownloads&view=folder&lang=en
(meg kell adni a születési évedet (hó és nap is kell))
Sajnos itt a mirrorok már többnyire halottak, ezért mindegyik alatt van egy Download és Details gomb és abból a Downloadot használd, csak az működött nekem.
Szóval ha sima ArmA2-d van Arrowhead nélkül, akkor kettő kell:
előbb ez:
Arma 2 Patch 1.00 to 1.09 (ez a második oldalon van)
aztán ez:
ARMA2 Patch 1.11 (ez az első oldalon van)
Itt vannak a hivatalos cuccok:
http://www.arma2.com/index.php?Itemid=20&option=com_rokdownloads&view=folder&lang=en
(meg kell adni a születési évedet (hó és nap is kell))
Sajnos itt a mirrorok már többnyire halottak, ezért mindegyik alatt van egy Download és Details gomb és abból a Downloadot használd, csak az működött nekem.
Szóval ha sima ArmA2-d van Arrowhead nélkül, akkor kettő kell:
előbb ez:
Arma 2 Patch 1.00 to 1.09 (ez a második oldalon van)
aztán ez:
ARMA2 Patch 1.11 (ez az első oldalon van)
SZIASZTOK most tettem fel egy szüz arma 2 öt nem tudna valaki dobni egy linket mivel patcheljem multihoz?
Új katonákat adtak ki az ArmA 2-höz
http://img828.imageshack.us/img828/9052/333vr.jpg
http://img7.imageshack.us/img7/9005/lbvl.jpg
http://img828.imageshack.us/img828/9052/333vr.jpg
http://img7.imageshack.us/img7/9005/lbvl.jpg
Rohadt idegesítő és először én sem hittem el, hogy egy ekkora bug van még mindig bent ennyi patch után. De a hozzászólásokból (a hivatalos fórumban kérdezgettem másokat) arra következtettem, mintha a játszó közösség beletörődött volna, hogy ez van és kész.
Az a baj, hogy ez egy beépített multi map szóval a játékkal együtt van. A warfare map mikor megkapod az egész térképet, lehetsz kommander vagy sima egység aki követi a parancsnok parancsait, falvakat foglalhatsz el, épületeket építhetsz, egységeket toborozhatsz. Amúgy amit mondasz abban lehet valami, mert általában akkor nem kezdenek tüzelni rám amikor meghaltam és újra respawnoltam. Igaz akkor ez elég nagy bug
Ez a küldetés hibája. Ti készítettétek vagy leszedtétek valahonnan.
Én öreg küldiszerkesztő vagyok immár 10 éve, de tavaly kezdem csak el multi küldetéseket csinálni. És az első küldimben ugyan ez történt, amit itt leírsz. Kiderült, hogy az elsősegély modul okozza. Az elején még minden oké, de ha egy emberi játékos megsérül és azt meggyógyítja valaki, akkor már nem számít ellenségnek az AI szemében. De ez csak és kizárólag multiban van így!!! Singleben semmi gond az elsősegéllyel. Sajnos ez egy bug az ArmAban és csak úgy lehet kivédeni, ha kiveszitek az elsősegélyt a küldetésből. Ha ti csináltátok, akkor viszonylag egyszerű, de ha más, akkor se túl bonyolult. Bár ez esetben inkább azt javaslom, hogy próbáljatok ki inkább egy másik küldetést.
Ja, még valami: bizonyos MOD-os is okozhatnak ilyesmiket. Szóval ha lehet inkább mod nélküli küldikkel játszatok, van egy csomó ilyen az armaholicon.
Én öreg küldiszerkesztő vagyok immár 10 éve, de tavaly kezdem csak el multi küldetéseket csinálni. És az első küldimben ugyan ez történt, amit itt leírsz. Kiderült, hogy az elsősegély modul okozza. Az elején még minden oké, de ha egy emberi játékos megsérül és azt meggyógyítja valaki, akkor már nem számít ellenségnek az AI szemében. De ez csak és kizárólag multiban van így!!! Singleben semmi gond az elsősegéllyel. Sajnos ez egy bug az ArmAban és csak úgy lehet kivédeni, ha kiveszitek az elsősegélyt a küldetésből. Ha ti csináltátok, akkor viszonylag egyszerű, de ha más, akkor se túl bonyolult. Bár ez esetben inkább azt javaslom, hogy próbáljatok ki inkább egy másik küldetést.
Ja, még valami: bizonyos MOD-os is okozhatnak ilyesmiket. Szóval ha lehet inkább mod nélküli küldikkel játszatok, van egy csomó ilyen az armaholicon.
Nem tudom nálatok jelentkezik-e ez a probléma, de akárhányszor nekiállunk 3-an warfaret játszani lanon a játék elején az ai harcol lő ránk, azonban eltelik fél 3/4 óra és mintha megvakulna az összes, akár táncolhatnék a t-72 előtt akkor se lőne rám. Elég hülye látvány, hogy előttem 4-5 orosz katona és én amerikaiként előttük ugrálok és semmi. Mintha nem látnának. Gondoltam arra, hogy valami írásvédelem miatt van, de máshol (single, coop questekekben rendesen megy minden, illetve egyikünk ID-je sem egyezik. Szerintetek mitől lehet ez?
Én sem tudok róla, hogy dobozosan meg lehetne venni. szerintem csak a steam meg hasonló letöltős helyeken veheted meg. De azt azért tudod, hogy ez gyakorlatilag egy MOD az arma2-höz. Olyan, mint az invasion44, ami ingyenes is és próbáltuk. Lehet, hogy azzal jobban jársz.
Hol a csudába tudnám megrendelni az "Iron Front Liberation 1944"-t?! Szanaszét kerestem magyarországi forgalmazóknál, de sehol nem találtam meg...
Hol szoktatok coopozni?
Üdv
Az lenne a problémám hogy nem akar működni az A.C.E.2 ,nem rég szedtem le,az alapjátékhoz.
A Community Base addonst leszedtem,be is másoltam 2 mappát a fő könyvtárba,meg az userconfig nevű mappát is,és az ACE-Core(163 mb) és az ACE-extrák-extras (1,31 G mappákat is.
A Six updatert is leszedtem,a játékot észleli is.
A asztalon levő parancsikonba be is írtam ezt a parancssort,a cél mezőnél : -noSplash
-mod=@CBA;@ACE;@ACEX;@ACEX_USNavy;@ACEX_RU;@ACEX_SM,a játék elérési útja után persze,ez a manuális indításnál volt fennt Armaholic-on.El is fogadja,nem rinyál miatta,de persze ugyanolyan a játék mint eddig,semmi változás.
Az lenne a problémám hogy nem akar működni az A.C.E.2 ,nem rég szedtem le,az alapjátékhoz.
A Community Base addonst leszedtem,be is másoltam 2 mappát a fő könyvtárba,meg az userconfig nevű mappát is,és az ACE-Core(163 mb) és az ACE-extrák-extras (1,31 G mappákat is.
A Six updatert is leszedtem,a játékot észleli is.
A asztalon levő parancsikonba be is írtam ezt a parancssort,a cél mezőnél : -noSplash
-mod=@CBA;@ACE;@ACEX;@ACEX_USNavy;@ACEX_RU;@ACEX_SM,a játék elérési útja után persze,ez a manuális indításnál volt fennt Armaholic-on.El is fogadja,nem rinyál miatta,de persze ugyanolyan a játék mint eddig,semmi változás.
ja és másik hobbi, amivel az utóbbi időben brutálisan jól eltudok lenni, az a robbantgatás . És itt nem holmi gránátokra gondolok, aknák és robbanószerek, amik eléggé hatékonyak, nagyon szólnak, s látványosak is.
El sem tudod képzelni, hogy mennyit kísérletezgettem a játékban, hogy egy simpla aknával ellehet-e kapni az adott páncélozott járművet, eltudja-e hagyni a személyzete, avagy bent halnak a robbanásban (sokesetben ez a kísérlet a saját halálommal végződött XD, de megérte XDXDXD).
El sem tudod képzelni, hogy mennyit kísérletezgettem a játékban, hogy egy simpla aknával ellehet-e kapni az adott páncélozott járművet, eltudja-e hagyni a személyzete, avagy bent halnak a robbanásban (sokesetben ez a kísérlet a saját halálommal végződött XD, de megérte XDXDXD).
Az RPG-s megoldást városi harcra értettem, függeszkedő (magyarázat csak neked: egy helyben lebegő) helikopterrel szemben, illetve lehetőség szerint más terepen is érdemes próba - szerencse alapon indítani (+ ha látod, hogy egy helikopter leszáll kirakni az embereket, akkor is megérhet 1 próbát, ha tudsz célozni, s nincs túl távol).
A 2. rakétával megjegyzés arra vonatkozott, hogy indítottam egy rakétát, s átléptem egy másik helyen lévő, töltött indítóval rendelkező fickóba, akivel már küldtem is a következőt.
A kézi AA rakétákat (MANPADS) pedig lehetőség szerint az elérhető legközelebbről kell indítani, éppen azért, hogy ne legyen elég ideje oldani, s ha már meg is tette, ne tudjon indítani második kört úgy, hogy még az első kör se érte el a földet (de már húzta magára az 1. rakétát), tehát mikor az elő indított, a 2. már nagyon régen befogta a helit, s a csapdák indítása után (mikor is magára húzza az elsőnek indított rakétát) tüzel.
ui: mondjuk multiban ha nyomatnánk egymás ellen, még ezzel a technikával se tudnátok megfogni, mert a géppel ellentétben én ismerem az ilyenkor használatos technikákat [nagyon alacsonyan (rm 5(azaz öt méter) - 25 m között) a lehető legnagyobb sebességgel (100+ km/h [lehetőség szerint 150-200, de ez már veszélyes dombos terepen]) 2-3 mp / csapda oldás... ja és a lehető legközelebb az ismert ellenséges indítókhoz, mert minél közelebb húzol el mellette, annál nehezebb neki követnie (és egy jó fedélzeti lövész menetből darabokra tudja szedni a társaival együtt.)
ui 2.0: ja és az A10 - Szu-25 kategoriás gépekkel szemben ráadásul nem is használ sokat (lásd Irak - Grúzia [Grúziában volt rá példa, hogy a szu-25-öst olyan jól telibe kapta a rakéta, hogy gyak kiszakadt az egyik hajtómű, de a gépet még bőven hazatudta vinni a pilóta]) ja és helikopterekkel szemben se mindig válik be, mert pl Apacsot is ellehet kapni vele, de az már más téma, hogy ha nem a farkát (farokrotort), vagy a (fő)rotoragyat kapta telibe, nagy valószínűséggel még hazaviszik a gépet.
A 2. rakétával megjegyzés arra vonatkozott, hogy indítottam egy rakétát, s átléptem egy másik helyen lévő, töltött indítóval rendelkező fickóba, akivel már küldtem is a következőt.
A kézi AA rakétákat (MANPADS) pedig lehetőség szerint az elérhető legközelebbről kell indítani, éppen azért, hogy ne legyen elég ideje oldani, s ha már meg is tette, ne tudjon indítani második kört úgy, hogy még az első kör se érte el a földet (de már húzta magára az 1. rakétát), tehát mikor az elő indított, a 2. már nagyon régen befogta a helit, s a csapdák indítása után (mikor is magára húzza az elsőnek indított rakétát) tüzel.
ui: mondjuk multiban ha nyomatnánk egymás ellen, még ezzel a technikával se tudnátok megfogni, mert a géppel ellentétben én ismerem az ilyenkor használatos technikákat [nagyon alacsonyan (rm 5(azaz öt méter) - 25 m között) a lehető legnagyobb sebességgel (100+ km/h [lehetőség szerint 150-200, de ez már veszélyes dombos terepen]) 2-3 mp / csapda oldás... ja és a lehető legközelebb az ismert ellenséges indítókhoz, mert minél közelebb húzol el mellette, annál nehezebb neki követnie (és egy jó fedélzeti lövész menetből darabokra tudja szedni a társaival együtt.)
ui 2.0: ja és az A10 - Szu-25 kategoriás gépekkel szemben ráadásul nem is használ sokat (lásd Irak - Grúzia [Grúziában volt rá példa, hogy a szu-25-öst olyan jól telibe kapta a rakéta, hogy gyak kiszakadt az egyik hajtómű, de a gépet még bőven hazatudta vinni a pilóta]) ja és helikopterekkel szemben se mindig válik be, mert pl Apacsot is ellehet kapni vele, de az már más téma, hogy ha nem a farkát (farokrotort), vagy a (fő)rotoragyat kapta telibe, nagy valószínűséggel még hazaviszik a gépet.
Mis sem pont egyszerre indítottunk, hanem lépcsősen, abban a reményben, hogy nem fog tudni olyan sűrűn csapdát dobni, de mind az 5ünk rakétájára tudott hőcsapdát kiköpni.
Nekünk nem volt lehetőségünk nagyon szétszóródni, szóval egy helyről küldtük.
De én azt se értem, hogy egyedül, hogyan tudsz ilyen gyorsan újratölteni. Eleve csak egy lőszer lehet nálad és futni kell egy teherautóhoz vagy ládához az újabb rakétáért, aztán pedig betölteni. Ennyi idő alatt röhögve elhaladt a Mi-8 azon a területen, amit még be tudtunk lőni. Ergó mindenki csak egyszer lőhetett.
Az RPG valódi, mozgó helikopter ellen esélytelen, főleg, hogy ezek a helik elég messze voltak (ha ugye közel van, le is géppuskázott volna minket).
Nekünk nem volt lehetőségünk nagyon szétszóródni, szóval egy helyről küldtük.
De én azt se értem, hogy egyedül, hogyan tudsz ilyen gyorsan újratölteni. Eleve csak egy lőszer lehet nálad és futni kell egy teherautóhoz vagy ládához az újabb rakétáért, aztán pedig betölteni. Ennyi idő alatt röhögve elhaladt a Mi-8 azon a területen, amit még be tudtunk lőni. Ergó mindenki csak egyszer lőhetett.
Az RPG valódi, mozgó helikopter ellen esélytelen, főleg, hogy ezek a helik elég messze voltak (ha ugye közel van, le is géppuskázott volna minket).
Mind a kettőről beszéltem.
Az infrát kilehet azzal játszani, ha lehetőleg magaslati ponton vettek fel tüzelőállást, s NEM egyszerre indítotok, hanem indít az első, a kis köcsög kioldja az infrákat, indít a második (lehetőleg már irányból), ha kioldotta a csalikat, indít a következő... s így tovább... Én amikor SP-ben tesztlegettem általában 2. rakétával már leszedtem a mi-8-ast.
Egyébként függeszkedő gép ellen szükség esetén RPG is hatásos lehet (leteszteltem, s mint a valóságban, úgy a játékban is ütött), elhaladó gép ellen csak annyit tudok mondani, hogy ne egyszerre indítsátok, mert akkor 1 "környi" csapdával megtudja fogni mind az 5 rakétát.
Az infrát kilehet azzal játszani, ha lehetőleg magaslati ponton vettek fel tüzelőállást, s NEM egyszerre indítotok, hanem indít az első, a kis köcsög kioldja az infrákat, indít a második (lehetőleg már irányból), ha kioldotta a csalikat, indít a következő... s így tovább... Én amikor SP-ben tesztlegettem általában 2. rakétával már leszedtem a mi-8-ast.
Egyébként függeszkedő gép ellen szükség esetén RPG is hatásos lehet (leteszteltem, s mint a valóságban, úgy a játékban is ütött), elhaladó gép ellen csak annyit tudok mondani, hogy ne egyszerre indítsátok, mert akkor 1 "környi" csapdával megtudja fogni mind az 5 rakétát.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Elhunyt gregmerch kollégánk
- 2. Az ázsiai helyszínt is megmutatja a Farming Simulator 25 új trailere
- 3. 63 Days teszt – Leginkább egy vaskos DLC
- 4. Készül a Horizon Zero Dawn Remastered
- 5. Jövőre jön a Ghost of Yōtei
Legfrissebb fórumtémák
- 19:45
- God of War: Ragnarök teszt – Kratos északi kalandja PC-n is teljessé vált [hozzászólások] [28]
- 19:14
- GG - GameGuess játék [814]
- 11:37
- Nyereményjáték! [3161]
- 11:36
- Nyertesek [93]
- 21:56
- Elhunyt gregmerch kollégánk [hozzászólások] [38]
- 20:21
- Broken Sword – Shadow of the Templars: Reforged teszt [hozzászólások] [2]
- 14:10
- Helyzetjelentés [157223]
- 14:08
- Játékhírek a szerkesztők figyelmébe [1472]
- 19:42
- Manchester United [40966]
- 12:50
- Iron Meat teszt – Óda a Contrához [hozzászólások] [1]