Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Star Wars: Battlefront (DICE)

3568 levél
Válasz 17.11.18. 18:15 #193
Sucee
A játék tesztelőire is lesújthatna, ez ipari hulladék ebben a formában. A sima bugokat még talán elfogadom időnként, de az, hogy konkrétan 10 alkalomból 7-szer üres lobbyt ad be neked, ahova aztán senki nem is csatlakozik, hát bazmeg, ez aztán a multiplayer élmény. A legjobb, hogy amikor végre találsz is egy meccset, ha utána új pályát tölt, akkor ugyanez történik, egyszerűen eltűnik mindenki, és egyedül nézelődsz. Vicc.
9169 levél
Válasz 17.11.18. 17:39 #192
davkar9
Hmm, úgy tűnik Miki fehérkesztyűs vasökle sújtott le.
Simple. Eternal. Beige.
9169 levél
Válasz 17.11.17. 10:04 #191
davkar9
Igazándiból az. X-wing a leghangulatosabb, aztán ha már van pontod és a Falconnal repkedsz szűk helyen és a tégla hitbox sem akad be sehová... na az a nagy élmény! Pont a SA miatt voltak pillanatok, amikor majdnem elcsábultam.
Simple. Eternal. Beige.
20404 levél
Válasz 17.11.17. 10:03 #190
Peace
Respawn-olt és egyből befogta rakéta és megsorozták 3an lézerrel is. Elég érdekes. Na mind1, a single kampányt továbbra is végigvinném szívesen...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3568 levél
Válasz 17.11.17. 09:51 #189
Sucee
Hidd el, bennem is felmerült, de mondom ennyire nem lesz már üldözési mániám...

@Peace: A balfaszság nem a játék hibája.
20404 levél
Válasz 17.11.17. 09:39 #188
Peace
Most néztem egy jó 10 percet Twitch-en, ez valami hatalmas élmény lehet! Űrcsata ment, 3 másodpercig élt kb. mindig az ember, aztán várt 10 másodpercet a respawn-ra. Ritka izgalmas.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9169 levél
Válasz 17.11.17. 07:55 #187
davkar9
Ez de mézesmázos "milyen igazatok van!" lépés. Nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy ez egy előre kitervelt pr trükk. Legyünk ostobán gecik, "hallgassunk" a játékosokra, film kapcsán úgyis leárazás, ami előtt csodával határos módon sikerül megoldani a mt problémát, profit...

Olyan szépen meg lehetett volna ezt oldani. Lépjenek a classok is szintet, lvlupnál bfi mintára fix cucc vagy ha az túl ismerős akkor lehessen szabadon választani egy kártyát. Slotokat is a class 5-10. szintjén feloldani. Acc lvl maradjon csak epeen, ottani szintlépésért xp boost, emote vagy valami hasonló járjon.
Simple. Eternal. Beige.
3568 levél
Válasz 17.11.17. 07:53 #186
Sucee
Azóta megkerestem a közleményt, természetesen tervben van, hogy visszateszik a kristályvásárlást. Mindenképpen azt akarják, hogy szétszedje őket a community minden közleményük után, úgy látszik.
3568 levél
Válasz 17.11.17. 07:02 #185
Sucee
"We hear you loud and clear, so we’re turning off all in-game purchases."
3568 levél
Válasz 17.11.16. 20:57 #184
Sucee
Igen, egyrészt hogy videojáték, másrészt hogy ennél jobban nem is lehetne underwhelming. Szerintem direkt ezért dobták be ezt a mondatot, hogy a sok hülye egyből ráharapjon.
9169 levél
Válasz 17.11.14. 22:43 #183
davkar9
SPOILER
Ez a gameplayes beszélgetésnél van? Mert azt áttekertem és csak az átvezetőket néztem. Mindenestre olvastam ezt az elméletet, de ez vicc. Nem hinném, hogy így intéznék el a Rey-télyt (bocs). Ha fontos, a filmben úgyis lesz szó róla. Ha nem az, akkor se lehet annyira mindegy kategória, hogy egy ilyen vegyes fogadtatású(?) melléktörténetben legyen letudva. Arról nem is beszélve, hogy a videojáték még mindig elég rétegnek számít, nem jutna el a mozinézőkhöz. Akkor már valószínűbb, hogy újabb senkisemolvassa disneySW könyvet áldoznak a revealre.

Mellesleg ez a befejezés elég dlc szagú, holott én úgy tudom, hogy az nem lesz a 2-höz. Bár valahol érthető, az új multi pályákat és hősöket jól lehet majd demózni egy 1 órás folytatással.
Simple. Eternal. Beige.
3568 levél
Válasz 17.11.14. 21:09 #182
Sucee
SPOILER
A "legjobb", hogy miután Kylo a lányukat említette, már mindenhol megy a hatalmas teória, hogy Reyről beszél...
9169 levél
Válasz 17.11.14. 20:35 #181
davkar9
(Mondjuk úgyis csak mi vagyunk itt, de egye fene, nem kerül semmibe.)

SPOILER
Annyira utálom már, hogy minden női karakter daddy-issues csomaggal érkezik. Trial alatt egész megbarátkoztam a gondolattal, hogy csaj a főhős (bármennyire is idegen ez a OTben megismert Birodalomtól), de amint kiderült, hogy apu az admirális kicsúszott egy o-ó. És bejött, basszameg. Ebből lehetett volna egy érdekes ellentét, ideológiák, „mi a Birodalom”, de neem, ő csak csicska, Iden pedig - klisé #2 -, átáll a lázadókhoz szembenézve a Birodalommal és apuval. Végén persze drámai összeborulás, tévedtem, szori. Mondjuk leginkább ez a beállunk a lázadókhoz "csavar" idegesített, főleg mivel tisztán emlékszem, hogy valamelyik trailerben még Lukeot készült hátba lőni a Jakkun... Timeline szerint ez legalább egy fél-egész kampányra elegendő rossz oldal nézőpontot sugallt. Lávsztori nem zavar, mert reménytelen romantikus vagyok, de kicsit olyan érzésem volt, mintha a 4. küldi után történt volna egy váltás a fejlesztés során. Leszóltak a lucasfilmtől, hogy a hőseink álljanak át és kapjanak boldog befejezést.
A kampány gameplay szempontból pedig inkább multi tutorial, ennél azért jobban odatehették volna magukat.
Simple. Eternal. Beige.
3568 levél
Válasz 17.11.14. 19:44 #180
Sucee
Davkar youtube alapján írt véleményét én játék után is alátámasztom: a sztori irtózat rövid (legnehezebb fokozaton játszva is annyi, hogy egy-két ősz hajszál kb. két küldetésben, de amúgy sima), és ami a legrosszabb, hogy irtózat sablon. Röviden összefoglalva "igen, pont az, amire gondolnál, nem, még annyi csavar sincs benne, mint szeretnéd". Volt egy-egy jelenet, ami tetszett, aztán igazából ennyi. Sokszor még így is túl sokáig húztak részeket (megőrültem már egyik űrcsatában, hogy legalább 20 squad bombázót kellett lelőni, konkrétan unalmassá vált). Amúgy a gameplay maga nem rossz, de összességében elkapkodott is, mint sztori, inkább érzed úgy, mintha különálló missziókat indítanál csak a menüből, hiányzik egy-két hosszabb átvezető, miután a gameplay maga ugye csak a lövöldözésből áll. De az átvezetők is csak "X történt, emiatt Y lesz --> képernyő vált --> Y történik" mintára mennek.
9169 levél
Válasz 17.11.13. 23:04 #179
davkar9
Hát ahogy Luke kinézett a kampányban én még 1k-t is soknak érezném érte...

Amúgy nem értem mit akarnak ezzel. "Hallgatunk a játékosokra" jófejkedésnek ez elég kevés, lootboxokkal bőven van rovásuk a másik oszlopban. Ezeknek már a qa során elő kellett volna jönnie és szerintem a lucasfilm is sűrűn nézett be hozzájuk (cross-era hősöket nem is értem hogy engedték át).
Simple. Eternal. Beige.
3568 levél
Válasz 17.11.13. 22:52 #178
Sucee
"So, we’re reducing the amount of credits needed to unlock the top heroes by 75%. Luke Skywalker and Darth Vader will now be available for 15,000 credits; Emperor Palpatine, Chewbacca, and Leia Organa for 10,000 credits; and Iden at 5,000 credits. Based on what we’ve seen in the trial, this amount will make earning these heroes an achievement, but one that will be accessible for all players."
Lol ez meg kicsit túl kevés, de hát sebaj, asszem valahol 30k kredit körül hagytam abba a trialt. Viszont ez tényleg akkora összeg, hogy kb. értelme sincs lockolni őket.
9169 levél
Válasz 17.11.13. 19:53 #177
davkar9
Ráadásul ezen a részén külön csapat dolgozott, szerintem lett volna rá idő és erőforrás.

Közben megtelt a net single videókkal. A 7 órából igazából csak 4 lett és ahhoz képest, hogy mekkora canon sztorinak lett beharangozva eléggé gyenge lett a történet. A multi pályák átvezetőkkel (mondjuk ezek továbbra is jól néznek ki), extraként a dlc később érkező pályákból is kapunk egy kis ízelítőt. Viszont tartalmilag az alapfelállásból - gonosz nézőpont, női főhős - adódó összes klisé, benne van, amit csak el lehet képzelni. Szóval, aki tényleg csak és kizárólag a kampány miatt venné, NE tegye! Bőven elég a film hosszúságúra összevágott átvezetők megnézése.
Simple. Eternal. Beige.
3568 levél
Válasz 17.11.13. 18:18 #176
Sucee
Starfighternél aztán főleg érthetetlen a hiányuk, miután csak a szinkront kellett volna felvenni a karakterhez, még csak rendes modell meg animáció sem kellene.
9169 levél
Válasz 17.11.13. 18:01 #175
davkar9
Bossktól sírok, akkor már miért nem egyből Dengar?
Starfighter kategóriában is kész kabaré. Yodának mintha csak valamelyik cw epizódban lett volna hajója, de akkor is, ő amint hős szintű pilóta...? Ide annyira adta volna magát anakin vagy obi ep2-es vadásza. Poe-Luke is tök jól mutat a magányos x-wingjével a prequel pályákon.
Simple. Eternal. Beige.
3568 levél
Válasz 17.11.13. 13:40 #174
Sucee
Persze, de hát mindenhogy nézve nonszensz ez az alapfelállás. Nincs Obi-Wan? Nincs Anakin? Van Lando, van Bossk?* Mi a fasz?

*Igen, ők már alapban kész voltak, lehetett csalni.
9169 levél
Válasz 17.11.13. 13:34 #173
davkar9
Hát ha nagyon szigorúan nézzük akkor ez még megjelenés előtti trial, de na, ne akarják már azt bemesélni, hogy keddtől itt látványos változások lesznek... A nincs elég hős duma nagy hülyeség, van, csak dolgozni kéne/nem kéne visszatartani őket. Grievousról dataminigból a modell is megvan, Finn és Brienne a filmmel egy időben jönnek. Utóbbiak későbbre halasztás azért is baromság, mert Anakin2 és Rey film skinek már ott vannak a preoderrel, tehát megint csak duma, hogy a filmre várnak velük. Simán ki lehetne hozni minden eraban a korhű 2-2 hőst, de akkor ugye nem lehetne credites Vadert és Lukeot benyomni a játékba és máris visszakanyarodtunk a lootboxokhoz. Azon se lepődnék meg, ha a később bekerülők is csak credites feloldással kerülnének majd be.

(Az külön vicc, hogy a mexikói főhőscsajért is credittel kell fizetni. Ez simán "teljesítsd a kampányt" típusú feloldás kéne, hogy legyen.)
Simple. Eternal. Beige.
3568 levél
Válasz 17.11.13. 12:48 #172
Sucee
Cross-era most már engem is zavar ebben a formában. Azt mondták bétánál, hogy nyugalom, placeholderek, amíg nincs elég hős, oké. Hivatalos oldalon még mindig az a leírás van, hogy bizonyos játékmódok támogatják ezt - Heroes vs Villains esetében oké is, az pont erre az ökörködésre van.
De ha ez most így marad, az egyrészt illúzióromboló, másrészt ellentmondanak megint saját maguknak. Ha meg nem marad így - mi a faszért nem lehetett az prioritás, hogy launchnál legyen elég hős?
9169 levél
Válasz 17.11.13. 11:25 #171
davkar9
T3 nekem is jött a mesterlövészhez az ajándék ládából. Gondolom ez a beetetős nyitás, "nézd milyen jó a droprate, vegyél még!".

A 60k-s hősökkel elmehetnek a faszba így, hogy 100-200 credit jön a meccs végén. Ráadásul ezek a legikonikusabb karakterek. Persze, össze lehet azt spórolni x játék után, de akkor elesel vagy 25-30 ládától, ami ugye nagyobb hátrány, mert a meccses 8k? pontot kártyás buffok nélkül sokkal nehezebb lesz összeszedni. De ha nagyon zavar kapd csak elő a bankkártyát. Ki van ez találva...

Másik nagy hülyeség ezek a cross-era hősök. Nyilván a kettő összefügg, mert ha mondjuk Kiló helyre berakják Vadert, ahogy az logikus lenne, akkor máris nincs ez az ösztönzés a költésre. Még ha csak külön hülyülős játékmód lenne, pl birodalom vs klónok, rebels 2.0 vs droidok, akkor azt mondom oké, de ez így inkább hangulatgyilkos megoldás.
Simple. Eternal. Beige.
3568 levél
Válasz 17.11.12. 20:29 #170
Sucee
Sorry, színvak vagyok, nem tudtam, hogy a legmagasabbról van szó. Én kapásból nyitottam egy penultimate szintű kártyát első daily ládámmal...
Amúgy ami engem zavart, hogy folyton olyan hősökhöz kaptam dolgokat, akik meg sincsenek. Persze, király lesz majd, ha feloldom őket, de hát inkább buffolnám pl. Kylot (valami irtózat brutális, eddig lazán a kedvencem a taktikus Lando mellett), mint a 60k kredit mögé zárt többieket.
9169 levél
Válasz 17.11.12. 17:14 #169
davkar9
Lila (legmagasabb) gránát assault4-en nem tudom hogy jöhet össze, mivel kapásból lvl7 kell a t2 legyártásához.

Közben rájöttem, mit érthettek félre ezek a majmok az EAnél. Kapott a bf4 is class boost, csak azok megjelenés után x hónappal és sima felzárkóztató packok voltak. Itt is inkább a 2, 3. sokadik hullámos vásárlók fognak nagyot szopni ezzel a baromsággal. Megjelenés körül úgyis lesz az az x% aki 200$os hülyevagyhailyetveszel kiadás mellé még rákölt közel ennyit, de remélhetőleg a többség azért inkább grindol. Na most képzeld el a játékot fél év múlva egy 50%os leárazásnál. Még a rendesen játszók is full lilában feszítenek, na ott már tényleg esélytelen lesz az új játékos, így kénytelen lesz a kártya után nyúlni.
Simple. Eternal. Beige.
3568 levél
Válasz 17.11.12. 16:25 #168
Sucee
Ládából szerintem csak a legmagasabb szintű kártyák kerültek ki.
9169 levél
Válasz 17.11.12. 16:15 #167
davkar9
Azért az kurva érdekes, hogy lvl4-nél lilával rohangálnak. Ládából állítólag kikerült, tier2 craftoláshoz pedig kapásból magasabb class lvl kell...

Az is elég unalmas, hogy a védekezők mindig nyernek. Nem tudom, vagy a támadóknak kéne több pont, vagy a támadófegyvereket jobban felturbózni a célpontok ellen, de ez így elég egyoldalú. Sima járművek ellen is jó lenne valami, mert amikor bepattan egy atst vagy a droid tank akkor ott általában akadálymentes mészárlás folyik.
Simple. Eternal. Beige.
3568 levél
Válasz 17.11.10. 21:08 #166
Sucee
Legyél te is konzolparaszt, én kurva jól szórakoztam. Tényleg nem tudom, mi a baj, néha én is kifogtam seggarcokat, akik nem mentek objective-re, de amúgy nagyon sokat nyertem. Strike viszont úgy alapvetően nem balanszolt egy-két pályán, egyszerűen az nevetséges, hogy egyik map esetében egyetlen ajtót hagynak lázadóknak kivinni a szajrét. (És így is nyertünk ott háromszor, önfeláldozó wookie squad ftw! )
9169 levél
Válasz 17.11.10. 20:45 #165
davkar9
Néztem az órát, duh.

Rohadt szar a multi élmény. 10-ből 1 nyertes meccs volt. A sok retardált gecikoboldnak egyszerűen hiába basszák oda a nagy jeleket, nem csinálják a feladatot. SA sajnos ugyanolyan kiegyensúlyozatlan szemét, mint a bétában. Bombernek kéne sebezni a nagyhajókon és a célon, ha már többszörös pontlevonás jár értük. Az külön vicc, hogy a y-wing jobb fighter mint a többi.

Starcardos baszakodás továbbra is undorító és egy műanyagvillával vájnám ki a szemét annak a szájbavert majomnak, aki ezt kitalálta. Milyen tesztcsoportjuk volt, aki ezt akarta? Játszok egy classal->ahhoz kapom az xpt, ha nagyon skilleket akarnak akkor legyen az alapján elérhető. Logikus, nem? Túl BFi-es? Szaromle, ezekkel a pontatlan szar űrfegyverekkel így is elég más lenne. De külön öröm, hogy már két nap után 3 slotos lilakártyás faszhuszárok rohangálnak 60-as killcounttal mikor az átlag 15...
Simple. Eternal. Beige.
3568 levél
Válasz 17.11.10. 19:18 #164
Sucee
Mármint milyen egy óra...? Nem tűnt fel, hogy bármi külön számláló lenne, simán kirakott 3 küldetés után, azt nem írta, hogy ezeket nem csinálhatom újra.
Amúgy egy nap alatt lenyomtam az összes maradék órát multiban, szóval már nem tudom megnézni...
9169 levél
Válasz 17.11.10. 18:46 #163
davkar9
Hát tényleg szinte perce pontosan ki van mérve az az 1 óra. Oké, easyn toltam. Egyszer így is haltam, mert gyanúsan pont a hátam mögé spawnoltak a mocskos lázadók. Amúgy nem tűnik rossznak, de összességében szerintem ez is egy R1 féle OT designt meglovagoló középszerű alatti történet lesz. Lehet az a 7 óra se lesz meg, mert ez az órás demó 3 pálya volt és van összesen 12 (Jakku a 10., winkwink) A frostbite ismételten jól szerepel, a game enginnel kevert átvezetők nagyon adják! Nem tudom a lucasfilm mennyire lesz megelégedve a bfr2-vel, de nem bánnám ha készülne valami filmes verziója is a motornak. Egy új animációs sorozat ilyen kinézettel...
Simple. Eternal. Beige.
9169 levél
Válasz 17.11.09. 18:40 #162
davkar9
MK trial végigjátszása kb 1 óra volt. Trailer helyszenekkel összevetve olyan 6+- órás a kampány, de ugyebár amúgy is olyan 7 óra körüli játékidőt ígértek szóval ez nem meglepő. Viszont így tényleg nem érdemes megvennie annak, akit tényleg kizárólag csak a kampány érdekelne. Szerintem nézz majd ytn egy végigjátszást vagy ha majd annakidején bekerül a teljes is az EAccessbe, akkor fizess be egy hónapot.
Simple. Eternal. Beige.
20404 levél
Válasz 17.11.09. 09:14 #161
Peace
A single-t nagyon szívesen végigvinném, mert biztos hangulatos lesz. De úgyse fogják annyira levinni az árát, hogy megérje csak a kampány miatt megvenni.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9169 levél
Válasz 17.11.09. 08:56 #160
davkar9
EAccess keretén belül a BFi1-hez hasonlóan itt is van egy 10 órás trial. Ma indul, pár küldis single, a többi korlátlan multi, vétel után megmarad minden. Ha valakit el is csábítana, várjon még egy hónapot, az új film alkalmából le lesz majd árazva (EA mondta).
Simple. Eternal. Beige.
3568 levél
Válasz 17.10.16. 10:51 #159
Sucee
Heavy blaster rettenetesen szór, hosszú távra nem ér sokat. EE-3-at érdemes megtanulni használni, egyik legjobb fegyver alapjátékból. Ha van season pass, akkor meg Relby.
67 levél
Válasz 17.10.15. 22:04 #158
Tiberius
Koszontem, mar megtalaltam, az R-gombot kell idoben megnyomni, PC-n jatszom.... Egyebkent kicsit kezdek kiabrandulni a jatekbol, nagyon frusztralo, amikor egy az istentudjahogy a hatunk moge kerulo ellen egy man-in-black-i tucsok-pocsok fegyverrel a palya tulso vegebol kilo EGY lovessel, max 2-vel, mikor en a heavy blasterrel sem tudom egy sorozattal elintezni, pedig rajta a celkereszt.... Nagyon kiegyensulyozatlannak erzem a fegyvereket... Az is igaz, egy noob mint en ne panaszkodjon
3568 levél
Válasz 17.10.14. 20:29 #157
Sucee
Pontosan mi a kontrakt? Nincs már meg így fejből.
Cooling flush amúgy faék egyszerűségű, lősz, túlmelegszik a fegyver, kijön két csík, és elindul lefele egy-egy kis pöcök, amikor a színessel jelzett részhez ér, megnyomod az adott gombot platformtól függően.
67 levél
Válasz 17.10.14. 18:36 #156
Tiberius
Nos, total noob-kent jatszom az elso resszel.... Mondanom se kell 5 kill /70 death az arany....es lenne egy kerdesem, mi a f...es fene az a cooling flush-ize? Neztem videokat, elmondjak h mi az, de nekem semmi sem tortenik a kontraktban... Nem tort verzioval jatszom...
5240 levél
Válasz 17.10.08. 23:15 #155
Skorpio90
Engem meggyőzött. Az első részt pár hete zsákoltam be 1500 forintért, és akkora rage quit-eket eredményezett, hogy azóta se nyúltam hozzá. Ha itt megoldanák az istenverte bukfencezés limitálását, meg azt, hogy nem lehetne eredményesen jobbra-balra oldalazva tüzelni (ADAD), akkor jó lesz ez. Viszont az autista barmoktól agyfaszt kapok. Mindenki baszik a feladatra. Naboo-n rendszeresen toporognak 3-4-en egy ion ágyú mellett anélkül, hogy bárkinek eszébe jutna tüzelni vele a transzportra, és vígam bemegy 100 élettel a palotáig. Vagy amikor már bent vagyunk, többször tanúja voltam annak, hogy az idióta csapattársaim a két ajtónyitó termet elfoglalták, de senkinek eszébe nem jutott kikapcsolni őket. Arról nem beszélve, hogy a Battlefiled 4 Operation Locker pályája után melyik idióta pályatervezőnek jutott eszébe, hogy a feladathoz kettő darab szűk folyosón lehet csak bejutni. Persze nem lehetetlen, hőssel és 3-4 gyalogossal betámadva megoldható, de na...! Az meg külön vicc, hogy semmi értelme a kör végi értékelésnek. MVP lesz a legtöbb killt szerző ember, de én, aki 6-szor (!) tüzeltam az ion ágyúval a transzportra, le se vagyok szarva.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
3568 levél
Válasz 17.10.08. 12:40 #154
Sucee
Az elvileg tény, hogy a mostani hősök és hajók voltak csak készen és játszható formában ebben a buildben, és ezért vannak ők ott, de arról nincs hivatalos közlemény, hogy amúgy lesz-e cross era. Én őszintén nem vágyom rá, szerintem szar, de azért nem fogok sértődötten a sarokba ülni miatta, csak hát na, némi határ legyen.
9169 levél
Válasz 17.10.08. 12:04 #153
davkar9
Heh, igazából most ott tartok, hogy ezt a részét élvezem a legjobban. Elején ugye alapból A-D fordulás lenne, de kanyarodás helyett elkezdtem pörögni, ezt rohadt fura volt. Kikapcsoltam, beállításokat is megnéztem, nem csinált semmi. Több kör szopás és szokás után azért kezdek belejönni, 10-ből már csak 2 alkalommal kenődök fel a generátoroknál, naboon pedig már lazán átrepülök a diadalívek alatt. Most már csak látni kéne valamit, mert vaktában tüzelve néha felvillan egy-egy enemy hit 5-15.

A leginkább játék ellen szóló érv az a 16 playeres csomagküldős mód. Egyrészt az 1o csapat hülye, alig van aki feladathoz megy (galactic assaultnál is megvan ugyanez a probléma) ráadásul itt is megvan az endor betegség, lázadókat vagy mi a szarnak nevezték őket a remakeben alig látni, a fehér páncélt viszont a pálya másik végéből is lazán. Ha már olyan lore hülyeségeket megengedhetnek, hogy prequel időben Han és Rey (bár remélem ez csak béta placeholder) a hős egység akkor igazán kitalálhattak volna valami erdei camot a fehér páncélra/helyett.

Jó körök után el-elcsábulok, de szerencsére? a rosszabbakkal visszarázódom. Jó lenne tudni, hogy a kampány mennyi tesz hozzá (minőség, terjedelem) és hogy a multi tartalomból is melyik és mennyi lesz az ami életben tartja a játékot. 1-es origin access demóval ugyanazok a pályák jöttek állandóan, gondolom az alapkínálat se volt nagy. Season passos baszakodást tudom, hogy ezúttal elhagyják. Na mindegy, bízom benne, hogy a film kapcsán, téli akcióban legalább lemegy egy 25%-ot, ez a 17k kicsit soknak tűnik érte.
Simple. Eternal. Beige.
3568 levél
Válasz 17.10.06. 18:25 #152
Sucee
PC-shez nem tudok hozzászólni, konzolon nem rossz (és váltható presetek is vannak), csak nehéz volt megszokni az előző után. Ami engem inkább zavar, hogy az első rész után itt is megmaradt az, hogy a hajód is lényegében egy tégla, meg a pályaelemek is, még ha amúgy nem is így néz ki, szóval látszólag 2-3 méterre mész te az űrszeméttől, csak épp felrobbansz a faszba...
9169 levél
Válasz 17.10.06. 17:56 #151
davkar9
A repülők irányítása szar. A többi része viszont jobb, mint az 1. Mondjuk így is csak olyan 7-8k-t ér.
Simple. Eternal. Beige.
3568 levél
Válasz 17.10.06. 16:20 #150
Sucee
Két nap alatt "maxra húzott" preorder majom vagyok, de igazából a játékban nincs mit maxra húzni. Ha balfasz vagy, hiába van egy jó booster kártyád.
1831 levél
Válasz 17.10.06. 16:06 #149
warcat
Nyugi,a véglegesben sokkal rosszabb lesz azok ellen akik eldobnak 100 dollár+ induláskor lootládákra.
5240 levél
Válasz 17.10.06. 13:36 #148
Skorpio90
Én csak előjegyeztem a CD Galaxisnál, mégis kaptam early access kódot. Most majom vagyok?
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
9169 levél
Válasz 17.10.06. 11:23 #147
davkar9
Lehet húzni a bétát, ~23 giga.

Gondolom az első pár kör remek élmény lesz, hála a két nap alatt maxra húzott preorder majmoknak köszönhetően...

(Igazából szeretném szeretni, de az új codot is ~vártam aztán 1 kör - ugyan nyertünk - után töröltem is.)
Simple. Eternal. Beige.
11125 levél
Válasz 17.09.12. 19:56 #146
VodevilX
Ingyenes Season Pass
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
348 levél
Válasz 17.08.20. 21:14 #145
Berci1
Még semmi, de ismerve a dice-ot itt most megtanulják, hogy kell űrcsatákat csinálni és a 3. ra talán jó is lesz minden és tisztában lesznek mivel hibáztak ennél majd.
3568 levél
Válasz 17.08.19. 19:08 #144
Sucee
Most a másodikkal kapcsolatban mi olyan szörnyű?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.