Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Star Wars: Battlefront (DICE)

4258 levél
Válasz 18.12.03. 17:36 #229
Sucee
Több száz órám van benne, két új bugos karakter egy év kihagyás után (bár most legalább új map is járt hozzá) nem akkora változás nekem, hogy elkezdjek ódákat zengeni...
23397 levél
Válasz 18.12.03. 15:56 #228
Peace
Én két napig ellövöldöztem vele, de igazáéból ennyi. Elértem a 36-os szintet assault karakterrel és elvesztettem az érdeklődésemet. De kis SW feelingnek nem volt rossz, dudorásztam közben az ismerős dallamokat és k*rva anyáztam, mikor kinyírtak.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
10134 levél
Válasz 18.12.03. 15:07 #227
davkar9
Hmm, ezek szerint obi nagy csodát nem tett a játékkal. Habár úgy őszintén nem is számítottam arra, hogy ugrásszerűen megnő a "most már érdemes foglalkozni a Bffel" vélemények száma.

Mintha úgy láttam volna, hogy bekerült az eaccessbe is. Na persze nem igazán érkezik az eatől semmi olyan, ami indokolna egy újabb hónapot.
Simple. Eternal. Beige.
4258 levél
Válasz 18.12.01. 11:39 #226
Sucee
Mást nagyon nincs is értelme játszani szerintem, Galactic és Starfighter Assault az érdemi módok.

Max. Heroes vs Villains, ha az ember célzottan a hősöket szeretné szintezni, de mint játékmód, elég béna az is (főleg az első részhez mérten, ahol a legjobbak között volt).
23397 levél
Válasz 18.12.01. 06:17 #225
Peace
Kamino, Geonosis, Kashyyyk, Naboo....ezeket dobta be egész délután. Én meg azt hittem, hogy valami másra kell nyomni. Egyelőre csak ezek a nagy 40 fősek tetszenek, de majd meglesem a többi módot is.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
4258 levél
Válasz 18.11.30. 22:18 #224
Sucee
Ja tényleg, a két új CW hős, meg pár hero ship is kreditekért van, az kiment a fejemből. Hősök nagyon bugosak, főleg Grievous, szóval készülj fel, ha pont őt nézted ki.

CW map rotation most az új hősök miatt van ennyire túltolva, szerintem pár napon belül helyreáll az alap Galactic Assault rotation.

Van alapvetően mindhárom érából pálya:
Clone Wars: Kamino, Geonosis, Kashyyyk, Naboo
Galactic Civil War: Endor (Forest Moon), Yavin IV, Death Star II, Hoth, Tatooine
New Trilogy: Jakku, Starkiller Base, Takodana, Crait
23397 levél
Válasz 18.11.30. 21:09 #223
Peace
Grievous-t fogom megvenni, az tuti! Csak meg kell pár 1000 kredit. Ma meglett a 27-es szint assault-al, azt húzom csak egyelőre. Viszont miért csak clone wars-os mapok vannak? Nincs epizód 4-5-6? Ilyen nagy 40 fős csatákat tokok, mert ott tudok néha lelőni valakit véletlenül.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
4258 levél
Válasz 18.11.30. 17:55 #222
Sucee
Crediteket csak cosmetic dolgokra lehet használni. Trooper/hero skinek, emote-ok, győzelmi pózok.

Star Cardokat skillpontokkal lehet feloldani és fejleszteni. Skillpontot az adott karakter szintezésével kapsz, aztán eldöntöd, hogy egy meglevő kártyát viszel nagyobb szintre, vagy feloldasz egy újat, ezeknek lehet szintkövetelménye is (nem viheted egyből Epic tierre az első kártyádat).
23397 levél
Válasz 18.11.30. 17:25 #221
Peace
Én meg beleugrottam úgy, hogy semmit nem tudok róla. Nem tudom credit-et mire lehet vagy érdemes elkölteni. Azt láttam, hogy kártyákat lehet berakni, hogy erősítsenek, abból egyelőre egyet engedett unlockolni. Meg látom, hogy gyilkolni kell, hogy elérhetővé váljanak további fegyverek....puttyogtatok majd még vele, mert tényleg hangulatos. Destiny 2-höz semmi kedvem nulláról kezdeni egy karaktert, úgyhogy inkább ez.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
4258 levél
Válasz 18.11.30. 16:24 #220
Sucee
Sajnálatos, hogy a free dlc modell miatt egy félkész bughalmaz játék. Ha megmarad esetleg a támogatása Clone Wars után is, akkor egy éven belül tényleg egy király SW lövölde lehet belőle.
23397 levél
Válasz 18.11.30. 06:42 #219
Peace
Szerintem belenézek a többibe is, mert csak meg kéne tanulnom FPS-ezni a controllerrel. És ennek még legalább van is valami hangulata.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
4258 levél
Válasz 18.11.29. 23:01 #218
Sucee
Mondjuk az összes többi pálya jobb ennél. Most fixálták ráadásul Galactic Assaulton, szóval semmi mást nem is ad...
23397 levél
Válasz 18.11.29. 22:07 #217
Peace
Mentem 3 kört kíváncsiságképp. Még sosem multiztam a játékkal, de most ezt az új pályát meglestem. Egész jópofa élmény. Mondjuk ritka béna vagyok, de nem is vártam mást. Meg ugye iszonyat sokat kellene itt farmolni, hogy normális cuccaim legyenek. A droidok hatalmas formák, mekkora szövegeik vannak!
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
23397 levél
Válasz 18.11.28. 21:09 #216
Peace
general Kenobi
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
10134 levél
Válasz 18.11.28. 20:27 #215
davkar9
Hello there
Simple. Eternal. Beige.
4258 levél
Válasz 18.05.04. 15:27 #214
Sucee
SW Battlefront 2 Season 2... Han Solo.
Hogy a Disney marketinggépen túl ez ki a faszt érdekel, az már más kérdés. Fél év alatt nem sikerült egy Obi-Want/Anakint beletenni a játékba, de majd a fiatal Han Solo mindent helyrehoz. Irtó sok órám van ebben az egészben, amikor már engem se tudnak visszacsábítani pár óra játékra, ott valami szar van a palacsintában.
4258 levél
Válasz 18.04.08. 16:04 #213
Sucee
Bocsánat, téves infót adtam szerintem az első résszel kapcsolatban is, és abban sem volt PC splitscreen, csak két külön gépes coop.
23397 levél
Válasz 18.04.07. 18:10 #212
Peace
Köszi! Akkor ezt valóban nem veszem meg csak ezért. Csak kéne valami, amit tudunk ketten tolni itt TV előtt. És jó lett volna valami SW-os...
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
4258 levél
Válasz 18.04.07. 16:24 #211
Sucee
Szerintem nem, nem láttam ilyen patch note-ot. Inkább a multit próbálják felhozni szép lassan a "bétából".
De amúgy nem is érné meg amiatt megvenni, rettentően korlátolt az arcade mode, akkor már az első rész survival módját ajánlom, az messze jobb, több kihívással. Viszont ehhez is hozzá kell tenni, hogy azért az is nagyon kevés tartalom ahhoz, hogy csak azért vegye meg az ember. Esetleg egy hónap origin access keretében viszont az első részt ki lehet próbálni.
23397 levél
Válasz 18.04.07. 15:47 #210
Peace
Jól látom, hogy a lokális split-screen co-op lehetőség egyedül a PC verzióból maradt ki? Azóta sem került bele?
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
10134 levél
Válasz 17.12.06. 10:19 #209
davkar9
Loot Skywalker

Új gamerpoopnak jobban örültem volna, de ez is adja!
Simple. Eternal. Beige.
4258 levél
Válasz 17.11.30. 19:55 #208
Sucee
Arra én is rájöttem utána, de már annyira régi komment volt, hogy nem kerestem vissza
10134 levél
Válasz 17.11.30. 19:29 #207
davkar9
Angry review alapján összeraktam, digital deluxe! Joenál az officer ládikából jött fixen a lila boost skilles kártya, így rohangálhattak t4 gránáttal az assaultok, holott az adott szinten nem is lehetett volna még hozzáférésük. Szóval gg EA, ügyesek voltatok, a picsát nem p2w.
Simple. Eternal. Beige.
4258 levél
Válasz 17.11.22. 14:23 #206
Sucee
Én Xboxon vagyok, gondolom te PC-s. Amúgy a borzalmas csapatrendszer miatt a közös játéknak is sokkal kevesebb értelme van, mint az előző részes party systemnek, nincs egymásra spawnolás, se fix squad, mindig újat oszt az éppen spawnolók közül. Sógorommal szoktam játszani, ez nagyrészt annyi, hogy ordibáljuk egymásnak a szomszéd szobába, hogy mi történik épp nálunk a térkép másik felén.
5400 levél
Válasz 17.11.22. 14:14 #205
Skorpio90
Értettem az anyázást, meg a lootboxot, csak a kasztok "fejlődését" nem. Amúgy meg nem akar valaki csapatni közösen egy-két meccset? A sok 10 éves majomtól már agyfaszt kapok, akik a tőlük két méterre lévő ionágyút nem képesek felvenni, és tüzelni az MTT-re.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
4258 levél
Válasz 17.11.22. 14:05 #204
Sucee
De a szerencsejáték nem vonná magával, hogy 18+ besorolás? Oké, hogy azt amúgy minden vásárló leszarja, de nem tudom, egy SW játéknál ezt mennyire engedhetnék meg.
10134 levél
Válasz 17.11.22. 13:51 #203
davkar9
Mit gondoltál, csak viccből megy az anyázás már hetek óta?

Sucee: ha jól értettem a különféle hírekből ez csak annyit tesz, hogy a szerencsejáték csapat is odatartaná a markát, hogy kiadhasson egy külön engedélyt. A verzió, még drágább lesz a játék ára a lootbox mellett (anyátok), B, inkább kikerül ez a szemét.
Simple. Eternal. Beige.
4258 levél
Válasz 17.11.22. 13:20 #202
Sucee
Más: Belgiumban elvileg hivatalosan szerencsejátéknak számít a lootbox rendszer. Kíváncsi leszek, jár-e ez valami érdemi következménnyel majd az országon kívül is.
(Bár mivel a "szerencsejáték" csak a random jutalom miatt az, ami, szimplán rácsaphatnak egy árcédulát konkrétan mindenre, aztán mehet tovább a dolog.)
4258 levél
Válasz 17.11.22. 13:16 #201
Sucee
Ja, ez bétában is így volt már.
De nekem amúgy az overall rank a kedvencem. Semmi értelme level20 felett az egésznek (a két achievementet leszámítva 25 és 50-nél), mert 20-tól engedélyezi a legmagasabb szintű kártyák craftolását, és ezen kívül semmit nem számít a rangod.
5400 levél
Válasz 17.11.22. 13:04 #200
Skorpio90
Hogy az Isten nem baszná meg ezeket Ugye van a kasztoknak rangja, és csak bizonyos rangok elérése után lehet több kártyát használni. Na már most én 3 órát nyomtam az officerrel, és rohadtul nem értettem, miért nem kúszik egy millimétert sem a fejlődést mutató csúszka ez alatt az idő alatt. Én hülye azt hittem, hogy akkor lépek szintet egy kaszttal, ha játszom vele, de neeem Akkor lépsz szintet, ha a kártyákat craftolod
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
4258 levél
Válasz 17.11.21. 21:10 #199
Sucee
Eddig működött, most starfighter assault végén (már a victory felirat után) kidobott, szóval ragequit az egészből.
5400 levél
Válasz 17.11.21. 21:01 #198
Skorpio90
Visszaállt azóta? Mert persze nekem is törlődött minden, úgy meg a fasznak sincs kedve játszani, hogy a kör felénél kibasz a szerver.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
4258 levél
Válasz 17.11.21. 18:29 #197
Sucee
Elvileg nem végleges volt szerencsére a hiba, "csak" játék közben nem volt semmi, menüben ott voltak a feloldott dolgaik.
1928 levél
Válasz 17.11.21. 18:28 #196
warcat
Elveszett a "sense of pride and accomplishment", dobjon be 100 dollárt az adatok helyreállításához.
10134 levél
Válasz 17.11.21. 17:07 #195
davkar9
Összeesküvés elmélet folyt.: a lootbox alapú szintlépés teljesen megbolondult a mikrotranzakció kikapcsolásától, csak a visszaállítással javítható.
Simple. Eternal. Beige.
4258 levél
Válasz 17.11.21. 14:15 #194
Sucee
Hülye dilettáns balfaszok. A patch egy rakás embernek törölte a teljes progressiont, amúgy meg játszhatatlanná tette mindenkinek minden platformon.
4258 levél
Válasz 17.11.18. 18:15 #193
Sucee
A játék tesztelőire is lesújthatna, ez ipari hulladék ebben a formában. A sima bugokat még talán elfogadom időnként, de az, hogy konkrétan 10 alkalomból 7-szer üres lobbyt ad be neked, ahova aztán senki nem is csatlakozik, hát bazmeg, ez aztán a multiplayer élmény. A legjobb, hogy amikor végre találsz is egy meccset, ha utána új pályát tölt, akkor ugyanez történik, egyszerűen eltűnik mindenki, és egyedül nézelődsz. Vicc.
10134 levél
Válasz 17.11.18. 17:39 #192
davkar9
Hmm, úgy tűnik Miki fehérkesztyűs vasökle sújtott le.
Simple. Eternal. Beige.
10134 levél
Válasz 17.11.17. 10:04 #191
davkar9
Igazándiból az. X-wing a leghangulatosabb, aztán ha már van pontod és a Falconnal repkedsz szűk helyen és a tégla hitbox sem akad be sehová... na az a nagy élmény! Pont a SA miatt voltak pillanatok, amikor majdnem elcsábultam.
Simple. Eternal. Beige.
23397 levél
Válasz 17.11.17. 10:03 #190
Peace
Respawn-olt és egyből befogta rakéta és megsorozták 3an lézerrel is. Elég érdekes. Na mind1, a single kampányt továbbra is végigvinném szívesen...
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
4258 levél
Válasz 17.11.17. 09:51 #189
Sucee
Hidd el, bennem is felmerült, de mondom ennyire nem lesz már üldözési mániám...

@Peace: A balfaszság nem a játék hibája.
23397 levél
Válasz 17.11.17. 09:39 #188
Peace
Most néztem egy jó 10 percet Twitch-en, ez valami hatalmas élmény lehet! Űrcsata ment, 3 másodpercig élt kb. mindig az ember, aztán várt 10 másodpercet a respawn-ra. Ritka izgalmas.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
10134 levél
Válasz 17.11.17. 07:55 #187
davkar9
Ez de mézesmázos "milyen igazatok van!" lépés. Nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy ez egy előre kitervelt pr trükk. Legyünk ostobán gecik, "hallgassunk" a játékosokra, film kapcsán úgyis leárazás, ami előtt csodával határos módon sikerül megoldani a mt problémát, profit...

Olyan szépen meg lehetett volna ezt oldani. Lépjenek a classok is szintet, lvlupnál bfi mintára fix cucc vagy ha az túl ismerős akkor lehessen szabadon választani egy kártyát. Slotokat is a class 5-10. szintjén feloldani. Acc lvl maradjon csak epeen, ottani szintlépésért xp boost, emote vagy valami hasonló járjon.
Simple. Eternal. Beige.
4258 levél
Válasz 17.11.17. 07:53 #186
Sucee
Azóta megkerestem a közleményt, természetesen tervben van, hogy visszateszik a kristályvásárlást. Mindenképpen azt akarják, hogy szétszedje őket a community minden közleményük után, úgy látszik.
4258 levél
Válasz 17.11.17. 07:02 #185
Sucee
"We hear you loud and clear, so we’re turning off all in-game purchases."
4258 levél
Válasz 17.11.16. 20:57 #184
Sucee
Igen, egyrészt hogy videojáték, másrészt hogy ennél jobban nem is lehetne underwhelming. Szerintem direkt ezért dobták be ezt a mondatot, hogy a sok hülye egyből ráharapjon.
10134 levél
Válasz 17.11.14. 22:43 #183
davkar9
SPOILER
Ez a gameplayes beszélgetésnél van? Mert azt áttekertem és csak az átvezetőket néztem. Mindenestre olvastam ezt az elméletet, de ez vicc. Nem hinném, hogy így intéznék el a Rey-télyt (bocs). Ha fontos, a filmben úgyis lesz szó róla. Ha nem az, akkor se lehet annyira mindegy kategória, hogy egy ilyen vegyes fogadtatású(?) melléktörténetben legyen letudva. Arról nem is beszélve, hogy a videojáték még mindig elég rétegnek számít, nem jutna el a mozinézőkhöz. Akkor már valószínűbb, hogy újabb senkisemolvassa disneySW könyvet áldoznak a revealre.

Mellesleg ez a befejezés elég dlc szagú, holott én úgy tudom, hogy az nem lesz a 2-höz. Bár valahol érthető, az új multi pályákat és hősöket jól lehet majd demózni egy 1 órás folytatással.
Simple. Eternal. Beige.
4258 levél
Válasz 17.11.14. 21:09 #182
Sucee
SPOILER
A "legjobb", hogy miután Kylo a lányukat említette, már mindenhol megy a hatalmas teória, hogy Reyről beszél...
10134 levél
Válasz 17.11.14. 20:35 #181
davkar9
(Mondjuk úgyis csak mi vagyunk itt, de egye fene, nem kerül semmibe.)

SPOILER
Annyira utálom már, hogy minden női karakter daddy-issues csomaggal érkezik. Trial alatt egész megbarátkoztam a gondolattal, hogy csaj a főhős (bármennyire is idegen ez a OTben megismert Birodalomtól), de amint kiderült, hogy apu az admirális kicsúszott egy o-ó. És bejött, basszameg. Ebből lehetett volna egy érdekes ellentét, ideológiák, „mi a Birodalom”, de neem, ő csak csicska, Iden pedig - klisé #2 -, átáll a lázadókhoz szembenézve a Birodalommal és apuval. Végén persze drámai összeborulás, tévedtem, szori. Mondjuk leginkább ez a beállunk a lázadókhoz "csavar" idegesített, főleg mivel tisztán emlékszem, hogy valamelyik trailerben még Lukeot készült hátba lőni a Jakkun... Timeline szerint ez legalább egy fél-egész kampányra elegendő rossz oldal nézőpontot sugallt. Lávsztori nem zavar, mert reménytelen romantikus vagyok, de kicsit olyan érzésem volt, mintha a 4. küldi után történt volna egy váltás a fejlesztés során. Leszóltak a lucasfilmtől, hogy a hőseink álljanak át és kapjanak boldog befejezést.
A kampány gameplay szempontból pedig inkább multi tutorial, ennél azért jobban odatehették volna magukat.
Simple. Eternal. Beige.
4258 levél
Válasz 17.11.14. 19:44 #180
Sucee
Davkar youtube alapján írt véleményét én játék után is alátámasztom: a sztori irtózat rövid (legnehezebb fokozaton játszva is annyi, hogy egy-két ősz hajszál kb. két küldetésben, de amúgy sima), és ami a legrosszabb, hogy irtózat sablon. Röviden összefoglalva "igen, pont az, amire gondolnál, nem, még annyi csavar sincs benne, mint szeretnéd". Volt egy-egy jelenet, ami tetszett, aztán igazából ennyi. Sokszor még így is túl sokáig húztak részeket (megőrültem már egyik űrcsatában, hogy legalább 20 squad bombázót kellett lelőni, konkrétan unalmassá vált). Amúgy a gameplay maga nem rossz, de összességében elkapkodott is, mint sztori, inkább érzed úgy, mintha különálló missziókat indítanál csak a menüből, hiányzik egy-két hosszabb átvezető, miután a gameplay maga ugye csak a lövöldözésből áll. De az átvezetők is csak "X történt, emiatt Y lesz --> képernyő vált --> Y történik" mintára mennek.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.