Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
Operation Flashpoint: Dragon Rising (Ismertető)
Na ez az... ott állnak a falu elején aav-k de meg sem mozdulnak. pedig már mindenkit ki írtottam. jobbról jön egy kis csapat de azok egyböl mennek a reptérre. Erröl a kérhető tüzérségröl még nem is hallottam :S Azért köszönöm ! próbálkozok tovább
Na onnantol kezdodik a verpisalas. Ahol most vagy (granatveto, nem mortar) az meg semmi. Ott csak meg kell allitanod es fel kell puhitanod az elotted levo hazakban levo sargakat, de vigyazz, mert jobbrol a tieid jonnek, oket ne lodd, hanem nekik keszitsd elo az utat (a granatvetovel es a hivhato tuzerseggel). Lehet, hogy oket lotted es azert lett vege?
Ha ok bejonnek a faluba, akkor neked is oda kell menni es az aav-k mogott bemenni a repterre (ez mar nagyon nehez, kb 200szor probaltam ujra, mire megtanultam hol vannak a kinaiak egyenkent) Aztan el kell foglalni az iranyito tornyot.
Ha ok bejonnek a faluba, akkor neked is oda kell menni es az aav-k mogott bemenni a repterre (ez mar nagyon nehez, kb 200szor probaltam ujra, mire megtanultam hol vannak a kinaiak egyenkent) Aztan el kell foglalni az iranyito tornyot.
Sziasztok ! Csak emiatt regisztráltam...
Egyikőtök (Laci) irta ezt: De mondom: vannak piszok nehéz, vérpisálos küldetések. Nekem a reptér tornyának elfoglalása az volt. A megtartás már viszonylag egyszerű: mert meghúzom magam, mindenkit megölnek a sárgák, én meg vinnyogok a sarokban, amíg nem jön az Apache, aki minden ferdeszeműt a pokolra küld és aztán vége.
Ezzel szenvedek már egy hete. Addig rendben van minden, hogy a 2 tankot kilövöm az elején , utána elküld a mortarhoz és ott már nem értem mit kellene tennem.... ha arrébb mek tőle azonnal sikertelen a küldetés. Tudnátok nekem ebben segíteni,hogy mit kell ott csinálni ? Meg köszönném ha vki leírná nekem pár egyszerű mondatban. előre is köszi ! (Dragon risingröl lenne szó)
Egyikőtök (Laci) irta ezt: De mondom: vannak piszok nehéz, vérpisálos küldetések. Nekem a reptér tornyának elfoglalása az volt. A megtartás már viszonylag egyszerű: mert meghúzom magam, mindenkit megölnek a sárgák, én meg vinnyogok a sarokban, amíg nem jön az Apache, aki minden ferdeszeműt a pokolra küld és aztán vége.
Ezzel szenvedek már egy hete. Addig rendben van minden, hogy a 2 tankot kilövöm az elején , utána elküld a mortarhoz és ott már nem értem mit kellene tennem.... ha arrébb mek tőle azonnal sikertelen a küldetés. Tudnátok nekem ebben segíteni,hogy mit kell ott csinálni ? Meg köszönném ha vki leírná nekem pár egyszerű mondatban. előre is köszi ! (Dragon risingröl lenne szó)
Óriási véletlen, vasárnap Steameltem le a játékot, toltam pár órát és ezen felbuzdulva este meg akartam nézni valami bang-bang filmet, beraktam a The Kingdom-ot és pont olyan volt, mintha még az OPF-el játszanék. Legalábbis az intro.
Megírtam ugyanezt a Codemasters fórumon is, onnan majdnem bannoltak miatta.
![](/img/smiley/smiley.gif)
Tök ügyes vagy! Ezt rohadtul nem vettem észre, pedig láttam is korábban ezt a filmet.
Amúgy én úgy tudom, hogy a sztori is plágium. Egy Tom Clancy könyv történetéhez hasonlít gyanúsan erősen.
Amúgy én úgy tudom, hogy a sztori is plágium. Egy Tom Clancy könyv történetéhez hasonlít gyanúsan erősen.
Hááhhh, észrevette már valaki a hasonlóságot a két "intro" között:
The Kingdom /2007/
www.youtube.com/watch?v=Zz6eQDc9KV8
OPF Intro
www.youtube.com/watch?v=6KWvAvSlmSU
Plágium, plágium!!!![](/img/smiley/grin.gif)
The Kingdom /2007/
www.youtube.com/watch?v=Zz6eQDc9KV8
OPF Intro
www.youtube.com/watch?v=6KWvAvSlmSU
Plágium, plágium!!!
![](/img/smiley/grin.gif)
azert a swat4et arcade lovoldenek nevezni... ![](/img/smiley/straight.gif)
![](/img/smiley/straight.gif)
Az utolsó mondatod a lényeg: "kellemes átmenet a "harci" szimulátor és arcade lövölde között". A többi mind szubjektív.
Szóval másként látjuk a játékokat. CoD4-et én max arra használom, hogy levezessem az indulatomat, amikor egy nehéz nap után hazaérek.
Viszont az is igaz, hogy azért aki CoD4-hez van szokva, annak okozhat gondot a "nem is látom ki lő és lelőttek". De aki az OFP/ArmA-hoz van szokva, annak meg picit túl arcade... De talán pont ezért kellemes átmenet.
De mondom: vannak piszok nehéz, vérpisálos küldetések. Nekem a reptér tornyának elfoglalása az volt. A megtartás már viszonylag egyszerű: mert meghúzom magam, mindenkit megölnek a sárgák, én meg vinnyogok a sarokban, amíg nem jön az Apache, aki minden ferdeszeműt a pokolra küld és aztán vége.
![](/img/smiley/wink.gif)
![](/img/smiley/grin.gif)
Viszont az is igaz, hogy azért aki CoD4-hez van szokva, annak okozhat gondot a "nem is látom ki lő és lelőttek". De aki az OFP/ArmA-hoz van szokva, annak meg picit túl arcade... De talán pont ezért kellemes átmenet.
De mondom: vannak piszok nehéz, vérpisálos küldetések. Nekem a reptér tornyának elfoglalása az volt. A megtartás már viszonylag egyszerű: mert meghúzom magam, mindenkit megölnek a sárgák, én meg vinnyogok a sarokban, amíg nem jön az Apache, aki minden ferdeszeműt a pokolra küld és aztán vége.
A SWAT-féle csapatirányításra, sérülésmodellre(nem egy lövés-egy halál, de nem is "két tár után még mozog" kategória), valamint a CoD4-féle modern hadviselésre és pörgős akcióra gondoltam. Mindez hatalmas pályákon, járművekkel. Tehát nem az OF szerű "azt se tudom honnan lőnek, ki, de meghaltam" style, hanem kellemes átmenet a "harci" szimulátor és arcade lövölde között(pl.SWAT4).
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
Hát pedig szerintem nem. Én arra próbáltam utalni, hogy inkább a Delta Force BHD és a Ghost Recon sorozatra hasonlít.
A SWAT szerintem nagyon erősen a belső terekre (épületekre megy). Itt van ugyan néhány (egy-két szobás) parasztház, amit elég ügyesen pucol ki az AI, de még csak nem is hasonlít a SWAT-ra.
A CoD4 (legalábbis a single) egy viszonylag kötött "folyosón" halad végig minden küldetésben. Na ilyen sincs: hatalmas tér van arra, hogy a téged bekeríteni akaró ellenséget mégiscsak te kerítsd be (ezt persze csak úgy tudod megtenni, ha NAGYON messzire eltávolodsz az aktuális harctól).
A SWAT szerintem nagyon erősen a belső terekre (épületekre megy). Itt van ugyan néhány (egy-két szobás) parasztház, amit elég ügyesen pucol ki az AI, de még csak nem is hasonlít a SWAT-ra.
A CoD4 (legalábbis a single) egy viszonylag kötött "folyosón" halad végig minden küldetésben. Na ilyen sincs: hatalmas tér van arra, hogy a téged bekeríteni akaró ellenséget mégiscsak te kerítsd be (ezt persze csak úgy tudod megtenni, ha NAGYON messzire eltávolodsz az aktuális harctól).
Elmondható a játékról, hogy egy CoD4/SWAT4 keveréke, járművekkel fűszerezve?Az ismertető alapján nekem ez jön le.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
Lacko: az ember csak védi má' a saját kölykét
mucius: nemtom már melyik FPS (vagy repszim?) volt az, amiben sehol nem volt leírva, hogy a lövés szimplán ctrl-alt-F
kellett egy pár nap, mire rájött az ember. amúgy persze, átérzem a problémádat, az ilyenek kb mindenkit zavarnak.
![](/img/smiley/grin.gif)
mucius: nemtom már melyik FPS (vagy repszim?) volt az, amiben sehol nem volt leírva, hogy a lövés szimplán ctrl-alt-F
![](/img/smiley/grin.gif)
Egyrészt nem kell az első küldiben 2 km-t gyalogolni. Bár férfiasan bevallom, elsőre én is azt hittem, hogy kell. Pár méterre van egy radar, amit elsőnek fel kell robbantani, aztán le a faluba megtámadni a ferdeszeműeket, dzsipet zsákmányolni és vissza a helikopterhez. Ezek UTÁN(!!!) dönthetsz úgy, hogy 2km-re lévő többi célpontot is megtámadod (de akkor már ott a dzsip) vagy felszállsz a helire és vége.
@Wing: a szakmai önérzet!!!
Te most hazabeszélsz?
@McCl@ne: Na ez volt, az ami engem is kiakasztott: én sem bírtam kilépni a ládából. De az az én hibám volt, mert a USE parancsot rádefiniáltam az Enterre. És az Enter az a kiválasztás is. Na most bementem a ládába kiválasztottam, ami kell, de a USE paranccsal kellett volna kilépni, ami ugye az Enter és végtelenszer kiválasztottam a cuccokat, de kilépni nem lehetett. Ráadásul mindezt a legszemetebb küldetésnél (a reptér elfoglalásánál), amikor épp jött 8db kínai BMP, meg egy harci helikopter...
Megértem, hogy kiakadtál.
@Wing: a szakmai önérzet!!!
![](/img/smiley/grin.gif)
![](/img/smiley/wink.gif)
@McCl@ne: Na ez volt, az ami engem is kiakasztott: én sem bírtam kilépni a ládából. De az az én hibám volt, mert a USE parancsot rádefiniáltam az Enterre. És az Enter az a kiválasztás is. Na most bementem a ládába kiválasztottam, ami kell, de a USE paranccsal kellett volna kilépni, ami ugye az Enter és végtelenszer kiválasztottam a cuccokat, de kilépni nem lehetett. Ráadásul mindezt a legszemetebb küldetésnél (a reptér elfoglalásánál), amikor épp jött 8db kínai BMP, meg egy harci helikopter...
![](/img/smiley/angry.gif)
nem kurvára egyszerűbb volna, ha a képernyőn is írná? (ha 360 controllerrel játszod, arra bezzeg kiírja, hogy "nyomdmög a sárgáát")
meg ugyanott vagy, akár egy szirszar kiskönyvet kell bogarásznod, akár a menüt.
és mi van, ha mondjuk sötétben játszol?
![](/img/smiley/kiss.gif)
meg ugyanott vagy, akár egy szirszar kiskönyvet kell bogarásznod, akár a menüt.
és mi van, ha mondjuk sötétben játszol?
![](/img/smiley/blush.gif)
![](/img/smiley/kiss.gif)
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
a kézikönyvben benne van minden, magyarul ![](/img/smiley/blush.gif)
![](/img/smiley/blush.gif)
meg mondjuk ezzel akartunk coopozni a haverokkal, aztán így már látom magam előtt, hogy belépés után öt perccel kilépnek, amikor látják, hogy sétálni kell ilyen sokat és nincs semmi interakció...
én detto így toltam!
tegnap felraktam, elkezdem, erre látom, hogy 2 km séta a kezdés... na mondom ez izgalmas lesz. már itt kicsit húztam a számat, de mondom egye fene, odaslattyogok, két-három katonát kinyírok nagy nehezen, közelről (messziről csak ők tudtak eltalálni, én valahogy őket nem), aztán ráraktam a chargeot a kamionra és felrobbantottam magam vele
"nem az én játékom, ennyi. maradok codféle lövöldéknél." ámen!![](/img/smiley/smiley.gif)
![](/img/smiley/grin.gif)
![](/img/smiley/grin.gif)
"nem az én játékom, ennyi. maradok codféle lövöldéknél." ámen!
![](/img/smiley/smiley.gif)
igen. ez a másik ami tetszik. azokat a parancsokat, amiket kb tizedmásodperc alatt kéne kiadni, úgy 5-10 mp klattyogtatás után talán megtalálni. xD
nem az én játékom, ennyi. maradok codféle lövöldéknél.![](/img/smiley/smiley.gif)
nem az én játékom, ennyi. maradok codféle lövöldéknél.
![](/img/smiley/smiley.gif)
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
Igen, tőlem a 3. ilyen gomb után (miközben szarrálőttek, mert nem tudtam kilépni a fegyveresláda menüjéből) kapta meg az uninstallt.
Respect is not given. It's taken.
Sziasztok. Tugya valaki, hogy van hozzá magyarítás vagy lessze a közel jövőben?
az normális, hogy tutorialban egyáltalán nem írja, hogy konkrétan milyen billentyűt is kéne megnyomni (és kb ugrálhatsz ki optionsbe megnézni, hogy melyik a command button, vagy a fire support button)? ![](/img/smiley/grin.gif)
![](/img/smiley/grin.gif)
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
Valóban nem lehet küldetések előtt magunknak összeválogatni a fegyvereket, viszont van választék a küldetések alatt, ha belenézünk néhány ládába. ![](/img/smiley/wink.gif)
![](/img/smiley/wink.gif)
Most visszaolvastam az előzetesemet és elég hülyeségeket ígértek akkor: pl, hogy a kampányban, ha az egyik küldetésben lerombolunk egy hidat, az a másik küldetésben is le lesz rombolva. Ez természetesen marhaság: minden küldetésben le van nullázva a terep. Ennél szomorúbb, hogy a hidak lerombolhatatlanok. ![](/img/smiley/sad.gif)
![](/img/smiley/sad.gif)
Szerintem is nagyon jó cikk, pláne abban a tudatban, hogy mekkora ArmA rajongó vagy! Én konkrétan erre vártam, úgyhogy most egy "demó" próba mindegyikből, aztán megveszem a jobbikat. (egyelőre az ArmA 2 tűnik annak, több benne a tartalom, ami nagyon fontos)
Respect is not given. It's taken.
Mindig igyekszem félretenni az elfogultságot, csak nem mindig sikerül...
Nyilván nincs olyan játékos, aki objektíven szemlél minden játékot.
Szerintem akiknek nem jött be az ArmA II, azoknak mind fog tetszeni a Dragon Rising. Nekem - mint azt írtam is - a DF és a GR is nagy kedvencem, és ezért ez a játék is tetszett. csak sajnos nagyon benne volt a közhangulatban, hogy ArmA II vs OFP2. Ami kár volt.
![](/img/smiley/smiley.gif)
Szerintem akiknek nem jött be az ArmA II, azoknak mind fog tetszeni a Dragon Rising. Nekem - mint azt írtam is - a DF és a GR is nagy kedvencem, és ezért ez a játék is tetszett. csak sajnos nagyon benne volt a közhangulatban, hogy ArmA II vs OFP2. Ami kár volt.
Nekem kifejezetten tetszett a cikk! Az Arma2 cikkel annyi bajom volt csak, hogy azért lehetett érezni az elfogultságodat, de itt valahogy sikerült félretenni.
Az Arma 2-őt én kipróbáltam, de valahogy nekem ez a hc taktikai játék nem jött be. Amennyiben igaz a GRAW2-es "hasonlóság" akkor mindenképpen kipróbálom.
Az Arma 2-őt én kipróbáltam, de valahogy nekem ez a hc taktikai játék nem jött be. Amennyiben igaz a GRAW2-es "hasonlóság" akkor mindenképpen kipróbálom.
De van kínai: az egyik képen egy célkeresztet látsz és abban a célkeresztben van egy dühös kínai utolsó pillantásban.
A gépigénye nem vészes. Legalábbis a kampányban soha nem volt vele gondom, mert - hasonlóan az ArmA2 kampányához - itt is ilyen szimulálják a nagy háborút, azaz nincsen sok AI a térképen egyszerre, így nincs, ami fogja a gépet. Ugye ArmA2-ben az én kampányomban már sok AI háborúzik és az fogja is. Ebben a Dragon Risingban is kipróbáltam sok egységet betenni, de akkor valami hiba lép fel: fehér képernyő és csak Feladatkezelővel lehet kilőni. Biztos az én hibám, mert még csak ismerkedem vele.
A gépigénye nem vészes. Legalábbis a kampányban soha nem volt vele gondom, mert - hasonlóan az ArmA2 kampányához - itt is ilyen szimulálják a nagy háborút, azaz nincsen sok AI a térképen egyszerre, így nincs, ami fogja a gépet. Ugye ArmA2-ben az én kampányomban már sok AI háborúzik és az fogja is. Ebben a Dragon Risingban is kipróbáltam sok egységet betenni, de akkor valami hiba lép fel: fehér képernyő és csak Feladatkezelővel lehet kilőni. Biztos az én hibám, mert még csak ismerkedem vele.
Jó lett a cikk Lacko! Engem OFP2001/Arma rajongóként arra sarkall, hogy kipróbáljam! Ezeket a képeket a játékból vetted ki? Kár, hogy kínai katonát nem láttam!
Szép a grafika is! Gépigény?
Szép a grafika is! Gépigény?
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Operation Flashpoint: Dragon Rising (Ismertető)
Operation Flashpoint: Dragon Rising (Ismertető)
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. God of War: Ragnarök teszt – Kratos északi kalandja PC-n is teljessé vált
- 2. Trailert és dátumot kapott az Assetto Corsa EVO
- 3. Broken Sword – Shadow of the Templars: Reforged teszt
- 4. Max dimenzióugrása a Life is Strange: Double Exposure új előzetesében
- 5. Befutott a Sid Meier’s Civilization VII gépigénye
Legfrissebb fórumtémák
- 10:26
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1440]
- 08:36
- Elden Ring [240]
- 21:42
- Próbáld ki a Commandos: Origins demóját! [hozzászólások] [4]
- 11:31
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2452]
- 22:45
- Warhammer 40k: Space Marine 2 [55]
- 22:37
- Diablo IV [409]
- 21:53
- Feltámasztják a Legacy of Kain: Soul Reaver két részét [hozzászólások] [2]
- 19:40
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43366]
- 19:45
- God of War: Ragnarök teszt – Kratos északi kalandja PC-n is teljessé vált [hozzászólások] [28]
- 19:14
- GG - GameGuess játék [814]