25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Operation Flashpoint: Dragon Rising (Ismertető)

handsome
#29 handsome [2]
Na ez az... ott állnak a falu elején aav-k de meg sem mozdulnak. pedig már mindenkit ki írtottam. jobbról jön egy kis csapat de azok egyböl mennek a reptérre. Erröl a kérhető tüzérségröl még nem is hallottam :S Azért köszönöm ! próbálkozok tovább

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2010.08.15. 08:49
Lacko
#28 Lacko [11510]
Na onnantol kezdodik a verpisalas. Ahol most vagy (granatveto, nem mortar) az meg semmi. Ott csak meg kell allitanod es fel kell puhitanod az elotted levo hazakban levo sargakat, de vigyazz, mert jobbrol a tieid jonnek, oket ne lodd, hanem nekik keszitsd elo az utat (a granatvetovel es a hivhato tuzerseggel). Lehet, hogy oket lotted es azert lett vege?
Ha ok bejonnek a faluba, akkor neked is oda kell menni es az aav-k mogott bemenni a repterre (ez mar nagyon nehez, kb 200szor probaltam ujra, mire megtanultam hol vannak a kinaiak egyenkent) Aztan el kell foglalni az iranyito tornyot.

Válasz erre

Előzmény: handsome 2010.08.14. 15:51
handsome
#27 handsome [2]
Sziasztok ! Csak emiatt regisztráltam...
Egyikőtök (Laci) irta ezt: De mondom: vannak piszok nehéz, vérpisálos küldetések. Nekem a reptér tornyának elfoglalása az volt. A megtartás már viszonylag egyszerű: mert meghúzom magam, mindenkit megölnek a sárgák, én meg vinnyogok a sarokban, amíg nem jön az Apache, aki minden ferdeszeműt a pokolra küld és aztán vége.
Ezzel szenvedek már egy hete. Addig rendben van minden, hogy a 2 tankot kilövöm az elején , utána elküld a mortarhoz és ott már nem értem mit kellene tennem.... ha arrébb mek tőle azonnal sikertelen a küldetés. Tudnátok nekem ebben segíteni,hogy mit kell ott csinálni ? Meg köszönném ha vki leírná nekem pár egyszerű mondatban. előre is köszi ! (Dragon risingröl lenne szó)

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2009.10.12. 14:57
dassved
#26 dassved [2]
Óriási véletlen, vasárnap Steameltem le a játékot, toltam pár órát és ezen felbuzdulva este meg akartam nézni valami bang-bang filmet, beraktam a The Kingdom-ot és pont olyan volt, mintha még az OPF-el játszanék. Legalábbis az intro. Megírtam ugyanezt a Codemasters fórumon is, onnan majdnem bannoltak miatta.

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2009.11.17. 07:55
Lacko
#25 Lacko [11510]
Tök ügyes vagy! Ezt rohadtul nem vettem észre, pedig láttam is korábban ezt a filmet.

Amúgy én úgy tudom, hogy a sztori is plágium. Egy Tom Clancy könyv történetéhez hasonlít gyanúsan erősen.

Válasz erre

Előzmény: dassved 2009.11.16. 15:20
dassved
#24 dassved [2]
Hááhhh, észrevette már valaki a hasonlóságot a két "intro" között:

The Kingdom /2007/

www.youtube.com/watch?v=Zz6eQDc9KV8

OPF Intro

www.youtube.com/watch?v=6KWvAvSlmSU

Plágium, plágium!!!

Válasz erre

Wing
#23 Wing [4593]
azert a swat4et arcade lovoldenek nevezni...

Válasz erre

Előzmény: GustyX 2009.10.12. 14:47
Lacko
#22 Lacko [11510]
Az utolsó mondatod a lényeg: "kellemes átmenet a "harci" szimulátor és arcade lövölde között". A többi mind szubjektív. Szóval másként látjuk a játékokat. CoD4-et én max arra használom, hogy levezessem az indulatomat, amikor egy nehéz nap után hazaérek.

Viszont az is igaz, hogy azért aki CoD4-hez van szokva, annak okozhat gondot a "nem is látom ki lő és lelőttek". De aki az OFP/ArmA-hoz van szokva, annak meg picit túl arcade... De talán pont ezért kellemes átmenet.

De mondom: vannak piszok nehéz, vérpisálos küldetések. Nekem a reptér tornyának elfoglalása az volt. A megtartás már viszonylag egyszerű: mert meghúzom magam, mindenkit megölnek a sárgák, én meg vinnyogok a sarokban, amíg nem jön az Apache, aki minden ferdeszeműt a pokolra küld és aztán vége.

Válasz erre

Előzmény: GustyX 2009.10.12. 14:47
GustyX
#21 GustyX [7048]
A SWAT-féle csapatirányításra, sérülésmodellre(nem egy lövés-egy halál, de nem is "két tár után még mozog" kategória), valamint a CoD4-féle modern hadviselésre és pörgős akcióra gondoltam. Mindez hatalmas pályákon, járművekkel. Tehát nem az OF szerű "azt se tudom honnan lőnek, ki, de meghaltam" style, hanem kellemes átmenet a "harci" szimulátor és arcade lövölde között(pl.SWAT4).

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2009.10.12. 14:27
Lacko
#20 Lacko [11510]
Hát pedig szerintem nem. Én arra próbáltam utalni, hogy inkább a Delta Force BHD és a Ghost Recon sorozatra hasonlít.

A SWAT szerintem nagyon erősen a belső terekre (épületekre megy). Itt van ugyan néhány (egy-két szobás) parasztház, amit elég ügyesen pucol ki az AI, de még csak nem is hasonlít a SWAT-ra.

A CoD4 (legalábbis a single) egy viszonylag kötött "folyosón" halad végig minden küldetésben. Na ilyen sincs: hatalmas tér van arra, hogy a téged bekeríteni akaró ellenséget mégiscsak te kerítsd be (ezt persze csak úgy tudod megtenni, ha NAGYON messzire eltávolodsz az aktuális harctól).

Válasz erre

Előzmény: GustyX 2009.10.12. 14:09
GustyX
#19 GustyX [7048]
Elmondható a játékról, hogy egy CoD4/SWAT4 keveréke, járművekkel fűszerezve?Az ismertető alapján nekem ez jön le.

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

Válasz erre

Wing
#18 Wing [4593]
Lacko: az ember csak védi má' a saját kölykét

mucius: nemtom már melyik FPS (vagy repszim?) volt az, amiben sehol nem volt leírva, hogy a lövés szimplán ctrl-alt-F kellett egy pár nap, mire rájött az ember. amúgy persze, átérzem a problémádat, az ilyenek kb mindenkit zavarnak.

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2009.10.12. 07:51
Lacko
#17 Lacko [11510]
Egyrészt nem kell az első küldiben 2 km-t gyalogolni. Bár férfiasan bevallom, elsőre én is azt hittem, hogy kell. Pár méterre van egy radar, amit elsőnek fel kell robbantani, aztán le a faluba megtámadni a ferdeszeműeket, dzsipet zsákmányolni és vissza a helikopterhez. Ezek UTÁN(!!!) dönthetsz úgy, hogy 2km-re lévő többi célpontot is megtámadod (de akkor már ott a dzsip) vagy felszállsz a helire és vége.


@Wing: a szakmai önérzet!!! Te most hazabeszélsz?


@McCl@ne: Na ez volt, az ami engem is kiakasztott: én sem bírtam kilépni a ládából. De az az én hibám volt, mert a USE parancsot rádefiniáltam az Enterre. És az Enter az a kiválasztás is. Na most bementem a ládába kiválasztottam, ami kell, de a USE paranccsal kellett volna kilépni, ami ugye az Enter és végtelenszer kiválasztottam a cuccokat, de kilépni nem lehetett. Ráadásul mindezt a legszemetebb küldetésnél (a reptér elfoglalásánál), amikor épp jött 8db kínai BMP, meg egy harci helikopter... Megértem, hogy kiakadtál.

Válasz erre

mucius
#16 mucius [10106]
nem kurvára egyszerűbb volna, ha a képernyőn is írná? (ha 360 controllerrel játszod, arra bezzeg kiírja, hogy "nyomdmög a sárgáát")
meg ugyanott vagy, akár egy szirszar kiskönyvet kell bogarásznod, akár a menüt.

és mi van, ha mondjuk sötétben játszol?


Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)

Válasz erre

Előzmény: Wing 2009.10.11. 13:34
Wing
#15 Wing [4593]
a kézikönyvben benne van minden, magyarul

Válasz erre

Előzmény: mucius 2009.10.10. 14:46
.:[Kain]:.
#14 .:[Kain]:. [11704]
meg mondjuk ezzel akartunk coopozni a haverokkal, aztán így már látom magam előtt, hogy belépés után öt perccel kilépnek, amikor látják, hogy sétálni kell ilyen sokat és nincs semmi interakció...

Válasz erre

Előzmény: .:[Kain]:. 2009.10.11. 11:04
.:[Kain]:.
#13 .:[Kain]:. [11704]
én detto így toltam! tegnap felraktam, elkezdem, erre látom, hogy 2 km séta a kezdés... na mondom ez izgalmas lesz. már itt kicsit húztam a számat, de mondom egye fene, odaslattyogok, két-három katonát kinyírok nagy nehezen, közelről (messziről csak ők tudtak eltalálni, én valahogy őket nem), aztán ráraktam a chargeot a kamionra és felrobbantottam magam vele

"nem az én játékom, ennyi. maradok codféle lövöldéknél." ámen!

Válasz erre

Előzmény: mucius 2009.10.11. 10:11
mucius
#12 mucius [10106]
igen. ez a másik ami tetszik. azokat a parancsokat, amiket kb tizedmásodperc alatt kéne kiadni, úgy 5-10 mp klattyogtatás után talán megtalálni. xD
nem az én játékom, ennyi. maradok codféle lövöldéknél.

Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)

Válasz erre

Előzmény: McCl@ne 2009.10.10. 23:27
McCl@ne
#11 McCl@ne [13401]
Igen, tőlem a 3. ilyen gomb után (miközben szarrálőttek, mert nem tudtam kilépni a fegyveresláda menüjéből) kapta meg az uninstallt.

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

Előzmény: mucius 2009.10.10. 14:46
ubi45
#10 ubi45 [1]
Sziasztok. Tugya valaki, hogy van hozzá magyarítás vagy lessze a közel jövőben?

Válasz erre

mucius
#9 mucius [10106]
az normális, hogy tutorialban egyáltalán nem írja, hogy konkrétan milyen billentyűt is kéne megnyomni (és kb ugrálhatsz ki optionsbe megnézni, hogy melyik a command button, vagy a fire support button)?

Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)

Válasz erre

ShuleyvA
#8 ShuleyvA [910]
Valóban nem lehet küldetések előtt magunknak összeválogatni a fegyvereket, viszont van választék a küldetések alatt, ha belenézünk néhány ládába.

Válasz erre

Lacko
#7 Lacko [11510]
Most visszaolvastam az előzetesemet és elég hülyeségeket ígértek akkor: pl, hogy a kampányban, ha az egyik küldetésben lerombolunk egy hidat, az a másik küldetésben is le lesz rombolva. Ez természetesen marhaság: minden küldetésben le van nullázva a terep. Ennél szomorúbb, hogy a hidak lerombolhatatlanok.

Válasz erre

McCl@ne
#6 McCl@ne [13401]
Szerintem is nagyon jó cikk, pláne abban a tudatban, hogy mekkora ArmA rajongó vagy! Én konkrétan erre vártam, úgyhogy most egy "demó" próba mindegyikből, aztán megveszem a jobbikat. (egyelőre az ArmA 2 tűnik annak, több benne a tartalom, ami nagyon fontos)

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

Lacko
#5 Lacko [11510]
Mindig igyekszem félretenni az elfogultságot, csak nem mindig sikerül... Nyilván nincs olyan játékos, aki objektíven szemlél minden játékot.

Szerintem akiknek nem jött be az ArmA II, azoknak mind fog tetszeni a Dragon Rising. Nekem - mint azt írtam is - a DF és a GR is nagy kedvencem, és ezért ez a játék is tetszett. csak sajnos nagyon benne volt a közhangulatban, hogy ArmA II vs OFP2. Ami kár volt.

Válasz erre

Előzmény: gucci 2009.10.06. 09:55
gucci
#4 gucci [497]
Nekem kifejezetten tetszett a cikk! Az Arma2 cikkel annyi bajom volt csak, hogy azért lehetett érezni az elfogultságodat, de itt valahogy sikerült félretenni.
Az Arma 2-őt én kipróbáltam, de valahogy nekem ez a hc taktikai játék nem jött be. Amennyiben igaz a GRAW2-es "hasonlóság" akkor mindenképpen kipróbálom.

Válasz erre

Lacko
#3 Lacko [11510]
De van kínai: az egyik képen egy célkeresztet látsz és abban a célkeresztben van egy dühös kínai utolsó pillantásban.

A gépigénye nem vészes. Legalábbis a kampányban soha nem volt vele gondom, mert - hasonlóan az ArmA2 kampányához - itt is ilyen szimulálják a nagy háborút, azaz nincsen sok AI a térképen egyszerre, így nincs, ami fogja a gépet. Ugye ArmA2-ben az én kampányomban már sok AI háborúzik és az fogja is. Ebben a Dragon Risingban is kipróbáltam sok egységet betenni, de akkor valami hiba lép fel: fehér képernyő és csak Feladatkezelővel lehet kilőni. Biztos az én hibám, mert még csak ismerkedem vele.

Válasz erre

Előzmény: konrad 2009.10.06. 08:53
konrad
#2 konrad [13085]
Jó lett a cikk Lacko! Engem OFP2001/Arma rajongóként arra sarkall, hogy kipróbáljam! Ezeket a képeket a játékból vetted ki? Kár, hogy kínai katonát nem láttam!

Szép a grafika is! Gépigény?

Válasz erre

PC Dome
#1 PC Dome [766]
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Operation Flashpoint: Dragon Rising (Ismertető)

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.