26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Supreme Commander 2 2010 tavaszán (Hírek)

_Sun_
#7 _Sun_ [827]
A játékmenet felpörgetése a multiplatform miatt van. A fejlesztőfa is gondolom a konzolok miatt lett betéve, mert így egyből látható minden fejlesztés. De valószínű, hogy ehhez is kijön egy 4th dimension típusú mod, ami majd helyreteszi a dolgokat.
A csaták hangulata mindenesetre a videó alapján a régi, a megújított rendszer majd a végigjátszáskor derül ki.

Gaming is about killing time, not killing people

Válasz erre

Előzmény: darkforce 2009.11.20. 15:30
darkforce
#6 darkforce [2151]
Nana, ne szálljunk el nagyon ettől. A 2. rész igen is távolodik az eredeti TA vonaltól. Méghozzá akár hiszed, akár nem ,ezzel az agyonfejlesztgetős rendszerrel szerintem nem jó irányba.

Mellesleg a Spring-ből elég sok ötlet lett átemelve a SupCom-ba, ami a TA-ban nem volt benne (automatikus egységszállítás, javító tornyok (Forged Alliance), a waypoint-os GUI-s rendszer stb...). Ezek méghozzá major feature-nek voltak beállítva. Persze Open Source projectből lehet lopni, mert az legális =) (csak nem mindig etikus)
Én nagyon szerettem mindhárom játékot, ezért morgok most egy kicsit, hogy ettől a vonaltól akar eltérni a 2. rész. Bár most ez a videó nem volt olyan rossz, csak zavart benne, hogy az egységek kb. úgy jöttek ki a gyárból, mintha Cossacks-al játszanék, a fejlesztőfa szimpla létét se tudom rendesen beilleszteni a játékmenetbe, az meg, hogy ki kell menjek már a játék legelején harcolni az ellenféllel a fejlesztési pontokért, kicsit megöl néhány eddig alkalmazható taktikai módszert. Bár ez utóbbit még nem tudom megítélni teljesen, csak sejtem, mert nem játszottam még vele. Majd meglátom.

WarGaming forever ! http://wargamer.hu

Válasz erre

Szekuj
#5 Szekuj [311]
Na ez egy olyan játék, amit legjobb grafika nélkül nem lehet élvezni.

i5-6600k, GA-Z170-Gaming K3, 16 GB HyperX Predator @3000 MHz, Inno3D GTX 1070 iChill X3

Válasz erre

_Sun_
#4 _Sun_ [827]
Sehova se távolodnak, pláne nem a C&C felé. Sok egység az első rész kicsit átszabott változata.
Chris Taylor meg nem "lop" sehonnan, inkább tőle szoktak lopni. Pláne, hogy a Spring még sehol se volt 1997-benmikor a TA megjelent.
A játék változik, fejlődik, hogy hova az úgyis csak végigjátszás után derül ki.

Gaming is about killing time, not killing people

Válasz erre

darkforce
#3 darkforce [2151]
Látom sikeresen kezdenek távolodni a TA világtól valami C&C-s felé =|
Én jobban szerettem volna látni az eredeti SupCom-ot továbbfejlesztve, még akkor is ha a Spring-ből lopják továbbra is az ötleteket.

WarGaming forever ! http://wargamer.hu

Válasz erre

_Sun_
#2 _Sun_ [827]
Már várom. Úgy látom az UI és robbanások modok nélkül is rendben vannak. Jobb lenne azért, ha dinamikus UI-t kapna a játék, úgy lenne az igazi.

Gaming is about killing time, not killing people

Válasz erre

PC Dome
#1 PC Dome [766]
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Supreme Commander 2 2010 tavaszán (Hírek)

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.