Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Divinity: Original Sin

1354 levél
Válasz 18.03.23. 19:17 #141
hahakocka
https://www.youtube.com/watch?v=zJeHCgfmRMs
Divinity - Original Sin - EE HUN - CO-OP végigjátszás 13. rész - Goblinok veresége
1354 levél
Válasz 18.03.19. 22:35 #140
hahakocka
https://www.youtube.com/watch?v=a48LHuIi9Eo
Divinity - Original Sin - EE HUN - CO-OP végigjátszás 12. rész - Goblin hadak
4056 levél
Válasz 18.03.04. 21:08 #135
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Viccesek ezek a készítők, nem az első apróság, a sírfeliratokon túl. Van ez a beszélő szobros küldetés...

SPOILER
...ahol a zöld-föld elemű szobor elmondja a jövődet. Még egy ponton meg is lehet állítani, hogy trükk ugye az egész, de ha továbbmész és kéred a jóslást...

Először azt hittem ez valami animáció vagy mi. Aztán láttam, hogy a stáblista.

Valóban, ez lesz a jövő, a történet vége.
1354 levél
Válasz 18.03.03. 10:48 #134
hahakocka
Nekünk tetszett ez a kihívás. A Dark Souls sokkal szívatósabb és ott mlg a kamera is szar meg néha az irányítás főleg PC-n.
4056 levél
Válasz 18.03.01. 08:57 #132
Juraviel.Ihuan.Bedvin
4199 levél
Válasz 18.02.28. 20:53 #131
gothmog
A játék eléggé (szerintem igazságtalanul) bünteti, ha az emberkéidnél érezhetően magasabb szintű ellenfeleknek ugrasz neki. Próbálj meg úgy mozogni a térképen, és olyan részeket felderíteni, ahol kb. pariban vagy az ellenfelekkel. Úgy különösebb idegeskedés nélkül lehet haladni és fejlődni.

Itt egy térkép, amin láthatod, hogy hova kb. milyen szinten érdemes elmenni, illetve milyen szintű ellenfelekkel számolhatsz átlagos esetben. (Ebből láthatod, hogy a lávás területet érdemes lenne pont eléggé a végére hagyni)
Endure. In enduring, grow strong.
4056 levél
Válasz 18.02.28. 18:41 #130
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Cysealben mennyire tekinthető nehéz ellenfélnek a keleti részen lévő lávás főellenfél páros? Mert egy kicsit megizzasztottak (hatos szinten mentem oda), nem a lávaságuk okán. A kétfejű lávaizé meg a csonttornyos. Lesz még ettől nehezebb is (a világítótornyoson már túl vagyok)?

Szerk.: nyilván ez költői kérdés, csak arra vagyok kíváncsi, a hátralévőek ehhez képest mennyire nehezek.
4199 levél
Válasz 18.02.27. 18:36 #129
gothmog
Lemaradt a végéről a kapcsos zárójel, azért nem sikerült a linkelés.
Endure. In enduring, grow strong.
1354 levél
Válasz 18.02.27. 18:23 #128
hahakocka
Még mindig nem frissült automata linkre az oldal? Sg-n is jobb mert ott előre be van rakva a minta.
1354 levél
Válasz 18.02.27. 18:22 #127
hahakocka
https://www.youtube.com/watch?v=fZTysmLU3yM


[link:https://www.youtube.com/watch?v=fZTysmLU3yM]Divinity végigjátszás Co-Op 6. rész - Csonti kalózok és világítótorony [/link
9347 levél
Válasz 18.02.22. 21:24 #126
davkar9
Úgy sejtem ez még eltart egy darabig úgyhogy egy kis segítség.

[link:*ide a linket*]*ide a nevet*[/link

lezárod kapcsossal
Simple. Eternal. Beige.
1354 levél
Válasz 18.02.22. 20:57 #125
hahakocka
https://www.youtube.com/watch?v=Ui9-eWyxymY
Divinity Original Sin - EE Co-Op végigjátszás 5. rész - Barlangi kalandok
1354 levél
Válasz 18.02.21. 09:43 #124
hahakocka
https://www.youtube.com/watch?v=_jlLHtqyU78

Divinity Original Sin EE Co-Op végigjátszás 4. rész - Veszélyben az orkoktól
1354 levél
Válasz 18.02.14. 21:25 #123
hahakocka
https://www.youtube.com/watch?v=uPDHIj8cW1E
Divinity - Original Sin EE Co-Op 3. rész - Cyseal teljes felfedezése
1354 levél
Válasz 18.02.12. 20:21 #122
hahakocka
https://www.youtube.com/watch?v=WLyOaCgGIME
Divinity - Original Sin - Enchanced Edition HUN - CO-OP végigjátszás 1. rész - Cyseal városáig

https://www.youtube.com/watch?v=BD9KRUrCe8Y
Divinity - Original Sin - EE HUN - CO-OP végigjátszás 2. rész - Változatos tevékenységek Cyseal-ben

Elkezdtünk Co-Op-ozni!
4056 levél
Válasz 18.01.13. 19:49 #121
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Még tavaly vettem meg egy GoG leárazás keretein belül. Mivel nemrég kész lett a magyarítás hozzá, így elkezdtem én is játszani vele.

Nem gondoltam volna, hogy a kő-papír-olló szó szerint értendő.
16410 levél
Válasz 18.01.13. 19:24 #120
david139
Hát az egyik ember lenyomkodja a beszélgetéseket, mert nem érdekli, akkor nyilván nem működik Döntéseknél ha nem értenek egyet az emberek, akkor pedig megy a kőpapírolló úgyis. A loot csak az elején ilyen, aztán már elég ritkán esik olyan item, ami megfontolandó.
Mondjuk a kettőben már 4 fős coop is van ha jól tudom, az már tényleg lehet macerás. Ketten még sima.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1479 levél
Válasz 18.01.13. 19:08 #119
jawsika
Hát úgy értem, hogy csak az egyik ember beszélget, tehát esetleg a legjobb lehetőségek lemaradnak. A loot-ot emg úgy értem, hogy ha én megnézek egy ládát, és kiveszek belőle mindent, akkor a társaknak az üres. tehát pl én mage vagyok, kiveszem a kardot (ez csak példa így), és akkor mondjuk az a társamnak jó lenne de ez csak akkor derül ki, ha MINDIG MINDEN itemet lecsekkolunk egymással. Ez így elég vontatottnak tűnik. Singleben már tolnám, de még agyalok, hogy nekikezdjünk-e coopban.
Old Speartip is one deep sleeper, wake him up and you'll sleep deeper.
16410 levél
Válasz 18.01.13. 17:33 #118
david139
"Mivel a beszélgetés és a loot nem közös, így elég nehézkesnek tűnik."
wut
Mindkettő közös. A beszélgetés nyilván nem ha 2 km-re vagytok egymástól, de ha együtt mentek igen. Mi coopban toltuk végig az egészet. Néha kicsit várni kell a másikra de ennyi.

edit: ja mármint ezt az első részre írtam, a második még nem volt meg.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
20991 levél
Válasz 18.01.13. 17:19 #117
Peace
Nem agyaltam ilyesmin egy pillanatig sem, nagy kétkezes melee daragépet csináltam és indult is a kaland!

Co-op-ról nem tudok nyilatkozni, számomra fel sem merült, mint lehetőség. Egyértelműen single-ként vágtam bele, és fantasztikusan nagy élmény volt!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1479 levél
Válasz 18.01.13. 16:14 #116
jawsika
Most kezdeném a 2. részt, de nem tudom mivel is kellene. Ráadásul nem tudjuk a haverommal, hoy single, vagy coop módban toljuk-e. Eddig 10-10 percet adtam néhány classnak, a conjurer (ilyen summolós) adta a legjobban.

Szerintetek lehet ezt normálisan co-opban tolni? Mivel a beszélgetés és a loot nem közös, így elég nehézkesnek tűnik.
Old Speartip is one deep sleeper, wake him up and you'll sleep deeper.
20991 levél
Válasz 18.01.13. 15:02 #115
Peace
A 2. rész az zseniális!!!!

Az első résznek 3-4 alkalommal ugrottam neki, de mindig törlés lett a vége viszonylag az elején. Írták is a fejlesztők, hogy mindent sikerült orvosolniuk a folytatásra, ami az 1-ben nem működött és ami miatt sokaknál nem talált be. A 2. részt nem bírtam letenni, annyira imádtam minden egyes pillanatát! Tegyél vele egy próbát szerintem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9347 levél
Válasz 18.01.13. 14:56 #114
davkar9
Biztosan én csinálok rosszul valamit, de nem adja. Valamennyire poén ez a szabadság (megtanultam az állatok nyelvét, a kutya segített nyomozni) ugyanakkor céltalan és unalmas is. 30 kört futottam a városban npctől npcig rohangálva, ettől kissé elfáradtam. Nem nagyon van már mit csinálni, kéne menni tovább, de a part lvl 5, másfél szintet pedig lövésem sincs hogyan kéne összeszedni városi kvesztekkel. Annyira a harc se tetszett (default classokkal kezdtem neki) pedig legkönnyebb fokozaton játszom.

A 2. rész mennyivel jobb? Mert igazából amiatt csábultam el. A következő leárazásra van betervezve, csak gondoltam addig belekóstolok ebbe az első részbe a történet/lore és a játékmenet miatt.
Simple. Eternal. Beige.
16410 levél
Válasz 17.10.10. 18:38 #113
david139
Mindenesetre most a sokadik nekifutásra sikerült végre kivinni
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
16410 levél
Válasz 17.10.01. 21:43 #112
david139
Kerestem a 'zinterneten, de úgy látom, hogy csak engem zavar ez. Van a Vampiric Arrow, ami azt írja, hogy 2 kör alatt teljesen felhealel. Ehelyett instant rámhealel 124-et és ennyi...
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
10382 levél
Válasz 16.10.01. 10:12 #111
MattMatthew
Legalább fél év kihagyás után megpróbáltam felvenni ismét a fonalat a Luculla Forestben, elég kevés sikerrel. Bár lenyomtam egy trollt meg pár orkot, az rémlik, hogy előbb Hiberheimnél kellene valamit megcsinálnom amit még ott nem tettem. Csak ott a fagyás ellen nem sok eszközöm volt azért jöttem vissza, ha jól emlékszem. A hóemberek veszélyesek.
Továbbá gond, hogy nem tudom már, hogy hova akartam fejleszteni a karaktereket. Van pár pontom, de nem tudom, hogy azokat direkt tartalékoltam-e valamire. Felszerelést illetően meg esélytelennek érzem, hogy ezt most átlássam. Pedig egyre inkább kéne tudnom, hogy ki milyen állapotból tudja kiszedni a másikat, mi ellen mivel lehet védekezni stb...
4199 levél
Válasz 15.11.09. 16:11 #110
gothmog
38-as hozzászólás a topikból. Ott majdnem eldőltem a székkel a röhögéstől, amikor megláttam a játékban a sírfeliratot.
Endure. In enduring, grow strong.
10382 levél
Válasz 15.11.09. 16:04 #109
MattMatthew
Hiberheim!
Töltési időn tényleg sokat javítottak.

Sírok Cysealben zseniálisak! Csak egy-kettőt linkelek.
10382 levél
Válasz 15.11.01. 09:25 #108
MattMatthew
SC-n aszongyák, h sajtot kell lerakni nekik, és arra odamennek és nem szaladgálnak. Illetve a PetPal képességgel rendelkező karakter elől nem szaladnak el, csak a többi karakter elől (akik meg a petpalossal össze vannak láncolva többnyire, szóval összességében mégiscsak elszaladnak).

Mintha könnyebbek lennének a harcok! Bár lehet, hogy csak arról van szó, hogy most jobban sikerültek a karakterek és jobban ismerem a csatákat...
10382 levél
Válasz 15.10.31. 22:39 #107
MattMatthew
Mókás így hanggal, bár mintha a két szereplő hangja régen jobb lett volna. Patkányok zseniálisak, no meg Alix is!

Van valami jó módszeretek arra, hogy patkányokkal hogy lehet beszélgetni? Fél percig szaladgálok utánuk és kattintgatok rájuk mire megszólítom őket.
13116 levél
Válasz 15.10.28. 09:42 #106
McCl@ne
Pont most olvastam ezt én is, de nem igazán értem. Állítólag a varázslatok effektjei fejlődtek, de könyörgöm, hát azért ez messze nem egy olyan játék, aminek meg kéne fingatnia egy átlagos gépet. Pl. játszottam valamennyit laptopon is, amikor megjelent.
Mondjuk mindegy, ha 6 éve nyúzod már a gépedet, akkor amúgy is időszerű a csere gondolom. Legalább teljes pompájában tudsz játszani minden idők legjobb PC-s rpg-jével, a Witcher 3-mal
Respect is not given. It's taken.
4199 levél
Válasz 15.10.28. 09:25 #105
gothmog
Na, azt hiszem, mégsem fogom egyhamar... Most olvasom, hogy DirectX 11 kompatibilis VGA a minimum hozzá, az enyém pedig csak 10.1-es. (Így hiába bírná még erővel, technikailag már nem boldogulna vele.)
Jövő tavasz/nyár környékére tervezek teljes gépcserét (2009 közepe óta nyúzom a mostani konfigot), az EE-t a jelek szerint addig jegelnem kell.
Endure. In enduring, grow strong.
4199 levél
Válasz 15.10.27. 17:20 #104
gothmog
A közeljövőben tervezem nekiugrani! Jó tudni, hogy azért az eredeti kiadást is meghagyták. (Igaz, nem hiszem, hogy bárki is azt fogja előnyben részesíteni az EE-vel szemben.)
Endure. In enduring, grow strong.
13116 levél
Válasz 15.10.27. 16:45 #103
McCl@ne
Steam-re felkerült az EE, külön címként, szóval nem az eredeti játékot cserélte le!
(hátha érdekel valakit )
Respect is not given. It's taken.
10382 levél
Válasz 15.09.03. 19:42 #102
MattMatthew
EE-be a mentést úgysem viheted át, szóval nem gáz, ha nincs meg!
16410 levél
Válasz 15.09.03. 19:15 #101
david139
Jól hangzik ez az EE, lehet én is neki futok harmadszor... Sajnos első alkalommal tönkrement a gépem, úgyhogy buktuk a mentést lvl ~15 körül. Aztán másodszor is nekifutottunk, de mire beértük magunkat, már kicsit megfogyott a lelkesedés, ki is ment a fejemből, mikor a windowst újraraktam, így másodszor is buktuk a mentést. Pedig a sztori érdekelne
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
4199 levél
Válasz 15.09.03. 18:00 #100
gothmog
Ha kijön az EE, akkor nálam is lesz egy újrázás!
Kíváncsi leszek, hogy a történeten mit változtatnak, bár nagy elvárásaim nincsenek. A sztori volt a játék - szerintem - egyetlen gyenge pontja, és valahogy kétlem, hogy "hiperszuperré" tudnák ezt átalakítani. Ugyanakkor ez kevéssé zavar, mert a harcok/harcrendszer fenomenális, a játék tele van kreativitással, mindig volt benne valami új, valami érdekes, így biztosan élvezni fogok egy második végigjátszást is!
Endure. In enduring, grow strong.
10382 levél
Válasz 15.09.03. 12:14 #99
MattMatthew
Jön az EE belőle, kicsit a történeten is kalapálnak. Épp szüneteltettem a játékot amikor jött a hír arról, szóval azt még megvárom a végigjátszásig.
4729 levél
Válasz 15.09.03. 11:10 #98
Christoph
Na így 4 hónap alatt, nyári kihagyással csak sikerült végigjátszanom . 22. szinten zártam a kalandot. A két végső csata nem volt nagy kihívás, a démon ellen alig sérültem utána nyers erővel 1-2 knockdownnal simán szétvertem a sárkányt elsőre. Kicsit alálőtték a nehézséget, gondolom azokra gondolva akik a mellékküldetéseket kihagyták.

Baromi jól összerakott, igényes játék lett kisebb hibákkal. A harcrendszer végig nagyon élvezetes ötletes lett. Végig azt éreztem, hogy milyen keveset használok ki a lehetőségekből, pályaelemekből, rengeteget lehet kombinálni. A víz- és levegőmágiába bele se szagoltam, witchcraftot sem használtam sokat. Az íjász erős, talán túl erős is lett az extra nyilaival, charmolással. A harcok tényleg jók voltak, viszont megfelelő szintű ellenfelekkel játszva nem kellett szétszakadni a győzelemhez, de azt sem mondanám, hogy pofonegyszerű volt minden. Nem voltak olyan idegtépő csaták, mint pl. egy BG-ben ahol addig kellett sakkozni, amíg rá nem jössz, hogy mi az ellenfeled gyengéje.
A fejlődésrendszer, tárgyhasználat egyszerűsége is nagyon átgondolt volt, okosan rakták össze. Engem az sem zavart, hogy nem kellett fajokkal, ezer kaszttal vacakolni (úgyis a férfi harcos a kedvencem ), nem lett túlbonyolítva.

1-2 szó a gyengéiről, amit már korábban is említettem. A világa hangulata, zenék rendben voltak, viszont nem tudott teljesen beszippantani a játék. Talán azért is lehet, mert a sötétebb, baljósabb hangulatú világokat jobban szeretem (BG, Witcher sorozatok) a mesés dizájn kifejezetten taszít (pl. Fable). Itt azért éreztem egy ilyet, ha nem is ment el egyáltalán a bohóckodásba. De ez az impes-nagyotmondós világmegváltó főszál egyszerűen a kutyának nem kellett szerintem a játékba. A végére már arcátlanul közhelyesre sikeredett. A mellékküldetések is az elmegy kategóriába tartoztak 1-2 kivétellel.
Ami még zavart az a pixelvadászat (a kapcsoló a szikla oldalában, amire semmi utalás nincs sehol, de ott van, meg a 10. bokorban levő kulcs) és az értelmetlen szerintem néha majdnem kitalálhatatlan feladványok. Ezeket nem tudtam hovatenni, néha annyira nem voltak méltóak a játékhoz.

Nem tudom nevezhetjük e klasszikusnak, mert hozott annyi újat, hogy megérdemelje, de én egy kicsivel gyengébbnek éreztem a kedvenceimtől. Ezt valószínű a hangulat-történet szál miatt érzem így.
13116 levél
Válasz 15.05.16. 10:30 #97
McCl@ne
Nem vittem végig, meg a Shadowrunnal is adós vagyok még magamnak, de sajnos beütött a GTA V, és az a kurva nagy helyzet, hogy annyira zseniális a játék, hogy másfélszer végigjátszottam azóta Már a IV. részt is eléggé szerettem, de ez egy XXI. századi mestermű, nagyon közel a tökéletes játékhoz.
Most pedig jó lenne beleugrani ezekbe, de mit az Isten, küszöbön a Witcher, újra kéne tolni a 2. részt, stb., úgyhogy megint ott tartok, hogy parkolópályán lesz kb. 20 játék
Respect is not given. It's taken.
4199 levél
Válasz 15.05.16. 10:17 #96
gothmog
Nálam a Shadowrun: The Dragonfall D.C. lett a nyerő az utóbbi néhány év kínálatából.
(Egyszerűbb, kevésbé grandiózus, mint a DOS vagy a PoE, de az izgalmas, rejtélyekben bővelkedő, jóféle módon megírt és fordulatos történet, a nyomozgatás és a harcok tökéletes elegyét adta szerintem.)

A PoE-t végigvittem, és bár összességében tényleg nagyon jól sikerült, de a végére úgy éreztem, hogy kicsit sok volt. A harcok egy idő után monotonná váltak (néhány csatát leszámítva már abszolút automatikusan ment minden, nem voltak izgalmas pillanatok), a rengeteg mellékküldetés mindig letérített a főküldetés ösvényéről (pedig ez utóbbi eléggé érdekelt), sőt ki is "zökkentett" a beleélésből időnként, és valahogy nem találták el mindenhol jól az olvasgass/beszélgess és gyakd a szörnyeket kettős arányát. Voltak olyan részek, amikor órákig kb. csak párbeszédszövegeket (és ezen keresztül a PoE világára és politikai történéseire vonatkozó szövegeket) olvasott az ember, máskor meg "diablózott" a megadungeon-ben.
Ritkán mondok ilyet, mert alapvetően szeretem, ha minél több tartalmat sűrítenek egy játékba, de a PoE szvsz kicsit sok volt, fárasztó lett a végére. Ha töményebbre veszik, picikét megnyirbálják, pár sallangot (pl. megadungeon) kivesznek belőle, s ezzel párhuzamosan még jobban ráfekszenek a fősztorira, akkor nagyobbat tudott volna ütni nálam. Így, a játék végére még a főküldetés befejezését is némileg enerváltan és lefáradtan vettem tudomásul, pedig egyáltalán nem volt rossz (feltéve, ha végigolvasta az ember a játékbeli párbeszédszövegeket és igyekezett meg is érteni azokat: a politikai dolgokat, a világ működését, a történéseket... mert egyébként nem egy "hiperlátványos" vagy áll-leejtős valami a zárás, hanem inkább gondolkodj el az összefüggéseken jellegű.
Így is jó volt, többségében igen élveztem, de amikor végigvittem, az a határozott érzésem támadt, hogy elég volt belőle egy időre.
Viszont nem tudom, végigvitted-e, a legvégén igen jó pont jár azért, hogy amolyan Fallout1-2 módra nagyon részletesen végigveszi a játék, hogy melyik helyen miként alakult a helyiek vagy éppen a társaid sorsa a döntéseidnek köszönhetően.
(Most már nincs pontosáz a Dome-on, de én most 8,5-öt adnék a PoE-re, ha számszerű formában is értékelnem kellene.)

A DOS esetében pedig valóban a történet volt a gyenge pont. Kíváncsi vagyok, hogy miként forgatják majd meg a játékot.
Endure. In enduring, grow strong.
13116 levél
Válasz 15.05.16. 08:03 #95
McCl@ne
Na, ez a létező legjobb hír, ami jöhet! Pontosan az, amire a játéknak egy kis szüksége van. Bár nyilván nem fogják feje tetejére állítani a világot (tehát nem írják át ANNYIRA a sztorit), de azért van mit csiszolni rajta. Talán a játék egyetlen gyenge pontja volt, amúgy nem tudnám megmondani, mivel szórakoztam ennyire jól az Arcanum óta, mert még a Pillars-szal sem
Respect is not given. It's taken.
4199 levél
Válasz 15.05.15. 19:35 #94
gothmog
Enhanced Edition készül a játékból számtalan javítással és újítással, sőt a történetet is alaposan átdolgozzák/átalakítják. (Olyan szinten átalakítják a játékot, hogy a régi mentések nem is lesznek kompatibilisek az új verzióval)

Akinek megvan az alapjáték, ingyen szerezheti majd be az EE verziót.

Kicsit bővebben: ITT
Endure. In enduring, grow strong.
4729 levél
Válasz 15.04.20. 12:34 #93
Christoph
Látom akkor nem csak én jutottam erre a dialógusok, interakciók kapcsán. (Nem olvastam a hsz-ed mielőtt az előbbit megírtam).

Nincs baj a játékkal csak szerintem felesleges olyat belemagyarázni, ami nem jellemző rá.
4729 levél
Válasz 15.04.20. 12:32 #92
Christoph
Amit írtam. Nagyon sok a harc és nyers erővel elég könnyebb mindent megoldani, legtöbbször nem is lehet választani. Alig látom hasznát a magas karizmának, pedig próbálok békés utat választani. Illetve az npc-k sem túl kidolgozottak. Rengetegszer ugyanazt hajtogatja a város fele. A mellékküldetések sem túl változatosak.
Nem szidni akarom a játékot, de ha végiggondolod, hogy miért is volt akkora élmény, rájössz, hogy elsősorban a harcok meg a jól kitalált fejlődésrendszer miatt. Ezek kimagaslók, zseniálisan összerakták, de a történet, npc-k, a játék világa úgy általában szerintem nem éri el ezt a szintet.
Ez a kő-papír-olló meg nem tudom, hogy működik, de az biztos, hogy nem véletlenszerű. Számtalanszor kaptam ki 0-ra, úgy hogy 8-3-as felállással indultam, elég lett volna két kört nyernem, erre elbuktam 5-öt.
Jó persze a crpg is túl van dimenzionálva, mert PC-n lehetetlen a papíros játék szabadságát visszaadni. Ezek a karakterek közti beszélgetések jópofák (pláne, hogy itt pontozza is), csak hát ezek sem versenyezhetnek az élő szereplők közti dialógusokkal.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.