25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Divinity: Original Sin

VodevilX
#142 VodevilX [11345]
Úgy látszik megvan a CDPR mellett a másik studió is aki szembe megy a nagyok fogyatékos piaci húzásaival...
Szóval jön augusztusban ezúttal ofc a 2. részhez a definitive edition, a már meglévő tulajoknak ezúttal is ingyen.
Mentés nem lesz kompatibilis, szóval nem is baj, hogy első körön nem jutottam vele túl sokáig január óta már úgysem sokra emlékeznék abból az első 10 órából, ameddig sikerült jutni vele.

“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”

Válasz erre

hahakocka
#141 hahakocka [1355]
https://www.youtube.com/watch?v=zJeHCgfmRMs
Divinity - Original Sin - EE HUN - CO-OP végigjátszás 13. rész - Goblinok veresége

Válasz erre

hahakocka
#140 hahakocka [1355]
https://www.youtube.com/watch?v=a48LHuIi9Eo
Divinity - Original Sin - EE HUN - CO-OP végigjátszás 12. rész - Goblin hadak

Válasz erre

hahakocka
#139 hahakocka [1355]
Divinity - Original Sin EE végigjátszás 11. rész - A II. Act elkezdődött

Válasz erre

hahakocka
#138 hahakocka [1355]
Divinity - Original Sin - EE HUN - CO-OP végigjátszás 10. rész - Braccus Rex és az ACT 1 vége

Válasz erre

hahakocka
#137 hahakocka [1355]
Divinity végigjátszás Divinity Original Sin - Co-Op végigj. 9. rész - Evelyn és a nagy láva

Válasz erre

hahakocka
#136 hahakocka [1355]
Divinity Original Sin - Co-Op végigj. 8. rész - Bepörögtünk egészen az északi tengerpartig

Válasz erre

Juraviel.Ihuan.Bedvin
#135 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5128]
Viccesek ezek a készítők, nem az első apróság, a sírfeliratokon túl. Van ez a beszélő szobros küldetés...

SPOILER
...ahol a zöld-föld elemű szobor elmondja a jövődet. Még egy ponton meg is lehet állítani, hogy trükk ugye az egész, de ha továbbmész és kéred a jóslást...

Először azt hittem ez valami animáció vagy mi. Aztán láttam, hogy a stáblista.

Valóban, ez lesz a jövő, a történet vége.

Válasz erre

hahakocka
#134 hahakocka [1355]
Nekünk tetszett ez a kihívás. A Dark Souls sokkal szívatósabb és ott mlg a kamera is szar meg néha az irányítás főleg PC-n.

Válasz erre

hahakocka
#133 hahakocka [1355]
Divinity - Original Sin - EE HUN - CO-OP végigjátszás 7. rész - Trükkök és praktikák

Köszi igen az lehetett gond!

Válasz erre

Juraviel.Ihuan.Bedvin
#132 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5128]
Köszi szépen!

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2018.02.28. 20:53
gothmog
#131 gothmog [4994]
A játék eléggé (szerintem igazságtalanul) bünteti, ha az emberkéidnél érezhetően magasabb szintű ellenfeleknek ugrasz neki. Próbálj meg úgy mozogni a térképen, és olyan részeket felderíteni, ahol kb. pariban vagy az ellenfelekkel. Úgy különösebb idegeskedés nélkül lehet haladni és fejlődni.

Itt egy térkép, amin láthatod, hogy hova kb. milyen szinten érdemes elmenni, illetve milyen szintű ellenfelekkel számolhatsz átlagos esetben. (Ebből láthatod, hogy a lávás területet érdemes lenne pont eléggé a végére hagyni)

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Juraviel.Ihuan.Bedvin 2018.02.28. 18:41
Juraviel.Ihuan.Bedvin
#130 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5128]
Cysealben mennyire tekinthető nehéz ellenfélnek a keleti részen lévő lávás főellenfél páros? Mert egy kicsit megizzasztottak (hatos szinten mentem oda), nem a lávaságuk okán. A kétfejű lávaizé meg a csonttornyos. Lesz még ettől nehezebb is (a világítótornyoson már túl vagyok)?

Szerk.: nyilván ez költői kérdés, csak arra vagyok kíváncsi, a hátralévőek ehhez képest mennyire nehezek.

Válasz erre

gothmog
#129 gothmog [4994]
Lemaradt a végéről a kapcsos zárójel, azért nem sikerült a linkelés.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: hahakocka 2018.02.27. 18:22
hahakocka
#128 hahakocka [1355]
Még mindig nem frissült automata linkre az oldal? Sg-n is jobb mert ott előre be van rakva a minta.

Válasz erre

hahakocka
#127 hahakocka [1355]
https://www.youtube.com/watch?v=fZTysmLU3yM


[link:https://www.youtube.com/watch?v=fZTysmLU3yM]Divinity végigjátszás Co-Op 6. rész - Csonti kalózok és világítótorony [/link

Válasz erre

davkar9
#126 davkar9 [11351]
Úgy sejtem ez még eltart egy darabig úgyhogy egy kis segítség.

[link:*ide a linket*]*ide a nevet*[/link

lezárod kapcsossal

Válasz erre

Előzmény: hahakocka 2018.02.22. 20:57
hahakocka
#125 hahakocka [1355]
https://www.youtube.com/watch?v=Ui9-eWyxymY
Divinity Original Sin - EE Co-Op végigjátszás 5. rész - Barlangi kalandok

Válasz erre

hahakocka
#124 hahakocka [1355]
https://www.youtube.com/watch?v=_jlLHtqyU78

Divinity Original Sin EE Co-Op végigjátszás 4. rész - Veszélyben az orkoktól

Válasz erre

hahakocka
#123 hahakocka [1355]
https://www.youtube.com/watch?v=uPDHIj8cW1E
Divinity - Original Sin EE Co-Op 3. rész - Cyseal teljes felfedezése

Válasz erre

hahakocka
#122 hahakocka [1355]
https://www.youtube.com/watch?v=WLyOaCgGIME
Divinity - Original Sin - Enchanced Edition HUN - CO-OP végigjátszás 1. rész - Cyseal városáig

https://www.youtube.com/watch?v=BD9KRUrCe8Y
Divinity - Original Sin - EE HUN - CO-OP végigjátszás 2. rész - Változatos tevékenységek Cyseal-ben

Elkezdtünk Co-Op-ozni!

Válasz erre

Juraviel.Ihuan.Bedvin
#121 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5128]
Még tavaly vettem meg egy GoG leárazás keretein belül. Mivel nemrég kész lett a magyarítás hozzá, így elkezdtem én is játszani vele.

Nem gondoltam volna, hogy a kő-papír-olló szó szerint értendő.

Válasz erre

david139
#120 david139 [18486]
Hát az egyik ember lenyomkodja a beszélgetéseket, mert nem érdekli, akkor nyilván nem működik Döntéseknél ha nem értenek egyet az emberek, akkor pedig megy a kőpapírolló úgyis. A loot csak az elején ilyen, aztán már elég ritkán esik olyan item, ami megfontolandó.
Mondjuk a kettőben már 4 fős coop is van ha jól tudom, az már tényleg lehet macerás. Ketten még sima.

I wish I could have known about the view from halfway down

Válasz erre

Előzmény: jawsika 2018.01.13. 19:08
jawsika
#119 jawsika [3997]
Hát úgy értem, hogy csak az egyik ember beszélget, tehát esetleg a legjobb lehetőségek lemaradnak. A loot-ot emg úgy értem, hogy ha én megnézek egy ládát, és kiveszek belőle mindent, akkor a társaknak az üres. tehát pl én mage vagyok, kiveszem a kardot (ez csak példa így), és akkor mondjuk az a társamnak jó lenne de ez csak akkor derül ki, ha MINDIG MINDEN itemet lecsekkolunk egymással. Ez így elég vontatottnak tűnik. Singleben már tolnám, de még agyalok, hogy nekikezdjünk-e coopban.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Előzmény: david139 2018.01.13. 17:33
david139
#118 david139 [18486]
"Mivel a beszélgetés és a loot nem közös, így elég nehézkesnek tűnik."
wut
Mindkettő közös. A beszélgetés nyilván nem ha 2 km-re vagytok egymástól, de ha együtt mentek igen. Mi coopban toltuk végig az egészet. Néha kicsit várni kell a másikra de ennyi.

edit: ja mármint ezt az első részre írtam, a második még nem volt meg.

I wish I could have known about the view from halfway down

Válasz erre

Előzmény: jawsika 2018.01.13. 16:14
Peace
#117 Peace [28066]
Nem agyaltam ilyesmin egy pillanatig sem, nagy kétkezes melee daragépet csináltam és indult is a kaland!

Co-op-ról nem tudok nyilatkozni, számomra fel sem merült, mint lehetőség. Egyértelműen single-ként vágtam bele, és fantasztikusan nagy élmény volt!

Válasz erre

Előzmény: jawsika 2018.01.13. 16:14
jawsika
#116 jawsika [3997]
Most kezdeném a 2. részt, de nem tudom mivel is kellene. Ráadásul nem tudjuk a haverommal, hoy single, vagy coop módban toljuk-e. Eddig 10-10 percet adtam néhány classnak, a conjurer (ilyen summolós) adta a legjobban.

Szerintetek lehet ezt normálisan co-opban tolni? Mivel a beszélgetés és a loot nem közös, így elég nehézkesnek tűnik.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

Peace
#115 Peace [28066]
A 2. rész az zseniális!!!!

Az első résznek 3-4 alkalommal ugrottam neki, de mindig törlés lett a vége viszonylag az elején. Írták is a fejlesztők, hogy mindent sikerült orvosolniuk a folytatásra, ami az 1-ben nem működött és ami miatt sokaknál nem talált be. A 2. részt nem bírtam letenni, annyira imádtam minden egyes pillanatát! Tegyél vele egy próbát szerintem.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2018.01.13. 14:56
davkar9
#114 davkar9 [11351]
Biztosan én csinálok rosszul valamit, de nem adja. Valamennyire poén ez a szabadság (megtanultam az állatok nyelvét, a kutya segített nyomozni) ugyanakkor céltalan és unalmas is. 30 kört futottam a városban npctől npcig rohangálva, ettől kissé elfáradtam. Nem nagyon van már mit csinálni, kéne menni tovább, de a part lvl 5, másfél szintet pedig lövésem sincs hogyan kéne összeszedni városi kvesztekkel. Annyira a harc se tetszett (default classokkal kezdtem neki) pedig legkönnyebb fokozaton játszom.

A 2. rész mennyivel jobb? Mert igazából amiatt csábultam el. A következő leárazásra van betervezve, csak gondoltam addig belekóstolok ebbe az első részbe a történet/lore és a játékmenet miatt.

Válasz erre

david139
#113 david139 [18486]
Mindenesetre most a sokadik nekifutásra sikerült végre kivinni

I wish I could have known about the view from halfway down

Válasz erre

Előzmény: david139 2017.10.01. 21:43
david139
#112 david139 [18486]
Kerestem a 'zinterneten, de úgy látom, hogy csak engem zavar ez. Van a Vampiric Arrow, ami azt írja, hogy 2 kör alatt teljesen felhealel. Ehelyett instant rámhealel 124-et és ennyi...

I wish I could have known about the view from halfway down

Válasz erre

MattMatthew
#111 MattMatthew [11720]
Legalább fél év kihagyás után megpróbáltam felvenni ismét a fonalat a Luculla Forestben, elég kevés sikerrel. Bár lenyomtam egy trollt meg pár orkot, az rémlik, hogy előbb Hiberheimnél kellene valamit megcsinálnom amit még ott nem tettem. Csak ott a fagyás ellen nem sok eszközöm volt azért jöttem vissza, ha jól emlékszem. A hóemberek veszélyesek.
Továbbá gond, hogy nem tudom már, hogy hova akartam fejleszteni a karaktereket. Van pár pontom, de nem tudom, hogy azokat direkt tartalékoltam-e valamire. Felszerelést illetően meg esélytelennek érzem, hogy ezt most átlássam. Pedig egyre inkább kéne tudnom, hogy ki milyen állapotból tudja kiszedni a másikat, mi ellen mivel lehet védekezni stb...

Man literally too angry to die

Válasz erre

gothmog
#110 gothmog [4994]
38-as hozzászólás a topikból. Ott majdnem eldőltem a székkel a röhögéstől, amikor megláttam a játékban a sírfeliratot.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2015.11.09. 16:04
MattMatthew
#109 MattMatthew [11720]
Hiberheim!
Töltési időn tényleg sokat javítottak.

Sírok Cysealben zseniálisak! Csak egy-kettőt linkelek.

Man literally too angry to die

Válasz erre

MattMatthew
#108 MattMatthew [11720]
SC-n aszongyák, h sajtot kell lerakni nekik, és arra odamennek és nem szaladgálnak. Illetve a PetPal képességgel rendelkező karakter elől nem szaladnak el, csak a többi karakter elől (akik meg a petpalossal össze vannak láncolva többnyire, szóval összességében mégiscsak elszaladnak).

Mintha könnyebbek lennének a harcok! Bár lehet, hogy csak arról van szó, hogy most jobban sikerültek a karakterek és jobban ismerem a csatákat...

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2015.10.31. 22:39
MattMatthew
#107 MattMatthew [11720]
Mókás így hanggal, bár mintha a két szereplő hangja régen jobb lett volna. Patkányok zseniálisak, no meg Alix is!

Van valami jó módszeretek arra, hogy patkányokkal hogy lehet beszélgetni? Fél percig szaladgálok utánuk és kattintgatok rájuk mire megszólítom őket.

Man literally too angry to die

Válasz erre

McCl@ne
#106 McCl@ne [13403]
Pont most olvastam ezt én is, de nem igazán értem. Állítólag a varázslatok effektjei fejlődtek, de könyörgöm, hát azért ez messze nem egy olyan játék, aminek meg kéne fingatnia egy átlagos gépet. Pl. játszottam valamennyit laptopon is, amikor megjelent.
Mondjuk mindegy, ha 6 éve nyúzod már a gépedet, akkor amúgy is időszerű a csere gondolom. Legalább teljes pompájában tudsz játszani minden idők legjobb PC-s rpg-jével, a Witcher 3-mal

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2015.10.28. 09:25
gothmog
#105 gothmog [4994]
Na, azt hiszem, mégsem fogom egyhamar... Most olvasom, hogy DirectX 11 kompatibilis VGA a minimum hozzá, az enyém pedig csak 10.1-es. (Így hiába bírná még erővel, technikailag már nem boldogulna vele.)
Jövő tavasz/nyár környékére tervezek teljes gépcserét (2009 közepe óta nyúzom a mostani konfigot), az EE-t a jelek szerint addig jegelnem kell.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2015.10.27. 17:20
gothmog
#104 gothmog [4994]
A közeljövőben tervezem nekiugrani! Jó tudni, hogy azért az eredeti kiadást is meghagyták. (Igaz, nem hiszem, hogy bárki is azt fogja előnyben részesíteni az EE-vel szemben.)

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: McCl@ne 2015.10.27. 16:45
McCl@ne
#103 McCl@ne [13403]
Steam-re felkerült az EE, külön címként, szóval nem az eredeti játékot cserélte le!
(hátha érdekel valakit )

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

MattMatthew
#102 MattMatthew [11720]
EE-be a mentést úgysem viheted át, szóval nem gáz, ha nincs meg!

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: david139 2015.09.03. 19:15
david139
#101 david139 [18486]
Jól hangzik ez az EE, lehet én is neki futok harmadszor... Sajnos első alkalommal tönkrement a gépem, úgyhogy buktuk a mentést lvl ~15 körül. Aztán másodszor is nekifutottunk, de mire beértük magunkat, már kicsit megfogyott a lelkesedés, ki is ment a fejemből, mikor a windowst újraraktam, így másodszor is buktuk a mentést. Pedig a sztori érdekelne

I wish I could have known about the view from halfway down

Válasz erre

gothmog
#100 gothmog [4994]
Ha kijön az EE, akkor nálam is lesz egy újrázás!
Kíváncsi leszek, hogy a történeten mit változtatnak, bár nagy elvárásaim nincsenek. A sztori volt a játék - szerintem - egyetlen gyenge pontja, és valahogy kétlem, hogy "hiperszuperré" tudnák ezt átalakítani. Ugyanakkor ez kevéssé zavar, mert a harcok/harcrendszer fenomenális, a játék tele van kreativitással, mindig volt benne valami új, valami érdekes, így biztosan élvezni fogok egy második végigjátszást is!

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2015.09.03. 12:14
MattMatthew
#99 MattMatthew [11720]
Jön az EE belőle, kicsit a történeten is kalapálnak. Épp szüneteltettem a játékot amikor jött a hír arról, szóval azt még megvárom a végigjátszásig.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Christoph 2015.09.03. 11:10
Christoph
#98 Christoph [4806]
Na így 4 hónap alatt, nyári kihagyással csak sikerült végigjátszanom . 22. szinten zártam a kalandot. A két végső csata nem volt nagy kihívás, a démon ellen alig sérültem utána nyers erővel 1-2 knockdownnal simán szétvertem a sárkányt elsőre. Kicsit alálőtték a nehézséget, gondolom azokra gondolva akik a mellékküldetéseket kihagyták.

Baromi jól összerakott, igényes játék lett kisebb hibákkal. A harcrendszer végig nagyon élvezetes ötletes lett. Végig azt éreztem, hogy milyen keveset használok ki a lehetőségekből, pályaelemekből, rengeteget lehet kombinálni. A víz- és levegőmágiába bele se szagoltam, witchcraftot sem használtam sokat. Az íjász erős, talán túl erős is lett az extra nyilaival, charmolással. A harcok tényleg jók voltak, viszont megfelelő szintű ellenfelekkel játszva nem kellett szétszakadni a győzelemhez, de azt sem mondanám, hogy pofonegyszerű volt minden. Nem voltak olyan idegtépő csaták, mint pl. egy BG-ben ahol addig kellett sakkozni, amíg rá nem jössz, hogy mi az ellenfeled gyengéje.
A fejlődésrendszer, tárgyhasználat egyszerűsége is nagyon átgondolt volt, okosan rakták össze. Engem az sem zavart, hogy nem kellett fajokkal, ezer kaszttal vacakolni (úgyis a férfi harcos a kedvencem ), nem lett túlbonyolítva.

1-2 szó a gyengéiről, amit már korábban is említettem. A világa hangulata, zenék rendben voltak, viszont nem tudott teljesen beszippantani a játék. Talán azért is lehet, mert a sötétebb, baljósabb hangulatú világokat jobban szeretem (BG, Witcher sorozatok) a mesés dizájn kifejezetten taszít (pl. Fable). Itt azért éreztem egy ilyet, ha nem is ment el egyáltalán a bohóckodásba. De ez az impes-nagyotmondós világmegváltó főszál egyszerűen a kutyának nem kellett szerintem a játékba. A végére már arcátlanul közhelyesre sikeredett. A mellékküldetések is az elmegy kategóriába tartoztak 1-2 kivétellel.
Ami még zavart az a pixelvadászat (a kapcsoló a szikla oldalában, amire semmi utalás nincs sehol, de ott van, meg a 10. bokorban levő kulcs) és az értelmetlen szerintem néha majdnem kitalálhatatlan feladványok. Ezeket nem tudtam hovatenni, néha annyira nem voltak méltóak a játékhoz.

Nem tudom nevezhetjük e klasszikusnak, mert hozott annyi újat, hogy megérdemelje, de én egy kicsivel gyengébbnek éreztem a kedvenceimtől. Ezt valószínű a hangulat-történet szál miatt érzem így.

Válasz erre

McCl@ne
#97 McCl@ne [13403]
Nem vittem végig, meg a Shadowrunnal is adós vagyok még magamnak, de sajnos beütött a GTA V, és az a kurva nagy helyzet, hogy annyira zseniális a játék, hogy másfélszer végigjátszottam azóta Már a IV. részt is eléggé szerettem, de ez egy XXI. századi mestermű, nagyon közel a tökéletes játékhoz.
Most pedig jó lenne beleugrani ezekbe, de mit az Isten, küszöbön a Witcher, újra kéne tolni a 2. részt, stb., úgyhogy megint ott tartok, hogy parkolópályán lesz kb. 20 játék

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2015.05.16. 10:17
gothmog
#96 gothmog [4994]
Nálam a Shadowrun: The Dragonfall D.C. lett a nyerő az utóbbi néhány év kínálatából.
(Egyszerűbb, kevésbé grandiózus, mint a DOS vagy a PoE, de az izgalmas, rejtélyekben bővelkedő, jóféle módon megírt és fordulatos történet, a nyomozgatás és a harcok tökéletes elegyét adta szerintem.)

A PoE-t végigvittem, és bár összességében tényleg nagyon jól sikerült, de a végére úgy éreztem, hogy kicsit sok volt. A harcok egy idő után monotonná váltak (néhány csatát leszámítva már abszolút automatikusan ment minden, nem voltak izgalmas pillanatok), a rengeteg mellékküldetés mindig letérített a főküldetés ösvényéről (pedig ez utóbbi eléggé érdekelt), sőt ki is "zökkentett" a beleélésből időnként, és valahogy nem találták el mindenhol jól az olvasgass/beszélgess és gyakd a szörnyeket kettős arányát. Voltak olyan részek, amikor órákig kb. csak párbeszédszövegeket (és ezen keresztül a PoE világára és politikai történéseire vonatkozó szövegeket) olvasott az ember, máskor meg "diablózott" a megadungeon-ben.
Ritkán mondok ilyet, mert alapvetően szeretem, ha minél több tartalmat sűrítenek egy játékba, de a PoE szvsz kicsit sok volt, fárasztó lett a végére. Ha töményebbre veszik, picikét megnyirbálják, pár sallangot (pl. megadungeon) kivesznek belőle, s ezzel párhuzamosan még jobban ráfekszenek a fősztorira, akkor nagyobbat tudott volna ütni nálam. Így, a játék végére még a főküldetés befejezését is némileg enerváltan és lefáradtan vettem tudomásul, pedig egyáltalán nem volt rossz (feltéve, ha végigolvasta az ember a játékbeli párbeszédszövegeket és igyekezett meg is érteni azokat: a politikai dolgokat, a világ működését, a történéseket... mert egyébként nem egy "hiperlátványos" vagy áll-leejtős valami a zárás, hanem inkább gondolkodj el az összefüggéseken jellegű.
Így is jó volt, többségében igen élveztem, de amikor végigvittem, az a határozott érzésem támadt, hogy elég volt belőle egy időre.
Viszont nem tudom, végigvitted-e, a legvégén igen jó pont jár azért, hogy amolyan Fallout1-2 módra nagyon részletesen végigveszi a játék, hogy melyik helyen miként alakult a helyiek vagy éppen a társaid sorsa a döntéseidnek köszönhetően.
(Most már nincs pontosáz a Dome-on, de én most 8,5-öt adnék a PoE-re, ha számszerű formában is értékelnem kellene.)

A DOS esetében pedig valóban a történet volt a gyenge pont. Kíváncsi vagyok, hogy miként forgatják majd meg a játékot.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: McCl@ne 2015.05.16. 08:03
McCl@ne
#95 McCl@ne [13403]
Na, ez a létező legjobb hír, ami jöhet! Pontosan az, amire a játéknak egy kis szüksége van. Bár nyilván nem fogják feje tetejére állítani a világot (tehát nem írják át ANNYIRA a sztorit), de azért van mit csiszolni rajta. Talán a játék egyetlen gyenge pontja volt, amúgy nem tudnám megmondani, mivel szórakoztam ennyire jól az Arcanum óta, mert még a Pillars-szal sem

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2015.05.15. 19:35
gothmog
#94 gothmog [4994]
Enhanced Edition készül a játékból számtalan javítással és újítással, sőt a történetet is alaposan átdolgozzák/átalakítják. (Olyan szinten átalakítják a játékot, hogy a régi mentések nem is lesznek kompatibilisek az új verzióval)

Akinek megvan az alapjáték, ingyen szerezheti majd be az EE verziót.

Kicsit bővebben: ITT

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Christoph
#93 Christoph [4806]
Látom akkor nem csak én jutottam erre a dialógusok, interakciók kapcsán. (Nem olvastam a hsz-ed mielőtt az előbbit megírtam).

Nincs baj a játékkal csak szerintem felesleges olyat belemagyarázni, ami nem jellemző rá.

Válasz erre

Előzmény: Beny12 2015.04.20. 12:28

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.