Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Metro Exodus

3135 levél
Válasz 19.03.04. 21:34 #94
Dilizs
Szia!

Úgy értettem a lehető legfrissebbet, hogy 1809-es verzióm van. Bocsánat nem voltam egyértelmű. Szoktam manuálisan is rákerestetni Win10 beépített updaterrel, legutóbb asszem 2-3 napja talált is frissítést amit fel is raktam 2019.02 havi összesítő update asszem, meg a .NET keretrendszerhez is talált. Valamikor meg már úgy fogad az updater, hogy csak újra kell indítanom, mert már előkészítette a frissítést.
MSI B350M PRO-VDH ¤ AMD Ryzen 5 1600x + Cooler Master Hyper 412R CPU cooler ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ Samsung 960 EVO 250GB M.2 PCIe MZ-V6E250BW ¤ 2*8 Gb Crucial 2133 Mhz DDR4
3556 levél
Válasz 19.03.04. 19:26 #93
gregmerch
Az nem jelent semmit. Én is eredeti Win10-zel előre telepített Asus PC-t vettem, és régebbi verziót raktak rá. A MS oldaláról kellett manuálisan frissíteni, mert a rendszer úgy érezte, hogy ő up-to-date. Ez igaz is volt, a 1803-asra. Ezt kellett felfrissíteni a 1809-es (tavaly őszi nagy frissítést tartalmazó) verzióra. Ettől még eredeti maradt az oprendszer, és nem gányolt, csak tényleg frissítésre került. Ez azért is volt egyrészt érdekes, másrészt tanulságos, harmadrészt dühítő, mert az RTX kártyák effektjeihez a 1809-es verzió kell. Persze nem csak azokhoz tartalmaz sok javítást és frissítést, de azokhoz kifejezetten ez kell.
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
3135 levél
Válasz 19.03.04. 16:16 #92
Dilizs
Értem, köszi a választ.

A Win10 eredeti (nem gányolt, nincs beletúrkálva) és a lehető legfrissebb! Majd futtatok egy bitdefender-t, Emsisoft kombót azért,de nem szoktam olyan helyekre járni, ahol bekaphat a gép bármit is.
MSI B350M PRO-VDH ¤ AMD Ryzen 5 1600x + Cooler Master Hyper 412R CPU cooler ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ Samsung 960 EVO 250GB M.2 PCIe MZ-V6E250BW ¤ 2*8 Gb Crucial 2133 Mhz DDR4
3556 levél
Válasz 19.03.04. 12:45 #91
gregmerch
A legutóbbi előtti nV driverrel nem volt bajom. Az direkt a ME (és BFV) játékokhoz jött ki, és persze az RTX effektekre volt kihegyezve, de az akkor is ehhez a játékhoz készült. Utána cca. másfél héttel jött ki a mostani az Anthemhez, azzal tapasztaltam az írt gondokat. Lehet érdemes lenne megnézni (no meg a Windows-t 1809-esre update-elni, ha még nem tetted meg).

Igen, ritka ma a jó single FPS, és ez kifejezetten szuper játék lett. Én is nagyon örülök neki !
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
3135 levél
Válasz 19.03.04. 11:58 #90
Dilizs
Szia!

Végül nem raktam fel a legfrissebb nV drivert (lusta voltam ) de akkor jól tettem, hogy nem frissítettem!) A még 2018. decemberében felrakott 417.22 WHQL driverrel toltam ki (RE 2 Remaster, SoTR, ME)

Igen Metro Exodus SSD-n toltam! A rendszer is viszonylag friss (2018. júniusi tiszta telepítés gépcsere után), beletörődtem, hogy így fut és kész. De mint írtam előző hszben még medium preseten is gyönyörű! Bár valszeg nem a legoptimalizáltabb game, amivel eddig dolgom volt.

Nagyon örülök, hogy vannak még manapság ilyen gyöngyszemek!
MSI B350M PRO-VDH ¤ AMD Ryzen 5 1600x + Cooler Master Hyper 412R CPU cooler ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ Samsung 960 EVO 250GB M.2 PCIe MZ-V6E250BW ¤ 2*8 Gb Crucial 2133 Mhz DDR4
3556 levél
Válasz 19.03.04. 09:34 #89
gregmerch
A legújabb nV driver nálam GTX (1060/6GB ) GPU-s PC-n okozott kavart. A SotTR csak DX11 módban volt hajlandó elindulni rendes sebességgel, egyébként leesett a benchmarkban 15 körülire, és egy 16-18 fps átlagú diavetítést rendezett még Lowest beállítás mellett is. Sityivel néztük a lehetséges megoldásokat (a dedikált GPU ráerőltetése a játékra, automata felvétel kikapcsolása stb.), de semmi. Aztán nekem jutott ezembe, hogy megpróbáljam DX11 módban, ahol hozta a teljesen korrekt számokat (amiket amúgy DX12 alatt is hozott addig) - átlag 33-34 fps a benchmarkban mindent maxra téve, 44-47 fps 2x-esre visszavett SMAA-n, minden mással a maximumon. A ME-t nem néztem GTX kártyás gépen, de egy 1060/6-os kártyával azért kellene muzsikálnia, főleg 16GB RAM mellett - mondjuk az SSD-re telepítés dob még rajta, nem tudom, te hová installáltad fel.

Örülök, hogy tetszett! Szerintem is egy ma már nagyon ritka műfajban, az igényes, sztorivezérelt, egyjátékos, offline FPS-ek műfajában az utóbbi idők messze legjobb játéka, és erősen benne van az "all time all stars" válogatásban, méghozzá nagyon is előkelő helyen.
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
3135 levél
Válasz 19.03.03. 22:05 #88
Dilizs
Most értem a végére! Ez valami fantasztikus volt! Nem találok szavakat! Az utóbbi évek egyik legjobb (ha nem a legjobb) single FPS játéka!

Sajnos a nagyobb nyitott tereken a későbbiekben már nem tartotta a 60 FPs-t, így medium preseten volt a grafika; hairworks + advanced physics + tessellation = OFF, DX11, AF 16x.

DE még így is lélegzetelállító volt a látvány!

Nálam ez most 10/10!
MSI B350M PRO-VDH ¤ AMD Ryzen 5 1600x + Cooler Master Hyper 412R CPU cooler ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ Samsung 960 EVO 250GB M.2 PCIe MZ-V6E250BW ¤ 2*8 Gb Crucial 2133 Mhz DDR4
3135 levél
Válasz 19.02.22. 08:01 #87
Dilizs
PC tapasztalatok:

Konfigom az aláírásomban.

1080p, High preset, hairworks + advanced physics + tessellation = OFF, DX11, AF 16x. Ezekkel a beállításokkal tartja a 60 FPS-t.

Tudom, már a gépem nem tartozik (eddig sem tartozott) a legerősebbek közé, de kisebb kompromisszumokkal jól bírja!

Esetleg megérné az új nV drivert felpakolni? Bár ahogy olvastam a legfrissebb a DLSS miatt kellhet, amit én egyébként sem tudok bekapcsolni RTX VGA/ 4K monitor stb. hiányában...

Még nagyon az elején vagyok, de eddig tetszik, hangulatos, még ezekkel a beállításokkal is szép gfx!
MSI B350M PRO-VDH ¤ AMD Ryzen 5 1600x + Cooler Master Hyper 412R CPU cooler ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ Samsung 960 EVO 250GB M.2 PCIe MZ-V6E250BW ¤ 2*8 Gb Crucial 2133 Mhz DDR4
14657 levél
Válasz 19.02.21. 00:41 #86
Razor03
WOW!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5170 levél
Válasz 19.02.20. 19:59 #85
Gump
Hát ha nem vagy metro fan, akkor érthető, ki lehet várni, de én szeretem az előző kettőt, könyveket is, és perpill nincs is más.
1653 levél
Válasz 19.02.20. 18:47 #84
jawsika
Majd jövőre megnézzük.
An Karanir Thanagor, Mor Ok Angalor. Mor Ok Gorum Pala Ah'm Ravali Ah'm.
5170 levél
Válasz 19.02.20. 18:22 #83
Gump
Nagyon rövid 2x1-2 óra alapján nekem is nagyon tetszik. Technikai dolgokon lehet javítani, de aki az epic store miatt nem veszi meg az sokat veszít. Ami amúgy tényleg szar.
22338 levél
Válasz 19.02.20. 15:47 #82
Peace
Valami hihetetlen mód elképesztően csodálatos!!!!!!!!!! Utoljára talán a "The Last of Us" végén éreztem hasonlót. Az utolsó métereket már a könnyeimmel küszködve tettem meg, az a zongorajáték és hegedűszó....így kell profin összehozni egy történetorientált játékot, hogy ekkora hatással legyen a játékosra!!! És ez olyan szinten megy ennek a fejlesztőcsapatnak, ahogy nem sokaknak. Ezzel a harmadik epizóddal bizony csúcsra járatták a sorozatot! Eddig megvolt a 100%. Gondolták, hogy miért is ne csavarjunk fel mindent legalább 130-ra?!! A grafika egyszerűen lélegzetelállító!!! A játékmenet olyan szinten frusztráló, amilyennel eddig még nem igen volt alkalmunk találkozni. Minden egyes sarkon rettegve fordulsz be, mert ki tudja ezúttal milyen ocsmányság akar darabokra cincálni. Azt olvastam, hogy normál fokozaton is iszonyatosan kevés a lőszer és az alapanyag, így az első pályarészen nem is mertem használni az alap fegyvereimet. Légpuskával durrogtattam fejbe az ótvar mutánsokat 40 méterről. A félelmek alaptalannak bizonyultak, használjátok nyugodtan a fegyvereket! Ha felfedezitek rendesen a hatalmas bejárható tereket, akkor rendelkezésre fog állni bőven alapanyag mindennek a legyártásához. Nem csak a grafika részletes kidolgozottsága ejtett ámulatba, hanem a karaktereké és az ÖSSZES NPC-jé is!!! Nem is tudom, hogy találkoztam-e már ilyen játékkal, ahol MINDEN EGYES nem játékos karakternek van valami hozzáfűznivalója, nem csak némán bámulnak az arcodba. Véletlen események is történnek velük, amikre reagál a környezet. Mikor Anna távcsővel nézelődne és megállsz előtte, rád szól, hogy "menj már arrébb, semmit nem látok!", ha ránézel a gyengélkedő bajtársaidra, akkor az őket ápoló odafordul hozzád és megköszöni, hogy rájuk néztél, rendes tőled! És még számos ilyen mozzanat akad! A játékmenet valami félelmetesen élvezetes, nehéz lenne szavakba önteni. A lopakodás végre fantasztikusan meg lett csinálva! Nincs is annál jobb, mint egy csarnoknyi embert levadászni dobótőrrel és késsel éjjellátóval a fejeden. Mert a világítást természetesen szabotáltad!!! A kedvenc szakaszom egyértelműen a sivatagos "pálya"!!! Ilyennek kellett volna lennie a Mad Max játéknak!!!! Itt minden megvolt, amiben reménykedtem, de végül nem kaptam meg a 2015-ös Mad Max-től. Na de nem is szaporítom tovább a szót. Hatalmas köszönet Dmitry Glukhovsky-nak a három könyvért és a történetért. Ami már önmagában is félelmetes, mert simán kinézem az emberiségből, hogy elindít egy globális nukleáris háborút, mely közel ilyen véget érhet. És HATALMAS PACSI az 4A Games munkatársainak, mert ismételten egy olyan játékot tettek le az asztalra, ami nem csak, hogy KÖTELEZŐ minden gamernek, de példaértékű a konkurens fejlesztőcsapatok számára!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3556 levél
Válasz 19.02.19. 13:01 #81
gregmerch
Közelről nekem eleve "mosottnak" hatottak a textúrák az RTX-módtól függetlenül, de azt (vagyis a ray-tracinget és a DLSS-t bekapcsolva) talán még inkább. Az összkép és a hangulat rendben volt (van), de ez az életlenség közelről elég feltűnő volt.

Amúgy 3440x1440-ben játszik valaki? Ha igen, nála hogy kezeli a játék a képméret változást?
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
5170 levél
Válasz 19.02.19. 12:27 #80
Gump
off:
Most pont egy DLSS témában írt cikket láttam, ott is az van, amit tapasztaltam. Jelenlegi formájában ebben a két játékban a DLSS nagyon sovány. Alacsonyabb felbontásban renderelt és felskálázott kép jobb minőséget ad, mint a DLSS.
(És igen, a BFV-ben van, hogy akkor engedélyezhető a DLSS, ha a DXR reflections is bekapcsolt.)

...és a lényeg, hogy amúgy baromi hangulatos a játék.
5170 levél
Válasz 19.02.19. 07:40 #79
Gump
Ja, láttam ilyen táblázatot én is. Nekem a BFV rémlik, ami néztem, a 2070-nél pont mind a három szokásos felbontás stimmelt. Ha megy, akkor észreveszed, sebességen jócskán javít, és élességen sokat ront.
(A Division 2 betaban QHD + scaling 75 tisztább képet adott, mint itt a DLSS on. )
Egyelőre váltogatok Ray Tracing on mellett a DLSS on és off között. G-sync segít, mert ultrán QHD-ben Ray Tracing on DLSS off mellett azért sűrűn benéz 60 (időnként 50) alá.
3556 levél
Válasz 19.02.19. 01:22 #78
gregmerch
A DLSS az, ami kártyától és felbontástól függően működik, vagy nem. Van erre valahol egy táblázat, amire a tesztek során jöttek rá, aztán az nVidia is elismerte, hogy valóban, ők egy "önállóan működő" alkalmazást adnak az RTX-ek mellé, és az a kártya típusától (2080, 2070 stb.) meg a felbontástól függően "dönt úgy", hogy bekapcsolja a DLSS módot, vagy sem. Nekem pl. a 2080 Ti-m a 3440x1440-es felbontáson nem tudja ezt. Az ME-ben bekapcsolom ugyan, azt is írja ki, hogy bekapcsoltam, de a benchmark (ami egyébként előre szól, hogy ha nem megfelelő a hardveres környezet, ő dönt az effektek ki- és bekapcsolásáról) azt írja a statisztikában, hogy a DLSS ki van kapcsolva...
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
5170 levél
Válasz 19.02.18. 23:23 #77
Gump
Mielőtt néztem DX12 volt, RTX on, meg minden szirszar, és hiába kapcsoltam át, nem volt módosítható, bár kiírta némelyiknél, hogy újra kell a játékot indítani. Mindenesetre utána DX11-ben indítva már lehetett. Nem tudom akkor, hogy mi az, aminél letiltja.
És előtte marhaságot írtam, nyilván a DLSS csak RTX on mellett megy. A Ray Tracingre gondoltam, de függetlenül kapcsolható a kettő.
33211 levél
Válasz 19.02.18. 21:58 #76
Creativ3Form
Tényleg? Hm...na ezt mindjárt meglesem, mert én DX12-ben vagyok, és tudtam mozgatni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
5170 levél
Válasz 19.02.18. 21:46 #75
Gump
Megnéztem. DX11 módban kell legyél, hogy tudd módosítani a shading rate-et.
22338 levél
Válasz 19.02.18. 20:16 #74
Peace
Ez a második terület is iszonyat hangulatos!!! A felével sem sikerült végeznem ma egész nap!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3556 levél
Válasz 19.02.18. 17:31 #73
gregmerch
Igen, de ott a felbontást és a GPU típusa is belejátszik abba, hogy működik-e egyáltalán. És az a vicc (vagy inkább durva), hogy erre a teszterek jöttek rá, nem a gyártó hangoztatta...
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
5170 levél
Válasz 19.02.18. 16:54 #72
Gump
RTX kártyám van nekem is. A 2.0 benchmark alatt biztos így van. Gondolom valami beállításoknak az együttállása befolyásolja. DLSS is csak RTX ON mellett megy, azt hiszem.
3556 levél
Válasz 19.02.18. 16:30 #71
gregmerch
1.0, de megnézem. Nekem nem enged beleszólást, igaz, RTX kártyával.

Köszi!
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
3556 levél
Válasz 19.02.18. 16:30 #70
gregmerch
1.0, de megnézem. Nekem nem enged beleszólást, igaz, RTX kártyával.

Köszi!
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
22338 levél
Válasz 19.02.18. 15:20 #69
Peace
Iszonyatosan komoly!!!!!!!! Most jutottam el a második nagy területre. Kicsit féltem, hogy a normál nekem nehéz lesz, mert az elején rengeteget haltam, de jól van ez így. Elképesztően frusztráló lett a játékmenet!!! Még jobban átjön a posztapokaliptikus hangulat, a szorongás és folyamatos rettegés! 2 percenként mentek és rettegek, hogy a következő sarkon éppen milyen újabb rémség akar eltenni láb alól! Sokan írták, hogy még normálon is iszonyat kevés a lőszer, ezért nem mertem használni a fegyvereimet. De van valami gyönyörű abban, ha 30-40 méterről szedegeted le a dögöket légpuskával osztott fejessel! Az embereket meg élvezet dobókéssel és nyakon szúrással elintézni. A lopakodás csúcs lett!!! Végre tényleg ki lehet pucolni egy nagyobb épületet egyetlen fegyverdörrenés nélkül! A történet eddig baromira tetszik! Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a vége! PS4-en valami elképesztően gyönyörű és úgy fut, mint az álom!!! Rég szippantott be így játék, nagyon adja!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5170 levél
Válasz 19.02.18. 07:23 #68
Gump
4.0-ig állítható. Az viszi legjobban a teljesítményt. Az extreme presetnél azt hiszem alapból 2.0
33211 levél
Válasz 19.02.17. 20:46 #67
Creativ3Form
Tudom feljebb tekerni jaja, de gondoltam hagyom így. Amúgy mióta kikapcsoltam azt a bizonyos grafikai beállítást, már nálam sincs gond az indításnál, pöccre, elsőre belép.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3556 levél
Válasz 19.02.17. 18:18 #66
gregmerch
Igen, még a legalapabb beállításoknál is totál rendben van a grafika. Te tudod a shadert/shading rate-t állítani? Nekem nem engedi valamiért (marad világosszürke, nem állítható, alap 1.0). Mondom, nálam nincs (ill. nagyon ritkán van) gond az indítással.
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
33211 levél
Válasz 19.02.17. 16:02 #65
Creativ3Form
Valszeg a felhőbe mentés hiánya is volt ennek az oka. Bevallom, most parok vele játszani, mert mi van ha megint kuka lesz minden pár óra múlva? Amúgy így tolom:

1920*1080
HIGH részletesség
VSYNC: OFF
Motion Blur: Low (rühellem ezt az elmosódást)
DX12 (nem tapasztaltam teljesítmény csökkenést a DX11-hez képest, így maradt ez)
Hairworks: OFF
PHYSH: OFF
Tessellation: OFF (ezt tehetett a "kb. nyolcadik próbálkozásra indul csak el, addig feketeség" bakiról, mert ahogy kikapcsoltam, pöccre elindult minden alkalommal)
Texture: AF4X
Shading Rate: 1.0x

Így is gyönyörű és meg se döccen. A látványosabb jeleneteknél se.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3556 levél
Válasz 19.02.16. 13:24 #64
gregmerch
Nekem nem produkált eddig semmi ilyesfajta bugot (illetve kb. max 2x talán nehezebben indult, de sokszor indítottam el, ezért nem volt irritáló - plusz tud ilyet más program is, más kliensen). Engem a felhőbe mentés hiánya idegesít legjobban. Sityi küldött egy hivatkozás, ami szerint ez Q2 2019-től lesz elérhető legkorábban. Juhé! Amúgy milyen beállítások mellett fut rendesen a vasadon - már ha fut?
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
22338 levél
Válasz 19.02.16. 12:54 #63
Peace
Ez akkor tényleg kúrva jó kis kliens meg store, kapják be!!!! Nekem szerencsére PS-en van meg...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
33211 levél
Válasz 19.02.16. 12:47 #62
Creativ3Form
Gondoltam mielőtt elkezdek készülődni a hétvégi programomra, csapatom egy kicsit...erre fucked a mentéseimnek. Pöccre belépett most, így valszeg ott grafikai beállításbeli problémák voltak, amivel este még variáltam, viszont nem tudtam se a continuera se a chapterre nyomni, csak a new gamera. Laza 3 óra ment a kukába. Kurva jó.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3556 levél
Válasz 19.02.16. 09:29 #61
gregmerch
Ez mondjuk elég gány munk, de két hét alatt jó, hogy ennyire futotta.

Én tartom magam ahhoz, hogy aki szereti a sorozatot és várta ezt a játékot, csak emiatt ne várjon egy évet. Nyilván ha a jóárasítás miatt vár valaki, az más kérdés. A játék jó, a fejlesztők láthatóan rengeteget dolgoztak vele, és most rajtuk csattan a forgalmazó (nyilván jó pénzért megvett) döntése.
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
22338 levél
Válasz 19.02.16. 08:38 #60
Peace
Epic shit!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3556 levél
Válasz 19.02.16. 00:41 #59
gregmerch
Megnéztem, most is rendben volt.
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
3556 levél
Válasz 19.02.16. 00:21 #58
gregmerch
Néha, tényleg ritkán(!) előfordult nálam is, maximum ha egyszer-kétszer. Nem foglalkoztam vele, meg ugye akkor még kiadás előtt állt a játék.
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
9798 levél
Válasz 19.02.16. 00:11 #57
davkar9
Én úgy hallottam, hogy mindegy milyen platformon próbálja az ember és a steam amúgy is gonosz, szóval ez az epic experience része, ami miatt megérte váltani.

(Viccet félretéve én pár éve a paragon miatt hülyéskedtem ezzel az epic szarral és már akkor is volt ilyen gebasz. Nekem 3 próbálkozás után hajlandó volt belépni.)
Simple. Eternal. Beige.
33211 levél
Válasz 19.02.15. 23:38 #56
Creativ3Form
Aki PC-n tolja...másnak se lép be csak kb. a nyolcadik alkalomra? Belépek, tök mindegy, hogy az ikonra kattintva vagy az EPIC Game Launcheren belül, belép, majd fekete képernyő. De olyan szintű, hogy csak a felhasználói kijelentkezéssel tudom bezárni. Direkt leteszteltem, ez az egyetlen játék ami csinálja, így tuti nem nálam van a gond.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
22338 levél
Válasz 19.02.15. 08:51 #55
Peace
Első 2 óra konkrétan ge*i komoly!!!!!!!!!! A grafika gyönyörű PS-en is! Valahogy annyira képesek eltalálni ezek a fejlesztők hogyan kell úgy játékot készíteni, hogy tényleg azt érezd ott vagy és az életedért, szeretteidért küzdesz. A váratlan fordulat is iszonyatosan tetszik!!! Minden apró ki eszmecserét végighallgatok, minden bejegyzést elolvasok. Most azzal ment el legalább negyed óra a vonaton, hogy végigolvastam a naplót. Valószínűleg csak vasárnap reggel tudom folytatni, de van egy olyan érzésem, hogy iszonyat komoly lesz! Kellett ez a Last Light végigjátszás (így 5 évvel a félbehagyott kampányom után.....), hogy kegyetlenül rápörögjek.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5170 levél
Válasz 19.02.15. 05:45 #54
Gump
Azért ez az epic games launcher tényleg a rakat szar.
22338 levél
Válasz 19.02.14. 17:58 #53
Peace
6 óra 3 perc a számlálón....Lehet csak reggel kukkantom meg egy nagy alvás után.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9798 levél
Válasz 19.02.01. 22:15 #52
davkar9
nvidiás haj+szőr a w3-ban, amit Gump írt.
Simple. Eternal. Beige.
5170 levél
Válasz 19.02.01. 21:57 #51
Gump
Minimális látványbeli különbség jelentős teljesítmény vesztés mellett.
Saccra.
1653 levél
Válasz 19.02.01. 19:49 #50
jawsika
Geralt és az állatok haja -> ez mi?
An Karanir Thanagor, Mor Ok Angalor. Mor Ok Gorum Pala Ah'm Ravali Ah'm.
9798 levél
Válasz 19.02.01. 16:06 #49
davkar9
Dobozosról pont emiatt szoktam le. Adnak 5-6 lemezt, a tok majd szétfeszül, és egy steamen/x storeban aktiválható kódot. Full-on bojkott és a review bombing szerintem gyerekes, attól nem változik semmi. Nem kell megvenni epicnél, hanem majd steamen jövőre, győzzenek a számok. Pénzemberek csak ezt a feedbacket értik.
A csakazértisletorrentezem hozzáállásokat kifejezetten hülyeségnek tartom, az magának a pc platformnak árt, az ilyen "belviszályokon" nem fog segíteni.

Jawsika is leírta, steamen megveszi x, epicen y. Az x több lesz, hiába fölöznek le többet a gonosz gabenék. Egy 3. rész esetén nagy reklám szerintem már nem kell. Epic meglobogtatott egy zsák pénzt, a deep silver pedig boldogan széttette a lábát. Valószínűleg olyan összeg volt, ami mellett megengedhetik maguknak ezt a backlasht. Ha korábban bejelentik és nem szedik be a steames preorder pénzt (és a már dobozosra leadott rendeléseket sem írják most át epicre) valószínűleg nem lenne ekkora visszhangja. Úgy sejtem nem ez volt az utolsó ilyen eset. Laikus üzletemberként totál megértem; mindenki leszarta az ingyen indie címeket, kell valami szaftosabb. Nem lepődnék meg, ha a nagyobb halakat is megkörnyékeznék, pl lecsapnak a pc-s Red Dead terjesztésre. GTA5 népszerűsége után mondjuk szeretném azt hinni, hogy a r*-ban lesz annyi tartás, hogy nem mennek bele egy ilyen exkluzív üzletbe.

Fejlesztők szempontjából irreleváns a játék bevétele? Akkor most igazából ki is kapja az epicnél megspórolt 18%-ot?

Játék minősége nem is kérdés, ettől a faszságtól függetlenül szerintem is jó lesz. Esetleg az optimalizációval lesz majd valami gebasz, mégis csak ez lesz az első igazi ray-tracinges játék. Kíváncsi vagyok mennyire lesz "Geralt és az állatok haja" feature. Én is vártam, de ki fogom bírni azt az egy év csúszást. Finom étel, de jobban szeretném a tányéromról megenni. Fölösleges egy ronda papírszalvétán tálalni, amit evés után simán ki fogok dobni.
(Kimaradt az ebéd, más hasonlatom nem volt.)
Simple. Eternal. Beige.
1653 levél
Válasz 19.02.01. 13:43 #48
jawsika
Kizárólagosság: Ez a pont teljesen rendben van. A rosszul-későn intézték teljesen tudatos volt, a Steam nélkül a potenciális vásárlók töredéke venné meg a játékot. Egy része nem is tudna róla, másik része pedig nem lenne benne annyira, hogy észben tartsa.

A Steam visszahozza az árát: Nem mond magának ellent a tömeg. Ha van egy játék, amit megvesznek a Steamen 1.000.000-an, és a készítők mondjuk 60%-ot kapnak, az szerintem - bár rossz matekos voltam - jobb, mintha megvennék 200.000-en és 80%-ot kapnának. Plusz a marketing óriási részét meg lehet spórolni, mert a Steam megoldja.

Mennyi landol a fejlesztőknél: ez engem annyira nem érdekel, bevallom.

Vedd is meg, mondd el majd, hogy milyen. Ha jó, jövőre talán beruházok rá én is.
An Karanir Thanagor, Mor Ok Angalor. Mor Ok Gorum Pala Ah'm Ravali Ah'm.
16631 levél
Válasz 19.02.01. 11:17 #47
david139
Kizárólagosság: rengeteg játék van, ami kizárólagosan itt-ott kapható. Amíg kizárólag csak steamen, addig senki nem szól semmit. Azt nem tagadom, hogy elég rosszul és későn intézték ezt, de ez még kevés szerintem ekkora háborgásra. Full-on bojkott, fikázás minden platformon, negatív reviewk mennek, nem csak némi "hát ez így nem lesz jó" felháborodás.
Illetve egy új platformot sajnos csak így lehet népszerűsíteni, exkluzívok nélkül semmi indok nem lenne kipróbálni.

A steam visszahozza az árát: valszeg nem, és itt ellent is mondd magának a lázadó tömeg.
Egyik részről jön az állítás, hogy csak a pénz miatt mennek át az Epicre, a másikról, hogy a steamen jobban jön a pénz. Na most akkor melyik? Szerintem egy ekkora játékot a többség nem azért vesz meg, mert meglátja steamen a reklámját, hanem mert ismeri és meg akarja venni. Plusz, hogy a steam mit reklámoz és mit nem, mit akciózik le és mit nem, azt én nem nagyon tudom, feltételezem sokan mások sem. Viszont aki meghozta ezt a döntést, feltételezhetően azért végzett előtte némi matematikát

Mennyi landol a fejlesztőknél: a fejlesztők feltételezhetően havi fizetésért dolgoztak az elmúlt öt évben, és annyit kerestek, amennyiben megegyeztek a munkáltatójukkal. Itt a befektető rizikót vállalt, hogy 5 évig eltartott egy rakás fejlesztőt, az is lehet, hogy bebukja a pénzét, az is hogy kaszál rajta, mindenesetre a fejlesztők szempontjából ez relatíve irreleváns. Persze lehet kapnak valami bónuszt, ha jó a termék.

Én meg is veszem, oly mindegy nekem, hogy steamen, epicen, dvd-n vagy pendrive-on adják.. Szeretem a könyveket, a trailerek meggyőzőek, ennyi pont elég.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
9798 levél
Válasz 19.01.31. 11:31 #46
davkar9
Érdekes lenne követni a pénz útját, hogy az epic, a deep silver részén és az egyéb követhetetlen %-okon túl mégis mennyi landol majd ténylegesen a 4A gamesnél. A fejlesztőknél, akik csinálták a játékot. DS akkor csak egy fölösleges middleman, azok is csak a markukat tartják.

Amúgy biztos jobb volt a matek az epickel számolva, de amit ott megspórolnak az a töredéke annak, amit a steames eladásokkal szerezhettek volna.

Mellesleg a magam részéről nincs kedvem egy újabb storeban otthagyni a személyes és kártyaadataimat. Egyiken se mentem el, de ha már egyszer megadtam valahol az úgyis "ott van a felhőben". Persze érdeke? mindegyiknek a biztonság, de elég egy apró gebasz (heló bethesda) és máris bárki hozzáférhet.
Simple. Eternal. Beige.
1653 levél
Válasz 19.01.31. 11:03 #45
jawsika
Figyelj, az a %, amit elvesz a Steam, az az elérhetőség meg a reklámfelület miatt végül is sokkal nagyobb bevételt hoz, mint amennnyit veszít vele a kiadó. De ez, hogy ott hirdeted, reklámozod, és két héttel a kijövetel előtt lépsz egy ilyet... Hát... Nem bejövős. Mindegy, vedd meg, told, aztán majd írd meg milyen.
An Karanir Thanagor, Mor Ok Angalor. Mor Ok Gorum Pala Ah'm Ravali Ah'm.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.