Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hellblade: Senua's Sacrifice

2990 levél
Válasz 17.08.17. 21:37 #25
Dilizs
Csak ennyi! 10/10!!!!!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
2990 levél
Válasz 17.08.16. 00:08 #24
Dilizs
Ez ez ez hasztakurvaaaaa!!!!! És még mindig nem jutottam a végére! Te jó ég, így kell egy jó single játékot csinálni!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
9221 levél
Válasz 17.08.13. 20:31 #23
davkar9
Jól sejtem, hogy a shardokhoz értél?
Simple. Eternal. Beige.
2990 levél
Válasz 17.08.12. 18:12 #22
Dilizs
Huhhhhh.... zseniális!!!!!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
2990 levél
Válasz 17.08.12. 16:25 #21
Dilizs
Nah kérem szépen így kell egy jó játékot csinálni!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
9221 levél
Válasz 17.08.10. 08:35 #20
davkar9
Akit még nagyon imádtam, Druth! Aki kicsit is otthonosan mozog a szinkronhangok világában az elsőre felismerhette, Nicholas Boultont és nekem rengeteget dobott a hangulaton, ahogy Hawke viking legendákat mesélt egy-egy pályán! Az is tetszett, hogy egy-egy mese ráhúzható az aktuális pályára, tovább erősítve a mikor, hol, egyáltalán? érzését a kalandnak.
Simple. Eternal. Beige.
20540 levél
Válasz 17.08.09. 08:25 #19
Peace
Én is feltoltam a hangrendszert elég rendesen a szomszédok legnagyobb örömére gondolom. De lehet meglesem majd 5.1-es fejhallgatóval is.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
389 levél
Válasz 17.08.09. 08:11 #18
Ricsi1976
Ahányszor én már meghaltam már rég újra kellett volna kezdenem Nagyon hangulatos a játék, a hangok fantasztikusak, néha jeleket nem találok, szégyen szemre néztem hozzá végigjátszást segítségül. Kb 1,5 órát játszottam vele, de engem speckó meggyőzött. Érdekes, hogy nem volt körülötte hatalmas hype és mégis milyen játszható / élvezhető / élettel teli pszichedelikus művet hoztak létre. Néha feltettem magamnak egy kérdést, hogy ezek mit szívtak?
9221 levél
Válasz 17.08.09. 07:41 #17
davkar9
Mondom, szerintem csak ijesztgetés. Nekem bevált, első két bossnál haltam csak, utána mindig próbáltam talpon maradni, ami néha francbafrancbaááá őrült csapkodásba ment át amikor földre vittek. Ilyenkor mindig kisegített, ismétlés#2, a dodge. Jól hátrakúszni, hogy kapjak egy kis levegőt. Sajnos a lock-on kamera nem volt a legjobb választás, legalábbis amikor már 3-4+ ellent dobtak hozzánk, akkor sűrűbben vágtak tartón. Ezek is inkább bosszantóak voltak, mint nehezek.

Szóval nem, szerintem nem kell ettől félni, nyugodtan becsúszhat pár halál. Nekem az eleji kettő után kicsit mintha ment volna följebb a rothadás, de egy másik területen már alacsonyabb volt. Inkább sztorihoz kötött. De biztos, ami biztos azért mindenki próbáljon életben maradni.
Simple. Eternal. Beige.
32738 levél
Válasz 17.08.08. 23:26 #16
Creativ3Form
Kegyetlen hangulatos ez a játék, a grafika pedig valami szemkápráztatóan gyönyörű. Komolyan az államat keresgélem. A harc nem rossz, a logikai részek is működnek, szóval egyelőre elégedettség van. Főleg úgy, hogy előzetesen én fel se voltam pörögve erre a játékra. Amúgy davkar 9...mennyire komoly ez a "ha túl sokszor halsz meg, game over és kezdheted elölről" dolog?
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
9221 levél
Válasz 17.08.08. 21:16 #15
davkar9
Olvastam, hogy valaki többször halt egy boss alatt és nem dobta ki, szóval valószínűleg ez csak hangulati alapozás/ijesztgetés/ösztönzés. Hamar kitanulhatóak az animációk. Pl védésből heavy attack egyből leteríti a sima ellent. Pajzsost jobbra kerülni, dodge-ütés-dodge-ütés és mozdulni se tud (bár az utolsó pálya magasságában jöttem rá, hogy a focus-szal gyorsabb megölni őket). Amúgy az alapszabály itt is a dodge, nem volt még játék ahol ez ne jött volna be (Geralt approves). Ügyességi részek csak puzzlek. Csapda, kőgolyós menekülés nincs, szóval ilyen halálok miatt se kell aggódni. Egy rész van ahol nem támadható ellennel kell bújócskázni-fogócskázni és közben rúnákat nyitogatni, de az is könnyen teljesíthető.

Közben én a végére értem. 8 órát ígértek, ezt teljesítették is. Jó ki utazás volt. Harc a gyengepont (mondjuk a NT-től erre is számítottam, Enslavednél is ez volt), részben ehhez kötődően a vége felé egy kicsit elfáradtak. Túl sok volt az inger az utolsó fél-1 órában és a jobb, borzongósakat kezdték kiszorítani a szemöldökráncolósabbak. Pl utolsóelőtti bossfight... uhh.
Alszok rá egyet, de azért összességében jó volt, meg vagyok elégedve.
Simple. Eternal. Beige.
20540 levél
Válasz 17.08.08. 19:58 #14
Peace
Libabőrös lettem a bevezetéstől, kimondottan kellemes. Ami zavaró, hogy béna is vagyok meg gyökér. A második fejtörő második felét kerestem egy darabig, aztán inkább kiléptem. MEg rettenet zavar, hogy ha rothadás eléri a fejem, akkor mindennek vége és bedob az elejére. Amennyire kegyetlen béna vagyok ezekhez az ügyességi játékokhoz, tuti easy-n is el fogok vérezni. De azért adok magamnak még esélyt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
389 levél
Válasz 17.08.08. 13:36 #13
Ricsi1976
Wazzz.. Kerestem a demo-t, store-on, meg steam-en. A virágnyelvet még tanulnom kell
9221 levél
Válasz 17.08.08. 13:25 #12
davkar9
Basszameg, de jó, hogy ezt nem este játszom. Nem combat, sima bolyongás, de nagyon régen szartam már magam össze ennyire.

minimálspoiler mert dev diaryban is volt szó róla

SPOILER
Vak-pálya. Elsősorban hangokra kell támaszkodni, van néhány homályos fehér körvonal is. Meg valami gorilla-kullancs szarok, amik kecsesen besasszéztak oldalról...
Simple. Eternal. Beige.
20540 levél
Válasz 17.08.08. 12:41 #11
Peace
Kinn is a demo, délután meglesem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
389 levél
Válasz 17.08.08. 12:08 #10
Ricsi1976
Köszi a leírást, pont most néztem meg a videókat róla, nagyon hangulatos. Azt hiszem felkerül a beszerzendő játékok listámra. Steam-on néztem 10K, PS store-on is hasonló. A játék viszonylagos rövidsége miatt árazták így ha jól tudom. Ezt majd PC-n szerzem be úgy döntöttem. Kösz még egyszer a részletes leírást, öröm volt olvasni! Ja, irányítás, kamerakezelés milyen?
20540 levél
Válasz 17.08.08. 10:57 #9
Peace
Nem hangzik rosszul.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9221 levél
Válasz 17.08.08. 10:37 #8
davkar9
Túl az első bossfighton. Megszopatott a rohadék. Igazából nem nehéz, dodge és/vagy védés, de mivel zéró hud van ezért nehezen tudtam megállapítani, hogy mennyinél is tarthatok (3. mob spawnolás utáni szakaszban). Illetve a fenekünkön lévő korongon gyűltek a jelek, valószínűleg még azt kellett volna megcsinálni. Mindegy mérgemben levettem easyre, de a győzelem után vissza is raktam (alapból auto-n van, nem tudom ez mit jelenthet). Halálnak van jelentőség, mert ugyan egyből visszarak a harcba a kéztől folyamatosan jön majd fölfele a rothadás, ha eléri a fejet akkor game over maaan, méghozzá tartósan és lehet kezdeni a legeslegelejéről. Szóval ilyen ügyes "egyszerhalós" rendszere van, de mondom annyira nem nehéz a harc, tehát nem kell semmi darksouls szintre számítani.

Hangulat adja, de hát ez egyértelmű volt. A visual puzzlek elég ötletesek. Az elején kellett egy pár perc, hogy ráálljon a szemem-agyam a dologra, onnantól viszont elsőre jöttek a megoldások. Első boss birodalmában voltak ráadásul illúzió kapuk, amikkel a tereptárgyakat "mozgattuk", kíváncsi vagyok a többi mit tartogat.

Felépítésre úgy látom végig ilyen lesz, szakasz-boss terület- boss- újabb szakasz. Rövidek, jól kevertek, nem hiszem, hogy unalmassá válna.
A fov értékkel lehetnek bajok, talán egy kicsit túl közel vagyunk Senuához. Nem szoktam az ilyesmire érzékeny lenni, de... na szó sincs rosszullétről, de jól esett egy pohár víz így az első másfél óra után. Mondjuk ezért szerintem a villogó és világos szirszarok felelősek inkább.
A hangok viszont... pff. . Full élményhez jól jön egy füles, viszont a hangszórók is jól kiadják a *nemjuteszembeatechnológia* hangokat. A "két fül" mikrofonnal vettek föl mindent, érezni az irányokat, a suttogások, erős hangok is jobban kijönnek így. Maga az őrültség is elég hangulatos. A hangok szemetek ("de béna"), segítenek a harcban és összességében egyáltalán nem zavaróak. Sőt, mikor csöndes helyre értem ott pont a csönd zavart.

Változhat még a véleményem a végéig, de az első szakasz után telitalálat a játék. Érdemes ránézni egy nempofázós! letsplayre. Az alapján is be lehet lőni, hogy kell-e ez valakinek.
Simple. Eternal. Beige.
20540 levél
Válasz 17.08.08. 06:02 #7
Peace
Mesélj ma.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9221 levél
Válasz 17.08.07. 23:11 #6
davkar9
Holnap!
Simple. Eternal. Beige.
20540 levél
Válasz 17.07.29. 17:57 #5
Peace
Én még nem unom. De ettől függetlenül, ha lesz rá lehetőségem, kipróbálom majd. Hátha megtetszik.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9221 levél
Válasz 17.07.29. 16:06 #4
davkar9
Hála az égnek! Rohadtul unom már, hogy minden mai játéknak open worldnek és "rpg"-nek kell lennie. Főleg, hogy ez többnyire abból áll, hogy utána xy területen kell farmolni az xpt, hogy kijöjjön az új képesség, ami +3-at ad a sebzéshez. Ez teljesen elvesz az élményből. Loottal is ez a probléma, csak ott az rngvel küzdesz.

Itt adott egy jó karakter, történet, emellé jön a hangulat, ami a környezetből és Senua elmebajából gyúródik össze. A "csak" 6-8 óra miatt ilyen alacsony az ára. Elég tisztességes, főleg, hogy mások ugyanennyit vagy kevesebbet kínálnak teljes áron. Mindenki eldöntheti, hogy ennyit megér-e neki a Hellblade. Kevés az ingame anyag (megint csak másokhoz képest), de ezekből is átjön, hogy mire lehet számítani.

Tegnap elkezdtem a dev diarykat, ma be is fejeztem. Igazából kísérleti project, AAA minőséget próbálnak indie felállásban. Kalapemelés jár a csapatnak, mert mindössze 20 fővel, lelkesen, a témának gondosan utánajárva készítették a játékot. A technológia része is elképesztő például), főleg mivel garázsmódszerrel állították össze a saját mocap stúdiójukat. Szerintem érdemes végignézni őket, de ha a teljeset nem is, a #20-tól fölfelé lévőket mindenképp.
Simple. Eternal. Beige.
20540 levél
Válasz 17.07.28. 17:44 #3
Peace
Pont ma néztem egy 10 perces játékmenetet ismét. Én attól tartok, hogy sajnos RPG elemekből nem sok kerül majd bele. Reménykedtem jó kis loot rendszerben meg skillpontok meg hasonlók, de ha "csak" 6-8 óra, akkor valószínűleg tényleg csak egy akciójáték lesz.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
389 levél
Válasz 17.07.28. 16:19 #2
Ricsi1976
Nem néz ki rosszul. Kíváncsian várom az első végfelhasználói teszteket. Harcrenszer, irányítás, kamera, stb.
9221 levél
Válasz 17.07.28. 15:33 #1
davkar9
A közelgő megjelenés alkalmából szerintem ideje topicot nyitni a Ninja Theory új játékának. Sajnos a dev diaryk elején kiestem a lendületből és azóta csak néha-néha pillantottam rá a játékra így nagyon részletes részleteket nem tudok. Az alapok: Elmebajos kelta harcosnő fejvakarós mindfuck kalandja dark soulos harcrendszerrel. Utóbbi ha jól értettem nem annyira szopatós harcokat ígér, inkább az 1v1, 1vnemsok harcokon van a hangsúly, mert minden összecsapásnak jelentősége lesz (elmebaj, duh). Jófejségre begyűjtöttek 10 pontot, mivel a játék várható hossza olyan 6-8 óra +/-, ennek megfelelően pedig egy 30 eurós árcédulát tűztek hozzá.

Launch trailer
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.