Switch
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Squadron 42 idén? Aligha… [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Squadron 42 idén? Aligha…
A Cloud Imperium Games leghamarabb is csak jövőre, vagyis 2020-ban teszi elérhetővé a sci-fi játék egyszemélyes részét.

Squadron 42

Squadron 42
A legutóbbi Squadron 42 cikkek, hírek
1785 levél
Válasz 19.01.07. 15:55 #13
GeryG
Csak aztán nehogy sokat akarjon a szarka...
168 levél
Válasz 19.01.07. 13:04 #12
Artyom
Gery, az első verzió az egy olyasmi játék lett volna mint a Wing Commander. Egy single player űrszimulátor. Ebből bontakozott ki az a grandiózus elképzelés, ami a mostani végcél, hogy egyrészt egy 3 részes single player űrszimulátor, és mellette meg egy végtelen homokozó sok naprendszerrel, berepülhető bolygókkal. A játéktér és a szükséges tartalom amivel fel kell tölteni az a sokezerszeresére növekedett a kezdeti tervekhez képest. Eleinte max űrhajókban lehettünk volna, utána max űrállomásokon, most meg hatalmas bolygókon lehet már szaladgálni.
1785 levél
Válasz 19.01.07. 08:43 #11
GeryG
Ha egyszer tényleg elkészül (ha lesz ilyen egyáltalán vagy ez is megmarad élete végéig félkész, még dolgozunk rajta projektnek...), lehet belőle korszakalkotó játék. Ezzel nincs is semmi gond. Azzal sem, hogy a jelenleg elérhető alfa-béta modulok még félkész állapotban vannak. Ez is rendben van.

Amit nem tartok szerencsésnek (és ez igazából minden más fejlesztésre is nyugodt szívvel ráhúzható), az a felesleges dátummegjelölgetés. Vegyük a S42-t: először 2016-ot, majd 2017-et és 2018-at jelöltek meg megjelenési dátumnak. Most meg 2020 második felét. Ne mondja nekem senki, hogy 2015-ben leültek a stúdiónál, megnézték, hogy hol tartanak, majd rávágták, hogy "ez biza jövőre kiadható lesz". Aztán rájöttek, hogy még nem... meg még nem... meg még mindig nem... Elhiszem, hogy hatalmas fába vágták a fejszéjüket, de akkor vállalják fel azt is, hogy gyerekek, ezen még 4-5 évig minimum dolgoznunk kell, szóval türelem... Tudom, sokan az ilyenre húzzák a szájukat, de ez legalább korrekt tájékoztatás, nem a rajongók felesleges hülyítése fals dátumokkal...

De mondom, ez rengeteg más projektre is ráhúzható, nem csak a Star Citizen és a Squadrdon 42 esetében igaz.
21959 levél
Válasz 19.01.06. 21:08 #10
Peace
Valami rámpa lenyitás az sikerült egyből, de magasan volt és nem tudtam felugrani vagy beszállni. Na mind1, olyan nagyon alfa/techdemo-nak tűnt az egész. Inkább töröltem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1206 levél
Válasz 19.01.06. 20:10 #9
Sityi
Az csak nekem WTF, hogy ehhez Google kell, mert a játék nem írja ki a kontextushoz a megfelelő gombot? (Nekem úgy rémlik, kiírta, amikor a legutóbbi ingyenes próbán tettem vele egy kört - vagy csak megnéztem a billentyűzet-kiosztást a beállításokban. Én a hajóval nem tudtam rendesen repülni, az FPS deathmatch rész pedig vállalhatatlanul szaggatott)
168 levél
Válasz 19.01.06. 17:48 #8
Artyom
Peace, F-et kell megnyomni, és akkor előjönnek a lehetőségek, például egy ajtó előtt állva akkor jelenik meg egy opció, hogy open. Ha ilyen szituban elakadsz, keress rá mi a megoldás, mer egyből kidobja a google.

https://www.youtube.com/watch?v=tgbQIJrTJFw&t=0m35s
21959 levél
Válasz 19.01.06. 15:43 #7
Peace
Én kipróbáltam ezt a Star Citizent most pár hete, mikor ingyenes volt. Sétálgattam üres folyosókon. Megtaláltam hol dokkol a gépem. Kimentem, nézegettem, nyomkodtam mindent. Se beszállni nem tudtam, se semmit. Semmi segítség vagy tutorial. Kiléptem és letöröltem. :'( Az egyjátékos kampány érdekel viszont!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
168 levél
Válasz 19.01.06. 13:03 #6
Artyom
Rigida, most már egészen más a helyzet, asszem a 3.3-as patch óta közepes gépeken is elfut a játék. Aki most játszik vele és elrepül a Hurston bolygóra, és leszáll Loreville-ben, az többet nem fog kételkedni. A Hurston az egy Föld jellegű bolygó, sokkal nagyobb égitest, mint bármi amit idáig beépítettek a játékba, csak a légköre kb. 70-80 km magas, ráadásul forog a bolygó a Stanton (nap) körül, szóval én imádom amikor sötétben érkezem meg, és a bolygó megfelelő oldala lassan ráforog a napjára, és világosodik, és úgy landolok. Vagy amikor a városban kinézek az ablakon és tudom hogy nem azért van sötét vagy világos, mert beállították a napszakváltozást, hanem mert ez a bolygó fizikálisan forog. Mint játék még nem nagyon üzemel, mert nincs megtöltve tartalommal, tavaly azt érték el, hogy egy átlagos gamer be tudja repülni azt ami már kész van.

Kép a Hurstonról, ami érzékelteti, hogy bolygóalkotásnál ezek nem viccelnek.

https://i.redd.it/mo9u38adzdu11.jpg
544 levél
Válasz 19.01.06. 08:41 #5
Rigida
Hiába látom a videót én még mindig hitetlenkedek mert amikor free trial volt a 2 négyzetméteres kezdőszobából nem tudtam kijönni mert 3-5 fps-em volt és nem kenyérpirítón játszok, de akinek sikerült onnan kiveszekednie magát onnan az sem örülhetett mert 10 percenként crashel
A dyslexic man walks into a bra.
168 levél
Válasz 19.01.04. 19:43 #4
Artyom
A kételkedőket a produktummal hallgattatják el. Például sokáig ment a hitetlenkedés, hogy városokat fognak csinálni, aztán megmutatták ezt a gameplay-t, és elcsöndesedtek a hangok.

https://www.youtube.com/watch?v=dwXrAeidHQM&t=1m55s
10 levél
Válasz 19.01.04. 09:56 #3
Gest
Középszer, már ha egyszer tényleg megjelenik. Kaptak végtelen milliárdot a zsebükbe, a tulajdonosok gyakorlatilag gazdagok lettek a semmiből úgy, hogy abszolúte semmit nem kell tenniük. Már az is említésre méltó, hogy fenntartják a látszatot, miszerint húha de nagy a küzdelem, hogy minden idők legnagyobb játékát készítsék el.
1785 levél
Válasz 19.01.04. 09:29 #2
GeryG
Nyilván, nézőpont kérdése.
De sok más játék esetében egy 7-8-9 évig elhúzódó fejlesztésnél a rajongók már vagy lemondanak az egészről vagy nagyon verik a fejlesztők ajtaját, hogy mi lesz már.
És a legtöbb ilyen hosszúra nyúló fejlesztés végén sajnos általában középszerű játékot kaptunk, lásd: Duke Nukem Forever, Prey, STALKER és társaik. Persze ne legyen igazam, és kapjunk egy sok szempontból korszakalkotó játékot.
168 levél
Válasz 19.01.04. 09:23 #1
Artyom
Tehát akkor már csak másfél év. Ez egy jó hír inkább.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.