Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tom Clancy's The Division 2

1312 levél
Válasz 19.09.01. 06:49 #172
ivanova36
Van és a fele mechanika is hiányzik belőle, de attól még jó és még így is vannak wipeok a 3-4. bossnál.
22892 levél
Válasz 19.08.31. 12:20 #171
Peace
Discovery raid? Király! Ezt hol? Van szuper matchmaking?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1312 levél
Válasz 19.08.31. 11:55 #170
ivanova36
Gearelődés 490+ ra, és érd el a lőtéren az 1.2m dps. akkor szóba állnak veled éles raidre. Discovery raidre mehetsz kb akármikor, van 7 másik aki végigrohan, csak a táskád legyen üres mert sok 500as loot eshet
22892 levél
Válasz 19.08.31. 11:37 #169
Peace
Na most vagyok ott, hogy 452-es gear score-al minden stronghold megvan tier 5-ön. Merre tovább? Hogy leszek alkalmas raid-re?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1312 levél
Válasz 19.07.27. 06:22 #168
ivanova36
Discovery nehézségen nem is gearét mész, hanem tapasztalatért hogy a normalban ne csak állj és nézz hogy most akkor mit is kell csinálni. Más kérdés hogy a normal és discovery mód között akkora az eltérés hogy mintha két külön raid lenne, állítólag. Vagyis ezt is sikerült sikeresen implementálni, a lehető legkevesebb munkával, holott pont nem ez lett volna a célja. Mindegy, így alakult.

HW szettből lassan megvan a másodikra a hozzávaló, és lehet legyártom majd 500-ra, de egyelőre az Ongoing-ot használom skilles szettként, még ha a HW is lenne dedikáltan az.
9974 levél
Válasz 19.07.26. 22:59 #167
davkar9
Áh, ebből nekem ennyi elég volt. Nem látom értelmét ezzel szopni olyan gearért, amit egy sima dailyzésből is kiszedek. Exo ha esne az úgy talán megérné, de az összerakható és amúgy azokat nem érzem olyan látványosan jobbnak a sima 500-as cuccoknál. Kivéve talán a MR, a "felhúzással" szépen lehet sebezni.

Craftingot feltoltam 500-ra, nem is értem ez miért csak most került bele. Craftingnak eddig semmi értelme nem volt. Zöld setet is azért nem raktam ki, mert rng tuti nem fog egyből, de még x. alkalommal sem 500-ast dobni, componentek dropratje pedig egy kalap szar (bunker és jtcből kb vagy 6. alkalommal esett csak). Mondjuk nálam a tuti befutó az od, survivalisthoz tökéletes, igaz több heti invasionből jött csak össze egy teljes 500-as set.
Simple. Eternal. Beige.
1312 levél
Válasz 19.07.26. 20:41 #166
ivanova36
Alapból nem rossz a raid, ha az elejétől benne vagy. Persze a bossokat nem fogjuk oneshotolni, ettől bossok.
4 boss, random csapat, másfél óra, 500GS lootok
Első két boss simán lement, nem volt wipe, ám a két kutyuli (Lucy és Buddy) sok fejfájást okozott a csapatnak. A taktika:
Fedezékben kell maradni, és úgy lőni a kutyukat, hogy az életcsíkjuk ne menjen ki a fehér téglalapból. Érdemes lehet leosztani hogy 5 ügynök Buddy-t, 3 Lucy-t csipegeti. Ha kidugod az orrod Overcharge (akkor van ha az életerejük között nagyon nagy lesz a különbség és a fehér téglalapból kicsúsznak) alatt, hulla vagy.

Negyedik és utolsó boss tényleg érdekesre sikerült, de kb 3 wipe alatt megtanulta a csapat mi a taktika és le lett nyomva. Érdekes volt, különösen a 3. bosstól kezdve, ám furcsa volt hogy a számomra klasszikus raidekhez képest (6 év wow raidelés vanillia-bc-wotlk-cata) nem nagyon volt trash a bossok között, csak a bossok termeiben, hozzájuk kapcsolódóan.

4. bossnál elején ugye a generátorok mellé kel menni hogy azok feltöltődjenek és kinyíljon az egész. Mikor kinyílik akkor kell a sérülékeny pontjait lőni. Ezt kell ismételni, míg a felére le nem megy a HP-ja. Fél HP-tól már érdekesebb- Az orbital bombardmentből ki lehet ugrani, és ki is kell vagy hulla vagy.
25%-tól még neccesebb, akkor ugyanis a végén csak a négy sarokban lévő rakétavetők tudják sebezni, így azoknak kell a vezérlését szétlőni.
Ugye ez az a harc ahol kellene kommunikáció, ki hová, mit lőjön.

Apparel felénél járok, és igen, könnyű kiégni a specpontok gyűjtésében. Érdemes még a crafting padot fejleszteni illetve a még össze nem rakott egzotikus fegyvereket a pad fejlesztése után összerakni, ekkor ugye alapból 500-asok lesznek.

PTS-en megnéztem az expeditiont, és annyira untam hogy végig sem nyomtam, majd csapattal megnézem milyen köv kedden. Addigra két szárny is nyitva lesz a 3-ból.
9974 levél
Válasz 19.07.26. 20:32 #165
davkar9
Időközben kiraktam a gunnert (btw vagy én vagyok béna vagy ez simán szar), aztán a pontgyűjtögetésnél - heti/daily küldik, bountyk - jöttem rá, hogy pont ettől a farmolgatástól égtem ki eredetileg is. Altokkal nem is tudom belevágok-e, azt mondjuk értékelem, hogy a gyűjteményt csak egyszer kell megcsinálni. Blueprintek az accos összevonással megvannak végre ~mind, tehát ez már nem cél. Nyári lootbox is majdnem kész. Kíváncsi vagyok az ep1 mennyire frissít majd fel, a patch hatása hamar elmúlt.

Raid nagyon rossz első benyomást tett. Először egy szemetes bícsen dobott be távol mindentől, 5 mp után mission failed fogadott. Utána összekerültünk, lelőttünk két robotkutyát. Utána jött a finálé? ahol egy kurva nagy fém monolitot lőttünk fél óráig idegesítő instakilles drone swarmokkal és sárgának álcázott dupla golyószivacs réteget viselő ellenekkel aztán 25%-nál wipeolta az egész csapatot valami semmiből jövő kurva orbital bombardment. Altf4 viszont gyönyörűen működött!
Simple. Eternal. Beige.
1312 levél
Válasz 19.07.24. 09:15 #164
ivanova36
Redditen már pedzegetik hogy seeker mine nerf lesz mert ez így most nagyon erős

Összességében következő hétig a raid jó időtöltés lehet és ma érdemes lenne lenyomni a heti fejvadászatokat is a heroic boss és remélhetőleg egzotikus loot miatt, ugye holnap reset...

Már csak Creativ3Form kellene és meglenne a 4 fő. Az már egy fél raid
9974 levél
Válasz 19.07.24. 09:04 #163
davkar9
Asztali ikonról indítom az ubi játékokat, uplayt főoldalt nem is látom.

Mindegy, ez a patch új életet lehelt a játékba. Nagyon jók a skill buffok! Turret és hp-BB8 párossal lazán lenyomtam az eddig lehetetlen kategóriába eső cp4-eket. Össze is raktam így az exo holstert. Összességében is sokkal jobban esik a játék, challange daility is kipróbáltam csapatban, hát mintha jobb alkalmankénti hard lenne... Nyilván jön majd hamarosan egy nerf, hiszen nehogy már egy egy játék szórakoztató legyen, de most szerintem újra belerakok pár órát, amíg ez a jó időszak tart.

Raidbe még nem néztem, de örülök ha puggal megoldható. Csapatozásban benne lennék, uplayen ugyanezzel a névvel vagyok.
Simple. Eternal. Beige.
1312 levél
Válasz 19.07.24. 06:59 #162
ivanova36
Uplayen amúgy apró betűvel közölve van hogy 07.30-tól lesz mindenkinek hozzáférhető a mai patch tartalmi része

Addig lehet menni raidelni ha még nem nyomtad le. Másfél óra, discovery módban nem nagy kaland, de ahhoz képest hogy 0 kommunikáció volt a 8 random játékos között, csak lement.
1312 levél
Válasz 19.07.23. 19:11 #161
ivanova36
Raid MM játszható lenne, ha:
- nem lenne random crash
- nem jött volna vissza a lassú indulás bug
- nem lenne kb másfél óra múlva szerverrestart
1312 levél
Válasz 19.07.23. 17:52 #160
ivanova36
Na igen, elvben ez DLC vagyis nem passosoknak egy héttel később jön a plusz tartalom. De. Így is bekerült egy kis tennivaló: crafting pad 500-ra (tidalt kell telejsíteni hozzá, ami érdekes, hogy egyik karakteren tidalt kéri, másikon meg gond nélkül megadta), nevesítettek vadászása egzotikus fegyverért, Cassie megkeresése (500as itemeket árul már csak), közössé tették (karakterenként meg kell vásárolni) az accon belül a craftrecepteket (szevasz 10+ óra 3as CP farmolás alttal, hello craftalapanyag farmolás altokkal), és persze a skillek erősítésről se feledkezzünk meg...
Expedition meg amúgy is három részletben érkezik, hetente egy újabb szárny lesz elérhető, ismét egy elcseszett timegate, mint a Nemezis összerakása. Így ami új tartalom lesz a megjelenéskor, az a két main mission + 1 expedition szárny.

Raidet még nem néztem meg hogy most is elérhető már discovery módban vagy még nem.
9974 levél
Válasz 19.07.23. 17:23 #159
davkar9
Mondjuk az fasza lett volna, ha az ubi közli, hogy ez még csak a passos launch, a szegény parasztoknak még egy hét... Én kis buta már rá is készültem.
Simple. Eternal. Beige.
1312 levél
Válasz 19.07.22. 12:19 #158
ivanova36
Az a fránya Flashbang gránát vagy Blinder Firefly, ugye? Szerencsére nem volt senki a közelben egy duplacsövűvel...
5204 levél
Válasz 19.07.22. 12:10 #157
Gump
Vagy szerkesztetted, vagy vak vagyok, úgyhogy értelmét vesztette, amit írtam.
1312 levél
Válasz 19.07.22. 08:39 #156
ivanova36
Holnap jön a TU5, vagyis lehet újra kifarmolni a teljes geart, megint. Emellett jön állítólag a raid matchmaking, és 07.30-tól mindenkinek a két új main mission + új játékmód, az Expeditions.
22892 levél
Válasz 19.07.09. 08:07 #155
Peace
Na reggel le tudtam ülni 13 percre a gép elé. Megnéztem, Classic M1A van a kezemben, de sajnos szutyok zöld és 3-as szintű. Viszont gyorsan letudtam két projektet és legyártottam fegyvermodokat. Rápakoltam távcsövet és markolatot meg SMG-re is tettem két modot és nagyon állatok lettek. Szinte alig van szórásuk!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22892 levél
Válasz 19.07.08. 15:24 #154
Peace
Igen, igen. El szoktam találni sokszor. Vicces.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1312 levél
Válasz 19.07.08. 15:19 #153
ivanova36
Igen a Hyena villámos melee emberkék beszívnak a roham előtt. De. Ha kilövöd a tatyót (piros, weak point), akkor durrannak egyet és Confuse kerül fel rájuk és a közelükben mindenkire. Mint a Div1-ben a gránátos táskája. Apropó gránátos, itt is van és ugyanúgy lehet a weak pointokkal szívatni a csoportban támadó ellent. Több weak pointos ellenfél van, érdemes megtanulni melyiknél hová kell lőni...
22892 levél
Válasz 19.07.08. 14:02 #152
Peace
Eddig konkrétan egy rifle esett, azzal vagyok már szintek óta. Vendornál sem láttam másikat. Majd esik jobb is egyszer. A rám rohanó őrülteket mindig SMG-vel intézem el, gyorsan átváltok. Ráadásul még valami gázt is felszippantanak rush előtt, nagyon beteg. Itt kattogok melóban, hogy végre ismét egy játék, amire rápörögtem és nem játszhatok.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1312 levél
Válasz 19.07.08. 13:55 #151
ivanova36
Rifle és Rifle között is ég és föld a különbség.

A SIG 716-os nagyot üt, de lassú, így a közeledő ellenfelekbe nem tudsz annyit belepumpálni amennyit kellene, olyan gyorsan. Már ha közel ér.

LVOA-C és M4 sajnos változott a Div1-hez képest, hátrányára: kicsit sebez, cserébe nagyobb tár mehet rá. Szintezéls közben volt hogy míg a kolléga AR-be másodjára tárazott, én még az első tár 2/3-anál jártam, köszönhetően a kis tűzgyorsaságnak, a lőszervisszatöltésnek. Más kérdés hogy a sebzésem mekkora is lehetett...

ACR SS az az normál ACR-el szemben SingleShot, közepes sebzés, közepes tár, de cserébe nagy tűzgyorsaság, Így tényleg csak az egérkattintás sebességétől függ, hogy mennyit lősz vele.

MDR szintén nagy tűzgyorsaságú, de sajnos hajlamos voltam vele AR-ként mozogni és célozni, emiatt nagyon hamar elhasználtam lőszermennyiségem, pedig nem automatán nyomtam.

USC az részemről felejtősnek bizonyult, SMG-vel nem pöttyögök.

M16A2, a burst miatt kipróbáltam, de nagyon kontrollálhatatlannak tűnt nekem, így hanyagoltam. Pedig volt olyan játék ahol a hármas sorozatot kedveltem, de ez nem az.

Mk 17 lett sokáig a befutó a közepes tár és a kellemes sebzés miatt, de végül a Classic M1A majd kétszeres lövésenkénti dmg-e felülbírálta.

SOCOM M1A, M1A CQB sajnos változott a Div1-hez képest és nagyon alacsony a lövésenkénti sebzése a Classic M1A-hoz képest.

Classic M1A: számomra ez lett a tuti választás még akkor is ha retro. 17 db-ig feltornázható tár, nagy dmg lövésenként.

Jó talentekkel nagyon jó fegyvert lehet összerakni:
Aktív talent:
Boomerang Critical hits have a 50% chance to return the bullet to the magazine. If a bullet is returned to the magazine the next shot has +20% increased damage.
Lucky Shot Magazine capacity is increased by 20%. Missed shots from cover have a 25% chance to return to the magazine.
Optimist Weapon damage is increased by +3% (10%) for every 10% (2%) ammo missing from the magazine.
Ranger Every 5m you are from the target grants +2% weapon damage.

Passzív talent:
Extra +20% Magazine Capacity.

Utility:
Stop, Drop, and Roll While equipped, rolling removes burn, bleed, and poisoned status effects. Can occur once every 60 seconds.
Cannon While equipped, this weapon increases throwing distance by 10%.
Zen While equipped, resting in cover for 3 seconds removes blind and disorient status effects.

Távcsövek:
a 4x-es vagy az alattiaknak nincs zoomja, így érdemes körülük választani valamit rifle-re ha nem akarsz zoomolgatni.
Acog Scope (4x) +20.0% Optimal Range
és ha már meglesz akkor:
EXPS3 Holo Sight +8.0% Damage to Elites

további modok:
Muzzle Brake 7.62 +5.0% Damage to Elites

Vertical Grip +10.0% Accuracy
vagy
Angled Grip +10.0% Stability

Compact Marksman Mag +10.0% Damage to Elites
és ha már meglesz akkor:
Tightly Packed Marksman Mag +5 Rounds

plusz a Sharpshooter spec az ami nagyon sokat tesz hozzá a rifle és mmr használatához, de az majd lvl30 felett jön a képbe.
22892 levél
Válasz 19.07.08. 12:29 #150
Peace
Na máris jóval többet tudok, köszi!

A zoom nélküli távcső jól hangzik! Ha a sniper zoom-ol, akkor már nagyon béna vagyok vele. Rifle viszont csúcs, azzal nagyon megy nekem az irtás!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1312 levél
Válasz 19.07.08. 11:40 #149
ivanova36
Rifle : nekem is nagy kedvenc volt az elején, legerősebb a Classic M1A, annál lejjebb ne menj, zoom nélküli távcsővel (ACOG vagy EXPS3 Holo Sight) nagyon hasznos tud lenni, plusz kellően nagyot üt hogy a pirosakat fejessel lehet oneshotolni.
MK 17-es, SIG 716-os ami még erős (egy lövés nagyot sebez), ACR, MDR meg gyors.
1886 meg fun, de csak fun.

Később átálltam az AR-re amint meglett a +20-as 7.62-es és 5.56-os tár, majd Gunner speccen most áttekertem az LMG+LMG+revolver trióra. Black Market M60 E6 + M249 B (Unhinged + Allegro +50-es LMG tárral) + Diceros Stop, Drop, and Roll talenttel, egzotikus holsterrel.

Reinforcer Chem Launcher: igen a hatása területre hat, vagyis ledobod, és kb 3 másodperc alatt healel és futhatsz tovább. Mindezt fedezékben. Ha közben alád dobnak egy gyújtógránátot odébb mész és ledobod a 2. töltetet. Ha ott is gond, még mindig van egy 3. töltet ami alapból van és nem +ammo modból jön. Igen, futás közben nem healel, de szerintem nagyságrendekkel hasznosabb mint a drón, pláne intenzív tűzharcban ahol ha a drónt elnyomod és két pakk között üresjárat van akkor tudnod kell hogy megéri-e a drónt megsemmisíteni hogy kisebb legyen a cd-je vagy végighagyni...az már rutin és pályaismeret kérdése
1312 levél
Válasz 19.07.08. 11:30 #148
ivanova36
Sajnos az ellenkezőjét tapasztaltam. 8 skill, kb 30 variáns, és jó ha 4-6 ami használható számomra, a többi nagyon specifikus mikor hasznos:
reinforcer chem launcher, revive hive - alapfelszerelés
többi nagyon helyzetfüggő szerintem:
riot foam - gunner kiszedéséhez használtam csak
támadó drónok - hamar elhullik az ellen és nagy a cd
seeker mine - fedezékből kirobbantani az ellent ha nincs inci gránát
firefly - nem tudtam használni
turret - inci turret bugos
shield - fedezékben üzemelő talentek miatt hátrányban van
remote pulse - gunnerhez kellett és kb full skillpoweres szettben volt használható de így is nagy a cd-je ahhoz hogy pakkonként használhassam, plusz kell hozzá gear is (spotter maszk)
4154 levél
Válasz 19.07.08. 11:29 #147
Sucee
Azt szeretem a legkevésbé.

PVE-ben LMG-Marksman Rifle, PVP-ben AR-Shotgunnal szoktam menni. Nevetséges sebzést lehet kivágni más játékosokra shotgunnal, és senki nem is számít rá, aztán futnak a hátamba a kis pötyögtetőjükkel... Amire ISAC kimondja, hogy valaki rogue státuszba ment, már halott is.
1312 levél
Válasz 19.07.08. 11:24 #146
ivanova36
Skill pontok: a háromszöggel jelölt főfeladatok teljesítése után kapsz egyet, amivel egy skillt lehet feloldani, és azon belül egy variánst. A többi variánshoz már SHD pont kell.

SHD: területen összeszedett ládákból, fő és mellékküldetésekből jön, kb 85.

Minden skillt, minden skillvariánst és Perket fel lehet oldani ha közel 100%-ra csinálod meg a végigjátszást.

Skillek: én az elején a javító drónt és gyógyító hive-ot használtam, de áttértem a gyógyító (reinforcer) chem launcher + revive hive kombóra, pláne ha egyedül vagyok.
Szintezés közben érdemes ezt a kettőt feloldani első két skill pontból és a többivel meg lehet kísérletezni a revive hive mellett.

Perkek: hátizsák bővítő, +xp adó, fegyver kiegészítők (ACOG scope talán a legfontosabb), automata gránát és armor kit feltöltés : talán ezek a legfontosabbak. Utána jöhet a stash, craft material bővítő és vége felé a gránát, armor kit bővítő és legvégére meg a 30as szintre hagyj annyi pontot hogy 30-as dingkor az összes 30-ast ki tudd pontozni. Loadout + bounty talán a legvégére maradhat, 4 loadout átlagnak elég. De minden kimaxolható itt is.

Skillek: Alap Pulse az használhatatlan.
Talán a Remote Pulse variáns ami hasznos lehet, de csak ha sok ellenfél jön és kb egy irányból és van kb 1700-2900 skillpowered hogy ne 1-2 percenként tudd csak használni.
Banshee Pulse az Gunner only, és igen az még használható, a jelölés mellett Confuse-t is felpattint 15 másodpercre szal igencsak hasznos, de Gunnerként max 30 felett mehetsz...
Reinforcer Chem Launcher: az egyik legjobb healer skill, magadra és csapatra is, alapból 3 töltete van, a töltetek nem stackelődnek.
Fixer Drone: magadra és csapattársra armor visszatöltő, továbbig fent van mint a reinforcer chem launcher hatása de sokkal hosszabba cd-je is.
Revive Hive: utolsó cselekedetként az eszméletvesztés előtt a karaktered automatán kirakja és a kütyü automatán, lassan felkelt. Végszükség esetén lehet csapattárs keltésére is használni, de körülményes. Sokat segít ha egyedül vagy, ugyanis ha elfekszel a küldetést többnyire buktad és reseteleődik, main és side mission meg checkpointhoz tesz vissza. Ezzel onnan folytathatod ahol feküdtél, kb +1 élet
Airburst Seeker Mine: matrioska (russian doll) kiegészítéssel és magas skillpowerrel +3-5 kis golyót tudsz kiküldeni tömeg ellen, ideális kirobbantani az ellent a fedezékből.
Inci turret: ideális lenne az ellenfelek feltartására ha egy irányból rohannak rád, de legutóbb mikor néztem bugos volt az irányítása és random irányba fújt volna...használhatatlan lett.
Blinder firefly: skillpowerrel és +target modokkal 10 másodperc vakítás, PVP-ben a banshee Pulse párja.
Crusader Shield: AR-el használható testpajzs. Fedezék hatásosabb a felszerelés talentek miatt (számos felszerelés talent csak fedezékben üzemel)


hasznos linkek:
https://www.divisionbuilder.com/
https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vT9cuFYaxTl1zwVpNkcPLIFq1aI8vzdm_GEVi7kff_23oO7qEEbihitnb_JiWcxq3x5Cpjhp9xe9LCr/pubhtml#
https://division2map.com/
https://www.reddit.com/r/thedivision/new/
22892 levél
Válasz 19.07.08. 11:20 #145
Peace
Rifle eddig az Isten!!! Az tetszik a legjobban. Mesterlövész felejtős, totál béna vagyok vele és shotgun-al is! Távolról rifle, közelre SMG!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22892 levél
Válasz 19.07.08. 11:17 #144
Peace
Csak szeretnék olyan újraélesztő kütyüt is, ami felkap a földről automatikusan, ha meghalnék. Ezt a gyógyító drónt szeretem nagyon. Bár állítólag a gyógyító gázt kibocsátó tartály hatásosabb, csak gondolom azt egy helyre ledobom és annyi. Nem vagyok vele mobil. A drón meg repked velem mindenfelé...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4154 levél
Válasz 19.07.08. 11:10 #143
Sucee
Egyszer nekedtámad hátból egy random npc csapat miközben egy másik encountert csinálsz a ködben/viharban, és hirtelen meg fogod szeretni a pulse-t is.

Úgy vettem észre, hogy minden képesség hasznos ebben a játékban, ami azért egy igen nagy erény.
22892 levél
Válasz 19.07.08. 11:00 #142
Peace
Okés, kiokosítottam magam. Minden világos. Mondjuk kicsit szétakar menni a fejem, annyi volt az info, de majd ülepszik. De mindenesetre a kezdőtippek és hasznos infók össze lettek kukázva összefoglalókból és videókból. Most már csak egy kis idő kéne a játékhoz.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22892 levél
Válasz 19.07.08. 09:52 #141
Peace
7-es szinten miért nem kapok harmadik skill pontot? Első pontomat véletlenül elba**tam egy ilyen pulse genyó képességre és nem lehetett visszavonni. A másodikat még megkaptam, de azóta síri csend. SHD pontokat mire érdemes? Mert én páncél javító kütyük és gránátok feltuningolását választottam első körben meg restock, xp növelés (nem tudom minek...) tár, markolat meg ilyen hülyeségeket.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1312 levél
Válasz 19.07.07. 13:27 #140
ivanova36
Accra oldod fel. Nekem minden altomon ott a Gunner és átváltható rá.
4154 levél
Válasz 19.07.07. 13:05 #139
Sucee
Tudja valaki, specializáció unlock (jelen esetben egyelőre csak a Gunner) minden karakterre érvényes később, ha egyszer megcsinálom?
22892 levél
Válasz 19.07.07. 11:05 #138
Peace
Tegnap én is beruháztam egy Gold-ra 11.500-ért. Elég vicc ár, mert használtan is drágábban mennek a lemezek. Úgyhogy ha a kampány után már nem mozgatna meg vagy nem lennének pajtások a kellemes co-op élményhez, akkor el lesz adva. De most rápörögtem és kedvet kaptam hozzá. Még csak 6-osa szintű vagyok, de adja a hangulat! Mondjuk ezt már a két beta alkalmával is láttam, hogy élvezetes a játékmenet.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1312 levél
Válasz 19.07.04. 13:14 #137
ivanova36
Persze, ismerős, mi is bementünk ketten GWH HC-ba (Nemesis tervrajzért), első boss lement relatív gond nélkül, a második fent a bálteremben minigunnal ránk rongyolt és ementálivá lőtt, kezdhettük volna előröl...nem kezdtük.

Raidet nem néztük meg (kb három aktív taggal nem igen menne a 8 fős raid), de most a Gunnerrel a gear picit visszaesett, de egyelőre nem motivál a jobb gearre semmi. Majd megnézzük az MM-es raidet, az mit tud.
5204 levél
Válasz 19.07.04. 12:36 #136
Gump
Nyilván ebben volt túlzás is, de azért bele lehet hasonlóba futni. Első élményem raiddel ilyesmi volt. Persze ott nem gondoltam, hogy milyen jó cuccom van, csak első nap randomokkal összeálltunk négyen, gondolom mindenki ki akarta próbálni. Sok köszönet nem volt benne.
1312 levél
Válasz 19.07.04. 09:15 #135
ivanova36
Igen, sajnos a nehezítés terén ennyire futotta a sokat hangoztatott belő kreativitásukból amit már a Division 1-ben is felmutattak.

Más kérdés, hogy ha két tár kell egy pirosba akkor nem biztos hogy heroic képes az a karakter.
5204 levél
Válasz 19.07.04. 08:53 #134
Gump
Majd amikor egy invaded strongholdot heroicon elkezdesz és elsőre az addigi jónak hitt fegyverből két tár kell egy sima pirosba...
22892 levél
Válasz 19.07.03. 16:59 #133
Peace
Jaja, egészen jól szokott menni a puttyogtatás. Most ha Borderlands új Lilith-es kiegészítőjét befejezem, akkor szerintem nekiugrok a pre-sequel-nek. Aztán meglátjuk, hogy izgatja-e még a fantáziámat a dolog.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4154 levél
Válasz 19.07.03. 16:33 #132
Sucee
Ja nem is vettem annak, meg egyébként én le is szarom, ha valaki annyira lelki szegény, hogy platformok ócsárolásában éli ki magát, képtelen vagyok magamra venni.

Pusztán azért mondtam, mert Peace pl. Borderlands-szel játszik épp, plusz ha jól emlékszem, Uncharted széria is megvolt stb., szóval némi shooter tapasztalata van. Ebben az esetben viszont semmivel nem genyóbb a játék az említetteknél (sőt, Uncharted után igazi kánaán).

Valamikor júniusban vettem a f2p hétvégén a játékot, azóta full solo-ban játszom, most végeztem main missionök jelentős részével, jönnek a strongholdok. Mellette viszonylag sokat dark zone-oztam, eddig ilyesfajta problémám nem volt. De ja, most fogok majd csak eljutni a kemény részekig (plusz küldetéseket is csak az alap "Story" nehézségen játszottam eddig, nem volt még replay).
9974 levél
Válasz 19.07.03. 16:03 #131
davkar9
Nyugi, nem volt konzol ellenes töltete a kommentnek. Én csak a saját kontrolleres bénaságomat veszem alapul. Egér-billel is izzadtam solo részeken és múltkori rant is rosszabb lett volna, ha a szopatós szituáció mellé még a konzol irányítással is bénáznék.
Simple. Eternal. Beige.
4154 levél
Válasz 19.07.03. 15:55 #130
Sucee
A világon semmi nehézség nem adódik konzolból, ha életében játszott már az ember shootert. És ritka hangulatos játék valóban, simán megéri a vételt.
9974 levél
Válasz 19.07.03. 15:48 #129
davkar9
Nálad is olyan probléma lehet esetleg, mint Gobinál. Gyűröd már egy ideje a ps-t, nem tudom mennyire megy a célzás, az ezen múló halálok erősen befolyásolják a solo játékélményt.

A "sztori" tartalom nálam is olyan 35+ óra körül ért véget. Nem nagy eresztés, a hangulat jobban adta, leárazva megérheti. Tier1-5-re lépegetés, az itteni folyamatos gs torna már nem volt olyan izgalmas. Onnan fölfele pedig már csak a folyamatos forgásban lévő újrázgatás megy, ennél is hétről hétre fogyott a lelkesedésem. Hozzáteszem, hogy a küldiket, simán és ismétlésben is 98%-ban (maradék, amikor éppen hülye x darab neves ellenség weekly van, azt könnyebb soloban farmolni halállal) puggal mentem. Soloban a növekedős+konzolból adódó nehézséggel nem tudom mennyire lehet fun hosszútávon az endgame.

Tldr egy olyan tisztán 50-70 óra van a játékban, ami "na ez megérte". Első résznél nekem jobban tetszett.
Simple. Eternal. Beige.
1312 levél
Válasz 19.07.02. 18:36 #128
ivanova36
https://store.ubi.com/ie/deals -leértékelés van éppen
22892 levél
Válasz 19.07.02. 15:06 #127
Peace
MAjd még meglátom, hogy megveszem-e. Egyelőre elvagyok a Border-el meg lehet pre-sequelt is végignyomom. De nem fog örökké tartani ez sem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1312 levél
Válasz 19.07.02. 12:29 #126
ivanova36
Ez is rendben van. Csak hajlamos vagyok én is elfelejteni, így 430 óra után is: fedezék alapú lövölde, így kint nyílt terepen nem sok esélyem van.

Simán Assault rifle, mindig a legnagyobb szintű tárgyakat felvéve, skilleknek meg a reinforcer Chem launcher (két gombnyomásra magad mellé leejt egy gyógyító kapszulát ami pár másodperc alatt ad kb 2/3 armort, és három töltete van alapból) és revive hive (halál esetén még utolsó mozdulattal kirakja az ügynök és a revive hive lassan, de újraéleszti automatán) simán szólózható majdnem az egész tartalom. Ami nem szólózható: WT5-ben a raid, és a heroic main missionökhöz eléggé durva gear kell, na meg sok idő. Minden más sima ügy, persze gearfüggően.

A területek nem annyira monoton felépítésűek, mint a Division 1-ben voltak, persze gyökeresen eltérő feladatok nincsenek, de nem is annyira kiszámítható, mint a Div1-ben.

Első végigjátszás nekem picivel kevesebb volt mint 40 óra, de utána még volt kb 10 óra amíg az akkori maxot a WT4-et elértem. Tehát játékidő az van benne, és amíg WT5-ben nem vagy, addig nem is unalmas. Sokan mondják, hogy WT5-t elérve lesz vége a tutorialnak és kezdődik a farmolás. És WT5-ben is van mit csinálni, legalább 4 resetig, vagyis 4 hétig. Utána tényleg ellaposodik, de ha most kezded, mire a WT5-t eléred addigra jön ki újabb tartalom, a két Outskirts feladat és az Exploration, na meg addigra élesedik talán a raid MM-je is, így már nem csak a legalább 8 fős klánok mehetnek oda hanem a többiek is.

PS4-en picit kevesebben vannak és sokan abbahagyták amikor a raid bejött, de MM-et nem raktak hozzá.
22892 levél
Válasz 19.07.02. 11:27 #125
Peace
Nem hangzik rosszul. Első résszel elpuffogtattam jó ideig...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
33291 levél
Válasz 19.07.02. 10:53 #124
Creativ3Form
Yep. Az elején nagyobb benne a kihívás ez tény főleg, amíg teljesen megismered a játékot, kiismered a mechanikát, a fegyvereket, a felszereléseidet, hogy mi mire való és, hogy mit is akarsz pontosan kihozni a karakteredből, de ha megvan minden és kialakítottad magadnak azt a játékstílust, amit véghez akarsz vinni, akkor ahogy haladsz előre, úgy lesz egyre...könnyebb. A kihívás is se vész el belőle, de én teljesen jól elvoltam egyedül és olyan 9-10 óra játék után már egyszer se haltam meg vagy jutottam el olyan állapotig, ami necces lett volna.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
22892 levél
Válasz 19.07.02. 10:40 #123
Peace
Teljesen egyedül? Szemeztem vele, mert 10k körül van a gold ps-re, de a demo alatt én pillanatok alatt meghaltam sima utcai moboktól. Rohadt nehéznek tűnt. Vagy mocskos béna vagyok.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.