Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tom Clancy's The Division 2

9714 levél
Válasz 19.04.05. 08:22 #93
davkar9
Látom a [sarc][/sarc] tag nélkül nem volt egyértelmű. Roosevelt kapujában és a DCD-s melee harcoktól szokott eldurranni az agyam. Főleg hardon*, amit "muszáj" a daily miatt. Ezekkel a kövér gecikkel harcolni ilyen helyeken se nem fair, se nem móka, egy ilyen "realista" közegben pedig bele se illik. Akkor már legyenek zombik is ennyi erővel. Ja persze, dodgeolni kell, de RI-nél egy kikúrt szódásdoboz is képes blokkolni az animációt, DCD laborban pedig elég kevés hely van alapból.

Én is utálom az egész sjw faszságot, ahogy van, de itt alapból nem is érezni, hogy ilyen jellegű nyomulás lenne (body type esetleg, de az inkább lol kategória), na meg ennél a settingnél-storynál úgy őszintén, mégis mi jelentősége van? Küldiket akár egy hűtőre kiragasztott zsírkrétás rajz is adhatná, annyira nincs semmi hatása a gameplayjre, hogy most milyen nemű és színű karaktereket nem/lövünk.

*Hardon már eleve borul az egész játék, a cover szart se ér, ha csak egy csuklóból tüzelő kis fasz is elmegy melletted onnan game over, mert a sebzés mellett hardon már átmegy mindenki golyószivacsba. Matcmaking is eléggé bugos, direkt normalra keresek erre nyugodt szívvel dobál be challangre, kb 10-ből 1 alkalommal rak csak sima normalra.

Angry rantoktól függetlenül azért még továbbra is élvezem. Első részre köröket volt, ott kb minden része felbaszott, cserébe viszont nem adott semmit. Sajnos? látom, hogy tényleg csapatban az igazi a játék, mostanában a pugos bountykra szoktam rá. Jön szépen lassan a spec pont is onnan, megvan a csapatjáték, lootból is jut magamra és az adott projectekre is.
Elkezdtem már nézegetni a geareket, néha osztottam is adott karakternek megfelelőt (WT szinteken magasabb karival kitermelt gearrel röhögve végig lehet darálni alttal), mondjuk a mai szintemelés után lesz majd értelme csak szakosodni. Ahogy olvastam a gear modokat is állítgatják, hogy nem kurvamagas és csillagoség legyen a követelmény a skillpowernél és a weapon modokat is átrendezik. Utóbbival mondjuk nem volt bajom, igaz kb minden fegyverre ugyanazt raktam (+acc és stab). További modok megszerzését lehetne esetleg igazítani. Lvl3+-os outpostok pucolásánál egyedül már elvéreztem, randomokkal pedig nem igazán lehet. Én is bountyra kerestem, aztán valami orosz fickóval leragadtunk egynél. Onnan még behúztunk párat, de az én rendességem miatt maradtunk együtt. Elején gondolkodtam is, hogy otthagyom, elvégre bountyra kerestem, nem world farmra.
Simple. Eternal. Beige.
1206 levél
Válasz 19.04.05. 06:45 #92
ivanova36
Clancy egyik könyvében sincs szó a Division-ről. Ha szerencsénk van/volt, talán felvázolta egy bevásároló lista hátoldalára vásárlás közben Division 1 fő szálát és annyi köze van hozzá.

Másik oldalon meg feldobták hogy a Division 2-ben miért nincs normális férfi karakter: a fejlesztői csapat a Division 1 esetén kb 1 nőt tartalmazott, a Division 2 esetén kb a csapat 2/3 nő.
Nincs kifogásom a női főszereplő ellen, mert számomra a legjobb tps karakterek mind nők, már a Tomb Raider óta Még Kelso beszólásai is aranyosak, igaz helyenként túl van tolva picit.

A melee kalapácsos/láncfűrészes az tényleg nehéz, pláne szűk helyen, de egyelőre egy megoldást találtam rájuk: vissza kell hátrálni ahonnan jöttünk, ha tudunk (roosevelt stronghold dokknál pont nem tudunk, de szerencsére ott meg van 1-3 minigun)

És ma jön a Tidal Basin és a WT5.
9714 levél
Válasz 19.04.02. 11:55 #91
davkar9
Azért nagyon kíváncsi lennék rá, mégis miért gondolták azt, hogy egy ütéses benga négerekkel küzdeni egy gyufásdobozban olyan jó móka. Nem olvastam Clancy bácsit, valószínűleg ezek a meghatározó alakok a műveiben, de szerintem a játéknak nem kellett volna ennyire szorosan ragaszkodnia az alapanyaghoz ebben az esetben...
Simple. Eternal. Beige.
1206 levél
Válasz 19.03.25. 12:10 #90
ivanova36
Div 1 gameplayt is csak az endgame borította fel. Szépen szinteztél, fedezékeztél, majd endgameben minden második ellennek volt gránátvetője amivel kirobbant fedezékből, a többinek meg sokkoló drónja ami szintén kiránt a fedezékből. Cover based shooter, ahol a covert nem használhattad...masszív belső kreativitás

Div 2-ben WT2-nél járok PC-n, és ezt a fajta "nehezítést" nem érzem. Lehet később bejön, de egyelőre most csapatban tolva kellően könnyű/nehéz ahhoz, hogy jó élmény legyen.

A spec fegyvereknél egyet értek, hogy a sniper lövése néha eltünedezik, plusz belépéskor vagy máshoz csatlakozáskor is elveszi a spéci lőszereket, ami azért nem elegáns megoldás.

A történet nekem kicsit lapos és nem kevés helyen logikátlan, de egy végig játszást bőven megér, még akkor is ha nem akar az ember orrvérzésig GS-t farmolni.

Main küldetések rendben vannak, a múzeumokban játszódóak különösen jók szerintem, de nem egy mellék küldetés is kiemelkedő élményt nyújt. Ez utóbbiakat nem lehet ismételgetni, de egy egy területre fejvadászat visszaküld.

Ami nem tetszik, hogy vannak grafikai hibák (textúra hibás szobák), és időnként összesűrűsödik egy pár event. Így meglehet, hogy egy kereszteződésben vagy controll ponton egyszerre 2-3 event zajlik, ami azért már nem egyszerű kihívás, se egyedül, se csapatban.

Új karakteren én is gondolkoztam, de mivel specet bármikor lehet váltani, és loadoutot is, így amit nyernék vele az az lenen hogy a WT-kben a főküldetések után járó spec pontokat nem kellene más forrásból összefarmolnom.
12542 levél
Válasz 19.03.22. 13:37 #89
Gobiakos
"Esetedben a konzol lehet a döntőbíró. Akad/t jó pár izzasztó helyzet, amiből szerintem kontrolleres irányítással nem tudtam volna kijönni."

ezen tök sokat agyaltam, hogy vajon bill+egér komóba mennyivel lenne másabb...?
Sajnos nem volt lehetőségem huzamosabb ideig próbálkozni vele, hiszen csak az első rész első pár szintjét játszottam PC-n, ám a laptop gyenge teljesítménye okán az nem volt épp mérvadó (laggok, stb.).
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
9714 levél
Válasz 19.03.22. 13:10 #88
davkar9
Setting miatt jobban áll a játéknak a solozás. Minden tett és cosmetic következménye neked és csak neked köszönhető. Nincs az az MMOs érzés: "Segítettén rajtunk bátor hős, de most állj félre, mert csak feltartod a sort és a mögötted álló bátor hősnek is meg kell még köszönnünk." Alapjátékban szépen lehet pucolni a cp-at, volt olyan főküldi amit játékos hiányában egyedül csináltam, sideokra pedig nincs is matchmaking. Soloban is vehető akadályok és nem érződik checklistnek a teljesítésük (helló AC). Az endgame felborítja a szépen összeállított táblácskánkat, ott már nincs értelme mindegyiken végigjárni újra mert úgyis oda-visszafoglalják őket, de egy-egy loot túrára pont jók. Ezen a ponton nem ártana egy másik ember, de inkább csak kényelmesebbé tenné a játékot (halál helyett valaki fel tudna segíteni, nem kéne újból százmétereket kutyagolni). Soloban is ugyanúgy megoldható.

Esetedben a konzol lehet a döntőbíró. Akad/t jó pár izzasztó helyzet, amiből szerintem kontrolleres irányítással nem tudtam volna kijönni. Ezt te tudhatod mennyire megy már a lövöldözés.
Simple. Eternal. Beige.
22214 levél
Válasz 19.03.22. 12:12 #87
Peace
Nekem akkor tetszett a Div 2, amikor 3an toltuk együtt a felfedezést meg küldetéseket. 4 sajnos nem jött össze, de így is állat volt. Csak nincs olyan állandó ismertségi köröm, aki így tolná. Talán 2 PS friend vette meg összesen, akiket látok játszogatni. De ők is csak néha vannak fenn. Egyedül annyira nem mozgat már meg. Első részre rárepültem egyből, ott még elpuffogtattam egyedül vagy randomokkal, de itt már szerintem nem működne.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9714 levél
Válasz 19.03.22. 11:57 #86
davkar9
Akkor félreérthető voltam. Nem kell a küldiket farmolni legnehezebb fokozaton, ez a lényeg! Normalon kellemes a játék, szépen jön onnan a loot. Hard+-nál ugyanazt a geart kapod csak többet kell szopni. Küldik újrázásával, control pointok újrafoglalásával és a városi eventekkel kényelmesen fel lehet tornászni magunkat az aktuális gearscore határig. Nekem inkább az a bajom, hogy majd gs500 után mi lesz majd a helyzet. A küldetések azért nem olyan jók, hogy újra és újra és újra és újra lehessen majd játszani őket. Pár hétig esetleg a dailyk miatt bár azok is hardról indulnak. Én úgy tervezem, hogy a másik két specre is felhúzok 1-1 karit (lehet amúgy bármikor váltani közöttük), ezzel összejön majd olyan ~120 óra, aztán meglátjuk milyen lesz a post launch content. Ha megint tankos horde móddal rukkolnak elő akkor ott kiszállok.

Story miatt ugyan meg ne vedd, úgy nem éri meg! Élvezetes gameplay, jó loot. Idézd fel a legjobb Div1 élményedet (gyanítom nálad is gameplay) és szorozd meg öttel. + Hó helyett hangulatos zöld városban mászkálunk. Ha így se mozgat meg, akkor azon a leárazás se fog változtatni.
Simple. Eternal. Beige.
22214 levél
Válasz 19.03.22. 10:03 #85
Peace
Itt is akkor lehet az igazi élvezet, ha van 3 szinte állandó játékostársad, akikkel lehet tolni mikrofonnal a DZ-t. Legnehezebb fokozaton farmolgatni gear score-ért az annyira nem gyere be nekem. Az első résznél is az volt a bajom, hogy nagyon nem volt kivel játszani. Randomokkal még toltuk a nehezebb küldetéseket, aztán egyszer csak abból is elég lett és nem indítottam el többet. Tudom, hogy McCl@ne tolta sok 100 órát. Nekem ez már nem jött össze. A két hétvége alatt is összesen két alkalommal tudtam összehozni, hogy 1-2 ismerőssel együtt játsszak 1-1 órát. Az úgy elég sovány. Pedig együtt ritka jó élmény!!! Lehet egyszer azért beszerzem majd a story miatt, ha már igen alacsony lesz az ára. Szívesen játszanék másokkal együtt pedig, de valamiért ez az összeegyeztetés nem jön össze nekem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9714 levél
Válasz 19.03.22. 09:07 #84
davkar9
Kicsit az endgameről.

Sűrű eventek egyaránt szolgáltatnak izgalmat és agyfaszt is, területtől és feladattól függően egyiket-másikat nagyobb arányban. WTier 3-4-nél már kell egy keveset farmolni, viszont pár evenettel és küldivel át lehet lépni a következőre. Nehézségeknek nem sok értelmét látom, normalon is szépen fel lehet tornászni a gearscoret. Hard küldi viszont már frusztrálóan nehéz tud lenni. A legrosszabb, hogy át lehet menni rajta kisebb-nagyobb izzadással, aztán a végén átmegy kemény szopatásba. Az ellen itt már nagyobbat sebez (ez rendben is lenne), viszont golyószivacsok, szóval ezt nem igazán élvezem, a loot miatt pedig nem éri meg. Challenginget el sem indítottam, + későbbi updatenél érkezik a heroic... Gondolom ott egy lövéssel megölnek, cserébe az egész lőszerkészletet kell beleüríteni csak egy sima pirosba...

Tier4-nél a CP-k is átalakulnak. Kapcsolódik hozzájuk pár event, azokat előbb kipucolva fel lehet tornászni a CP szintjét több lootért. 3-4-es szintűnél kifektettek, rohangált pár (normál?) sárga, bedaráltak. Elvileg megoldhatók, viszont nehezítette a dolgot, hogy napokig szívtam a skillbuggal.

T1-4 fejlődés alatt a legfontosabb "stat" a gearscore, ez egy kicsit lekorlátozza a játékstílust. Pl én rá lettem kényszerülve a smg-sniper kombóra, mert szinte csak olyanok estek. Max szinten (450 jelenleg, tidal basin megérkezésekor 500) már lehet majd célirányosan fejlődni. Én sebzés-védelem alapján játszom, ha azok zöldek, akkor csere, emiatt skillpowerem a béka segge alatt, így a skill fejlesztéseknek nem láttam a hasznát (elég magas sp határértékekkel dolgoznak).

Specializációval nem vagyok kibékülve. Snipert választottam. Vannak ennél fincsi passzív képességek (stability, reload speed) és a sebzésbónusz miatt rákényszerített a rifle játékra (sima rifle típust írja, mesterlövészre nem tudom hogy ugyanígy vonatkozik-e). Annyira nem bántam, mert már az alapjáték végén találtam egy winchestert, amit nagyon megszerettem! Később is esett, most mondjuk egy scar a kedvenc. Jó sebzés, nagyobb tár, gyorsabb újratöltés, megfelelő scopepal jó minden távolságra.

A speckó sniper vagy bugos vagy én vagyok béna. Tisztán benne a célkeresztben a célpont, nem talál. Még ha egy dagit célzok van amikor azt se találja el. Félrehord, bullet drop, szél, én nem tudom. Amikor sikerül a fejes akkor ott halál van, de annyira nem érzem megbízhatónak, bétában jobban ment. Alap sniperekkel is nagyobb sikerélményem volt.

DZ-vel is próbálkoztam, bár csak az extraction acsi miatt. Egyedül bóklásztam, addig jó volt. Belefutottam egy 4-es csapatba, nem is volt gond, szépen elsétáltunk egymás mellett. Landmarknál aztán partiba vágtak, sötét volt ugyan, mászkált még pár ai ellen, de elég szándékosnak tűnt a támadás. Később fel is bukkantak a térképen manhunt ikonnal, szóval faszfejek voltak, remélem hasmenést kapnak az ilyenek... Másik randommal segítettük egymást, aztán mentünk a magunk dolgára, ez jobban tetszett. Ami fertőzött cuccot ki tudtam menteni a nyugalmas időszakban az kb ugyanolyan volt, mint amit normál játékkal és küldik újrázásánál is meg tudok szerezni.
Simple. Eternal. Beige.
9714 levél
Válasz 19.03.17. 23:21 #83
davkar9
35 órával (igen, végig ez ment) sikerült is a "végére" érni. Lvl 30 már a 25. óra magasságában meglett és akkor még volt hátra 2 főküldim, a strongholdok és 3-4 mellék is. Volt pár kínos rohangálásom az épület körül ahol shd tech volt elrejtve, eventek miatt rengeteget ingáztam - safe houseok és főküldikből feloldott projecteket okosabban is össze lehetne hangolni. Történet miatt ismétlem azért senki ne vegye meg, de ha a béta/első rész/nézett videók alapján bejön, akkor szerintem a "single" tartalomból optimálisan haladva egy olyan 40 órát ki lehet hozni. Ha van összeszokott 4-es csapat a játékra vagy akár csak +1 ember (néhány főküldit 1-1 randommal duoztuk, úgy is adja), akkor nem kérdés, megvenni!

Viszont! Ha valaki tényleg szigorúan csak solozna.

Az endgame első benyomásai kissé vegyesek. A játék "végén" egyből be is adja a bétában is látott endgame küldi bemutatkozó videóját. Egyrészt nincs rendes epilógus, "váratlanul" (azért egy két echo és elszórt bizbasz jelzi, hogy egy ismeretlen fél támadni készül) jön az új, kemény fenyegetés. Az eventek megduplázódnak, az eddig statikus cp-k folyamatosan gazdát cserélnek. Ez a része kicsit olyan, amitől tartottam; megy a kukába az eddigi munkánk. Nem kellett eddig tartani a visszafoglalástól, a megszerzésük pedig a 10-envalahanyadik után is kalandnak minősült, nem pedig unalmas feladatnak. Négyzetméterről négyzetméterre szabadítottuk fel a várost, most újból kaotikus harci zóna lett belőle. Gameplay szempontból változatos, ugyanakkor a cp-t gyorsutazási pontok így az elvesztésük sokszor kényelmetlenséget okoz. A gyakoriságon kellene állítaniuk, szerintem túl gyorsan történnek az ai foglalások. Apró pozitívum, hogy azért a mieink is igyekeznek maguktól visszavenni ezeket. A bázisokat is le tudják zárni (csak mint gyorsutazási pontot, a fejlesztéseket nem kúrják szét), gyors eventtel újra megnyitható.
Maga az endgame fejlődés nincs túlbonyolítva. 2 már kipucolt főküldi helyszínét kell újból megtisztítani, ezúttal más részfeladatokkal, majd ezek és a megfelelő gearscore elérése után jöhet a stronghold második kör. A két főküldivel és pár eventtel lazán el lehet érni a kötelező szintet szóval úgy tűnik nem kell majd grindolni, folyamatosan lehet haladni. Stronghold után nő a world rank vagy mi a fene: magasabb gearscore+másik két főküldi+stronghold. Ismétlés, és így tovább a csillagos égig.

Nehézség is érezhetően nő. Fel lehet fogni kihívásnak, azonban a folyamatos ismétlés és a térkép dinamikus váltakozásából fakadó "értelmetlen" küzdelem miatt nem tudom mikor válik majd inkább frusztrálóvá. Szerencsére csak a szituációk izzasztóbbak (cp foglalásakor nekem jött hátulról a párszáz méterre lévő rádiós csapat is), az ellen nem változik át golyószivaccsá.
Simple. Eternal. Beige.
5160 levél
Válasz 19.03.16. 20:50 #82
Gump
A technical alpha meg a két beta meghozták újra a kedvem az 1-hez, ott most elég sokat nézelődtem soloban DZ-ben, engem is idegesít, hogy amikor várjuk az extractiont, akkor ki megy át rogue-ba, de inkább az baszott fel még régebben, mikor egy négyes csapat rohanta körbe a DZ-t, ahová dobott és vagy 3x nyírtak ki (meg mindenki mást, aki útba esett).
Viszont mostanában azért tapasztaltabb vagyok, meg a gear is jobb és ment elég sok extraction. De amúgy a cuccok miatt nem érzem, hogy megérné. Volt mostanában, hogy össze is álltunk random emberekkel menet közben. Láttam, hogy harcol AI ellen, besegítettem, aztán együtt mentünk cuccot felpakolni, védtük a területet, jött még egy, ő is beszállt, az úgy poén.
Amúgy az egyben a storyt végig soloban csináltam.
A kettőt viszont már megvette unokaöcskös is, úgyhogy lesz coopba nyomulás, ami nem árt majd, mert az 1-ben azért az incursionöket én elképzelni nem tudom, hogy soloban hogy lehet megcsinálni. Volt, hogy egy-egynek nekimentem, egész sokáig jutottam, de mindig eljött az a rész, hogy "na elmentek a f*szba".
12542 levél
Válasz 19.03.16. 16:21 #81
Gobiakos
Mivel a PS-hez nem fizettem elő a Plus szolgáltatásra, így nálam már az első részben is teljes egészében kiamradt a DZ és... nem bánom. Nyilván annak a játékrésznek is megvan a maga bája, de én -ahogy azt már sokszor, sok helyen elmondtam magamról - alapveően egy sztori-orientált, szólózó játékos vagyok, aki egyedül szereti megoldani a dolgokat.
PvP játékokkal nagyon keveset játszottam világ életemben ebből kifolyólag balf@sz is vagyok bennük, de pont ezért nem is erőltetem. Évente egyszer-kétszer összeülünk haverokkal UT-zni meg ilyesmik, de mindig rá kell jöjjek, hogy nagyon nem fekszik nekem.
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
9714 levél
Válasz 19.03.16. 14:47 #80
davkar9
Hát aki csak lesben ülve a helinél várja a többi játékost az igenis egy nyomorék geci. Nekem ez a másik játékának elbaszása, az meg nem hangulat, hogy tudom, hogy senkiben se bízhatok. Coopban is ugyanúgy lenne ott loot. Story küldik elég élvezetesek csapatban (amikor nem balfaszokat fogok ki), csoportos eventek, "world bossok" mehetnének a DZben is. Na mindegy, talán a raid ilyen lesz.

Mivel normál játékkal is kiszedhető a high-end gear (béta endgame küldire alapozva, remélhetőleg nem csak mézesmadzag volt) ezért szerencsére úgysem leszek rákényszerülve DZ-re. Esetleg a gyűjthető szirszarokért visszanézek, de azt meg majd úgyis guideból.
Simple. Eternal. Beige.
4004 levél
Válasz 19.03.16. 13:58 #79
Sucee
Most én értem, hogy neked nem jön be a DZ pvp, de hát pont az a lényege. Attól nem lesz valaki nyomorék, hogy nem coopozni jár oda, hanem lootért - nem véletlenül van a rogue rendszer, pont ez adja meg a hangulatát az egésznek, hogy nem tudhatod, bízhatsz-e bárkiben.

Sztori gondoltam, hogy nem lesz most se jobb, de hát ja, én sem amiatt fogom majd játszani. Örülök, hogy a bázisfejlesztgetés/kisegítés tényleg hangulatos lett, nekem már az a pici "tease" is tetszett, amit bétában láttunk ebből a részből.

Nekem valószínűleg csúszik jövő hónapra a vétel (bár még lesz mindjárt egy névnap, aminek én értelmét nem látom, de hát a rokonok igen...), de semmiképp nem akarom kihagyni a dolgot.
9714 levél
Válasz 19.03.16. 12:01 #78
davkar9
Feljövök már én is egy kis levegőért... Múltkor átlapoztam az első topicját, hát kb mindent javítottak/csiszolták, amit miatt az elsőt utáltam. Gyorsan lehet fejlődni (xp-s perkeket minél előbb felvenni!), a bázisfejlesztések már nem kellenek a skillekhez, felfedezni jó, a folyamatos eventekkel sikerült élővé varázsolni a várost. Jók a lootok, droprate és használhatóságra sem lehet panasz.
A bázisok látványosan fejlődnek, öröm ezeket a küldetéseket megcsinálni. Az elsőben is látszott egy-egy upgrade, de unalmas grind volt az egész, itt most megvan az a rólpléj illúzió, hogy számít is amit csinálunk. A történetben már kevésbé, "open world kinyírja a pacinget" nem újdonság, de itt mintha direkt nem is akarnának ilyesmivel foglalkozni. Csomópont után feldob a térképre x darabot, cutsceneknél meg csak kapkodom a fejem, hogy ez a karakter hogyan került ide. Szintek alapján próbálom kitapogatni a narratív ösvényt, de nem igazán sikerül. Mindegy, nem is emiatt érdemes belevágni a játékba. Béta részben már spoiler volt, kíváncsi vagyok, hogy az endgame megérkezése "amit eddig csináltál az semmit se ért" vagy pedig egy kvázi ng+ lesz.

DZ-be véletlenül belenéztem. Van ugye a hangulatos story bemutatkozó a zónába, de nem indult el, így fél órát mászkáltam odabent. Vegyes volt az élmény, egy random arccal közösen pucoltunk egy helyet, egy másik helyen soloban meghaltam. Mire visszafutottam már ott volt megint ez a figura, de rendes volt, nem rabolta ki a táskám. Ki is tudtam menekíteni a helin, amit egy másik ember hívott be. Az is rendes volt/nem mert támadni. persze a heli bevonzott két gyökeret is, azok lőttek mindenkire. Kicsit megkarcoltam őket, de az instant br helyzetet kihasználva inkább elmenekültem. Ez a része sajnos ugyanolyan rossz, mint az elsőben. Ha már van 3 zóna, az egyik igazán lehetne pve only. DZ perkeket átnézve van pár olyan, ami miatt úgy sejtem több nyomorék megy majd át rogueba. Szerencsére a béta endgame dropjai alapján DZ nélkül is lépést lehet majd tartani az endgame tartalommal.

Maradt a high, mintha szebb/jobban futna. Bázis körüli mellékküldiknél volt párszor egy megmagyarázhatatlan fps drop, egy irodaházas melléknél pedig átment diavetítésbe. Leszedtem az új nvidia drivert, azóta nem tapasztaltam. Összességében amúgy rohadt hangulatos a grafika! Volt egy cp foglalásom este, esőben, robbanó hordókból felcsapó lángok fényénél lőttem az ellent.
Ködben bolyongtam miközben egy őz "mutatta az utat". Mosómedvét riasztottam fel a békés kukatúrásból. Azt hittem hiányozni fog a hó, de ez a fél lábbal a post-apocban lévő város jobban bejön a sok zölddel!

Gameplay fronton én is halok néha, 80%-ban önhibából. Fedezékes ki-be ugrálás csinál azért furcsaságokat. Eventeknél van amikor a seggembe spawnolnak, mostanra már azért meg tudom állapítani, hogy melyek a spawn ajtók, amik közelében nem érdemes fedezékbe bújni.
Simple. Eternal. Beige.
12542 levél
Válasz 19.03.16. 10:25 #77
Gobiakos
Helyzetjelentés: 7. szintű karakterrel a ViewPoint mission-nél járok. Mire odáig elérek csak ma volt a nyílt utcán 3 (közel) instant halálom. Annyi baromira oda kell figyelni az ellenre, hogy ne keríthessenek hátha, mint állat. Vagy ha már megtörtént a baj, akkor ügyesen használni a buildeket. Én perpill a turret+drone párost használom. Eddig amúgy beváltak.
Tegnap a fentebb említett küldetésnek már a legvégén voltam, amikor kiléptem, mert nem akartam ripityára zúzni a kontrollert. Durva nehéz itt-ott a játék egy szóló ügynök számára. Fákk!!!
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
4004 levél
Válasz 19.03.14. 22:07 #76
Sucee
Szerintem egy az egyben le kéne már állni ezekkel az early dolgokkal. Legyen egy egységes megjelenés aztán jóéjszakát...

(Nem a preloaddal van a bajom természetesen, az hasznos és szükséges, hanem hogy már konkrétan játékórákat árulnak "extraként"...)
12542 levél
Válasz 19.03.14. 20:30 #75
Gobiakos
Hát ja. De a K....világban egységesen ma volt 10-től a játék előrendelőknek való kézhez adása.
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
9714 levél
Válasz 19.03.14. 19:48 #74
davkar9
Az nem tudom milyen. Viszont ha már most beenged, akkor valószínűleg ehhez is járt valamennyi headstart. Előbb is eljuttathatták volna hozzád.
Simple. Eternal. Beige.
12542 levél
Válasz 19.03.14. 19:42 #73
Gobiakos
Washington DC Edition
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
9714 levél
Válasz 19.03.14. 19:41 #72
davkar9
Milyen verziót vettél? Nálam továbbra is csak egy szürke preload gomb és egy "a játék még nem elérhető" üzenet van. Pedig felcsillant a szemem, amikor belépéskor elkezdett tölteni valamit.
Simple. Eternal. Beige.
12542 levél
Válasz 19.03.14. 19:24 #71
Gobiakos
UPDATE: nem nagyon értem, hogy miért, de már rögtön a telepítés után beengedett a játék és játszható is, úgyhogy most tolok egy kávét és ameddig nyitva bírom tartani a szemeimet, addig játszom.

Overlord film beláthatatlan ideig napolva.
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
12542 levél
Válasz 19.03.14. 18:13 #70
Gobiakos
Holnapi outfit: kényelmes póló, mackónadrág, kokárda! Irány Washington DC! \,,/
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
9714 levél
Válasz 19.03.13. 22:59 #69
davkar9
Pont ezért nem nyúlok azokhoz. Az esetek 84%-ban a default arcok azért úgy vannak megtervezve, hogy működjenek az átvezetők és a különféle szögekből nézett gameplay alatt is. A maradék az, amikor 40 perc kísérletezés után úgy beleszerelmesedek a frissen megnyitott default3 szemből nézett arcába, hogy elfelejtem elforgatni, ami nem ártana, mert akkor kiderülne, hogy sasorra és/vagy bálnahomloka van a karakternek...
Simple. Eternal. Beige.
3545 levél
Válasz 19.03.12. 14:03 #68
Raistlin666
Ez a csúszkás téma nekem mindig béna lesz a végén. A Bethesda címekben mindig az van, hogy kinéz valahogy a karakter a generáló képernyőn. De aztán a rendes játékban meg valamelyik szögből el van cseszve...

Jó nagy szakál+sapka+napszemüveg és akkor talán nem lesz gázos!
33186 levél
Válasz 19.03.12. 10:07 #67
Creativ3Form
Toltam vele éjfélkor olyan két órát. Önmagamhoz képest gyorsan, kb. 20 perc alatt megvoltam a karaktergenerálással és csak egyszer kezdtem újra, mert nem voltam megelégedve a haj és szakáll színnel. A játékról egyelőre felesleges írni, mert az első 7-8 órát már láttuk a bétában. Az Ultimate Edition extrái viszont jófélék, főleg fegyverek terén vannak már olyanok, amivel lehet aratni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
9714 levél
Válasz 19.03.11. 21:32 #66
davkar9
CC

Van valamennyi slideres arcfaragás, de azt úgysem használom. Presetekből megfelelő hajjal és/vagy sapkával azért össze lehet majd hozni valami vállalhatót. Lehet megint csoki leszek motoros rendőr szemüveggel.
Simple. Eternal. Beige.
4004 levél
Válasz 19.03.11. 15:55 #65
Sucee
Egy off komment erejéig még beírok Anthemmel kapcsolatban, aztán kímélem a topikot.

A temérdek bugon - és konzolgyilkos dolgokon - túl érdemes tényleg megnézni hosszú, részletes és objektív értékelő videókat (pl. Skill Up, amit a játék topikjába is linkeltem, vagy esetleg Angry Joe, akit nehéz elviselni, amikor viccelni akar, de azokat a részleteket elpörgetve valid kritikákat lehet tőle hallani). Engem azok + a demo élményem meggyőzött, hogy nincs erre szükségem, meg kb. a világnak se lett volna.

Annyira szimpla dolgok (lootshoot szempontból) nem működnek, vagy hiányoznak a játékból, hogy az ember a fejét fogja. A loot szegényes, a fegyverek ugyanúgy néznek ki, endgame nulla, nehézség = több enemy hp + damage, nincs stat page (tehát fogalmad nincs, hogy amúgy a karaktered mit tud, és az itemek százalékbónusza egyáltalán MIHEZ tesz hozzá), a craftolás körülményes és szó szerint haszontalan itemeket eredményezhet (random sorsolt értékek, és konkrétan láttam videót, ahol 0% bónusszal rendelkező fegyver craftolódott)... Nem, ennyit nem ellensúlyozhat egy jól kinéző repülés.

Mellette meg ott van Div2, aminek még az open bétáját is leszedtem, csak hogy még egy picit belemerülhessek ugyanabba, amit már előtte láthattam closed alatt.
22214 levél
Válasz 19.03.11. 15:46 #64
Peace
Ez is igaz. Kapják be! Sajnálom, mert baromira tetszett a koncepció, meg a demo is adta. De botrány, amiket azóta olvasok róla. Páran kitartanak mellette meg nekem is egy kedves barátom isteníti, de rohadtul nem győztek meg.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4004 levél
Válasz 19.03.11. 14:45 #63
Sucee
Ha az állítólagos hat éves fejlesztés alatt azt az átgondolatlan trágyadombot tudták összehozni, akkor sokkal nagyobb problémák voltak itt, mint a "még egy év fejlesztési idő".

Egyszerűen nem érdemelnek támogatást arra a játékra.
22214 levél
Válasz 19.03.11. 13:20 #62
Peace
Jah nem, csak poén nyilván. Valószínű valami nagy leárazásba én is megveszem majd. Az a baj, hogy Anthem sokkal jobban vonz világ és gameplay szinten. Továbbra is azzal vagyok elfoglalva, hogy rettenetesen haragszom rájuk, amiért nem voltak képesek még 1,5-2 évig dolgozni rajta.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3545 levél
Válasz 19.03.11. 11:50 #61
Raistlin666
Mondod ezt nekem aki valódi pénzt adott a Fallout76-ért is???
22214 levél
Válasz 19.03.11. 11:42 #60
Peace
Majd PS plus-ban!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3545 levél
Válasz 19.03.11. 10:57 #59
Raistlin666
Végül (mivel nem lesz időm szerda-csütörtök este úgysem) vettem egy sima digitálisat 16k-ért USA PSN-en. Így szépen lejön már szerintem holnap és péntek este meg bele tudok kezdeni.

Majd akik PS4-re veszik és tömörülnek valami klánba esetleg gondolhatnak rám is...
33186 levél
Válasz 19.03.11. 10:18 #58
Creativ3Form
Olvastam egy másik oldalon, hogy valaki dobozos Goldot rendelt elő (platformot nem írt sajnos), és már kapta az SMS-t, hogy holnap napközben mehet érte. Szóval elvileg ott is működik a 3 days early acces, csak nem éjféltől.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
33186 levél
Válasz 19.03.11. 00:09 #57
Creativ3Form
Beléptem az Uplaybe és leszedett egy cirka másfél gigás frissítést a játékhoz. Én idióta egy pillanatra azt hittem, ha végez, a Pre-loaded felirat átvált, de nem. Szóval nem tudom mi volt ez, de köszi UbiSoft, ez most nem kellett a naiv lelkemnek.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
9714 levél
Válasz 19.03.10. 21:21 #56
davkar9
Ha nem tudod kedden elkezdeni (mire eljut hozzád+ telepítés), akkor szerintem nem sok értelme van a goldnak. Egy héttel korábban lehet majd hozzáférni a későbbi contentekhez plusz adnak pár cosmetic cuccot.

Digit érdemes minél előbb bezsákolni amennyiben kulcsos oldalról veszed. Epic továbbra is lelkesen szopogatja a farkakat, 15 után már csak náluk vagy ubitól közvetlenül lehet majd kapni.
Simple. Eternal. Beige.
3545 levél
Válasz 19.03.10. 18:13 #55
Raistlin666
Holnap majd jól felhívom a két üzeltet (van ahol a sima legolcsóbb, valahol meg a gold) és ha időben vállalják a kiszállítást (14. illetve 12.) akkor majd rendelek. Így is +1 nap lesz a letöltögetésük sajnos.
Vagy holnap veszek digitálisat én is.
A végén az ünnep miatt nem kapom meg és a hétvégén kénytelen leszek Fallout 76 / BFV / Titanfall2 trióból szemezgetni...
4004 levél
Válasz 19.03.10. 15:07 #54
Sucee
Én se veszek semmit dobozosan, utolsó dobozos játékom a 2014-es Dragon Age Inquisition - a következő évben aztán váltottam Xboxra, azzal pedig egyből a 100% digitális vásárlásra.

Amúgy ME2-3 esetében ez pl. plusz csapattárssal is járt, a 3 esetében meg elég pofátlanul is, azért Javik elég szerves része az egésznek. De igen, abban igazad van, hogy akkoriban nem kaptunk hozzá season passt - hozzáteszem, digitálisan sem volt elérhető.

A mai napig fogom a fejem a "BioWare pontokon", meg hogy nincs egy rohadt complete edition, amiben tényleg minden benne van, és nem kell egyenként minden szar dlc-t begyűjteni. Seriously, kiadják a trilógiát egy csomagban, és nem tartalmaz dlc-t...

Na, off vége. Div2-re nekem most nagyon nincs keret, még szívom kicsit a fogam, de lehet, hogy csak köv. hónapos vétel lesz.
9714 levél
Válasz 19.03.10. 10:46 #53
davkar9
Persze, olyanom nekem is volt, de azok általában kis vacak preorder dlck voltak, páncél vagy ilyesmi. Mai gold, ultimate, megafaszommimég editiönöket (főleg ubira jellemző) azért boltban annyira nem láttam, de mint jeleztem egy ideje már csak digitálisan veszek szóval lehetnek változások. Végül is több értelem lenne season passt dobni a CE dobozba gagyi szobrocskák helyett.

Ha már Mass Effect, talán pont azoknál volt olyan, hogy már a megjelenés előtt kiszállították, aminek persze a régió-startos baszakodás miatt nem sok értelme volt. Amcsik már játszhattak, én meg malmozhattam 3 napig...
Simple. Eternal. Beige.
4004 levél
Válasz 19.03.10. 10:01 #52
Sucee
Miért ne?

Alapjáték dobozosan, plusz letöltőkódok extra kontenthez. Nem újkeletű ez, nekem AC2, Mass Effect 2-3 is dobozos gyűjtői kiadásban van meg, kb. ugyanez volt a lényege, és azért nem mai darabok.
9714 levél
Válasz 19.03.10. 08:00 #51
davkar9
Lemezes gold? Ilyenről még nem hallottam. Nem csak a Div2-nél, úgy általánosságban sem láttam még ilyet. Mondjuk pár éve leszoktam a dobozokról, szóval egy ideje nem követem milyen kiadásokat adnak az alapon túl. Vagy ez valami puccos CE lenne ajándék season passal?

Boltnál kéne rákérdezni. Szerintem a logikus úgy lenne, hogy a hét elején már küldik/szólnak, hogy átvehető, máskülönben mi értelme goldot árulni... Pont az early access miatt fizet többet az ember, ha csak megjelenéskor lesz kapható az azért egy kissé genyóság. Mert akkor vagy ők néztek be valamit vagy rosszul reklámozzák.
Simple. Eternal. Beige.
1277 levél
Válasz 19.03.10. 02:51 #50
PrOHax
Csak a digitális verziónál van pre-load lehetőség.
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
3545 levél
Válasz 19.03.09. 20:01 #49
Raistlin666
És aki lemezes gold verziót vesz? Nem kap valami kódot az előtöltéshez?
12542 levél
Válasz 19.03.09. 19:18 #48
Gobiakos
Értem, köszi. Valamiért azt hittem, hogy esetleg azok is előtölthetik, akik a dobozos változatot vásárolják meg. Bár onnantól akkor már okafogyott a lemez.
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
9714 levél
Válasz 19.03.09. 19:04 #47
davkar9
Mivel még nincs nálad a lemez ezért most nem. Aki digitálisan vette, azok szedhetik, gold+osok kedden már játszhatnak is. Ha jól láttam lentebb 14-én veszed majd át a dobozost, alap, headstart nélkül vagyis neked is csak 15-től indul a móka. Tehát ha megvan, hazaérsz, már telepítheted is, de csak pénteken (ubinál talán van éjféli start) kezdhetsz neki.
Simple. Eternal. Beige.
12542 levél
Válasz 19.03.09. 17:35 #46
Gobiakos
Hülye kérdés:
A lemezes verziósok (pl én) is elő tudják tölteni a játékot? Vagy hogy van ez?
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
4004 levél
Válasz 19.03.09. 14:27 #45
Sucee
Azért kétlem, hogy konkrétan pluszban szedne ennyit, nagyrészt felülírt dolgok lesznek gondolom.
33186 levél
Válasz 19.03.09. 13:32 #44
Creativ3Form
Most olvastam, hogy az első napos, Title Update 1 névre keresztelt frissítés PC-re és Box-ra 48-52 GB között, míg PS4-re 88-92 GB-t fog még leszedni pluszba. Sebaj, felkészültem. Van 310 GB szabad helyem a játékoknak.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.