Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tom Clancy's The Division 2

1246 levél
Válasz 19.06.19. 21:48 #118
ivanova36
Nehéz MMR-el, pláne ha nem az a fő fegyvered, de ugye nem véletlen lett ilyen nehéz. Egyedül lehet nekem sem lett volna meg, de mi hárman estünk nekik és a nagy lövöldében csak elhullottak.

Nagyobb szívás, hogy egyik későbbi feladatban az kell hogy 50 Confuse alatt lévő ellenfelet ölj le. Igen ám, de confuse-t nem tudunk okozni, a hyna melee tatyója ugyan azt okoz ha kilövöd, de tegnap suttyómban a suttyók patchelték (20190618-án még működött, 19-ére már nem, reddit tele ilyen postokkal), így most csak a Gunner Banshee Pulse variánsa által okozott Confuse-t számolja. Tehát, hogy kifarmold a Gunnert, kell egy Gunner...na ez a no comment kategória. Szerencsére a klánfőnök második skillként a Gunnerén azt pakolta ki, így lementünk a lőtérre és ott lett meg, kemény 10 percnyi unalmas táblalövészet után.
9841 levél
Válasz 19.06.19. 21:02 #117
davkar9
Hogy szakadt volna bele az apja faszába az a kibaszott gyökér, aki ezt kitalálta. Se status effect, se weak point, se semmi. Természetesen azért buktam eddig, mert vagy kilőttem azokat a buzi robbantós geciket (+/vitt magával még 2 társat), eltaláltam a gránátos tatyóját, stb. 2/5-re sikerült feltornászni magam. Utána hiénák; szalad a nigger ordítva botot lóbálva, közben egy másik szokás szerint csuklóból tüzel az akval. Esélytelen szituáció. Léptem is ki a faszba, erősen gondolkodom az uninstallon. Update előtt is már vagy két hete nem léptem be, mert a daily grind már jó ideje nem szórakoztat.
Simple. Eternal. Beige.
1246 levél
Válasz 19.06.19. 11:30 #116
ivanova36
MMR-est meg tudtam oldani: M700 Carbon, +8% elite dmg scope rá, így nem kell zoommal bohóckodni, és hajrá. Sniper specen voltam, ha ez számít.

Sokkoláshoz van más megoldás is: HW set 5/6, és Remote Pulse skill odadobása hozzá, vagy épp az átriumban van egy sokkoló lőszert adó láda a medencénél lent a bal oldalon, onnan felvenni sidearmra a sokkoló lőszert, majd azzal kétszer meglőni.

Szerintem eléggé tematikusra sikerült:
GWH minigunozás
behabozódott ellenfelek ölése
confuse alatt lévő ellenfelek ölése
pulse-al jelzett ellenfelek ölése
lmg és minigunozás
ezek mind a Gunner spec részei - és ha van Gunner melletted sokkalta könnyebbek ezek a feladatok: habgránát, banshee pulse - Gunner only skillek
--
A fegyvermegkötéses feladatok meg a részfeladat specének megfelelő: sharpshooter specen MMR, Survivalon sörétes, demon SMG, utána AR majd LMG
--
Más kérdés hogy nem így kellett volna bevezetni a Gunnert szerintem. Nem akarsz szívni, ott a bankkártya minden csak nem elegáns megoldás, de persze értem hogy kell a 40€ hogy kijöjjön a 100€-s ár a div2 esetében is...

Én inkább úgy vezettem volna be hogy egzotikus projekt keretében kell a minigunt összerakni:
- különféle minigunt/LMG-t használók vadászásával, és/vagy telepített minigunok használatából szerzett tapasztalattal-killel megfűszerezve.
- Vagy emellett lehet behoztam volna egy új ellenségfajtát, kis lánctalpas tank, de nem LMG van a tetején, hanem minigun vagy Black Tusk Drónokat kell vadászni, majd az alkatrészeikből lenne összeszerelve ez a pici minigun...
Rövidebb, gyorsabb, kevesebb RNG kell hozzá és úgy is fel kell szintezni azt a skillt is.
9841 levél
Válasz 19.06.19. 10:05 #115
davkar9
A "tűnő" nem kell, jelenleg tényleg teljesíthetetlen. Az 5 mr-os execution pucolás bugos vagy valami nagyon szigorú szabályok tartoznak hozzá. Nem váltottam, skillt se használtam, mindkét slotba mr-t tettem, nem számolta. Próbáltam ötöt egymás után, nem számolta. Az már csak hab a tortán, hogy kb az összes execution azokkal a vírushordozó degenerált faszokkal játszódik és természetesen mindig van egy együtéses behemót geci. Azokat alapból is szeretem, na most távcső-bukfenc-távcső-bukfenc kombóval igazi élmény ezekkel küzdeni...

Önmagában nincs baj azzal, hogy egy adag grindolós feladatsorral kell a feloldáshoz, de igazán lehetne valami tematikusabb. Egy minigunhoz nem értem miért kell azt bizonyítani, hogy mennyire vagyunk jók sniperrel. A boss sokkolása is kész vicc, szerencsére épp összegyűlt a zöld páncél szett, ami ölés után ad spec ammot.
Simple. Eternal. Beige.
1246 levél
Válasz 19.06.19. 04:22 #114
ivanova36
Kijött a Gunner spec. Lehet menni végigcsinálni a közel teljesíthetetlennek tűnő feladatsort hozzá. Persze egy legalább 40€-t tartalmazó bankkártya adatainak ismeretével ez a kis kényelmetlenség orvosolható...
1246 levél
Válasz 19.05.17. 12:12 #113
ivanova36
Nagyon sötéten látom a dolgot.

Véleményem szerint nem kellett volna kizárni a játékosbázis egy részét a raidből.
Meg lehetett volna oldani hogy egy nagyon könnyű, kb story mód nehézségen amihez van MM és egy alap 500as gear lenne a beugró. Azt sem egyszerű összeszedni, de nem is lehetetlen (CP4, lvlup ládák, Bounty - 2-3 ügynökös balhé, ellenben a heroic-okkal). És azzal végig lehetne menni simán pug (pick up group - szedett vedett csapat) felállásban is, 500-as cuccokért.
Magasabb nehézségen már kelljen a premade csapat, és lehetne jobb loot, akár MM nélkül.

Szerintem így, most a solo harcosoknak és kis társaságoknak kb esélyük sincs megnézni milyen is az a raid mert senki sem akar órákig embereket vadászni (nem bounty ) hogy az első wipenál kilépjenek.

És a történelem ismétli önmagát:
Ezen az úton a Blizz már egyszer végig ment a WoW-al. Kitalálták az LFG-t még raidre is. Kényelmes volt, még ha személy szerint engem bosszantott hogy wotlk második évében, két éves raidelés után bronz sárkányon ülve (COT:Stratban eshet timed runon) a kolléga megkérdezte merre van COT:Strat bejárata mert oda szól egy küldije. LFG-vel ugrott be mindig, sosem járt arra gyalog...

Szintén WoW wotlk események ismétlődése:
Hja és mellette megjelent a szokásos elitizmus is (redditen elsősorban), hogy aki nem az "levárt" 500GS és gearben (3/7/7) van az felejtheti is a raidet, mert nem inveli senki. Persze lehet hogy közben a szervező 490-ben feszít...ahogy ez szintén eljátszódott a wotlk alatt amikor a GS oda betette a lábát, akkor még csak mod formájában.

Eheti reset emiatt a solo játékosoknak egy új tartalmat hozott: Invaded Viewpoint Museum, ami eddig nem volt soha invaded, és annyi. 30 perces futam.
5177 levél
Válasz 19.05.17. 08:25 #112
Gump
Tegnap a helipadnál mászkált pár ember, egyikük összeszedett mindenkit, aki kapható volt egy raid próbára.
Az első halál után mindenki kilépett. Hozzá kell tenni, hogy négyen voltunk, de már csak hárman kezdtünk bele, amikor megérkeztünk. Challenge bountyk nem okoznak különösebb gondot egyedül, küldetést is csináltam, de ide kurva kevés a cuccom, szaros pirosak érzésre többet bírnak mint challenge-en lilák.. Kell a jó felszerelés, meg az sem árt, ha összeszokott emberek vannak.
1246 levél
Válasz 19.05.17. 04:21 #111
ivanova36
Tegnap patch után elkezdtem a gearemmel bohóckodni. Eddig csak hard és pár challenge küldit mentünk, tegnap a District Unionba foltozott gearrel challenbe benéztünk.
Menet közben kolléga rákérdezett: tuti challegben vagyunk? mert könnyebb mint az első pár hard volt...a droglabor csatát egy filter alatt lenyomtuk, holott még hardon is másfél volt korábban.

Hja, raidhez nem találtam MM-et, így kézzel kell a többi 7 ügynököt összeinvelni.
9841 levél
Válasz 19.05.16. 22:40 #110
davkar9
Hardon már megint állítottak? Patch előtt egész kellemes volt, most viszont megint egy élvezhetetlen szar. És ezek az csak az alap küldik, raidbe így bele se merek nézni.
Simple. Eternal. Beige.
9841 levél
Válasz 19.05.15. 14:59 #109
davkar9
Én is így tudtam, azért csodálkoztam. Az új specek lesznek biztosan mindenkinek, amihez a passosok viszont egyből hozzáférnek. A bejárat most felkerült a térképre, az pár collectiblet mutatott, ugyanez még 7 alkalommal. Ennyiért sokallom.
Simple. Eternal. Beige.
5177 levél
Válasz 19.05.15. 11:08 #108
Gump
Over the course of Year 1, Pass holders will have exclusive access to 8 Classified Assignments, which will provide more story behind the events leading to your arrival in D.C.
5177 levél
Válasz 19.05.15. 09:34 #107
Gump
Nekem 8 küldetésről az rémlik, hogy season pass exkluzív dolog, de lusta vagyok megnézni.
9841 levél
Válasz 19.05.15. 08:40 #106
davkar9
Ezek az exkluzív küldik is csak early accessben mennek? Akkor tényleg passzolom, pedig már elgondolkodtam rajta, hogy valami nyári-őszi salenél lekapom a season passt.

Patchből én csak annyit vettem észre, hogy a lvl3+ cp továbbra se ad blueprintet. Alton 65/77-ig jutottam mielőtt ott is előjött a bug. Projectekhez most ugyan újra adnak újakat, de tartok tőle, hogy ez megint egy-pár hetes rotationben megy majd, utána ismét fölösleges bounty vagy semmi. Amúgy elég poén olyan statos fegyvereket kérni, ami még egyszer sem esett (200 pár óra). Oké ez nem 100% hiszen gyűjteményen kívül nem néztem át mindet eladás/bontás előtt, de amikor korábban hasonló project volt, azért egy-két dailyzéssel és pár egyéb kör után esett olyan statos, amit kértek.
Simple. Eternal. Beige.
1246 levél
Válasz 19.05.15. 06:45 #105
ivanova36
Új patch, "hétközbeni" reset, holnap tippre megint reset.

Az új patchel behozott kényelmi változások nálam inkább visszalépés, sem mint előre, így megint az az érzésem, hogy patchről-patchre romlik a játék.

Noha egyedül vagyok ezzel a véleménnyel, a Division 1 esetében az volt a benyomásom, hogy a megjelenéskor volt kifejezetten jó, utána az ész nélküli változtatások és a fantáziátlan bővítések nálam a sírba vitték a játékot.

Egyelőre az új tartalomról a raidről nem tudok nyilatkozni, hiszen csak csütörtökön lesz elérhető. Viszont mindenkinek megjelent egy új küldetés, mely csak a season pass tulajoknak játszható, eddig. Kíváncsian várom hogy mennyi idő múlva oldják fel a többieknek is. Valahol 1-2 hetet írtak, majd meglátjuk.

Patch változásokra vissza, és ami nagyon fáj:
- revive hive lassabban fog kelteni - szerintem a solo és pve játékosokkal masszív kicseszés. Eddig is volt hogy a hiveot szétkalapálta az ellenfél, de most még több ideje lesz rá
- healer chem launcher felhő nem stackelődik - szintén zenész, nerf ismét.
E kettő skill nerfelésének szerintem az volt az oka, hogy PVP-ben erősnek bizonyultak. Más kérdés hogy miért kell PVE-t is elcseszni a PVP finomhangolás miatt. Már a Blizzard is meglépte ezeket 15 éve, és még pár évvel ezelőtt sem nagyon tudta szétválasztani a pvp és pve finomhangolásokat, látszódott is az eredménye. Nem értem hogy miért nem tanultak ebből a többiek. Szét kell választani és külön kell kezelni. Teljesen más környezet a kettő.

Meglátjuk a raid mit hoz, nálam már csak az tartja életben a Division 2-t. Egy hónappal hamarabb eljutott oda ahová a Division 1 a megjelenése után.
1246 levél
Válasz 19.04.29. 08:35 #104
ivanova36
Eheti reset:
a patchnotes-al ellentétben:
- a lassú betöltés nálam még mindig jelen van
- a lootok GS módosítása baromira nem sikerült, a PN szerint GS500 felett minden high end (sárga) cucc GS500-asnak kellene lennie, a lilák meg GS490 felettinek, ehhez képest továbbra is esik a 490-499 közötti sárga és 485+ lila cuccok

Tehát vagy én néztem be valamit, ami persze lehetséges, vagy rossz PN lett kiadva, vagy csak éppen elfelejtették a Patchet aktiválni, ami érdekes hiszen a karbantartáskor lejött egy 50MB-os csomag...ha ez utóbbi két eset valamelyike áll fenn, akkor bizony ez fekete pont a Massivenak, és nem az első már a Division 2 kapcsán.

De hogy jó hír is legyen:
az eheti reset a korábban remélttel ellentétben más tartalmat adott: ezen a héten a Black Tusk Invaded missionök:
- Federal Emergency Bunker
- DCD - ez új, nekem még sosem volt Invaded
- Lincoln Memorial
- Roosevelt Island
és a szokásos Tidal Basin.
DCD az teljesen új volt nekem, meg is lepődtem hogy az lett invaded. Sebaj, ennyi új tartalom kellett már, még ha ez karcsú is, legalább új volt. BT láda az első épület emeletén a gyerekkórteremben van.
ÉS ez amennyire új, annyira szívás azoknak akik a Nemesis snipert akarják összerakni, de az első héten a Capitol Hill-t kihagyták. Ugye lepörgött a 3 heti rota, így ezen a héten ismét Capitol kellett volna hogy legyen, ehelyett Roosevelt lett. Vagyis vagy a következő resetben lesz Capitol, vagy utána, ami így is, úgy is szívás. Ennyire timegatelni egy fegyvert nem biztos hogy kellene, pláne hogy a játékos társaság egy része már hozzájutott, a többi meg várja a resetet mint a messiást, ehelyett kapnak egy masszív (höhö, massive, éérted) középső ujjat, csak hogy szokják.

A fentiektől eltekintve reset második napján lezavartuk az érintett Invaded missionöket, a harmadik nap meg a fejvadászatot rendeztünk. Ezeket letudva tegnapra szellemírtást/hunter vadászatot iktattunk be, mert az az egyik tartalmi rész amivel eddig nem nagyon foglalkoztunk.

Hunterek
12 hunter van a városban 8 helyszínen, amiket levadászva lootolhaó belőlük 12 maszk és 8 Ivory key. A maszkok kozmetikai "tuningok", de szerintem inkább kinéz egy baltás gyilkosnak a karakter benne, sem mint kormányügynöknek. A 8 Ivory key pedig nyitja a Fehér Ház földszintjén a fodrásztükörrel egy szobában lévő fegyver ládát, amiben van:
Spoiler!

Maga a hunterek levadászása is egyfajta minigame. Neten már fent van az összes vadászatának a módja, de helyenként régi videók és infók vannak, így megpróbálom összeszedni a fontosabb infókat hozzá. Spoilerbe rakom, így aki maga akar rájönni annak hajrá, de azt hozzá kell tenni hogy a megjelenés óta kb 4 hét kellett a játékosközösségnek, hogy mindegyiket le tudja vadászni, ugyanis egy két rejtvény nehéz és vagy bugos volt.

Huntervadászat:

https://division2map.com/ - ot használva, Hide All, majd az Other részen kattintsuk be a Hunter szűrőt. Így látjuk a helyüket és rájuk kattintva kapunk némi infót róluk, mely helyenként hibás!
Alapszabályok:
- a hunterek előszeretettel használnak emp-t, ami miatt nem tudunk skillt használni, illetve ha mégis megy egy skill, akkor azt meg tudják hackelni (drone, turret).
- healer chem launcher és revive hive páros javasolt
- csak éjszaka lehet előhívni őket, így nappal érdemes a helyeket feltérképezni és amint besötétedik, nekik esni. Egy éjszaka alatt 2-3 lenyomható
- csak csata végén lootolj, de akkor ne hagyd ott se a maszkot, se az Ivory kulcsot
- plusz egy társ nem árt, már csak a gyorsabb utazás és a nagyobb tűzerő miatt sem
- aki elkezdte az "idézést" az csináljon minden lépést, a társak max ugrási pontok és takarítok legyenek
- Signature fegyverek lőszerrel vagy legalább egy Nemesis hasznos társ mielőtt a hunter újra felpakolja a páncélját

Vadászat menete alább :
West End hunters: Két hunter (Midas Mask, Revenant Mask) fog támadni, amint a medencében állva a jump jack emote-ot használjuk. Nehéz harc, még társsal is, de az LMG-s hunter így is nehéz volt, mert amint leszedtük a páncélját, elfutott és felrakott új páncélt. Végül két irányból ketten rárohanva le tudtuk szedni, de nagy RPM fegyver is kellett hozzá.

West Potomac Park:
Ghoul Mask: a park nyugati részén kellett a csatornába lemenni, egy laptopot használni, majd átügetni a Lincoln Memorial előtti tóban lévő víznyerő helyhez és az emelvényen a laptop használata után kigyulladt lámpát kilőve előjön a hunter.
Itt problémás lehet, hogy a csatornából fel kel jönni és el kell kocogni a tóhoz, amivel telik az idő, így ha van társ, akkor egyik aktiválja a laptopot míg a másik kitakarítja a víznyerőhelyet majd aki laptopozott odaugrik a víznyerőhelyen lévő társhoz és ha tiszta a terep kilövi az izzót.
További nehezítés hogy harc közben bejöhet egy-két arra járó patrol. Nálunk egy bejött, de szerencsére a hutnert kezdték el lőni, így picit könnyített a helyzeten.

Ghost Mask: Washington Monumentet kell elfoglalni, lemenni a supply room szintjére és lent a konzolt használni. Megjelöl a monument körül három helyszínt, ami három sír. A sírokhoz egyesével oda kell menni, és a monument felé fordulva egy salut emote-ot kell nyomni. Sikeres emote esetén az UI rezeg picit. Ha megvan mindhárom, vissza a monumenthez, le a konzolhoz és használni megint. Feljövetelkor a hunter megjelenik és támad. Ha ellenséges támadás alatt a control pont, akkor picit nehezebb a dolog.

East Mall:
Spectre Mask: Egyik legbugosabb volt, ugyanis két világban sem fogadta el a próbálkozást, csak egy harmadik, altos WT5-ben sikerült teljesíteni. A DC-65 mellékküldetés helyéhez oda kell menni, a nagy teherautó tetejére fel kell mászni, és az ablkaokat lőni: alsó sor, alsó ablaktábláit balról jobbra, egy ablak, egy lövés (Rifle-el érdemes amiben van legalább 13 golyó), alsó sor végén a 8. ablaknál a kis sarkába amit nem takar a fólia, oda kell lőni, majd felső szint, alsó ablaksor szintén, az üres ablak kihagyásával. Jó lövéskor a teherautó indexei felvillannak hátul, emiatt két játékos és élőszó javasolt. Sikeres aktiválás után a hunter jobb hátul a konténer mögött megjelenik, teherautótól 2 óra irányában. Ha nem kerül elő, akkor nincs még éjszaka, vagy a világ bugos. Másik WT5-ben lehet próbálkozni.

Cross Mask, Diamond Mask, Death Mask, Phantom Mask: Vagyis a négy lovas. Az egyik legnehezebb harc. Érdemes előtte a Sinkhole CP-t elfoglalni, ugyanis az ott van a harctértől nem messze, így halál esetén onnan gyorsabban vissza lehet futni. Az idézéshez a Sinkhole-tól északra a a park közepén lévő kávézóba kell menni és a pult oldalán egy kart kell meghúzni, majd a kávézótól keletre lévő műjégpálya közepén lévő karácsonyfa maradék körül kell sprintelve futni körbe-körbe amíg nem támadnak a vadászok. Négyen vannak, egyiknek egy spéci lövegtornya van, ami kb oneshotol, másiknak hunter drone, ami a pajzsunkat hamar lekapja, harmadiknak bombázó drónja, ami kirobbant fedezékből, és volt még egy sokkoló turret is. Mindemellett emp, vagyis a revive hive és healek sem működnek. És ha ez kevés lenne, patrol is jár arra nem is egy. Eredmény: 4 mask, 1 kulcs.

Southwest:
Wraith Mask: A fekete memorial monumenthez kell odamenni, a bal oldalon a lámpákat ki kell lőni, majd a zászlórúd mögül tisztelegni a neveket tartalmazó falnak. Elsőre nem ment, de több helyezkedés és több próba után a hunter megjelent a fal mögött és támadott. Nehezítés hogy a környéken van nem egy patrol amik szintén becsatlakoznak a harcba és lőnek mindenkit aki mozog.

Downtown East:
Demon Mask: Abba az épületbe (Demolotion site meleltt jobbra első épülettömb) kell menni, ahol az első összecsapásunk volt egy hunterrel a szintezés során (zárt szoba hunter megjelent majdnem ledarált minket, végül csak lesokkolt és elfutott). Abban az épületben az átriumban kell a sziklához felmászni, majd nyugat felé fordulva az ablakokba rakott kis céltáblákat fentről lefelé haladva 1-1 lövéssel kilőni. Sikeres lövések után a hunter támad. Van egy supply crate felettünk ezen a helyen, és harc közben-után is jöhet hyena patrol.

Crimson Mask: District Union Stringholdtól nyugatra bal oldalon van egy nagy belső udvaros épület, oda kell bemenni. Az udvaron lehet patrol-nevesített random, így előtte érdemes azt kitakarítani. Az épület déli szárnyában van egy telefon, azt kell használni, majd vissza kell futni az északi szárnyba a másik telefonhoz é azt szintén interact. Siker esetén a hunter támad. Kemény harc lesz, patrol nélkül is, gyorsan páncélozza magát fedezékben.

Kb ez a tartalmi ág letudható 3-4 óra alatt és az idő nagy része a várakozás az éjszakára.…
12558 levél
Válasz 19.04.25. 14:29 #103
Gobiakos
Na fassza! Akkor ezek szerint csak én vagyok lemaradva, mint a borravaló. Mondjuk nem is teszek bele napi több órákat, ez tény.
Mindettől függetlenül én is élvezem és szívesen játszom vele.
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
1246 levél
Válasz 19.04.25. 06:59 #102
ivanova36
Múlt heti napló:
Eheti resetben sikerült összerakni az egzotikus Nemesis mesterlövés puskát, ami jó pár heti meló volt, köszönhetően annak, hogy a különböző alkatrészek, a heti resetekben különböző strongholdokban esnek. Az első ugye Tidal Basin, majd Capitol Hill, utána Roosevelt Island és most a District Unionon volt a sor. A négy alkatrész után még kellett a recept ami alapján le tudjuk gyártani, az pedig a korábban feltételezettekkel ellentétben az Invaded Grand Washington Hotel első bossából esett. Legyártva és kipróbálva a tapasztalatok:
300k sebzéshez a célzáskor "tölteni" kell a lövést, vagyis lenyomva tartva a bal egérgombot amíg fel nem tölt teljesen. Na ekkor okoz komoly sebzést.
Másodlagos tulajdonsága, hogy ha rázoomolsz valakire azt megjelöli és 15 másodpercig látod merre mozog, és a tőled kapott sebzés százaléka is növekedik rajta amíg a buff fent van, valamint kijelöli rajta a sebezhető pontokat, ha van. Érdekes megoldás de egyelőre nem találtam nagyon hasznosságát, ugyanis annyira nem volt eddig kiélezett harc ahol ez a buff döntött volna.
Harmadlagos tulajdonsága hogy a fejlövések erősebbek lesznek.
Összességében nem rossz fegyver, jól is néz ki, Chatterbox és Liberty után kellemes változatosság.
És ha már Liberty.

Időközben a harmadik ügynököm is elérte a lvl30at, így a stashből felöltözött mielőtt a strongholdoknak nekiesett volna. Full 480+ és a Liberty. Poén kedvéért csak a pisztolyt használva indultam az első strongholdba, Roosevelt Islandre, és meglepődve tapasztaltam hogy bizony oneshotol majd mindenkit. Csak az aranyos ellenfelekbe kellett egynél több lövés.
Mind Roosevelt, mind District Union nem okozott kihívást ekkora tűzerővel, de még Captiol Hill sem. Ott csak annyi kihívás volt hogy már nem oneshotolt a pirosakon kívül senkit, így picivel több golyó kellett az ellenfelekbe.

Ezzel megvolt egy havi rotáció. Jövő héten (ma 20190425) jön újabb patch, talent nerfek de a raid még nem. Így jövő héten lehet újabb geart összeszedni, ami azért nem nevezhető tartalmas tartalomnak, hogy patchenként nerfelnek és átalakítanak hogy utána újra szedd össze a szükséges geart...és még csak ötödik hete van kint a játék.
-o-
Na, ezt is megéltük: GS515-ért mehetsz be DZ-be. Arról egyelőre nem olvastam hogy az érkező raiden milyen szintű cucc esik és hogy oda lesz-e matchmaking, de egyelőre ez az irány nekem nem tetszik.

A heti invasion letolása / és pár vadászat után úgy néz ki elérkezett az idő pár nap semmitevésre, mert számomra kb nincs amit érdemes csinálni.
Napi feladatokat nem érdemes, mert nevetségesen kevés XP-t adnak (~40k) egy komolyabb vadászathoz (~124k) képest, ráadásul a vadászat meg lehet több cuccot is dob.

Cuccolás
Múlt heti resetben kb semmi upgrade nem esett. Pedig messze a full 500+, lassan már visszatekerek alacsonyabb gearre a jobb statok miatt, de az kezd problémás lenni a részemről, hogy se egy normális 500-as AR/Rifle, se egy normális 500-as Vest nem esik. A hulladék 486-os lilák dögivel jönnek, meg 3-as Control Pointokból a 490+os shotgunok.
Végül visszatekertem a True Patriot szettre, annak legalább látom a hatását.

E heti reset
Meglátjuk majd ma délután, hogy az eheti mit hoz, remélhetőleg a District Union lesz Invaded így a Nemezis utolsó darabja is kieshet és már csak a recept kell. Ha ezek összejönnek akkor lehet picit pihentetem, legalábbis a raidig, ám ha ott nem lesz matchmaking, akkor lehet drasztikusan visszaveszek a Division 2-ben töltött időből és keresek másik játékot.

--------------
Két héttel ezelőtti napló:
A heti reset.

Beesett a heti reset és picit csalódott vagyok. Valahol reméltem hogy a pletykákban szárnyra kapott új frakció teszi be a lábát, vagy hogy nem a már "megszokott" Black Tusk invázió lesz, de nem így történt.
Most a város nyugati felének egy részét vette invázió alá a Black Tusk. Azért mondom hogy csak egy részét, mert a WT1-be átéréskor láthattuk milyen az, ha az egész város ostrom alatt van, Black Tusk járőrök robotkutyákkal mindenütt, a Settlementek blokád alatt, fejünk felett meg Terminátor drónok köröznek.
Most ennek egy halovány ismétlése van, "csak" három kerületben ami nem érinti a Campus-t így blokádoktól nem kell tartani. A Roosevelt Island is meg lett szállva, és a hozzáféréshez most 3 main missiont kell Invaded módban lenyomni (Federal Emergency Bunker, Potomac Event Center, Lincoln Memorial). A FEB érdekes választás lett, hiszen az egyik heti feladathoz is kell így nagyjából egy csapás alatt le lehet tudni a kettőt. Lincoln Memorial pedig azért érdekes, mert onnan meg eshet még akinek nincs meg a Hard Wired szetthez hozzávaló.
Tegnap belefutottunk egy bugba, az adott main missiont nem tudtuk Invaded Hardban indítani. Végül térképről engedte az átállítást, de ott helyben nem. Újabb patch, újabb bug.
Végül sikerült lenyomni Roosevelt Islandet invaded hardban egyedül, ami nem volt se nem rövid, se nem unalmas. Noha legalább egyszer már le lett nyomva így, érdekes volt ezúttal egyedül nekivágni. Félúton kellett csak a defibrillátort (Revive Hive) egyszer használni, mert a két nevesített minibossból egy meg egy aranyos társa körbevett és SMG-vel ementálit csináltak belőlem. A végjáték sima menet volt, dokkhoz beérve balra el, két konténert nyitottam és gyújtottam is a termit plazmát, mielőtt az ellen észbe kapott volna. Na a többi már nem volt ilyen egyszerű, ekkorra megérkezett a minigunos nagypapi, a Hazmat team vezetője akit egyedül saját minigun nélkül vicces volt lenyomni, de 4 db 40mm HE gránát megtette a hatását. Utána már csak takarítás és a maradék egy vírusmintával teli konténer megkeresése és megsemmisítése maradt. Nagypapából meg kiesett a nemezis következő darabja, így a heti feladatok befejezése után pár nap pihi vagy legalábbis lassabb tempójú haladás a következő heti resetig amiben is remélhetőleg a keleti terület lesz ostrom alatt és a Union Arénából begyűjthető lesz a Nemezis utolsó darabja és a tervrajz is hozzá.

Haladás
Na az nem nagyon van a részemről. Ezen a héten talán ha 1 itemet cseréltem és a geart is csak azért mert időközben kimaxolodótt a Survival ág, így áttekertem az utolsónak hagyott Demo ágra, emiatt fegyvereket is kellett cserélnem, bár nem nagyon, mert az eddig használt AR helyére csak egy LMG-t kellett felpattintani és kész is.
True Patriot szettből esnek a 490+os darabok és az Ongoing Directive is elkezdett hullani, de nem eget verően nagy tempóban. Normál high end gearből meg alig esik tényleges upgrade, többnyire 500 alattiak esnek de azok minden mennyiségben. Picit olyan az érzésem, mint a Division 1-ben volt a végjátékban: kiesett pár szett (az első 3) és utána semmi upgrade, csak sidegrade.
Lehet ezzel elleszek most amíg a demora összejön a maradék kb 100 pont, majd visszatekerek:
- Sniperre és visszaállok Rifle-AR-Liberty trióra
- Survivalra és AR-Chatterbox-random pistol trióra
1246 levél
Válasz 19.04.25. 06:51 #101
ivanova36
WT5, 215 óra, 1 main (3 spec maxon, nagyjából tűrhető gear), 1 alt WT1-ben áll, 1 alt WT5be tegnap lépett át, de ott meg is áll.

és a hiányolt wall of text:
Annak aki abbahagyta szintezés közben közben
Division 1-ben való igaz hogy unalmas volt a minden kerületben ugyanaz a 4-6 feladat ismétlése, még ha a kerület felépítése más is volt.
Itt nem ennyire egyszerű a helyzet. Vannak persze itt is ismétlődő feladatok, pl Control Pontok elfoglalása, de szintezés során csak egyszer kell azokat elfoglalni, lootolni és utána vissza sem kell menni oda. Pedig hasznosak, már ha csak azt nézzük hogy kiváló Fast Travel pontok.
A main mission insták kellően változatosak ahhoz hogy ne érezzük hogy ugyanoda megyünk vissza sokadjára. Mindegyikben van valami egyedi.
- Az amerikai múzeum a változatos belső tereivel (60 as évek beli autók között kell lövöldözni, majd tovább visz a vietnámi háború emlékére berendezett minidzsungelbe ahol persze ott van egy paff a bűvös sárkány avagy egy minigun), spéci kulccsal nyitható egy lezárt rész plusz lootokért, kulcsot érdemes keresni
- Air & Space múzeum remek pályavezetése végigvisz az érdekesebb repülő alkalmatosságok között (űrsiklóról még kulcstartó is bezsákolható), van benne egy mini Planetárium is, ami igaz ismétli az előadást kb percenként, de lenyűgöző, pláne annak akit picit érdekel a csillagászat és nem volt még Planetáriumban soha (a Népligetbelit meg hagytuk szétrohadni), a Marsi kiállítás is remek helyszín, bár picit kicsi, de hangulatos.
- Space administration eléggé hosszú és összetett, a radartányérok állítgatásától kezdve a kommunikációs modul kiszereléséig nem sétagalopp, de a végső boss belépője igaz badass.
- Bank HQ: sima kirándulásnak indult amíg a felénél ki nem derül, hogy mit őriztek a bankban a Hyena-k. Itt is van spéci kulcs és spéci jutalom is, a végső két harc is megfelelően egyedire sikerült, és ide még vissza kell majd jönni az egzotikus SMG tervrajzáért
- DCD: igazi hangulatos járványos main mission, hullaházzal, laborokkal, fertőtlenítő eljárásokkal, szabadtéri harccal (ez utóbbi igazán kemény éjszaka vagy ködben), plusz újabb kulcstartó zsákolható be
- Lincoln Memorial: Az államférfi emlékműve körül és alatt játszódik, a felső világos kiállító részek remek kontrasztban vannak az alatta lapuló sötét alagsorokkal és pincékkel. A végső harc színtere kb egy mini Mória és van benne tüzes Balrog is...lehet ezért pakoltak be ide egy lángszórós bosst...
- Potomac Event Center: ez különösebben nem ragadott meg, külső harc után egy belső teres balhé, ami jó rész benne az egy hosszú folyosó tele fedezékekkel, és a végső csata ami egy színházterem
- Federal Emergency Bunker: rendkívül hangulatos kezdés után hamar átcsap egy 2.Vh-hidegháborús bunkerlátogatásba, aminek megvan azért a maga hangulata, pláne a felgyújtott archívumban. A végső harc itt azért egy fokkal nehezebb már mint a korábbiak, de egyedül is teljesíthető

És ezen felül majd minden main missionnek van Invaded verziója, ahol az eddigi ellenfeleket a Black Tusk katonái váltják le, de ügyeltek rá hogy más célokat is kapj illetve figyelembe vették hogy egyszer normálban már lenyomtad ezeket, vagyis pl ahol eddig lángolt a tűz, de el kellett oldani a továbbjutáshoz az az invadedben már nem lángol, a nagy ventilátor amit ki kellett lőni normálban, invadedben már nem forog, hiszen normálban már kilőtted, azóta meg senki sem javította meg, és hogy ne ugyanazokat a feladatokat kapd mint a normálban. Részben emiatt lehet hogy szerintem az Invadedek könnyebbre sikerültek mint a normálok, annak ellenére hogy az Invadedeket rendszerint Hardban toltam. Konkrétan a Federal Emergency Bunker endboss harc ami normálban egy nagyon nehéz meccs volt, Invadedben lezajlott kb 2 perc alatt, és még csak meg sem erőltettük magunkat.

Valamint ami még viszi a hátán a szintezést az ami számomra a Division 1-ben is jól sikerült (Noble squad mellékküldetéssor): a mellékküldetések. Számos mellékküldetés jobb mint egy-egy főküldetés, nem feltétlenül a hosszában, de mélységében vagy érdekességében mindenképpen vetekednek velük. Valamint nem egy side mission helyszíne lesz később Control Point vagy fejvadászat helyszíne, így mindenképpen érdemes megcsinálni őket. Számomra kiemelkedő side mission volt a National Archives (kis Nemzet Aranya hangulat), Agent Brookes Support (az egyik legjobb side mission a remek pályavezetés miatt), Rayburn House (remekül kialakított dróntöltőállomás), Navy Hill transmisison és a folytatása (kis 2-vh hangulat), History District attack (jó a pályatervezése), Columbia Plaza Broadcast és Potomac Relief Camp (mennyire tud állat lenni az ember).
Ha ezek megvannak akkor jöhetnek a Strongholdok. Jelenleg 4 stronghold van és mind a négy eléggé egyedire sikerült. Az első három kell a World Tier 1-be lépéshez, a negyedik majd később lesz elérhető.
- District Union Arena Stronghold: kellően hosszú, helyenként kis Mr és Mrs. Smith finálé hangulat amikor a Mall részen megy a lövölde, van benne egy érdekes játékmechanikával nehezített harc, amiből lehetne több is a szintezés, többi main és side missionben is, de csak ide került bele, eddig, és egy közepes bossharc a végére.
- Roosevelt Island: Éjszaka, vagy esőben, vagy ködben hatványozottan nehezebb feladat végigmenni rajta, mert kb az összes harc szabad ég alatt van, így ha teheted, várj egy napsütéses reggelt és akkor ess neki. Hosszú, már már túl hosszú, de lehet csak a kutyagolás miatt tűnik annak, plusz nincsenek liftek és lépcsők, így részben emiatt is kell sokat gyalogolni egy egy csatatér között. A felénél van egy komolyabb bossharc ami nehéz lehet elsőre, de nem teljesíthetetlen. A végső harc a dokkban az keményre sikerült, egyedül meglehetősen nehézre is, így ha teheted egy társsal menj és csak egy társsal. A nehézség skálázódása mikor ott jártunk nem volt a legjobb. Egy játékosnak nehéznek bizonyult, kettőnek kb normál nehézség, hárommal ismét csak nehézre sikerült, a megnövekedett ellenség szám és ellenség típus miatt.
- Capitol Hill: hanulatos belső terek, két remek aréna is ki van alakítva a lövöldözéshez, egyiknél mindig hátrányban leszel az alacsonyabb helyzet és a szemedbe világtó reflektorok miatt, ám a másik esetben ez kiegyenlíthető, három remek folyosó, ahol sok fedezék segíti a haladást, a tetőn lévő balhé is rendben van, valamint a végső boss harc is ok, ha: nem esik, nincs éjszaka, és nincs köd, és ha a bossra fókuszálsz mert különben letepernek az ellenfelek ha egyedül vagy bent

A fenti 3 Strongholdnak van Invaded verziója is, ahol a Black Tusk veszi át az ellen szerepét, de a fent már említett invaded main mission érdekességekkel és problémákkal együtt.

- Tidal Basin: ez a +1-ik eddig és szintén jól van kialakítva, ami hátrány hogy nagy része ennek is szabad ég alatt van, így erősen időjárás függő az élmény. Az ellenfelek és csaták is jól vannak kialakítva, itt már van változatosság a korábbiakhoz képest és nem annyira dobozban gondolkodtak a tervezésnél, mint a Division 1-ben. A végső harc helyszíne is remek, bár a kialakítása ILR szempontból erősen megkérdőjelezhető, a hangulata rendben van, még ha egyedül nehézre is sikerült. A belépőkártya keresés és a spéci fegyver megszerzés miatt érdemes visszamenni ha első nekifutáskor elmentünk volna mellette.

Ami még érdekesség: minden main mission és stornghold területén van egy láda ami az ellenségé, így érdemes ezeket megkeresni és a megfelelő kulccsal kinyitni a plusz loot miatt. Nem mellesleg WT5-ben ezekből a ládákból eshet az egzotikus SMG hozzávalói is a Hyena main mission+strongholdban hogy utána a Bank HQ-ban a spéci teremben lévő Hyna ládából a terv is bezsákolható legyen hozzá.
9841 levél
Válasz 19.04.24. 22:25 #100
davkar9
Én kicsit ~meguntam. Felhúztam másfél altot, aztán tb megjelenése után ráfeküdtem a főkarira. Azzal begyűjtöttem a cpből eső modokat amíg tudtam. Egy bug miatt már nem lehetett többet szerezni, akkor részben amiatt otthagytam. Gyűjthető cuccokat is elkezdtem guideból, de az is félbemaradt. 3. specből hiányzik kb 10 pont (heti bounty körrel jól lehet spec pontokat szerezni). GS500 fölé nem tudok menni, mintha úgy olvastam volna, hogy calibrationnel lehet. Dropokból 480-99 közöttiek esnek, lvlup ládákból viszont pár szintlépéssel összeszedtem nagyjából a jó és tetsző fegyvereket. A végtelenített ismétléshez, dailyk, nagyobb nehézségek, azonban nincs sok kedvem. A vermintidehoz mindig visszatérek 1-3 naponta, ennél annyira nem érzek késztetést.

Aztán az is benne van, hogy TWWH2-höz és az ACOd-hoz is jött időközben új content, amikkel inkább foglalkoztam. Ettől függetlenül nem bántam meg a vételt, de mostanra nálam elmúlt az a kezdeti varázs.
Simple. Eternal. Beige.
3584 levél
Válasz 19.04.24. 20:00 #99
Raistlin666
Első részben mit nem adtam volna egy üres DZ-ért! Mindig megerőszakoltak a helikopternél ahogy emlékszem...
5177 levél
Válasz 19.04.24. 19:20 #98
Gump
Tier 5, 100+ óra. DZ nagyon üres tud lenni, tegnap 1 órát voltam bent úgy unokaöcsémmel, hogy csak gépi ellenféllel találkoztunk. Nagyon jó, de most kb. odaértem, hogy csak eddigieket csinálhatom nehezebb fokozaton jobb lootért, meg daily/weekly challenge maradt.
3584 levél
Válasz 19.04.24. 17:46 #97
Raistlin666
Én is lvl29 vagyok és még lesz bele tolva néhány nap az tuti. Még csak a térképet tisztogatom és fő/mellék küldetéseket pipálom. DZ-ben még 1 percet sem voltam.

Nekem már az első rész is nagyon tetszett, minden nyűgjével együtt is. Ez sem tökéletes, de játszatja magát rendesen!
12558 levél
Válasz 19.04.24. 15:47 #96
Gobiakos
Lehet, hogy hülyén hangzik, de ennyi játék után nekem egy kicsit elkezdett hiányozni a téli környezet.
Amúgy én is imádom és csak nagyon ritkán nyúlok más játék után perpill...
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
33226 levél
Válasz 19.04.24. 15:40 #95
Creativ3Form
29-es vagyok jelenleg, de most pihentetem picit az MK 11 és majd a Days Gone miatt. De nagyon jóféle, imádom minden percét. Nálam rávert az első részre.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12558 levél
Válasz 19.04.24. 15:00 #94
Gobiakos
Tök nagy a csend a játék körül itt a fórumon. Mindeki végigvitte már? Vagy annyira sokat játszotok vele, hogy nem értek rá két sort körmölni róla?
Személy szerint én most 22es vagyok, tegnap megszereztem az első arany cuccomat, egy mellényt.

Amikor írtátok még jóval korábban, hogy a Control Point-okat ha nem tápoljuk folyton, akkor seperc alatt visszafoglalhatják. Na most ugye talán nem árulok el vele nagy titkot, hogy beindulnak majd egy bizonyos idő (vagy elfoglalt CP?) után a supply menetek, ami sokat segít a játékosnak, hogy ne kelljen nyakra főre rohangálni és tápolni őket egyesével.
Tegnap visszafoglaltam a Monumentet is, menő kis helyszín, bár nálam egyelőre magasan az Air Force One CP a kedvenc.
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
9841 levél
Válasz 19.04.05. 08:22 #93
davkar9
Látom a [sarc][/sarc] tag nélkül nem volt egyértelmű. Roosevelt kapujában és a DCD-s melee harcoktól szokott eldurranni az agyam. Főleg hardon*, amit "muszáj" a daily miatt. Ezekkel a kövér gecikkel harcolni ilyen helyeken se nem fair, se nem móka, egy ilyen "realista" közegben pedig bele se illik. Akkor már legyenek zombik is ennyi erővel. Ja persze, dodgeolni kell, de RI-nél egy kikúrt szódásdoboz is képes blokkolni az animációt, DCD laborban pedig elég kevés hely van alapból.

Én is utálom az egész sjw faszságot, ahogy van, de itt alapból nem is érezni, hogy ilyen jellegű nyomulás lenne (body type esetleg, de az inkább lol kategória), na meg ennél a settingnél-storynál úgy őszintén, mégis mi jelentősége van? Küldiket akár egy hűtőre kiragasztott zsírkrétás rajz is adhatná, annyira nincs semmi hatása a gameplayjre, hogy most milyen nemű és színű karaktereket nem/lövünk.

*Hardon már eleve borul az egész játék, a cover szart se ér, ha csak egy csuklóból tüzelő kis fasz is elmegy melletted onnan game over, mert a sebzés mellett hardon már átmegy mindenki golyószivacsba. Matcmaking is eléggé bugos, direkt normalra keresek erre nyugodt szívvel dobál be challangre, kb 10-ből 1 alkalommal rak csak sima normalra.

Angry rantoktól függetlenül azért még továbbra is élvezem. Első részre köröket volt, ott kb minden része felbaszott, cserébe viszont nem adott semmit. Sajnos? látom, hogy tényleg csapatban az igazi a játék, mostanában a pugos bountykra szoktam rá. Jön szépen lassan a spec pont is onnan, megvan a csapatjáték, lootból is jut magamra és az adott projectekre is.
Elkezdtem már nézegetni a geareket, néha osztottam is adott karakternek megfelelőt (WT szinteken magasabb karival kitermelt gearrel röhögve végig lehet darálni alttal), mondjuk a mai szintemelés után lesz majd értelme csak szakosodni. Ahogy olvastam a gear modokat is állítgatják, hogy nem kurvamagas és csillagoség legyen a követelmény a skillpowernél és a weapon modokat is átrendezik. Utóbbival mondjuk nem volt bajom, igaz kb minden fegyverre ugyanazt raktam (+acc és stab). További modok megszerzését lehetne esetleg igazítani. Lvl3+-os outpostok pucolásánál egyedül már elvéreztem, randomokkal pedig nem igazán lehet. Én is bountyra kerestem, aztán valami orosz fickóval leragadtunk egynél. Onnan még behúztunk párat, de az én rendességem miatt maradtunk együtt. Elején gondolkodtam is, hogy otthagyom, elvégre bountyra kerestem, nem world farmra.
Simple. Eternal. Beige.
1246 levél
Válasz 19.04.05. 06:45 #92
ivanova36
Clancy egyik könyvében sincs szó a Division-ről. Ha szerencsénk van/volt, talán felvázolta egy bevásároló lista hátoldalára vásárlás közben Division 1 fő szálát és annyi köze van hozzá.

Másik oldalon meg feldobták hogy a Division 2-ben miért nincs normális férfi karakter: a fejlesztői csapat a Division 1 esetén kb 1 nőt tartalmazott, a Division 2 esetén kb a csapat 2/3 nő.
Nincs kifogásom a női főszereplő ellen, mert számomra a legjobb tps karakterek mind nők, már a Tomb Raider óta Még Kelso beszólásai is aranyosak, igaz helyenként túl van tolva picit.

A melee kalapácsos/láncfűrészes az tényleg nehéz, pláne szűk helyen, de egyelőre egy megoldást találtam rájuk: vissza kell hátrálni ahonnan jöttünk, ha tudunk (roosevelt stronghold dokknál pont nem tudunk, de szerencsére ott meg van 1-3 minigun)

És ma jön a Tidal Basin és a WT5.
9841 levél
Válasz 19.04.02. 11:55 #91
davkar9
Azért nagyon kíváncsi lennék rá, mégis miért gondolták azt, hogy egy ütéses benga négerekkel küzdeni egy gyufásdobozban olyan jó móka. Nem olvastam Clancy bácsit, valószínűleg ezek a meghatározó alakok a műveiben, de szerintem a játéknak nem kellett volna ennyire szorosan ragaszkodnia az alapanyaghoz ebben az esetben...
Simple. Eternal. Beige.
1246 levél
Válasz 19.03.25. 12:10 #90
ivanova36
Div 1 gameplayt is csak az endgame borította fel. Szépen szinteztél, fedezékeztél, majd endgameben minden második ellennek volt gránátvetője amivel kirobbant fedezékből, a többinek meg sokkoló drónja ami szintén kiránt a fedezékből. Cover based shooter, ahol a covert nem használhattad...masszív belső kreativitás

Div 2-ben WT2-nél járok PC-n, és ezt a fajta "nehezítést" nem érzem. Lehet később bejön, de egyelőre most csapatban tolva kellően könnyű/nehéz ahhoz, hogy jó élmény legyen.

A spec fegyvereknél egyet értek, hogy a sniper lövése néha eltünedezik, plusz belépéskor vagy máshoz csatlakozáskor is elveszi a spéci lőszereket, ami azért nem elegáns megoldás.

A történet nekem kicsit lapos és nem kevés helyen logikátlan, de egy végig játszást bőven megér, még akkor is ha nem akar az ember orrvérzésig GS-t farmolni.

Main küldetések rendben vannak, a múzeumokban játszódóak különösen jók szerintem, de nem egy mellék küldetés is kiemelkedő élményt nyújt. Ez utóbbiakat nem lehet ismételgetni, de egy egy területre fejvadászat visszaküld.

Ami nem tetszik, hogy vannak grafikai hibák (textúra hibás szobák), és időnként összesűrűsödik egy pár event. Így meglehet, hogy egy kereszteződésben vagy controll ponton egyszerre 2-3 event zajlik, ami azért már nem egyszerű kihívás, se egyedül, se csapatban.

Új karakteren én is gondolkoztam, de mivel specet bármikor lehet váltani, és loadoutot is, így amit nyernék vele az az lenen hogy a WT-kben a főküldetések után járó spec pontokat nem kellene más forrásból összefarmolnom.
12558 levél
Válasz 19.03.22. 13:37 #89
Gobiakos
"Esetedben a konzol lehet a döntőbíró. Akad/t jó pár izzasztó helyzet, amiből szerintem kontrolleres irányítással nem tudtam volna kijönni."

ezen tök sokat agyaltam, hogy vajon bill+egér komóba mennyivel lenne másabb...?
Sajnos nem volt lehetőségem huzamosabb ideig próbálkozni vele, hiszen csak az első rész első pár szintjét játszottam PC-n, ám a laptop gyenge teljesítménye okán az nem volt épp mérvadó (laggok, stb.).
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
9841 levél
Válasz 19.03.22. 13:10 #88
davkar9
Setting miatt jobban áll a játéknak a solozás. Minden tett és cosmetic következménye neked és csak neked köszönhető. Nincs az az MMOs érzés: "Segítettén rajtunk bátor hős, de most állj félre, mert csak feltartod a sort és a mögötted álló bátor hősnek is meg kell még köszönnünk." Alapjátékban szépen lehet pucolni a cp-at, volt olyan főküldi amit játékos hiányában egyedül csináltam, sideokra pedig nincs is matchmaking. Soloban is vehető akadályok és nem érződik checklistnek a teljesítésük (helló AC). Az endgame felborítja a szépen összeállított táblácskánkat, ott már nincs értelme mindegyiken végigjárni újra mert úgyis oda-visszafoglalják őket, de egy-egy loot túrára pont jók. Ezen a ponton nem ártana egy másik ember, de inkább csak kényelmesebbé tenné a játékot (halál helyett valaki fel tudna segíteni, nem kéne újból százmétereket kutyagolni). Soloban is ugyanúgy megoldható.

Esetedben a konzol lehet a döntőbíró. Akad/t jó pár izzasztó helyzet, amiből szerintem kontrolleres irányítással nem tudtam volna kijönni. Ezt te tudhatod mennyire megy már a lövöldözés.
Simple. Eternal. Beige.
22445 levél
Válasz 19.03.22. 12:12 #87
Peace
Nekem akkor tetszett a Div 2, amikor 3an toltuk együtt a felfedezést meg küldetéseket. 4 sajnos nem jött össze, de így is állat volt. Csak nincs olyan állandó ismertségi köröm, aki így tolná. Talán 2 PS friend vette meg összesen, akiket látok játszogatni. De ők is csak néha vannak fenn. Egyedül annyira nem mozgat már meg. Első részre rárepültem egyből, ott még elpuffogtattam egyedül vagy randomokkal, de itt már szerintem nem működne.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9841 levél
Válasz 19.03.22. 11:57 #86
davkar9
Akkor félreérthető voltam. Nem kell a küldiket farmolni legnehezebb fokozaton, ez a lényeg! Normalon kellemes a játék, szépen jön onnan a loot. Hard+-nál ugyanazt a geart kapod csak többet kell szopni. Küldik újrázásával, control pointok újrafoglalásával és a városi eventekkel kényelmesen fel lehet tornászni magunkat az aktuális gearscore határig. Nekem inkább az a bajom, hogy majd gs500 után mi lesz majd a helyzet. A küldetések azért nem olyan jók, hogy újra és újra és újra és újra lehessen majd játszani őket. Pár hétig esetleg a dailyk miatt bár azok is hardról indulnak. Én úgy tervezem, hogy a másik két specre is felhúzok 1-1 karit (lehet amúgy bármikor váltani közöttük), ezzel összejön majd olyan ~120 óra, aztán meglátjuk milyen lesz a post launch content. Ha megint tankos horde móddal rukkolnak elő akkor ott kiszállok.

Story miatt ugyan meg ne vedd, úgy nem éri meg! Élvezetes gameplay, jó loot. Idézd fel a legjobb Div1 élményedet (gyanítom nálad is gameplay) és szorozd meg öttel. + Hó helyett hangulatos zöld városban mászkálunk. Ha így se mozgat meg, akkor azon a leárazás se fog változtatni.
Simple. Eternal. Beige.
22445 levél
Válasz 19.03.22. 10:03 #85
Peace
Itt is akkor lehet az igazi élvezet, ha van 3 szinte állandó játékostársad, akikkel lehet tolni mikrofonnal a DZ-t. Legnehezebb fokozaton farmolgatni gear score-ért az annyira nem gyere be nekem. Az első résznél is az volt a bajom, hogy nagyon nem volt kivel játszani. Randomokkal még toltuk a nehezebb küldetéseket, aztán egyszer csak abból is elég lett és nem indítottam el többet. Tudom, hogy McCl@ne tolta sok 100 órát. Nekem ez már nem jött össze. A két hétvége alatt is összesen két alkalommal tudtam összehozni, hogy 1-2 ismerőssel együtt játsszak 1-1 órát. Az úgy elég sovány. Pedig együtt ritka jó élmény!!! Lehet egyszer azért beszerzem majd a story miatt, ha már igen alacsony lesz az ára. Szívesen játszanék másokkal együtt pedig, de valamiért ez az összeegyeztetés nem jön össze nekem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9841 levél
Válasz 19.03.22. 09:07 #84
davkar9
Kicsit az endgameről.

Sűrű eventek egyaránt szolgáltatnak izgalmat és agyfaszt is, területtől és feladattól függően egyiket-másikat nagyobb arányban. WTier 3-4-nél már kell egy keveset farmolni, viszont pár evenettel és küldivel át lehet lépni a következőre. Nehézségeknek nem sok értelmét látom, normalon is szépen fel lehet tornászni a gearscoret. Hard küldi viszont már frusztrálóan nehéz tud lenni. A legrosszabb, hogy át lehet menni rajta kisebb-nagyobb izzadással, aztán a végén átmegy kemény szopatásba. Az ellen itt már nagyobbat sebez (ez rendben is lenne), viszont golyószivacsok, szóval ezt nem igazán élvezem, a loot miatt pedig nem éri meg. Challenginget el sem indítottam, + későbbi updatenél érkezik a heroic... Gondolom ott egy lövéssel megölnek, cserébe az egész lőszerkészletet kell beleüríteni csak egy sima pirosba...

Tier4-nél a CP-k is átalakulnak. Kapcsolódik hozzájuk pár event, azokat előbb kipucolva fel lehet tornászni a CP szintjét több lootért. 3-4-es szintűnél kifektettek, rohangált pár (normál?) sárga, bedaráltak. Elvileg megoldhatók, viszont nehezítette a dolgot, hogy napokig szívtam a skillbuggal.

T1-4 fejlődés alatt a legfontosabb "stat" a gearscore, ez egy kicsit lekorlátozza a játékstílust. Pl én rá lettem kényszerülve a smg-sniper kombóra, mert szinte csak olyanok estek. Max szinten (450 jelenleg, tidal basin megérkezésekor 500) már lehet majd célirányosan fejlődni. Én sebzés-védelem alapján játszom, ha azok zöldek, akkor csere, emiatt skillpowerem a béka segge alatt, így a skill fejlesztéseknek nem láttam a hasznát (elég magas sp határértékekkel dolgoznak).

Specializációval nem vagyok kibékülve. Snipert választottam. Vannak ennél fincsi passzív képességek (stability, reload speed) és a sebzésbónusz miatt rákényszerített a rifle játékra (sima rifle típust írja, mesterlövészre nem tudom hogy ugyanígy vonatkozik-e). Annyira nem bántam, mert már az alapjáték végén találtam egy winchestert, amit nagyon megszerettem! Később is esett, most mondjuk egy scar a kedvenc. Jó sebzés, nagyobb tár, gyorsabb újratöltés, megfelelő scopepal jó minden távolságra.

A speckó sniper vagy bugos vagy én vagyok béna. Tisztán benne a célkeresztben a célpont, nem talál. Még ha egy dagit célzok van amikor azt se találja el. Félrehord, bullet drop, szél, én nem tudom. Amikor sikerül a fejes akkor ott halál van, de annyira nem érzem megbízhatónak, bétában jobban ment. Alap sniperekkel is nagyobb sikerélményem volt.

DZ-vel is próbálkoztam, bár csak az extraction acsi miatt. Egyedül bóklásztam, addig jó volt. Belefutottam egy 4-es csapatba, nem is volt gond, szépen elsétáltunk egymás mellett. Landmarknál aztán partiba vágtak, sötét volt ugyan, mászkált még pár ai ellen, de elég szándékosnak tűnt a támadás. Később fel is bukkantak a térképen manhunt ikonnal, szóval faszfejek voltak, remélem hasmenést kapnak az ilyenek... Másik randommal segítettük egymást, aztán mentünk a magunk dolgára, ez jobban tetszett. Ami fertőzött cuccot ki tudtam menteni a nyugalmas időszakban az kb ugyanolyan volt, mint amit normál játékkal és küldik újrázásánál is meg tudok szerezni.
Simple. Eternal. Beige.
9841 levél
Válasz 19.03.17. 23:21 #83
davkar9
35 órával (igen, végig ez ment) sikerült is a "végére" érni. Lvl 30 már a 25. óra magasságában meglett és akkor még volt hátra 2 főküldim, a strongholdok és 3-4 mellék is. Volt pár kínos rohangálásom az épület körül ahol shd tech volt elrejtve, eventek miatt rengeteget ingáztam - safe houseok és főküldikből feloldott projecteket okosabban is össze lehetne hangolni. Történet miatt ismétlem azért senki ne vegye meg, de ha a béta/első rész/nézett videók alapján bejön, akkor szerintem a "single" tartalomból optimálisan haladva egy olyan 40 órát ki lehet hozni. Ha van összeszokott 4-es csapat a játékra vagy akár csak +1 ember (néhány főküldit 1-1 randommal duoztuk, úgy is adja), akkor nem kérdés, megvenni!

Viszont! Ha valaki tényleg szigorúan csak solozna.

Az endgame első benyomásai kissé vegyesek. A játék "végén" egyből be is adja a bétában is látott endgame küldi bemutatkozó videóját. Egyrészt nincs rendes epilógus, "váratlanul" (azért egy két echo és elszórt bizbasz jelzi, hogy egy ismeretlen fél támadni készül) jön az új, kemény fenyegetés. Az eventek megduplázódnak, az eddig statikus cp-k folyamatosan gazdát cserélnek. Ez a része kicsit olyan, amitől tartottam; megy a kukába az eddigi munkánk. Nem kellett eddig tartani a visszafoglalástól, a megszerzésük pedig a 10-envalahanyadik után is kalandnak minősült, nem pedig unalmas feladatnak. Négyzetméterről négyzetméterre szabadítottuk fel a várost, most újból kaotikus harci zóna lett belőle. Gameplay szempontból változatos, ugyanakkor a cp-t gyorsutazási pontok így az elvesztésük sokszor kényelmetlenséget okoz. A gyakoriságon kellene állítaniuk, szerintem túl gyorsan történnek az ai foglalások. Apró pozitívum, hogy azért a mieink is igyekeznek maguktól visszavenni ezeket. A bázisokat is le tudják zárni (csak mint gyorsutazási pontot, a fejlesztéseket nem kúrják szét), gyors eventtel újra megnyitható.
Maga az endgame fejlődés nincs túlbonyolítva. 2 már kipucolt főküldi helyszínét kell újból megtisztítani, ezúttal más részfeladatokkal, majd ezek és a megfelelő gearscore elérése után jöhet a stronghold második kör. A két főküldivel és pár eventtel lazán el lehet érni a kötelező szintet szóval úgy tűnik nem kell majd grindolni, folyamatosan lehet haladni. Stronghold után nő a world rank vagy mi a fene: magasabb gearscore+másik két főküldi+stronghold. Ismétlés, és így tovább a csillagos égig.

Nehézség is érezhetően nő. Fel lehet fogni kihívásnak, azonban a folyamatos ismétlés és a térkép dinamikus váltakozásából fakadó "értelmetlen" küzdelem miatt nem tudom mikor válik majd inkább frusztrálóvá. Szerencsére csak a szituációk izzasztóbbak (cp foglalásakor nekem jött hátulról a párszáz méterre lévő rádiós csapat is), az ellen nem változik át golyószivaccsá.
Simple. Eternal. Beige.
5177 levél
Válasz 19.03.16. 20:50 #82
Gump
A technical alpha meg a két beta meghozták újra a kedvem az 1-hez, ott most elég sokat nézelődtem soloban DZ-ben, engem is idegesít, hogy amikor várjuk az extractiont, akkor ki megy át rogue-ba, de inkább az baszott fel még régebben, mikor egy négyes csapat rohanta körbe a DZ-t, ahová dobott és vagy 3x nyírtak ki (meg mindenki mást, aki útba esett).
Viszont mostanában azért tapasztaltabb vagyok, meg a gear is jobb és ment elég sok extraction. De amúgy a cuccok miatt nem érzem, hogy megérné. Volt mostanában, hogy össze is álltunk random emberekkel menet közben. Láttam, hogy harcol AI ellen, besegítettem, aztán együtt mentünk cuccot felpakolni, védtük a területet, jött még egy, ő is beszállt, az úgy poén.
Amúgy az egyben a storyt végig soloban csináltam.
A kettőt viszont már megvette unokaöcskös is, úgyhogy lesz coopba nyomulás, ami nem árt majd, mert az 1-ben azért az incursionöket én elképzelni nem tudom, hogy soloban hogy lehet megcsinálni. Volt, hogy egy-egynek nekimentem, egész sokáig jutottam, de mindig eljött az a rész, hogy "na elmentek a f*szba".
12558 levél
Válasz 19.03.16. 16:21 #81
Gobiakos
Mivel a PS-hez nem fizettem elő a Plus szolgáltatásra, így nálam már az első részben is teljes egészében kiamradt a DZ és... nem bánom. Nyilván annak a játékrésznek is megvan a maga bája, de én -ahogy azt már sokszor, sok helyen elmondtam magamról - alapveően egy sztori-orientált, szólózó játékos vagyok, aki egyedül szereti megoldani a dolgokat.
PvP játékokkal nagyon keveset játszottam világ életemben ebből kifolyólag balf@sz is vagyok bennük, de pont ezért nem is erőltetem. Évente egyszer-kétszer összeülünk haverokkal UT-zni meg ilyesmik, de mindig rá kell jöjjek, hogy nagyon nem fekszik nekem.
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
9841 levél
Válasz 19.03.16. 14:47 #80
davkar9
Hát aki csak lesben ülve a helinél várja a többi játékost az igenis egy nyomorék geci. Nekem ez a másik játékának elbaszása, az meg nem hangulat, hogy tudom, hogy senkiben se bízhatok. Coopban is ugyanúgy lenne ott loot. Story küldik elég élvezetesek csapatban (amikor nem balfaszokat fogok ki), csoportos eventek, "world bossok" mehetnének a DZben is. Na mindegy, talán a raid ilyen lesz.

Mivel normál játékkal is kiszedhető a high-end gear (béta endgame küldire alapozva, remélhetőleg nem csak mézesmadzag volt) ezért szerencsére úgysem leszek rákényszerülve DZ-re. Esetleg a gyűjthető szirszarokért visszanézek, de azt meg majd úgyis guideból.
Simple. Eternal. Beige.
4060 levél
Válasz 19.03.16. 13:58 #79
Sucee
Most én értem, hogy neked nem jön be a DZ pvp, de hát pont az a lényege. Attól nem lesz valaki nyomorék, hogy nem coopozni jár oda, hanem lootért - nem véletlenül van a rogue rendszer, pont ez adja meg a hangulatát az egésznek, hogy nem tudhatod, bízhatsz-e bárkiben.

Sztori gondoltam, hogy nem lesz most se jobb, de hát ja, én sem amiatt fogom majd játszani. Örülök, hogy a bázisfejlesztgetés/kisegítés tényleg hangulatos lett, nekem már az a pici "tease" is tetszett, amit bétában láttunk ebből a részből.

Nekem valószínűleg csúszik jövő hónapra a vétel (bár még lesz mindjárt egy névnap, aminek én értelmét nem látom, de hát a rokonok igen...), de semmiképp nem akarom kihagyni a dolgot.
9841 levél
Válasz 19.03.16. 12:01 #78
davkar9
Feljövök már én is egy kis levegőért... Múltkor átlapoztam az első topicját, hát kb mindent javítottak/csiszolták, amit miatt az elsőt utáltam. Gyorsan lehet fejlődni (xp-s perkeket minél előbb felvenni!), a bázisfejlesztések már nem kellenek a skillekhez, felfedezni jó, a folyamatos eventekkel sikerült élővé varázsolni a várost. Jók a lootok, droprate és használhatóságra sem lehet panasz.
A bázisok látványosan fejlődnek, öröm ezeket a küldetéseket megcsinálni. Az elsőben is látszott egy-egy upgrade, de unalmas grind volt az egész, itt most megvan az a rólpléj illúzió, hogy számít is amit csinálunk. A történetben már kevésbé, "open world kinyírja a pacinget" nem újdonság, de itt mintha direkt nem is akarnának ilyesmivel foglalkozni. Csomópont után feldob a térképre x darabot, cutsceneknél meg csak kapkodom a fejem, hogy ez a karakter hogyan került ide. Szintek alapján próbálom kitapogatni a narratív ösvényt, de nem igazán sikerül. Mindegy, nem is emiatt érdemes belevágni a játékba. Béta részben már spoiler volt, kíváncsi vagyok, hogy az endgame megérkezése "amit eddig csináltál az semmit se ért" vagy pedig egy kvázi ng+ lesz.

DZ-be véletlenül belenéztem. Van ugye a hangulatos story bemutatkozó a zónába, de nem indult el, így fél órát mászkáltam odabent. Vegyes volt az élmény, egy random arccal közösen pucoltunk egy helyet, egy másik helyen soloban meghaltam. Mire visszafutottam már ott volt megint ez a figura, de rendes volt, nem rabolta ki a táskám. Ki is tudtam menekíteni a helin, amit egy másik ember hívott be. Az is rendes volt/nem mert támadni. persze a heli bevonzott két gyökeret is, azok lőttek mindenkire. Kicsit megkarcoltam őket, de az instant br helyzetet kihasználva inkább elmenekültem. Ez a része sajnos ugyanolyan rossz, mint az elsőben. Ha már van 3 zóna, az egyik igazán lehetne pve only. DZ perkeket átnézve van pár olyan, ami miatt úgy sejtem több nyomorék megy majd át rogueba. Szerencsére a béta endgame dropjai alapján DZ nélkül is lépést lehet majd tartani az endgame tartalommal.

Maradt a high, mintha szebb/jobban futna. Bázis körüli mellékküldiknél volt párszor egy megmagyarázhatatlan fps drop, egy irodaházas melléknél pedig átment diavetítésbe. Leszedtem az új nvidia drivert, azóta nem tapasztaltam. Összességében amúgy rohadt hangulatos a grafika! Volt egy cp foglalásom este, esőben, robbanó hordókból felcsapó lángok fényénél lőttem az ellent.
Ködben bolyongtam miközben egy őz "mutatta az utat". Mosómedvét riasztottam fel a békés kukatúrásból. Azt hittem hiányozni fog a hó, de ez a fél lábbal a post-apocban lévő város jobban bejön a sok zölddel!

Gameplay fronton én is halok néha, 80%-ban önhibából. Fedezékes ki-be ugrálás csinál azért furcsaságokat. Eventeknél van amikor a seggembe spawnolnak, mostanra már azért meg tudom állapítani, hogy melyek a spawn ajtók, amik közelében nem érdemes fedezékbe bújni.
Simple. Eternal. Beige.
12558 levél
Válasz 19.03.16. 10:25 #77
Gobiakos
Helyzetjelentés: 7. szintű karakterrel a ViewPoint mission-nél járok. Mire odáig elérek csak ma volt a nyílt utcán 3 (közel) instant halálom. Annyi baromira oda kell figyelni az ellenre, hogy ne keríthessenek hátha, mint állat. Vagy ha már megtörtént a baj, akkor ügyesen használni a buildeket. Én perpill a turret+drone párost használom. Eddig amúgy beváltak.
Tegnap a fentebb említett küldetésnek már a legvégén voltam, amikor kiléptem, mert nem akartam ripityára zúzni a kontrollert. Durva nehéz itt-ott a játék egy szóló ügynök számára. Fákk!!!
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
4060 levél
Válasz 19.03.14. 22:07 #76
Sucee
Szerintem egy az egyben le kéne már állni ezekkel az early dolgokkal. Legyen egy egységes megjelenés aztán jóéjszakát...

(Nem a preloaddal van a bajom természetesen, az hasznos és szükséges, hanem hogy már konkrétan játékórákat árulnak "extraként"...)
12558 levél
Válasz 19.03.14. 20:30 #75
Gobiakos
Hát ja. De a K....világban egységesen ma volt 10-től a játék előrendelőknek való kézhez adása.
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
9841 levél
Válasz 19.03.14. 19:48 #74
davkar9
Az nem tudom milyen. Viszont ha már most beenged, akkor valószínűleg ehhez is járt valamennyi headstart. Előbb is eljuttathatták volna hozzád.
Simple. Eternal. Beige.
12558 levél
Válasz 19.03.14. 19:42 #73
Gobiakos
Washington DC Edition
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
9841 levél
Válasz 19.03.14. 19:41 #72
davkar9
Milyen verziót vettél? Nálam továbbra is csak egy szürke preload gomb és egy "a játék még nem elérhető" üzenet van. Pedig felcsillant a szemem, amikor belépéskor elkezdett tölteni valamit.
Simple. Eternal. Beige.
12558 levél
Válasz 19.03.14. 19:24 #71
Gobiakos
UPDATE: nem nagyon értem, hogy miért, de már rögtön a telepítés után beengedett a játék és játszható is, úgyhogy most tolok egy kávét és ameddig nyitva bírom tartani a szemeimet, addig játszom.

Overlord film beláthatatlan ideig napolva.
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
12558 levél
Válasz 19.03.14. 18:13 #70
Gobiakos
Holnapi outfit: kényelmes póló, mackónadrág, kokárda! Irány Washington DC! \,,/
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
9841 levél
Válasz 19.03.13. 22:59 #69
davkar9
Pont ezért nem nyúlok azokhoz. Az esetek 84%-ban a default arcok azért úgy vannak megtervezve, hogy működjenek az átvezetők és a különféle szögekből nézett gameplay alatt is. A maradék az, amikor 40 perc kísérletezés után úgy beleszerelmesedek a frissen megnyitott default3 szemből nézett arcába, hogy elfelejtem elforgatni, ami nem ártana, mert akkor kiderülne, hogy sasorra és/vagy bálnahomloka van a karakternek...
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.