Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Szállingózó Anthem pontok [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Szállingózó Anthem pontok
Holnap jelenik meg a BioWare következő sci-fi akció-szerepjátéka. Jobb lesz, mint az előző?

Anthem

Anthem
A legutóbbi Anthem cikkek, hírek
4044 levél
Válasz 19.02.22. 13:10 #14
Sucee
MS szerintem inkább megy már a "MS-exkluzív" irányba, semmint Xbox exkluzív. Terjeszkednek folyamatosan most, épp ma olvastam, hogy elvileg még a Game Pass szolgáltatásukat is tervezik Switchre átvinni. Pletyka még, de hihető az utóbbi lépéseik fényében.
9798 levél
Válasz 19.02.22. 12:50 #13
davkar9
Szerintem egyértelműen az ea sara. Online lootshooter elég népszerű, a destiny is milyen jól elvan! A project indulásakor még a bfro2 lootbox sem robbant az arcukba (és lám megtanulták a leckét, csak cosmeticet szabad árulni, a játék árának harmadáért...). Fájdalmasan nyilvánvaló, hogy ez a játék a befektetőknek készült, nem a játékoknak. Sajnálom a bwt, mert mégis csak elcsesztek pár évet erre a címre ahelyett, hogy egy új kotort vagy ME-t (minőségre gondolok, de akár folytatásokat is elfogadnék) csináltak volna.

Mindenki jobban járt volna, ha inkább ez a csapat is az andromeda fejlesztésébe szállt volna be. Powersuitos röpködés ott is elférne, talán még jobban is állna egy high-tech felfedező páncél. Hozzácsapnának egy bázis-erőforrás-miegymás menedzselést, bw erősségeket (manapság ez inkább csak a karakterek) és dől is a pénz. Ehelyett lett két középszer(~alatti), felejthető játékuk.

MS +1, nagyon okosan vásárolgattak, ezek a befektetések meg fognak térülni. Ráadásul náluk nem áll fenn az a veszély (na jó, kevésbé, helló lara), hogy benyomnak egy exkluzív dealt.
Simple. Eternal. Beige.
1830 levél
Válasz 19.02.22. 12:36 #12
GeryG
Anélkül, hogy védeném őket (pláne, hogy igazából a következő példában a legkevésbé rajtuk múlt a siker), de a tavalyi A Way Out egész jó kis játék volt, pedig EA adta ki.

De tény: az utóbbi években csak gányoltak az építkezés helyett. A jelek szerint valami elég nagy baj van ott a vezetőségben is, mivel nem csak a játékfejlesztések terén hoznak folyamatosan dilettáns döntéseket, de az üzleti oldalon is. Mármint ami a partnereket, médiát és egyebeket illeti. Lehet, rájuk férne, ha elküldenék a búbánatos f...-ba a Larry Probst Andrew Wilson Blake Jorgensen triót a cég éléről...
3556 levél
Válasz 19.02.22. 12:14 #11
gregmerch
Én egy BW-Sony fúziót is nagyon elképzelhetőnek tartanék... A GoW úgy lett tavaly rengeteg rangos fórumon (köztük a Domenál is) az Év Játéka, hogy közben Sony/PS4 kizárólagos cím, mai azért nem kis dolog. Szerintem...

Gyaníthatóan igazad van abban, hogy a "gazda köti meg a jószág kezét/lábát", ami ugyancsak nem túl rózsás. Az EA szinte mindent sikeresen lejjebb tornászott (vagy teljesen elkaszált) színvonalát tekintve (szerintem!), ami régen nagyon jól ment, és/vagy amit közben megkaparintott. Nem tudom, mi áll emögött, de a jelenség ettől még sajnos valós. Az NBA Live gyakorlatilag kukázva lett, az NFS baromi régen nem produkált semmi jót, SW (battle)fronton a helyzet abszolút nem kiemelkedő, a BW játékai árnyékai (sem) a régi önmaguknak és még sorolhatnám. Remélem, kezdenek valamit magukkal, mert csak a FIFÁból nem lehet megélni...
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
4044 levél
Válasz 19.02.22. 11:12 #10
Sucee
Nem tudom, BW-EA kapcsolat hogy áll, de simán elképzelhető, hogy ez lett feladatként kiadva nekik, és ezt kellett csinálni (műfaj/stílus tekintetében), és end of the story.

EA meg számtalanszor bizonyította a húzásaival, hogy amúgy fogalma nincs, hogy a játékosok mit szeretnének ("nincs szükség single SW játékra!") - vagy ha épp tudják is, akkor nem érdekli őket.

Sajnálom, hogy BW nem került Microsofthoz most, hogy sok-sok stúdiót felvásároltak (pl. Obsidian). A jó hírnévért gondolom sok szabadságot fognak adni így kezdésképp az újaknak.
3556 levél
Válasz 19.02.22. 10:53 #9
gregmerch
Az én szememben (mondom és hangsúlyozom: szerintem!) az a gond, hogy a veterán játékkészítők olyannal próbálkoznak, ami ma eladható, csak éppen ők nem ebben tűntek ki anno. Én rettenetesen várnék egy igazi, vérbeli BioWare RPG-t, mint a KotOR 1-2 vagy a DA 1 volt (hogy az NWN-ig ne menjek vissza, pláne ne még régebbre), de ez a kétségbeesett törekvés arra, hogy a mai trendeket átvegyék, nagyon nem akar összejönni. Így lehet egy kategória és stílus meghatározó alakjából lecsúszni a futottak még szintre, ahonnan nehéz visszatérni, főleg egy ilyen telített piacon. Emlékszem, mennyire vártam a Metallica új albumát 2002-2003 körül, ami azonnali vétel volt Angliában (akkor ott laktam), és hogy az mekkora oltári nagy csalódás volt nekem! A "The Big Four" egyik oszlopos tagja, a trash- és a speed metál egyik megteremtője kiadott egy számomra akkor értelmezhetetlen albumot, a St. Angert, amelyet azóta sem tudok hová tenni. Utána ők szerencsére visszataláltak magukhoz, és főleg a régi gyökereikhez, így a Death Magnetic és a Beyond Magnetic már iszonyat jól szóltak megint. Ez kellene a BW-től is, csak ugye ez egy tök más ipar, totál más összetételű közönséggel, más erőforrás igényekkel. És ahogy a filmipar, ez sem (vagy csak nagyon nehezen) felejt. Pedig ha csak azt hoznák, amit álmukban is tudtak, amit egykor ők fektettek le és véstek kőbe, akkor több mint rendben lennénk! Nem feltétlenül szereti mindenki az online multi arénákat, de azt is meg lehet ügyesen oldani, hogy akár koop módon tolhassunk végig egy sztoriorientált játékot! Ami most folyik olyan, mintha valaki egy sikeres, de valamiért lezárult házasság után mindenáron igyekezne görcsösen csajozni, és azt gondolná közben, hogy "csak a húszéveseké a világ"... Még egyszer mondom: ez a saját véleményem, és úgy írom, hogy ezt a játékot még nem láttam. De a DA sorozat óta túlzottan jót sem sajnos a nagy öreg BW-től...
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
12557 levél
Válasz 19.02.22. 10:45 #8
Gobiakos
Tehát kapunk egy öszvér megoldást, ami kábé egyik fronton sem állja meg a helyét tisztességgel? Fasza!
Én nem játszottam a demo-val és nem is tervezek a teljessel sem, mivel nem hoz lázba ez a Vasemberkedéses coop. Én nem titkoltan mindig is single-párti, sztori orientált játékos voltam. De ez így a leírtak alapján sok más gamernek fog még komoly fejfájást és bosszúságot okozni.
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
4044 levél
Válasz 19.02.22. 10:39 #7
Sucee
Azt nem mondanám, hogy nem szórakoztató, legalábbis amit demo alatt tapasztaltam, az akár még jó is lehet normális framerate és jó csapattársak között.

Csak épp ez a sztorival meg karakterekkel egybekevert looter "MMO" már elméletben sem működött, és úgy néz ki, gyakorlatban sem.

Aki sztori miatt játssza, az a coop miatt fog bosszankodni, aki a coop lövölde miatt, az meg a folytonos hub visszatérések miatt. Néztem a napokban streamet is, ahol csak ugráltak volna mindig a köv. expedícióra, de helyette sétálgathattak felesleges perceken át az erődben, hogy aztán Escet nyomogatva letudják a "beszélgetést", és végre folytathassák a játékot...
1830 levél
Válasz 19.02.22. 08:26 #6
GeryG
Szerintem is az lenne. De akármennyire is nem működtek anno a Crytek játékai, valahogy mégis marha híres mindegyik... más kérdés, hogy ebből a stúdió nem sokat profitált anno.

Engem az Anthem már a bejelentésekor se nyűgözött le különösebben. Szépnek lehet szép, de eleve ez a kötelező multizás tőlem nagyon távol áll. Ha már egyszer kitaláltak egy vadonatúj univerzumot, miért fáj ahhoz csinálni egy hagyományos single player kampányt? Aztán mehet mellé a coop meg a pvp. Lenne rajongótábora bőven. De így... hát nem tudom.
3573 levél
Válasz 19.02.22. 08:14 #5
Raistlin666
A nagy baj, hogy az Andromeda is ez a fajta 7/10 volt. Ami ráadásul nem felfelé javult idővel.
12557 levél
Válasz 19.02.22. 08:12 #4
Gobiakos
"összeraktak egy nagyon szép (az?) játékot, ami épp csak nem szórakoztató..."

De egy kvázi tech-demoval mire mennek? Most komolyan! Egy játéknak nem az kellene legyen a fő célja, hogy szórakoztassa a játékosát?! Just asking...
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
1830 levél
Válasz 19.02.22. 07:52 #3
GeryG
Amikor a hírt írtam, kb. háromszor átírtam a visszafogott optimizmus részt. Nem akartam túl szigorú lenni úgy a játékkal, hogy én magam nem próbáltam, illetve csak a pontokat néztem (még nem volt időm review-kat olvasni). Gondoltam, a 7/10 átlag annyira nem vészes, mondhatni, ebből még ki lehet hozni apránként valami jót, de ha pont az a baj a játékkal, hogy nem működik, mint játék, akkor a 7/10 még sok is.

Kicsit így látatlanban Crytek feelingje van a dolognak: összeraktak egy nagyon szép (az?) játékot, ami épp csak nem szórakoztató...
4044 levél
Válasz 19.02.21. 22:48 #2
Sucee
Szerkesztést nem engedte, de Gamespot review-t közben el tudtam olvasni - pontosan azt fogalmazzák meg, amire sokan már bejelentéskor tippeltünk.

Rohadtul nem működik normális történetvezetéshez egy coop looter shooter, és úgy látszik, ezt a BW sem tudta áthidalni.
4044 levél
Válasz 19.02.21. 22:40 #1
Sucee
Uh, "visszafogott optimizmus"?

A cikkeket nem olvastam el, de a sok hétpertíz (aminél amúgy rosszabbat is láthatunk) így első pontszámokként inkább arra utal, hogy "nem akartuk nagyon lehúzni egy valaha neves fejlesztő játékát, meg hát végülis elszórakoztunk vele".

Ami viszont kevés. És még ha nem is ezt takarja - egy nagy dobásként kiadott játéknál a 7/10 mindenhogy kevés.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.