Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» A Ghost of Tsushima csatáiról [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: A Ghost of Tsushima csatáiról
Külön billentyű lesz a kard megtisztítására, elég lesz két-három bekapott támadás a halálhoz.

Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima
A legutóbbi Ghost of Tsushima cikkek, hírek
23621 levél
Válasz 20.05.21. 06:27 #5
Peace
Olvastam ezt én is pár napja még angolul. Én még mindig erre alapozom az optimizmusom:
Ghost of Tsushima Has Multiple Difficulty Settings. Azóta még 1-2 alkalommal megerősítették, hogy a casual playerek számára is tökéletes kikapcsolódást nyújt a játék. Úgyhogy egyelőre nem aggódok. Ha mégsem így lesz és tényleg egy rossz mozdulat és halál, akkor megy a refund.
2433 levél
Válasz 20.05.20. 22:24 #4
Shadowguard
Már nagyrészt meg lett válaszolva Én három verziót tartok elképzelhetőnek:
1. Tényleg souls-like lesz, annak minden jellemzőjével: újraéledő ellenfelek, bonfire, stb.. Ennek mondjuk ellent mond, hogy azt mondták a casual játékosok is élvezhetik.
2. Nem lesznek újraéledő ellenfelek, de a játék csak bizonyos pontokon enged menteni, ha bebukod az utolsó ellenfélnél a tábort kezdheted újra. Ugyanaz, mint az előzőnél.
3. Lesz quicksave benne. Na akkor viszont az egész nehezített harc felesleges lesz, mert csak szorgosan mentegetni kell minden ellenfél után.

Nehézségi fokozatokkal mondjuk az első kettőnél írt cáfolatot ki lehet küszöbölni. A Fallen Orderben is van azért sztorimód, az jelentősen megengedőbb. Én pont amiatt azt nem is tekintem igazi souls-likenak
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
4484 levél
Válasz 20.05.20. 22:00 #3
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Szerintem ő (Shadowguard) ennél a játéknál azt érti alatta, amit írtak több helyen is (IGN interjú, pl.), hogy akár egy elhibázott alapállás ("stance") vagy "döntés" és instant halál, de akár te is végezhetsz az ellenfeleddel egy-két vágásból, a Niohoz hasonlóan figyelned kell az alapállásra (az előbb említett "stance"). Azt is elmondták, hogy a States of Play-ban nem mutatták be a ténylegesen a párbajt, ott tényleg különböző ellenfelek lesznek, akik a legyőzéséhez egyéni stratégia kell majd.

Szerintem ilyesmire gondolt, hogy souls-like játék is lehet. Abban igazad van, hogy a souls-like játékokban azért alapvetően újraéledő ellenfelek, checkpoint-rendszer, egyedi bossok a jellemzőek, de úgy tűnik itt is lehet átfedés.

Szegény Peace, mindig találunk valamit.
1946 levél
Válasz 20.05.20. 21:49 #2
jawsika
Nem tudom, mit értetek ti Souls-like alatt?
Nálam a Souls-like kritériumai a követetkezőek: újraéledő ellenfelek, magas nehézség, checkpoint system, bossok. Jó példa a Jedi Fallen Order. Ezt sokszor nem értem, attól, hogy nehéz egy game, már souls-likenak minősül? Mert akkor minden souls like, ha felhúzod a diffyt, a GoW-tól a Batmanen át a Witcherig.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
2433 levél
Válasz 20.05.20. 21:40 #1
Shadowguard
Nekem ez alapján mégiscsak úgy tűnik, hogy souls-like lesz. Akkor viszont sajnálni fogom, hogy nincs PC-re.
Peace pedig nagyon fogja utálni
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.