Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Star Wars: Squadrons teszt – Hajt minket a tolóErő! [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Star Wars: Squadrons teszt – Hajt minket a tolóErő!
Annyi év után újra rendes űrcsatákat vívhatunk a Csillagok háborúja univerzumában!

Star Wars: Squadrons

Star Wars: Squadrons
A legutóbbi Star Wars: Squadrons cikkek, hírek
3710 levél
Válasz 20.10.18. 13:16 #3
gregmerch
Nem, de neked az OR V2-ődhöz nincs Touch vezérlőd, ha jól tudom. Ezért lehet így. Ha van olyanod (amit egyébként nem támogat a játék), akkor a headset kalibrálásakor ki kell jelölnöd a virtuális játéktered, ami asztalon lévő gép esetében okozhat furcsaságokat. Ennek a térnek a “falait” is figyeli a rendszer, könnyű elveszíteni, kimenni belőle. PS-nél helyette figyel téged a PS kamera. Meg PC-n a felbontással is szórakozni kellett, ha a headset max felbontását állítottam be, akkor az átvezetők nem voltak jók (két “szemben” két kép ment).
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
1520 levél
Válasz 20.10.18. 12:24 #2
Sityi
PC-n nekem semmi olyan VR probléma nem jött elő, amiket itt írsz. Másik gépen nézted?
https://www.mixcloud.com/Sityi/
3710 levél
Válasz 20.10.18. 00:26 #1
gregmerch
Kis kiegészítésként Sityi remek írásához: megnéztem PS4-en is a játékot, és annak kapcsán a következőket tudom elmondani.

Ami jó, esetenként akár jobb is volt, mint PC-n:
- a játék valahogy jobban egyben volt, stabilabban futott VR-ban - az OR S-t gyakran kell kalibrálni, sokszor "veszít el"
- a Thrustmaster T. Flight HOTAS 4 joystick nagyon jól együtt él a játékkal, bár az érzékenységen állítgatni kell először - nincs sok gomb rajta, de mégis mindent meg lehet pikk-pakk találni azonnal, az alapbeallításokkal, és nem kell azon vakaródzni, hogy mit hova állítsunk be, mert alapból egérre vagy tolókar nélküli joyra van szabva a vezérlés
- egy mezei PS4 Slimen is rövidek a töltési idők, és tükör simán fut a játék
- a 2D-s sztori átvezetőket mintha a mozi első sorából nézné az ember, nincs kettős látás, vagy zsugorított kép
- villámgyors, csúcsszuper SW hangulatú űrcsaták, amiket lehetetlen megunni

Ami kevésbé volt jó, mint PC-n:
- azért csak a PS VR a mai leggyengébb technikai tudású VR szemüveg - a felbontás homályos, a részletek jóval kidolgozatlanabbaknak tűnnek, ami kicsit is távolabb van, az már leginkább egy pacára hajaz
- elég nehéz (legalábbis elsőre az volt) a HOTAS vezérlőt felismertetni a géppel, az folyamatosan követelte a DS4-est, amivel viszont összeakadt
- a konzolon is látszik már a kor, a pixelek és skinek elég közel töltődnek csak be, így volt olyan, hogy egy lukon akartam átmanőverezni, amiről pár méterrel előtte derült ki, hogy az nem is luk, ami azért elég kellemetlen tudott lenni

Ami platformtól függetlenül ugyanaz volt:
- sima kontrollerrel fényévekkel másabb a vezérlés - a forgást másik analóg karral kell kivitelezni, mint az X és Y tengelyek mentén történő mozgást, ami egy forgatható joy (vagy PC-n plusz pedál) után nagyon szokatlan (értem én, hogy aki eleve így szokja meg, annak meg ez a természetes, de akkor is így érzem, pedig nagyon jól elboldogulok egy kontrollerrel)
- VR nélkül teljesen más (bocs, hogy ezt mondom, ne öljetek meg, kérlek, de sokkal "fapadosabb") a játékélmény. A szó minden értelmében teljesen más dimenzió ezt VR headsettel (és mellé joystickkel) tolni, mint sima 2D-ben. Az X1 port nagy hátrányban van, csak önmagában emiatt. Ez az a játék, ami miatt tényleg érdemes VR eszközt venni, vagy egy korrekt és kézreálló joy-t/HOTAS szettet.
- (azt pedig be kell látni, hogy) a tartalom azért elég soványka, főleg VR nélkül - egy nagyon korrekt játékot lehetett volna ebből kihozni, amiből így egyelőre sok ziccer kimaradt, de nagyon komoly kezdete lehet ez valami nagynak, mondjuk egy az SW univerzumban játszódó ED-nek
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.