Fórum
Beszélgetés a játékokról
»» wizardry 8
Wizardry 8
A legutóbbi Wizardry 8 cikkek, hírek
- 2013.09.11. | Hírek » Játék
Wizardry játékok a Steamen - 2001.12.27. | Hírek » Játék
Új Wizardry 8 patch
Heló!
Szeretnék újra játszani a Wizárdry 8-al.De nem működik
.Nem a gépigény a gond,és XP-n is működnie kéne(anno működött,és öcsémnél jelenleg is mükszik).Elindítottam ,feljött a SIRTECH kép középen,majd eltűnt...a z egér mellett egy homokóra jelzett egy darabig aztán semmi...
Uninstalláltam,és megpróbáltam újra telepíteni...1. lemez oké...kiválasztottam hogy install...és semmi, homokóra megint volt,de eltűnt és a gépnek nincs feladata...
Megpróbáltam hogy a Wiz8.EXE-nek '95-ös '98-as környezete legyen,de nem segített.
Nem tudom hogy mi lehet a probléma.Ha valaki tud segíteni,azért hálás lennék.
Szeretnék újra játszani a Wizárdry 8-al.De nem működik


Uninstalláltam,és megpróbáltam újra telepíteni...1. lemez oké...kiválasztottam hogy install...és semmi, homokóra megint volt,de eltűnt és a gépnek nincs feladata...

Megpróbáltam hogy a Wiz8.EXE-nek '95-ös '98-as környezete legyen,de nem segített.

Nem tudom hogy mi lehet a probléma.Ha valaki tud segíteni,azért hálás lennék.
A sajátos párbeszédrendszere miatt (ugye konkrét kérdéseket is bepötyöghetünk a beszélgetések során pl.) iszonyú meló lehetett, míg végeztek a magyarítással.
Nem tudom, hogyan sikerült megoldaniuk, de így látatlanban is főhajtás az alkotóknak!
Nem tudom, hogyan sikerült megoldaniuk, de így látatlanban is főhajtás az alkotóknak!
Endure. In enduring, grow strong.
Elkészült a magyarítása.
Köszönet érte a készítőknek.
A 169 hsz. linkjét frissítettem, mivel változott azóta.
2002-ben toltam nagyon sokáig. Örömmel ugrok neki újra, ezúttal a magyar verzióval.
Mégegyszer köszi a készítőknek.
Köszönet érte a készítőknek.
A 169 hsz. linkjét frissítettem, mivel változott azóta.
2002-ben toltam nagyon sokáig. Örömmel ugrok neki újra, ezúttal a magyar verzióval.
Mégegyszer köszi a készítőknek.
Köszi!
El is néztem az oldalára és látom, hogy becsülettel naplózza is a fordítás állását.
Folyamatosan figyelni fogom.
El is néztem az oldalára és látom, hogy becsülettel naplózza is a fordítás állását.
Folyamatosan figyelni fogom.

Khm... úgy tudom, csak egy srác csinálja...legalábbis eddig.
Az alábbi weboldalon szinte naprakészen követhető a fordítás állapota. Az oldal saját fórummal is rendelkezik.
Aryol
Az alábbi weboldalon szinte naprakészen követhető a fordítás állapota. Az oldal saját fórummal is rendelkezik.
Aryol
Ha valakit majd a későbbiekben érdekelni fog akkor arról értesültem, hogy elindult a magyarítása. Reméljük végigcsinálják a srácok.
Kicsit elkapott a nosztalgia, mert már rég (wiz8 óta) nem találkoztam jófajta RPG-vel. Személy szerint én azokat szeretem, ahol teamet irányíthatok. Nekem tetszett a wiz8 rendszere. Csak azt én is utáltam, amikor csatázni kellett unos untalan...
Nem lett volna baj, ha van benne fejlődési lehetőség. Tehát ha nem ugyanazok a csaták ismétlődnek újra és újra. Pl amikor azok a barna lényeg jöttek nagy karmokkal, akkor mindig be kellett menekülni egy sarokba. Egy 10 fős csoportot is nehéz volt kinyírni, hát még ha jött a következő. De ugyanez volt a Rapax castle-ben is: csata, csata, csata és se a fegyverek, se a varázslatok nem nyújtottak már nagy érdekességet. Nem volt meg a fejlődés érzete
Számomra az volt egy kicsit unszimpi, hogy ha nem volt faerie ninjád, akkor játék során gyakorlatilag egyetlen igazán használható fegyvert találhattál, azt is rögtön az elején: a Bloodlustot
játsza most valaki ironman fokozaton?
Csak azért, mert kiváncsi vagyok, mennyivel magasabb szintet lehet úgy elérni? Normálon a végefelé olyan 25 körül lehettem.. asszem.
Végeredményben nekem a wiz7 jobban tetszett a fejlődést, és az egész játékon átívelő izgalmasság szempontjából. Igaz, azt nem vittem végig. Sosem volt türelmem végigolvasni a szövegeket és kiszűrni a lényeget, ezért elvesztem az első harmadban.
Egyébként az umpanikhoz nem azért kell beállni katonának, mert pénz, mert azt nem sokat adnak. Hanem hogyha a végén nem elpusztítod az umpanikat vagy a T'rangokat, hanem kibékíted őket, akkor az egy csomó XPXPXPXPXPXP
A hardwireden olvastam még néhány éve egy Grimoire nevű játékról, amit annak idején nagyon beharangoztak, hogy milyen állat jó lesz. Aztán nem lett. Tud róla valaki valamit?
VAgy valami ehhez hasonló játék...
Nem lett volna baj, ha van benne fejlődési lehetőség. Tehát ha nem ugyanazok a csaták ismétlődnek újra és újra. Pl amikor azok a barna lényeg jöttek nagy karmokkal, akkor mindig be kellett menekülni egy sarokba. Egy 10 fős csoportot is nehéz volt kinyírni, hát még ha jött a következő. De ugyanez volt a Rapax castle-ben is: csata, csata, csata és se a fegyverek, se a varázslatok nem nyújtottak már nagy érdekességet. Nem volt meg a fejlődés érzete
Számomra az volt egy kicsit unszimpi, hogy ha nem volt faerie ninjád, akkor játék során gyakorlatilag egyetlen igazán használható fegyvert találhattál, azt is rögtön az elején: a Bloodlustot
játsza most valaki ironman fokozaton?
Csak azért, mert kiváncsi vagyok, mennyivel magasabb szintet lehet úgy elérni? Normálon a végefelé olyan 25 körül lehettem.. asszem.
Végeredményben nekem a wiz7 jobban tetszett a fejlődést, és az egész játékon átívelő izgalmasság szempontjából. Igaz, azt nem vittem végig. Sosem volt türelmem végigolvasni a szövegeket és kiszűrni a lényeget, ezért elvesztem az első harmadban.
Egyébként az umpanikhoz nem azért kell beállni katonának, mert pénz, mert azt nem sokat adnak. Hanem hogyha a végén nem elpusztítod az umpanikat vagy a T'rangokat, hanem kibékíted őket, akkor az egy csomó XPXPXPXPXPXP
A hardwireden olvastam még néhány éve egy Grimoire nevű játékról, amit annak idején nagyon beharangoztak, hogy milyen állat jó lesz. Aztán nem lett. Tud róla valaki valamit?
VAgy valami ehhez hasonló játék...
hányas szinten mentek neki a kunarnak, engem idegesít a pisztolya

up!
Én is újrakezdtem
! Nagyon eltalálták
!
Én is újrakezdtem


"oold man, you seek the spell of mastery"
oks, kunar rég leszedve. az umpanikhoz nem álltam be katonának, mert egyik missziónál kiléptet s gép, tehát nem kell a pénzük, inkább a trnagoknak dolgozok. most épp velük vagyok jóba

az umpaniknál azt írja hogy öljük meg az áruló trangot, Kunart. Én találtam egy umpani kunart, de azt lehetetlen kinyírni! mit tegyek?????

Sziasztok !
Már rég játszottam a Wizardry 8 - al, de a végigjátszása még megvan,
úgyhogy elküldtem mindkettőtöknek.
Már rég játszottam a Wizardry 8 - al, de a végigjátszása még megvan,
úgyhogy elküldtem mindkettőtöknek.
Nem tudná valaki pls elküldeni a wizardry 8 végigjátszását az e-mail címemre?
Fontos lenne mert most úgy döntöttem megint nekiveselkedek a gaménak
Fontos lenne mert most úgy döntöttem megint nekiveselkedek a gaménak

"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
Hogy lehet bejutni a mookokhoz? mit kell csinálni arnikában. Már sehol nem találok banditákat. A robotok folyamatosan termelődnek a toronynál és a nyagy épületnél. Már napok óta csak öldöklök. 8 emberem van.
Hello! Én tegnap vettem meg a játékot. Elég király ahoz képest hogy milyen régi. Lenne egy két kérdésem. Mire jó az énekes ember (bárd)?
Már a második pályán tartok
Már a második pályán tartok

HaaS_!
Iron Man fokozaton végignyomtad?!!!
Azt a hétszázát! Minden megbecsülésem a Tiéd! Én a vízalatti résznél tuti behaltam volna legalább egyszer; azzal meg ugye a játékállás is törlődik rögtön, én meg agyvérzést kapok
.
Iron Man fokozaton végignyomtad?!!!
Azt a hétszázát! Minden megbecsülésem a Tiéd! Én a vízalatti résznél tuti behaltam volna legalább egyszer; azzal meg ugye a játékállás is törlődik rögtön, én meg agyvérzést kapok

Endure. In enduring, grow strong.
A PC Guru jövő havi teljes játéka lesz. Bízom benne, hogy itt tényleg megjelenik.
én is sokat bujkáltam a csapatok elöl de szerintem is nem csak a csata az rpg lényege hanem az is ,hogy tudni kell elfutni!játszik még valaki a krondor első részével?
sajnos az igazi körökre osztott rpg-nek leáldozott!a morrowindet Én már nem igazán tudtam élvezni!inkább előveszem a jagged alliance2-őt vagy játszom a régiekkel most amigán Fate gates of down-ozok ismered?vélemény?a kvakézós duma csak hülyéskedés volt ez nem az a topic

Hali mindenki, szia gothmog itt is
!
Szóval személy szerint el voltam ragadtatva a gammától. Én élveztem nagyon, és ultra fokozaton nyomtam... (több tapasztalat)
Bejött, hogy figyelni kellett, merre mennek a ellenséges egyedek, kerülgetni a nagyobb csoportokat, hogy ne botoljunk beléjük. Emlékszem, mikor félig befosva a sziklához lapulva imádkozott a banda, hogy a kaméleon kitartson addig, amíg elmegy előttünk a 22 darab bandita.
Alapból az jó benne, hogy bármit csinálsz, fejlődsz. Ez Morrowindben is a khúlság.
Bár pofámat befogom, mert nem vittem végig. Talán a történet fárasztott el... passz.
HaaS_
_________________
panem et internet

Szóval személy szerint el voltam ragadtatva a gammától. Én élveztem nagyon, és ultra fokozaton nyomtam... (több tapasztalat)
Bejött, hogy figyelni kellett, merre mennek a ellenséges egyedek, kerülgetni a nagyobb csoportokat, hogy ne botoljunk beléjük. Emlékszem, mikor félig befosva a sziklához lapulva imádkozott a banda, hogy a kaméleon kitartson addig, amíg elmegy előttünk a 22 darab bandita.
Alapból az jó benne, hogy bármit csinálsz, fejlődsz. Ez Morrowindben is a khúlság.
Bár pofámat befogom, mert nem vittem végig. Talán a történet fárasztott el... passz.
HaaS_
_________________
panem et internet
"oold man, you seek the spell of mastery"
Ma voltam a Tesco-ba megvenni magamnak a Morrowind Goldot és a budget cuccok között láttam a Wiz 8-at 2990.-ért. Nem rossz vétel.
Offolásként még a MohAA és a Battlefield 1942 3990.- es ára is bizalomgerjesztő. Szétnézek itt az online shopban is. Kicsit lemaradtam.
Offolásként még a MohAA és a Battlefield 1942 3990.- es ára is bizalomgerjesztő. Szétnézek itt az online shopban is. Kicsit lemaradtam.
Ja, AstorAnt!
Kösz, hogy a pártomat fogtad, de meg tudom magam védeni.
Kösz, hogy a pártomat fogtad, de meg tudom magam védeni.

Endure. In enduring, grow strong.
rorr!
Nem a körökre osztottsággal van bajom, hanem az volt kicsit unalmas, amikor fél percnyi séta után, újabb tízfős növénycsapat ugrik az ember nyakába, majd mikor már csak kettő van talpon, megjelenik (mert mozogtál csata közben három lépésnyit) egy csapat olyan színtű lény, akiket fullos varázserővel, Hp-val stb. is nehéz lenne lenyomni, de megpróbálod. Sikerül, de aludnod kell. Mikor felkelsz és elindulnál, már látod, hogy megint minden tele van szörnyekkel... És vannak olyan területek, ahol semmi más nincs jóformán, csak ezek a csaták és csaták és csaták. Akárhányszor átmész rajtuk, akárhányszor lepihensz aludni egy kicsit és felkelsz... Ez pedig, csigalassú harc mellett már kicsit fárasztó. Erre írtam, hogy ha már ilyen, lehetne kicsit pörgősebb, vagy izgalmasabb, mint a Greyhawk: Temple of Elemental Evilben. Ott is abszolút körökre osztott a harc, sok is van belőle, mégis van valamifajta dinamikája, így nem válik unalmassá (legalábbis a harc nem, ott meg a sztori a gyenge pont).
Félreértés ne essék, szeretem a Wizardry8-at, nagyon élveztem a játékot vele, szerettem a 7-et, szerettem azt is, ahol Bela először feltűnt (az 5 volt talán?), de nekem az a véleményem, hogy mégha nincs is értelme a kifejezésnek, mert ellentmond saját magának, de a Wizardry8 egy körökre osztott hack'n slash játék. És ezt az egymással vitatkozó kararakterek, a hangosan beszélő és nagy "szókinccsel" rendelkező NPC-k, és a jófajta, a Wizardry hagyományokhoz hű történet sem tudják mássá tenni.
Nem a körökre osztottsággal van bajom, hanem az volt kicsit unalmas, amikor fél percnyi séta után, újabb tízfős növénycsapat ugrik az ember nyakába, majd mikor már csak kettő van talpon, megjelenik (mert mozogtál csata közben három lépésnyit) egy csapat olyan színtű lény, akiket fullos varázserővel, Hp-val stb. is nehéz lenne lenyomni, de megpróbálod. Sikerül, de aludnod kell. Mikor felkelsz és elindulnál, már látod, hogy megint minden tele van szörnyekkel... És vannak olyan területek, ahol semmi más nincs jóformán, csak ezek a csaták és csaták és csaták. Akárhányszor átmész rajtuk, akárhányszor lepihensz aludni egy kicsit és felkelsz... Ez pedig, csigalassú harc mellett már kicsit fárasztó. Erre írtam, hogy ha már ilyen, lehetne kicsit pörgősebb, vagy izgalmasabb, mint a Greyhawk: Temple of Elemental Evilben. Ott is abszolút körökre osztott a harc, sok is van belőle, mégis van valamifajta dinamikája, így nem válik unalmassá (legalábbis a harc nem, ott meg a sztori a gyenge pont).
Félreértés ne essék, szeretem a Wizardry8-at, nagyon élveztem a játékot vele, szerettem a 7-et, szerettem azt is, ahol Bela először feltűnt (az 5 volt talán?), de nekem az a véleményem, hogy mégha nincs is értelme a kifejezésnek, mert ellentmond saját magának, de a Wizardry8 egy körökre osztott hack'n slash játék. És ezt az egymással vitatkozó kararakterek, a hangosan beszélő és nagy "szókinccsel" rendelkező NPC-k, és a jófajta, a Wizardry hagyományokhoz hű történet sem tudják mássá tenni.
Endure. In enduring, grow strong.
Egyetértünk!Végülis ilyen RPG is kell.Nekem a kedvenceim között van.

"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
Én sem akartam fontoskodni de a mai rpg-k között az elsők között van a wizardry8 (szerintem)!melyik szerepjátékban szólnak be egymásnak a karakterek! baldurs gate1,2 !azért a morrowind a nyomába sem érhet a w8-nak szerintem!rengeteg a harc ha játszottatok a wizardry7-el ott is rengeteg volt!ez ilyen stílus!a szörnyek meg úgy teremnek mint a gomba
!valahogy el kell érni a 40.szintet nem?én áthoztam a wizardry7-es győztes karaktereimet kicsit csalódás volt a szintjük de jó volt velük folytatni!egyébként meg én még mindig a black cryptet szeretem a legjobban!!!

Hmmm...most nem akarok fontoskodó vagy megmagyarázom a másik hozzászólását....stb.Előre is elnézést, végülis ez a hozzászólás nem nekem szólt...
Szerintem Gothmog nem így értette, hanem úgy hogy annak ellenére hogy RPG, a játéknak végülis nincs olyan helyszíne hogy ne botolhatnál bele ellenfelekbe.Arnika-ba vezető uton más dolgod sincs csak ellenfeleket aprítani, de ha oda érsz ott is gyakran feltünnek az ellenfelek... végülis nem nagyon van olyan hely a játékban ahol nem támadhatnak rád.
És(és-el nem szokás mondatot kezdeni) amennyire Gothomg hozzászólásaira emlékszem abszolút az RPG-ket kultiválja, nem pedig a q3 vagy hasonlókat.Plusz volt vele itt már egy eszmecserém, és azt tudom hogy rengeteg RPG-t vitt végig, köztük a Wizardry 7-et és 8-at is(meg még lehet hogy többet is).
Szerintem Gothmog nem így értette, hanem úgy hogy annak ellenére hogy RPG, a játéknak végülis nincs olyan helyszíne hogy ne botolhatnál bele ellenfelekbe.Arnika-ba vezető uton más dolgod sincs csak ellenfeleket aprítani, de ha oda érsz ott is gyakran feltünnek az ellenfelek... végülis nem nagyon van olyan hely a játékban ahol nem támadhatnak rád.
És(és-el nem szokás mondatot kezdeni) amennyire Gothomg hozzászólásaira emlékszem abszolút az RPG-ket kultiválja, nem pedig a q3 vagy hasonlókat.Plusz volt vele itt már egy eszmecserém, és azt tudom hogy rengeteg RPG-t vitt végig, köztük a Wizardry 7-et és 8-at is(meg még lehet hogy többet is).
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
ha sietve akarsz lövöldözni ott a q3 vagy az ut2003 ut2004 vagy a serious sam1 2 !a wizardry sorozatnak éppen ez volt a lényege ,hogy körökre osztott a csata!hidd el ennek is megvan a sava,borsa!ott van a jagged alliance 2 az is milyen szuper játék!!!
Nekem is tetszett, csak a harc - annak ellenére, hogy jó volt - egy ici-picit lehetett volna gyorsabb és kevesebb is lehetett volna belőle.
Kár, hogy az ellenfelek nagyon gyorsan újratermelődtek.
Kár, hogy voltak olyan területek, ahol semmi más nem történt, csak harc, harc és harc.
Nincs a kedvenceim között, de én szerettem.
Kár, hogy az ellenfelek nagyon gyorsan újratermelődtek.
Kár, hogy voltak olyan területek, ahol semmi más nem történt, csak harc, harc és harc.
Nincs a kedvenceim között, de én szerettem.
Endure. In enduring, grow strong.
Ezer köszönet Kolbász Cápa!!!




"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
Egyébként most olvastam el ezeket a hozzászólásokat, és nagyon meglepődtem.Én sokat nyomtam ezzel a játékkal és hihetetlenül élveztem.Nem tünt egyáltalán unalmasnak, sem vontatotnak és a történet sem volt olyan gagyi.Szerintem fantasztikus hangulata van a játéknak, és a harcrendszer iszonyat jó.Az újságok is dicsérték, és igazából csak azt tudták ellene felhozni,, hogy a grafika lehetne jobb is.Most én érzem rosszul azt, hogy ez egy fantasztikus RPG?

"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
PC GURU 2002/2-es szám elég részletes. Elküldöm e-mail-ben. Jó játékot!
Nem tud valaki végigjátszást a gaméhoz?Vagy ami mégjobb magyarosítást?
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
sajnos nem lett az! de ez bánt sok embert!!!
gamecopy world,gameburnworld,megagames
Eszem megáll, nincs dvd a gépemben
Nem érdekel akkor is megveszem


"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
Nem tudja valaki hol lehet a patch crackelt verzióját letölteni?
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
Halo! Nincs meg valakinek a kézikönyv PDF vagy DOC formátumban? Vagy ha valahonan le lehet tölteni az is jó lenne... Thx
nincs rossz gép, csak sz*r op. rendszer
Helló emberek.
Lenne 1 óriási problémám a Wizardry 8-cal:
A Sea caves-ben van az az ajtó amin van egy nagy lakat. Azt sehogy se tudom kinyitni. Mi kell hozzá? Az egyik csontváznál találtam egy kulcsot, de az nem jo hozzá. Ha valaki tud, légyszi írjon!
Kösz
Lenne 1 óriási problémám a Wizardry 8-cal:
A Sea caves-ben van az az ajtó amin van egy nagy lakat. Azt sehogy se tudom kinyitni. Mi kell hozzá? Az egyik csontváznál találtam egy kulcsot, de az nem jo hozzá. Ha valaki tud, légyszi írjon!
Kösz
Helló emberek.
Lenne 1 óriási problémám a Wizardry 8-cal:
A Sea caves-ben van az az ajtó amin van egy nagy lakat. Azt sehogy se tudom kinyitni. Mi kell hozzá? Az egyik csontváznál találtam egy kulcsot, de az nem jo hozzá. Ha valaki tud, légyszi írjon!
Kösz
Lenne 1 óriási problémám a Wizardry 8-cal:
A Sea caves-ben van az az ajtó amin van egy nagy lakat. Azt sehogy se tudom kinyitni. Mi kell hozzá? Az egyik csontváznál találtam egy kulcsot, de az nem jo hozzá. Ha valaki tud, légyszi írjon!
Kösz
nem tudok bejutni a Mook bázisra,Arnikában,
be kéne vinnem 1 levelet a T'Rangoktól+1-et az Umpaniktól,
odamegyek a Mook házhoz, de nem jelenik meg a hologram, mit tegyek
egyébként a játék elején már voltam ott akkor elvitte a Mook Lordomat egy kicsit nyaralni
Van vmi ötletetek?
be kéne vinnem 1 levelet a T'Rangoktól+1-et az Umpaniktól,
odamegyek a Mook házhoz, de nem jelenik meg a hologram, mit tegyek
egyébként a játék elején már voltam ott akkor elvitte a Mook Lordomat egy kicsit nyaralni
Van vmi ötletetek?
Közben megtaláltam. A gadgeteer cuccokat ti mi alapján rakjátok össze? Mert én csak egymáshoz próbálom, van valami ésszerü módja is vagy csak próbálkozás:
Hali. Segítsetek!!! Martens bluffben az idol eltulajdonítása közben egyik emberem elrabolták vagy mi. Én meg nem találom... Hol van? Segítsen valaki please
Ha valakinek esetleg az eredeti van meg, és megunja vagy vmi, akkor szívesen megvenném.
nincs rossz gép, csak sz*r op. rendszer
Felig-spoiler dolgok approaching:
trang transporter: tul kell terhelni a Narrgist computert, amit Z'ant oriz. A kulcsszot nem arulom el.
Rapax kerdesek: mindegyikre nagyjabol testresz a valasz. Tipikus valaszok, szoval semmi nehez nincs bennuk, az elso talan egy arnyalatnyival (vagy meg annyival sem) nehezebb, HA nem tudja az ember, hogy onnon reszeit kell felajanlani. (Meg az. 1 nem is mondhato testresznek, bar resze a testnek.
)
trang transporter: tul kell terhelni a Narrgist computert, amit Z'ant oriz. A kulcsszot nem arulom el.
Rapax kerdesek: mindegyikre nagyjabol testresz a valasz. Tipikus valaszok, szoval semmi nehez nincs bennuk, az elso talan egy arnyalatnyival (vagy meg annyival sem) nehezebb, HA nem tudja az ember, hogy onnon reszeit kell felajanlani. (Meg az. 1 nem is mondhato testresznek, bar resze a testnek.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.