Fórum
Beszélgetés a játékokról
»» Haegemonia vs. Imperium Galactica 3
Egyetértek!
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
Egyetértek!
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
Mivel törölté a Galaxy Andromeda projectet, így ez egy igen elmés megállapítás...
Haegemonia jobb mint az IG3...
...mert szegény vagyok, csak álmaim vannak. Álmaimat a lábad elé terítem, Óvatosan lépkedj, mert az álmaimon lépkedsz....
Kezdőfizetése 300ezer.de asszem kézhez csak 180-200ezret kap.nem is tom melyik csapatnál.de ez tényleg csak a kezdőfizije.és itt tényleg ki is fizetik neki

Figyu! Teljesen név nélkül, de mennyit keres a haverod?
Érdekelne mekkorát akasztanak a programozók.
Érdekelne mekkorát akasztanak a programozók.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
Tudom, elég szomorú hogy nincs elég pénzük a magyar cégeknek.De most a haverom elment egy másik céghez és ott elég korrektek.viszonylag jól keres(ameddig nem szünik meg az is)
Olyan komoly anyagi gondjuk van, hogy már megszűntek régen. Létre jőtt a Philos hamvaiból egy új cég.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
A Philos Labsnak egyébként komoly anyagi gondjai lehetnek mert még mindig nem fizettek programozó haveromnak!

A téma nem aktuális, de azért nosztalgiázni szabad.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
Nem tőlük kell ellponi hanem egy másik fajtól, mert nekik is meg van csak sajnos nem emlékszek már rá, hogy hogy hívták őket.
Azt a fajt az elején nagyon hamar kiirtják és ezért pénzelni kell őket elég rendesen, hogy eljussanak egy olyan technológiai szintre.
Azt a fajt az elején nagyon hamar kiirtják és ezért pénzelni kell őket elég rendesen, hogy eljussanak egy olyan technológiai szintre.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
Kössz, de úgy emlékszem, hogy attól a fajtól nem lehet lopni, még kémkedni se, se diplomáciát folytatni.
:D
Hamvasztó sugár!
(alias nyamvasztó
)
El kell lopni a technológiát,felszerelni a csatahajóidra és cirkálóidra,és ha egy flottában van olyan 150 csatahajó,100 cirkáló, 30000 vadász,akkor azt már nem állítja meg semmi!
Legyenek előretolt rombolóid,vagy cirkálóid,amiken a legjobb fegyverzavaró van,és így nem tud lőni a nyamvasztókkal az enemy!
Az is jó,ha csata elején magasságot módosítasz,és mivel ő is utánadmegy,mire felér,már a hamvasztóid agyonlőtték!!(mivel csak sikban tud lőni a fegyver!
)


El kell lopni a technológiát,felszerelni a csatahajóidra és cirkálóidra,és ha egy flottában van olyan 150 csatahajó,100 cirkáló, 30000 vadász,akkor azt már nem állítja meg semmi!

Legyenek előretolt rombolóid,vagy cirkálóid,amiken a legjobb fegyverzavaró van,és így nem tud lőni a nyamvasztókkal az enemy!
Az is jó,ha csata elején magasságot módosítasz,és mivel ő is utánadmegy,mire felér,már a hamvasztóid agyonlőtték!!(mivel csak sikban tud lőni a fegyver!

Én is emberekkael voltam(közepesre állítottam a nehézséget), és eszméletlen sok pénzem volt. Gyártottam szószerint folyamatosan a mobil űrbázisokat, csatahajókatt, és egyebeket, fejlesztettem duplapénzért mint állat, de valamilyen áramfegyverrel 10 másaodperc allatt kivégzett.
:D
Nem tudom melyik fajjal nyomulsz. Én az emberekkel vittem végig a gamét egyenlőre, és úgy sikerült legyőzni őket, hogy nemes egyszerűséggel építettem egy bazi nagy flottát, odamentem és kivégeztem őket. (a flotta építés elég sokáig tartott)
Ha jól emlékszem egy idő után már nem támadnak túl sokszor és nagy erővel. Nekem meglepetés volt, hogy amikor odamentem írtani viszonylag kis ellenállásba ütköztem.
Ha jól emlékszem egy idő után már nem támadnak túl sokszor és nagy erővel. Nekem meglepetés volt, hogy amikor odamentem írtani viszonylag kis ellenállásba ütköztem.
Van aki végigvitte az Imperium 2-t?? Mert nem értem hogy, hogy lehet legyőzni a legutolsó birodalmat!
:D
Nem volt szerencsém az IMPERIUM 3-hoz, csak képeket láttam róla, de azért a Haegemonia se olyan rossz. Sőt idén jön a kiegészítő lemez.

"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
Én is sajnálom, de az imperium II-ben a túl nagy túlerő a végén hülyseg szerintem

:D
Már nem fog mindkettő megjelenni!
Sajnos a magyar játékfejlesztésben egy igen fekete nap ez a mai!
A lényeg,hogy a kiadó leállította a fejlesztést!
Kész,vége!
Ha megengeditek copyzom a hardwiredről:
"Hosszas mismásolás után a CDV kinyilatkozott a néhai Imperium Galactica III. avagy Galaxy Andromeda helyzetéről. A hivatalos álláspont szerint a cég igen rossz anyagi helyzete, a negyedéves 1 millió eurós veszteség, miatt állították le a Mithis Games ígéretes projektjét...
Sajnálom, hogy pont az egyik személyes kedvencemet vették le a futószalagról. Amit eddig láttam belőle az impozáns, érett és jövedelmező lett volna a CDV részére."
Esetleg,ha erre járna egy bennfentes,akkor mesélhetne ennek a beszüntetésnek a körülményeiről!
R.I.P Imperium Galactica III alias Galaxy Andromeda!

Sajnos a magyar játékfejlesztésben egy igen fekete nap ez a mai!
A lényeg,hogy a kiadó leállította a fejlesztést!
Kész,vége!
Ha megengeditek copyzom a hardwiredről:
"Hosszas mismásolás után a CDV kinyilatkozott a néhai Imperium Galactica III. avagy Galaxy Andromeda helyzetéről. A hivatalos álláspont szerint a cég igen rossz anyagi helyzete, a negyedéves 1 millió eurós veszteség, miatt állították le a Mithis Games ígéretes projektjét...
Sajnálom, hogy pont az egyik személyes kedvencemet vették le a futószalagról. Amit eddig láttam belőle az impozáns, érett és jövedelmező lett volna a CDV részére."
Esetleg,ha erre járna egy bennfentes,akkor mesélhetne ennek a beszüntetésnek a körülményeiről!
R.I.P Imperium Galactica III alias Galaxy Andromeda!
Azthiszem itt a végén a vitának teljesen nincs értelme, ugyanis a készitők már a kezdetektől fogva közölték, hogy nem ugyanazt a játékot fejlesztik.
A haegemonia teljesen az űrharcra fókuszál, sok egységgel soksok poligonnal és visszaszorított mikromenedzsmenttel, az IG3 ennek az ellenkezője.
Az igazság az, hogy én örülök hogy két ilyen játék jelenik meg, mert így mindenki ha csak az egyikben is de megtalálja a neki kedvenc műfajt. Egyik játékhoz se volt még szerencsém, mert nem szeretek demókat töltögetni internetről, de már a kezdetektől fogva követem (Reunion) a magyar űrstratégia útját, szóval mindenképpen megbízom a Digital Reality-be hogy színvonalas játékot hoznak ki, és a sok jó hír hallatán az IG3-t is beszerzem majd =)
Ugye az IG3-ban van földi harc ? Azt vétek lenne kihagyni 7)
A haegemonia teljesen az űrharcra fókuszál, sok egységgel soksok poligonnal és visszaszorított mikromenedzsmenttel, az IG3 ennek az ellenkezője.
Az igazság az, hogy én örülök hogy két ilyen játék jelenik meg, mert így mindenki ha csak az egyikben is de megtalálja a neki kedvenc műfajt. Egyik játékhoz se volt még szerencsém, mert nem szeretek demókat töltögetni internetről, de már a kezdetektől fogva követem (Reunion) a magyar űrstratégia útját, szóval mindenképpen megbízom a Digital Reality-be hogy színvonalas játékot hoznak ki, és a sok jó hír hallatán az IG3-t is beszerzem majd =)
Ugye az IG3-ban van földi harc ? Azt vétek lenne kihagyni 7)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
No igen az igaz, hogy a Haeg.-ben is ki lehet jelölni de csak olyan szinten, hogy ENGINE,HULL,WEAPONS. Az IG3-ban pedig sokkal részletesebben úgymint melyik lézer vagy torpedó esetleg valamelyik pajzs vagy hajtómű. Lehet taktikázni, hogy ha kilövöm a lézereit akkor ugyan nem tudja az én rendszereimet bántani de lehet hogy széttorpedózik. Azért persze igen valószínű, hogy a haegemoniára is éhes farkasként fogok rávetődni.
Játszottatok Ti 5 percet a Haegemonia demoval?
Ha igen akkor tudhatnátok, hogy itt is be lehet állítani, hogy milyen alrendszert támadjon a hajó! A zene a Haegemoniaban sokkal hangulatosabb, az IG3 demoban inkább idegesítő. Grafika terén nem érdemes összehasonlítani a két játékot. Az IG3 motor sokkal kisebb pályán játszódik kevés hajóval, a Haegemoniaban sokkal nagyobb a játéktér és itt rengeteg hajót kell megmozgatnia az engine-nek.
Szerintem mindkét játék jó lesz, de én inkább a Haegemoniat várom.
Ha igen akkor tudhatnátok, hogy itt is be lehet állítani, hogy milyen alrendszert támadjon a hajó! A zene a Haegemoniaban sokkal hangulatosabb, az IG3 demoban inkább idegesítő. Grafika terén nem érdemes összehasonlítani a két játékot. Az IG3 motor sokkal kisebb pályán játszódik kevés hajóval, a Haegemoniaban sokkal nagyobb a játéktér és itt rengeteg hajót kell megmozgatnia az engine-nek.
Szerintem mindkét játék jó lesz, de én inkább a Haegemoniat várom.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
A magam részéről mindkettőt végigjátszom. Ami szerintem markánsan megkülönbözteti egymástól a két játékot az az űrharc megvalósítása.
A Hegemónia egy csontig lecsupaszított verziót kínál, szinte teljesen a HomeWorld vonalát követi. A hajók ide mennek, oda mennek, az enyémek zöld bigyókkal lövöldöznek, az ellenség szintén zöld bigyókkal lő vissza. Ha az adatbázisban nem nézem meg előzőleg, hogy melyik hajón milyen kütyü van, nem is tudnám, melyiknek mi az erőssége.
Az IG3 ennek teljes ellentéte. A hajók összes fedélzeti rendszere birizgálható a csata közben, minden ágyú állapota ellenőrizhető, külön támadhatók az ellenséges hajók alrendszerei.
Megkockáztatom, hogy a Haeg.-ben a csata szimpla C&C sémára épül, amelyik hajón nagyobb ágyú van az hamarabb kapja le az ellenfél pajzsát és a páncélt. Itt nyugodtan lehet tömeges csatákat rendezni, a hajók fogyóeszközök, mehetnek a darálóba, az orbitális hajógyárból lesz másik.
Az IG3-ban csak néhány hajóval operálsz, de ott nagyon észnél kell lenni, hogy melyik mire lő és hogyan, mennyi sérüléssel fejezi be az ütközetet, mert nincs másik. Ha a csatahajók nehéz ágyúinak kampó, akkor jobb nem fojtatni a küldetést, hanem tölteni a mentet állást. Ez ízig-vérig taktikára kihegyezett játék lesz (amit imádok
).
Szóval két teljesen eltérő koncepcióról van szó.
Ez egyébként látszik a grafikán is. A Haeg. világűrje inkább lehengerelni igyekszik a látványával, míg az IG3-ban minden objektumnak megvan a maga funkciója, amit maximálisan be is tölt (pl. ha rossz látószöget választasz, akkor "elvakít" a rendszer napja és nem látsz semmit a képernyőn, vagy a fényforrás irányának megfelelően a hajó egyik oldala teljes sötétségbe borul).
Ez a kijelentés ugyan meredek lesz (kizárólag a demó alapján ítélek), de az IG3 űrcsata felfogását leginkább a StarTrek uniververzumhoz érzem közelállónak. Ott (és itt) a vadászgépek csak asszisztencia szerepét töltik be, másodvonalbeli egységek. A csaták a nagy hajóegységek összecsapásakor dőlnek el. Ha tippelnem kellene, azt mondanám a készítők közül páran sokat játszottak a St:BridgeCommander-rel.
A Hegemónia egy csontig lecsupaszított verziót kínál, szinte teljesen a HomeWorld vonalát követi. A hajók ide mennek, oda mennek, az enyémek zöld bigyókkal lövöldöznek, az ellenség szintén zöld bigyókkal lő vissza. Ha az adatbázisban nem nézem meg előzőleg, hogy melyik hajón milyen kütyü van, nem is tudnám, melyiknek mi az erőssége.
Az IG3 ennek teljes ellentéte. A hajók összes fedélzeti rendszere birizgálható a csata közben, minden ágyú állapota ellenőrizhető, külön támadhatók az ellenséges hajók alrendszerei.
Megkockáztatom, hogy a Haeg.-ben a csata szimpla C&C sémára épül, amelyik hajón nagyobb ágyú van az hamarabb kapja le az ellenfél pajzsát és a páncélt. Itt nyugodtan lehet tömeges csatákat rendezni, a hajók fogyóeszközök, mehetnek a darálóba, az orbitális hajógyárból lesz másik.
Az IG3-ban csak néhány hajóval operálsz, de ott nagyon észnél kell lenni, hogy melyik mire lő és hogyan, mennyi sérüléssel fejezi be az ütközetet, mert nincs másik. Ha a csatahajók nehéz ágyúinak kampó, akkor jobb nem fojtatni a küldetést, hanem tölteni a mentet állást. Ez ízig-vérig taktikára kihegyezett játék lesz (amit imádok

Szóval két teljesen eltérő koncepcióról van szó.
Ez egyébként látszik a grafikán is. A Haeg. világűrje inkább lehengerelni igyekszik a látványával, míg az IG3-ban minden objektumnak megvan a maga funkciója, amit maximálisan be is tölt (pl. ha rossz látószöget választasz, akkor "elvakít" a rendszer napja és nem látsz semmit a képernyőn, vagy a fényforrás irányának megfelelően a hajó egyik oldala teljes sötétségbe borul).
Ez a kijelentés ugyan meredek lesz (kizárólag a demó alapján ítélek), de az IG3 űrcsata felfogását leginkább a StarTrek uniververzumhoz érzem közelállónak. Ott (és itt) a vadászgépek csak asszisztencia szerepét töltik be, másodvonalbeli egységek. A csaták a nagy hajóegységek összecsapásakor dőlnek el. Ha tippelnem kellene, azt mondanám a készítők közül páran sokat játszottak a St:BridgeCommander-rel.
A Téma remek, mind a két játékot feltétlenül meg fogom venni. Szóval:
IG3:
Szenzációs a hangulata. Már egyszer írtam, de mégegyszer leírom a két játék homlokegyenest különbözik és mind a kettő teljes szórakozást fog nyújtani. Kevés űrhajó külön tulajdonságokkal, a hajók elvesztése igen komoly hátrányba hozhatnak, nem tudunk majd szerintem építeni 5mp alatt 8 hajót,hogy a veszteségeket pótoljuk. Alrendszerek a hajókon rulezzz.
Irányítás: nekem nem nagyon jött be.
Látvány: A robbanások kivételével a grafika ETALON.
Haegemonia:
Homeworldos beütés RPG elemekkel. Hajócsoportok, melyek könnyebben pótolhatók.
Számbelileg nagyságrendileg több hajó.
Irányítás jobb, látvány picit lemarad az IG3-tól.
A Demot nem tartom olyan átütőnek, mint az IG3-ét. NA DE MARADJUNK ABBAN, HOGY MINDKETTŐ MÁS, ÉS NAGYON JÓ A MAGA TERÜLETÉN
IG3:
Szenzációs a hangulata. Már egyszer írtam, de mégegyszer leírom a két játék homlokegyenest különbözik és mind a kettő teljes szórakozást fog nyújtani. Kevés űrhajó külön tulajdonságokkal, a hajók elvesztése igen komoly hátrányba hozhatnak, nem tudunk majd szerintem építeni 5mp alatt 8 hajót,hogy a veszteségeket pótoljuk. Alrendszerek a hajókon rulezzz.
Irányítás: nekem nem nagyon jött be.
Látvány: A robbanások kivételével a grafika ETALON.
Haegemonia:
Homeworldos beütés RPG elemekkel. Hajócsoportok, melyek könnyebben pótolhatók.
Számbelileg nagyságrendileg több hajó.
Irányítás jobb, látvány picit lemarad az IG3-tól.
A Demot nem tartom olyan átütőnek, mint az IG3-ét. NA DE MARADJUNK ABBAN, HOGY MINDKETTŐ MÁS, ÉS NAGYON JÓ A MAGA TERÜLETÉN
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
Nekem nagyon tetszik az IG3-ban, hogy ilyen szinten lehet taktikázni(melyik fegyvert szedjem ki stb..), valamint, hogy egy csata nam 3 lövés hanem egész sokáig eltart és ezért nem egyértelmű a kimenetele.végülis a demóban elég nagy túlerővel kell felvenni a harcot de mégis megfelelő taktikával gond nélkül legyőzhetőek.
Én játszottam a IG3 demojával. de már alig várom, hogy a Hegemóniát a kezemben tartsam. Megjelenés várható ideje?
Ave Caesar, morituri te salutant!
HY!
Láttam mind a 2 demo-t és mindkettő jónak tünt. Bár mindkettőnek van bepótolni valója egymással szemben! Gyöztest én nem hirdetnék. Én nem a játékok hanem a műfaj szerelmese vagyok! Bármit is adnak ki ebben a műfajban annak én örülök mint majom a farkának!
Ui: Most talán az IG3 a jobb de még korai volna temetni a Haegemoniát!!!
Na mégiscsak döntöttem, de csak pillanatnyilag!
Láttam mind a 2 demo-t és mindkettő jónak tünt. Bár mindkettőnek van bepótolni valója egymással szemben! Gyöztest én nem hirdetnék. Én nem a játékok hanem a műfaj szerelmese vagyok! Bármit is adnak ki ebben a műfajban annak én örülök mint majom a farkának!
Ui: Most talán az IG3 a jobb de még korai volna temetni a Haegemoniát!!!
Na mégiscsak döntöttem, de csak pillanatnyilag!
Üdv!
Az IG3-at megskubiztam, kipróbáltam, és jónak találtam. A Hegemoniához meg sajna még nem fértem hozzá, honnan szerezhető meg?
Az IG3 is és a Hegemonia is elvileg ősszel jön ki, és hát nagy csata lesz...
Az IG3 története Nyúl munkája, ami már magában is minőség számomra, viszont állítólag a Hegemoniához könyvet ír Wayne Chapman, alias Gáspár andrás, ami megintcsak nem ígérkezik rossznak, szóval mindegyiket várom már.
Üdv:
JWalker
Az IG3-at megskubiztam, kipróbáltam, és jónak találtam. A Hegemoniához meg sajna még nem fértem hozzá, honnan szerezhető meg?
Az IG3 is és a Hegemonia is elvileg ősszel jön ki, és hát nagy csata lesz...
Az IG3 története Nyúl munkája, ami már magában is minőség számomra, viszont állítólag a Hegemoniához könyvet ír Wayne Chapman, alias Gáspár andrás, ami megintcsak nem ígérkezik rossznak, szóval mindegyiket várom már.
Üdv:
JWalker
Nagyon szeretem az Imperium Galactica 1-2, és a készítőt a Digital Reality-t. Tehát nálam a Heagemonia a nyerő, nem tudom ez mennyire látszik a hozzászólásaimból, mert szegény Dauby-t mindig valmi hülyeséggel nyúzom...
-építő kritika
Szeretem a Philos-t is természetesen, meg a Theocracy-t is. Csak már annyit húzzák vonják az Imperium Galactica 3, és a Escape from Alcatraz-t, hogy az embernek a maradék életkedve is elmegy az egésztől.


Szeretem a Philos-t is természetesen, meg a Theocracy-t is. Csak már annyit húzzák vonják az Imperium Galactica 3, és a Escape from Alcatraz-t, hogy az embernek a maradék életkedve is elmegy az egésztől.
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
99%-ban egyet értek veled. Viszont a zenében a Haegemonia sokkal jobb szerintem és még nagyon sok más ember szerint is (hardwired fórum). Ezt még az IG3 fejlesztői is elismerték. De grafikában 1000x jobb az IG3. A Haegemonia joghurt-mappingje nálam nagyon nem jött be. A robbanások sem tetszenek.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
Nekem az az első benyomásom az Ig3-ról, hogy nagyon eltér az elöző részektöl és nem adja vissza a régi hangulatot, persze a grafikára egy rossz szót sem lehet mondani, olyan szép.
A Haegominát még nem láttam, de a képek alapján jól néz ki, persze a képek nem jelentenek semmit. Na mind1 a véleményem még rengeteget változhat a két játék alapján. Majd ha kész lesz mindkét játék fullra akkor majd visszatérek a folytatásra.
A Haegominát még nem láttam, de a képek alapján jól néz ki, persze a képek nem jelentenek semmit. Na mind1 a véleményem még rengeteget változhat a két játék alapján. Majd ha kész lesz mindkét játék fullra akkor majd visszatérek a folytatásra.
nA {This is the FutUre!
Muad-Dip.Nekem még nem volt alkalmam kipróbálni a haegemoni-át, de az az érzésem hogy az imperium lenyomja akármilyen jó is.
Azonban nem ezt akartam mondani.
Nem tudod mikor jellenek meg eme Gamék?
Azonban nem ezt akartam mondani.
Nem tudod mikor jellenek meg eme Gamék?
Senkit nem érdekel a téma???
Ti mit gondoltok ezekről a játékokról?
Szerintetek melyik a jobb és miért?
Nem a leveleim számát és a népszerűségemet akarom növelni a fórumban, hanem engem tényleg érdekel a véleményetek az IG3-ról és a Haegemonia-ról: Lehetőségünk volt letölteni a demóját mind2 gamenek, így már ki tudunk alakítani róluk egy előzetes képet. Szerintetek nincs igazam abban, hogy az IG3 minden ízében igényes alkotásnak tűnik, és sokkal jobb minőságű darabnak, mint a Haegemonia?
Muad-Dib, aki a helyes utat látja
Ti mit gondoltok ezekről a játékokról?
Szerintetek melyik a jobb és miért?
Nem a leveleim számát és a népszerűségemet akarom növelni a fórumban, hanem engem tényleg érdekel a véleményetek az IG3-ról és a Haegemonia-ról: Lehetőségünk volt letölteni a demóját mind2 gamenek, így már ki tudunk alakítani róluk egy előzetes képet. Szerintetek nincs igazam abban, hogy az IG3 minden ízében igényes alkotásnak tűnik, és sokkal jobb minőságű darabnak, mint a Haegemonia?
Muad-Dib, aki a helyes utat látja
Sokkal jobb fejlesztőcsapatnak tartottam a Digital Reality-t, mint a Philos Labs-t, egészen addig a pillanatig, míg alkalmam nyílt megtekinteni a Haegemonia rolling demóját, és az Imperium Galactica 3 játszható, de nem hivatalos demóját.
Az első dolog, ami nem hagyott nyugodni, az a megjelenés. Az IG3 demót 1024x768-ban futtattam és minden olyan effektet bekapcsoltam, amit csak a video options engedélyezett. És az 1,4Gigás AMD-s Thunderbird-ömön, GeForce2 TI 64Mbyte DDR SDRAM-mal, 256Mbye DDR memóriával és egy ABIT KG7-es alaplappal eszméletlen gyorsasággal futott, kb 80FPS-sel mehetett.
A látványtól pedig elállt a lélegzetem: a nagyfelbontású, eszméletlenül éles textúrák, a robbanások, speciális effektek, a visszatükröződő felületek; egyszerűen fantasztikus volt, le a kalappal a készítők előtt. A másik dolog, amiben csodát műveltek a Philos Labs fejlesztői, az a zene: Űropera: Tökéletesen beleillik a környezetbe, fantasztikus hangulatot teremt a játéknak, és a lényeg: látszik rajta, hogy a zenét elsőosztályú zenészek készítették, fantasztikus minőségű, nagy tapasztalatra utal.
Ezzel szemben a Haegemonia rolling demója egyenesen ronda volt ugyanezen a gépkonfiguráción: Digital Reality: ezt a fajta butítást komolyan gondoltátok? Hogy lehet ennyire visszafogni a játék grafikus engine-jét? Nem sül le a pofátokról a bőr? Az IG3 nemcsak a GeForce3-at használja ki, hanem még a Matrox Parheliát is, mégis csodálatosan néz ki GeForce2-vel is, nincs lebutítva.
Másik dolog, ami teljesen kikészített: az a zene minősége. Nem azt mondtátok egyszer, hogy a zene/hang terén minőségi ugrásra készültök? Mert, amit a rolling demó alatt hallunk az IG2 zenéjének hangulatát meg sem közelíti, minőségileg pedig katasztrófa.
A spec. effektek pedig elbújhatnak az IG3 mellett, meg se közelítik azt a látványvilágot, és ehhez a butítás is közrejátszott.
Nekem -mint ahogy az a szövegből már kiderült- az IG3 sokkal jobban bejött.
Előre gratulálok a Philos Labs-nak, mert játékuk világsiker lesz, a nem hivatalos demóból már nyilvánvalóan látszik. A sztoriról pedig Nulászi Zsolt gondoskodik: ez egy másik ragyogó ötlet volt, hogy a magyar szerepjátékírók csillagát jelöltétek ki a történet megalkotására.
A Digital Reality pedig gyorsan szedje össze magát, mert a világhírű játékuk folytatása nem kis csapást mérhet cégük hírnevére.
Muad-Dib, aki a helyes utat látja
Az első dolog, ami nem hagyott nyugodni, az a megjelenés. Az IG3 demót 1024x768-ban futtattam és minden olyan effektet bekapcsoltam, amit csak a video options engedélyezett. És az 1,4Gigás AMD-s Thunderbird-ömön, GeForce2 TI 64Mbyte DDR SDRAM-mal, 256Mbye DDR memóriával és egy ABIT KG7-es alaplappal eszméletlen gyorsasággal futott, kb 80FPS-sel mehetett.
A látványtól pedig elállt a lélegzetem: a nagyfelbontású, eszméletlenül éles textúrák, a robbanások, speciális effektek, a visszatükröződő felületek; egyszerűen fantasztikus volt, le a kalappal a készítők előtt. A másik dolog, amiben csodát műveltek a Philos Labs fejlesztői, az a zene: Űropera: Tökéletesen beleillik a környezetbe, fantasztikus hangulatot teremt a játéknak, és a lényeg: látszik rajta, hogy a zenét elsőosztályú zenészek készítették, fantasztikus minőségű, nagy tapasztalatra utal.
Ezzel szemben a Haegemonia rolling demója egyenesen ronda volt ugyanezen a gépkonfiguráción: Digital Reality: ezt a fajta butítást komolyan gondoltátok? Hogy lehet ennyire visszafogni a játék grafikus engine-jét? Nem sül le a pofátokról a bőr? Az IG3 nemcsak a GeForce3-at használja ki, hanem még a Matrox Parheliát is, mégis csodálatosan néz ki GeForce2-vel is, nincs lebutítva.
Másik dolog, ami teljesen kikészített: az a zene minősége. Nem azt mondtátok egyszer, hogy a zene/hang terén minőségi ugrásra készültök? Mert, amit a rolling demó alatt hallunk az IG2 zenéjének hangulatát meg sem közelíti, minőségileg pedig katasztrófa.
A spec. effektek pedig elbújhatnak az IG3 mellett, meg se közelítik azt a látványvilágot, és ehhez a butítás is közrejátszott.
Nekem -mint ahogy az a szövegből már kiderült- az IG3 sokkal jobban bejött.
Előre gratulálok a Philos Labs-nak, mert játékuk világsiker lesz, a nem hivatalos demóból már nyilvánvalóan látszik. A sztoriról pedig Nulászi Zsolt gondoskodik: ez egy másik ragyogó ötlet volt, hogy a magyar szerepjátékírók csillagát jelöltétek ki a történet megalkotására.
A Digital Reality pedig gyorsan szedje össze magát, mert a világhírű játékuk folytatása nem kis csapást mérhet cégük hírnevére.
Muad-Dib, aki a helyes utat látja
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.