Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Ghost Recon: Future Soldier



Írd ide hozzászólásod:

1638 levél
12.06.24. 11:37
-T0ng-
Igazából a fejlesztőknek nehéz a technikai hibákat észrevenni. A géppark, amin fejlesztenek egy játékos számára általában a megfizethetetlen kategóriában van. Soha nem kell a fejlesztés alatt arra figyelni, hogy náluk jól fut-e, az ő dolguk annyi, hogy tesztelés alatt megnézzék, hogy az általuk berakott opciók kikapcsolásával mi a minimum, amin még futtatható a produktum.

Ebből következik, hogy:

1., A minimum gépigény is elég combos
2., Mivel egy fajta konfigurációval tesztelik ezt is (több mint valószínű), nincs megint bent a változó.

Ha tesztelnek, max azt vehetik észre, hogy csúszik a szinkron, vagy a karakter belelóg egy sziklába, esetleg a 11. pályán a játékos két textúra között becsúszik a semmibe.

Láttam már indokolatlan dolgokat játékban, ami hatalmas csalódás volt: Rage például. Hiperszuper grafika legyen hozzá minimum négy magos processzorod, hogy élvezhesd is, de arra nem figyeltek már, hogy a textúrák mondjuk ne olyanok legyenek, mintha olajfestékkel festették volna.

Hála égnek van pozitív csalódás is a Crysis 2 személyében. Mikor elkezdtem a játékot és láttam, hogy High-ra állította be megörültem. Mikor láttam, hogy az a minimum megijedtem, és mikor elkezdtem játszani és láttam, hogy a játék bődületesen szép és még fut is ellentétben az első résszel, megemeltem a kalapom.

Vissza