Másrészt az AH-ban feltuningolt karakterek választhatják az MPL rendszert, így mindenki megtalálja a kihívást (ismerek olyan embert, aki MPL10-ben is vígan elvan a milliárdos felszerelésében).
No meg a többség még 1.04 alatt is olyanokat mondott/írt nekem anno, hogy AH nélkül max az első két fejezeten jutok túl Infernón, onnantól keserves és nyögvenyelős lesz az életem, esni-kelni fogok Act3-on. Ehhez képest nem volt olyan szenvedős. Csak már szinte mindenki megszokta a kényelmet (AH), vagy bemérgesedett, és feladta/otthagyta a játékot.
1.05-ös tapaszban egyébként sajna a monkot erősen nerfelték. Nekem pl. kapásból majd' -1000 a páncélomra az egyik passzívjának a megváltoztatása, míg egy másik passzívjának a módosítása a damage reduction-ömet rontotta. És már be van lengetve, hogy a OwE passzívot is le fogják húzni... Ami vicc, mert sokak szerint a monk az egyik legnehezebben játszható kaszt (bár nekem ez a legkönnyebb, de vszg. azért, mert ez a kedvencem, és totálisan érzem már, hogy mikor mit, milyen ütemben kell vele csinálni), mégis erre szállt rá a Blizzard az utóbbi időben. Közben az abszolút OP barbár buildet meg érintetlenül hagyják. Na de mindegy, fő, hogy élvezzük a játékot!
Lesz majd még újabb szerzetesem, de az már AH-zni fog. Kíváncsi vagyok, mennyire lesz úgy majd könnyű úgy az élet.
Meg jó lenne egyszer HC karaktert is csinálni, csak ez a néha bizonytalan netes kapcsolat riaszt tőle... Nem szeretném, ha valami hülye, Blizzard oldali lag miatt halna be egy 60-as körüli HC karakterem. Mondjuk 60-70 óra (vagy még több) belefektetett idővel.
A legnagyobb vicc amúgy az, hogy a legcombosabb fegyvereket a DH-mnak találom, miközben az a kaszt jött be eddig a legkevésbé. Mindenesetre félreraktam már neki a cuccokat. Most 55-ös. Felvíszem majd azért 60-asra, kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki majd belőle.
(A battle.netes személyes lap egy vicc. Most néztem rá a karakteremre, és kb. egy napja frissíthette utoljára, pedig ma többször is bent voltam a játékban)
Endure. In enduring, grow strong.