25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

StarCraft 2



Írd ide hozzászólásod:

Barthezz
Barthezz [53961]
Ez engem is zavart, de lassan megbarátkoztam vele. A WoL-ban is már gyakorlatilag minden küldetés időre ment, ha pedig a mellékküldetéseket is teljesíteni akarta az ember, egy kapkodás lett az egész. SC1-ben még el lehetett szórakozni, hogy felderítem a teljes térképet, a Protosokkal pl. observerekkel csigalasaan végigosontam az ellenség bázisain, közben full védelmet kiépíteni, majd legyártani egy ütős sereget és elpusztítani velük az ellenséget az utolsó épületig. Ez nekem is hiányzik, de ezért is tetszett az 5. Novás küldetés, mert itt ezt a szabadságot meghagyták, szépen lehetett expandolni is, egyedül annyi, hogy 5 percenként, amikor jött a Protoss flotta elfoglalni egy random terrazine kitermelőhelyet, oda kellett küldeni a Liberator-okat, de ez annyira rutinná vált, hogy már ki sem tudott zökkenteni.

A lassú egységgyártás amúgy pont az időre menés miatt feltűnő nekem. Hiába építek reaktort addonként, még úgyis lassan jönnek az egységek. Ez amúgy a LotV alatt és előtte sem volt feltűnő, így ahogy ezt írtam, valószínűleg a 8-Bit széria hatása, amivel a LotV és a Nova között játszottam. Ott ugyanis 5 perc alatt egy képernyőnyi sereg felhúzható és ezután elég hirtelen volt az SC lassabb építkezéstempójára visszaváltani nekem.
Előzmény:

Vissza