Hát a Heart of Darknesst gyerekként játszottam és akkor még nem volt nagy rutinom az ilyen játékokban (mondjuk nem is volt ilyen jellegű logikai akció-platformer), így eléggé sokat szívtam vele, de azért sikerült kijátszanom (a végső boss ultra nehéz volt, ott majdnem feladtam én is).
Az Orphan nem volt ennyire nehéz, de azért benne van ebben az elmúlt 15 évben szerzett rutinom is, lehet ma már a Heart of Darkness sem okozna akkora nehézséget. De azt kijelenthetem, hogy a bossfightok addig nehezek, amíg rá nem jön az ember a megfelelő taktikára (melyik fegyverrel hol kell lőni, mikor hova kell helyezkedni), utána már ügyestégileg nem igényel a játék villámreflexeket, kivéve az utolsó boss egyik szemét csápos támadását. Szóval ha az ügyességi és akció részt nézzük, akkor könnyebb a Heart of Darknessnél, a nemrég megjelent Cuphead-del pedig össze se lehet hasonlítani a nehézséget, ez a játék sosem válik szívatóssá és frusztrálóvá, hanem korrekt kihívást nyújt. Egyedül az utolsó helyszínen nyomtam el pár bazdmeget, ahol elég hosszú szakaszon nem enged a játék menteni és a kissé nehézkes irányítás miatt még nehezebbé válnak az egymást követő ügyességi és lövöldözős részek, de ezt is meg lehet csinálni megfelelő időzítéssel és a megfelelő fegyvereket használva.
Leginkább azon múlik minden, mennyit időt fordítasz a felfedezésre, ugyanis nagyon hasznos tárgyakat lehet találni, amelyek helyét nem rágja az ember szájába a játék. A plusz armor, mászásgyorsító képesség és plusz életerő pedig jelentősen megkönnyíti a továbbiakat, az elején kapott és közben szerezhető még egy energiaitalt pedig mindenképp érdemes a legvégére tartogatni, mert az összes képességet megnöveli 1-el 15 percen keresztül. Amit még tippként javaslok, hogy mindig érdemes visszamenni a legújabb fegyverekért egy bizonyos helyszínre, mert minden boss az éppen előtte megszerezhető fegyverre lett szabva (a youtube-on fellehető egyetlen teljes végigjátszásban pl. az alapfegyverrel szenvedi végig a játékot az illető, nah úgy tényleg elég nehéz).
Szóval sztem tegyél vele egy próbát, ha ésszel csinálja az ember és igyekszik felderíteni minden zugot és feltápolni a főszereplő kisfiút, akkor azért nem olyan észveszejtően nehéz. A grafika és a megteremtett világ pedig végig nagyon hangulatos, kedvencem a barlang labirintusa volt ilyen terén, ahol a tök sötétben világítva kellett felfedeznünk, hogy mit merre kell csinálni, közben pedig vadásztak ránk a robotok, ami megadta a kellő parafaktort.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II
- 2. Harold Halibut teszt – Menni vagy maradni
- 3. Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata
- 4. Infection Free Zone early access próbakör
- 5. Heading Out – májusban indulunk!
Legfrissebb fórumtémák
- 19:35
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2428]
- 19:30
- Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással [hozzászólások] [1]
- 12:17
- A Watch Dogs franchise halálát pletykálják [hozzászólások] [5]
- 10:30
- Elden Ring [52]
- 08:20
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [18]
- 21:26
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43679]
- 16:22
- Fallout 4 [129]
- 14:07
- Phantom Fury teszt – Ez a bomba kicsit besült [hozzászólások] [4]
- 15:07
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1421]
- 14:11
- Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata [hozzászólások] [3]