Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Divinity: Original Sin 2



Írd ide hozzászólásod:

9883 levél
19.01.17. 22:31
davkar9
De. Ha leparkolom Sebet a kapuban, akkor nincs gond, RP simán beszél vele. Érdekes revealeket dobál az a karakter. Kipróbáltam, hogy beszélgetésen kívül levágom. Ezzel ugyan lezárul a küldi, viszont nincs meg a személyes rész, itt pedig az lenne a lényeg. Nem tudtam, hogy mélyebb kapcsolat is létrejöhet a társakkal, kellemes meglepetés volt. Magas, meggyötört, murder-elf AWR hangjával? Ki nem hagynám!

Először azt hittem, hogy az északi részen kapott küldik kavartak be. Innen is volt mentésem, de sajnos nem. Chaptert újrakezdve ott volt a felkiáltójel. Onnan egyből odarohantam a karakterhez, így már működött. Az a baj, hogy ez ilyen rövid ideig létező kulcs beszélgetés. Fel sem tűnt a hiánya, mert a szokásos fejezet eleji új szövegek meg ott voltak. Divinity kitárgyalása, újabb mese a masterről.

Leginkább azért volt bosszantó, mert már az oltárokat is végigjártam és bár egyik sem volt különösebben nehéz (almira és az impes egy kicsit) ilyen indokolatlan újrázásokért nem rajongok. Mondjuk lehetett volna rosszabb is, ha mondjuk roostig kell visszatölteni... Extra szopás lett volna mert a csirkés küldi miatt hamar eljutottam az elf táborhoz szóval kb driftwood 3/4-ét kellett volna újrajátszani.
Simple. Eternal. Beige.

Vissza