Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» A Plague Tale: Innocence teszt – Két elárvult testvér élet-halál harca a legsötétebb középkorban [hozzászólások]



Írd ide hozzászólásod:

3603 levél
19.05.20. 11:06
gregmerch
Én ilyesmit nem tapasztaltam, de voltak furcsaságok - ezeket egy megjelenés előtt álló játéknál azért illik és érdemes betudni a még hivatalosan meg nem jelent státusznak, és reménykedni abban, hogy javítják.

Én laptopon toltam, néha projektorra kitéve, és tükör simán futott. Illetve kb. 2x-3x nekiállt iszonyat módon throttlingolni (főleg átvezetőknél), de ilyenkor rendre rá kellett jönnöm, hogy fel kell tegyem a hűtést turbóra. A ventik amúgy nem zúgtak ezerrel, és nagyon simán ment minden - nem ugráltak a karakterek, nem voltak bevillanások, nem szaggatott, nem lassult be (kivéve a márt írt alkalmakat, de akkor feljebb tekertem a hűtést). Az is igaz, hogy nem monitoroztam a teljesítményt, mert 1., nem volt rá időm; 2., egy single játéknál a 30-60 fps - szerintem - a legtöbb esetben nem zavaró. Ha nem esik le 24-25 alá, ergo folyamatosan fut, akkor nagy baj nincs. Oké, jobb a több, ezt én is egyre jobban osztom, de még mindig nem esem kétségbe tőle, ha "csak" 30 fps-t produkál valami, főleg nem egyszemélyes sztori módban (más meg itt ugye nincs). Minden ultrán volt nálam is, automatikusan is arra állította magát a rendszer, és rendben is ment minden. Asztali gépen is, amikor kicsit ránéztem. Ott csak annyi volt, hogy hiába állítottam 3840*1080-as felbontásra a képet (amire szintén automatikusan be is állt), gyakorlatilag a képernyő közepén volt a játéktér, szélei levágva, 27"-os FullHD méretben. Nem tudom, más szélesvásznú felbontásoknál mi a helyzet, de nálam a super-ultra wide-on ez volt.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/

Vissza