SPOILER
hiába irtod ki a grovet, állsz be Ketherichez, segítesz Balthazarnak, nyírod ki a Nightsongot, a játéknak azon a pontján, ahol az Act2 végén elmész Moonrise towerbe, "elfogy" a gonosz végigjátszás. Mármint addig van egy teljesen jól működő, értelmezhető menet, de ott Ketheric mindenképp ellened fordul, Myrkul szükségszerűen boss lesz, és mikor átmész Act 3-ba, valójában minden arra terel, hogy "jó" kari legyél. Persze lehetsz Bhaalista murderer, meg vannak lehetőségek gonosz döntésekre is, de akármit csinálsz, mindenképp a további stonekért kell menned és a főellenséget legyőzni. Nem állhatsz be pl Ketheric helyére harmadiknak és fordulhattok a város ellen. Valahol értem narratív szempontból a dolgot, de ezért ennyivel erősebb a játék eleje, mert ott tényleg minden és bármi lehetsz, és minden logikus is. Act 3-ban gonoszkodni inkább öncélú tesztelgetés meg próbálgatás, mert valódi motivációd nem igazán lehet. Talán egyedül a DU végigjátszás jelent valamilyen kiskaput, ahol Bhaal parancsára teheted tovább a dolgokat, ez valahol RP szempontból magyarázható, de ez sem az igazi szerintem sajnos.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
)
).
