Még tavaly jelentette be a Ubisoft, hogy folytatódik a Far Cry, igaz a Far Cry 2-t ezúttal már nem a Crytek készíti el. A Ubi Soft Montreal művében utunk Afrikába vezet, méghozzá egy véres polgárháború közepébe, ahol két frakció küzd egymással, és bizony nem politikai úton. Első küldetésünk egy rejtélyes idegen odaszállítása biztonságban, aki megfelelő információkkal rendelkezik ahhoz, hogy közvetítsen a két vezér között. A mi feladatunk pedig az lesz, hogy kijátsszuk a feleket egymás ellen, kihasználjuk gyenge pontjaikat, s ha az idő és a terep adott rá, akkor gyors, hatékony, és pusztító csapást mérjünk rájuk. A játék egy saját motort, a Dunia Engine-t kapja, amely az ígéretek szerint hatalmas mennyiségű elmozdítható/elpusztítható tárgyat tartalmaz majd, de gyönyörűen fogja például a napszakok változását is megjeleníteni. A GDC-n pedig két videót is bemutatták az engine-ről, íme:
Far Cry 2 - trailer
A GDC-n mutatták be a játék fizikáját.
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
Far Cry 2
Platform:
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Kiadó: Ubisoft
Forgalmazó: An-Tec
Megjelenés:
2008. október 24. PC
n/a: PS3, X360
Minimális rendszerigény: Pentium 4 3,2 GHz/Pentium D 2,66 GHz/Athlon 64 3500+, 1 GB RAM, Windows XP/Vista, GeForce 6800/Radeon X1650 vagy jobb, 256 MB memóriával és Shader Model 3 támogatással, DVD-ROM, 12 GB HDD
HOZZÁSZÓLÁSOK
Kocsonya 2008.03.10. 15:18 [5]
üdv!
Miért ne lenne reális, sztetek egy Desert mekkora erővel lő? Simán elvisz egy kicsit vastagabb faágat, a játékban meg persze hogy nem fog így visszanőni a szemed láttára, hanem visszamész a szétlőtt fához egy óra múlva és visszanőtt egy két ág, ez nem reális, viszont senki nem fog hónapokig a gép előtt ülni és nézni hogy nő vissza az az ág..
Miért ne lenne reális, sztetek egy Desert mekkora erővel lő? Simán elvisz egy kicsit vastagabb faágat, a játékban meg persze hogy nem fog így visszanőni a szemed láttára, hanem visszamész a szétlőtt fához egy óra múlva és visszanőtt egy két ág, ez nem reális, viszont senki nem fog hónapokig a gép előtt ülni és nézni hogy nő vissza az az ág..
afro 2008.02.29. 00:57 [283]
Persze hogy gyorsítás, gondolom itt csak azt demonstrálják, hogy ha végigpusztítsz netán egy helyen., akkor ha pl. 1 hét múlva arra mész, akkor valami kis változás lesz, nem marad statikus. Amúgy érdekes ez az engine, szóval kicsit olyan a vizuális élmény, mintha olajfestmény, vagy vízfestékes kép lenne, és tetszenek ezek a szín és fény hatások. Lehet hogy csak nekem tűnik ilyennek, de kiváncsi vagyok hogy néz ki "élőben". Tökre várom a játékot, bár már 4 hónapja nem játszom semmivel... :)
Sevores 2008.02.28. 00:53 [5211]
Gyorsítás? Hány hónapot sűrítenek egy másodpercbe? :P
Lallerxy 2008.02.28. 00:07 [234]
Ahogy elrepül az tényleg eléggé "érdekes". Sztem ahogy visszanő az nem real time, csak gyorsítás hogy mégis hogyan néz ki a vegetáció.
Sevores 2008.02.27. 23:39 [5211]
Az egy dolog, hogy lerepül egy Desert Eagle-től, de hogy vissza is nő... Elég érdekes..
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Tempest Rising teszt – Szellemi örökös vagy olcsó utánzat?
- 2. Cristiano Ronaldo VS Salvatore Ganacci!
- 3. Megkapta első előzetesét a Heroes of Might & Magicet idéző Stormbinders
- 4. Nyáron jön a Sifu fejlesztőinek focis játéka, a Rematch
- 5. Stygian: Outer Gods előzetes – Korai hozzáférésbe lépett a Fulqrum új lovecraftiánus játéka
Legfrissebb fórumtémák
- 12:52
- Sorozatok [10897]
- 11:59
- Elhunyt... [2751]
- 11:44
- Mandragora: Whispers of the Witch Tree [20]
- 08:32
- Battlefield 2 - [Dome] Community fórum [68787]
- 06:30
- Red Dead Redemption 2 [563]
- 16:14
- Bő négy perc a Command & Conquer szellemi örökösének tekinthető Tempest Risingból [hozzászólások] [8]
- 09:33
- Elden Ring [260]
- 20:20
- GG - GameGuess játék [877]
- 20:18
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1486]
- 22:33
- Tömegközlekedés [1092]