A gamescom alkalmával lehetőségünk nyílt, hogy a Paradox Interactive prezentációira is ellátogassunk. A kiadó egy közeli szállodában tartotta bemutatóit, amelyek közül kettőn vettünk részt, ezek közül az egyik a most röviden bemutatásra kerülő Magicka: Wizard Wars volt.
Egy rövid beszélgetés és egy humoros trailer megtekintése után máris belevetettük magunkat a játékba, amelynek elején gyorsan elmagyarázták az alapvető irányítást. Az szerencsére nem változott az első játék óta, vagyis a billentyűzeten kell kiválasztani a kívánt varázslatokat, amelyeket az egér segítségével tudunk támadásra vagy védekezésre használni. Az alap mágiák is ugyanazok, vagyis föld, víz, levegő, tűz, élet és halál, ezek kombinációiból pedig rengeteg varázslat összehozható.
A demo elején megalkothattuk saját mágusunkat, akinek öltözékét és felszerelését is mi határozhatjuk meg. Az egyes varázsbotok és kardok ugyanúgy eltérő képességekkel bírnak, ahogyan a különféle köpenyek, így mindenki a saját játékstílusának legmegfelelőbbet állíthatja össze. A demóban egyfajta domination játékmódot próbáltunk ki, vagyis a térképen adott volt három zóna, amelyeket minél tovább meg kellett tartani. A játékmenet alapvetően tehát nem sokban különbözött az első játéktól, azt leszámítva, hogy ezúttal kimondottan az egymás elleni harcra lett kihegyezve. A fejlesztők ígérete szerint éppen ezért sokkal jobban fog működni az egész, nyoma sem lesz az első játék többjátékos módjára jellemző nehézkességnek. Ez mondjuk egy MOBA játéktól el is várható.
A Magicka: Wizard Wars kizárólag PC-re készül, megjelenésére valamikor 2014-ben kerülhet sor.
Megnéztük a Magicka: Wizard Warst
Az egyedi játékmenet a folytatásban is visszaköszön, ám ezúttal minden az egymás elleni csatáról szól.
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
Magicka: Wizard Wars
Platform:
Fejlesztő: Paradox North
Kiadó: Paradox Interactive
Megjelenés: 2015. április 28.
HOZZÁSZÓLÁSOK
SwitcX88 2013.09.03. 16:32 [621]
Áhá, szóval ez akkor egy második rész lesz? Eddig azt hittem, csak dlc.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Painkiller teszt – Megérte erre várni?
- 2. Dispatch első benyomások – „Attól még, hogy szupererőd van, nem leszel automatikusan szuperhős”
- 3. Wreckreation teszt – Csak két helyen folyik a verdából az olaj: az orrán és a száján
- 4. Berúgta az ajtót az Arc Raiders, pár nap alatt máris százezrek játszanak vele és szinte mindenki imádja
- 5. Vadonatúj traileren mutatja meg magát a Don’t Nod új sci-fi kalandjátéka, a jövőre érkező Aphelion
Legfrissebb fórumtémák
- 18:10
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43420]
- 17:26
- A Last Train Home fejlesztői ezúttal a középkorba kalauzolnak a készülő The Guild – Europa 1410-ben [hozzászólások] [1]
- 18:22
- The Witcher (Netflix sorozat) [529]
- 10:40
- Syberia Remastered teszt – Sokal mester alkotása teljes 3D-ben tért vissza [hozzászólások] [3]
- 00:01
- GG - GameGuess játék [949]
- 16:12
- A dögös vörös (nem)vámpírnő, Rayne visszatér, de egyelőre csak a BloodRayne: Definitive Collectionben [hozzászólások] [1]
- 22:01
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1538]
- 10:54
- Windows Help Desk [7834]
- 00:14
- Kiderült, mikor kap korai felszállási engedélyt a Cleared Hot, az 1993-as Jungle Strike szellemi örököse [hozzászólások] [1]
- 12:18
- :::Music Club::: |House,Trance,Techno| [9501]
