Játék
Csak 30-cal megy a Tomb Raider: Definitive Edition
Kiderült, hogy az új konzolgenerációra szánt játék nem 60 fps-sel fog futni.
2014.01.20. 21:08 | szerző: GeryG | kategória: Játék
Azok, akik szerint az új konzolgeneráció kaphatott volna erősebb hardvert, most ismét elégedetten bólogathatnak, hogy ők bizony megmondták. Kiderült ugyanis, hogy a napokon belül megjelenő Tomb Raider: Definitive Edition 60 fps helyett "csupán" 30-cal fog futni. Erről Scott Amos, a játék producere beszélt egy Eurogamernek adott interjúja során. A limit a PlayStation 4 és az Xbox One változatokat egyaránt érinti. Ugyanakkor azt kiemelte, hogy mindkét konzolon FullHD, vagyis 1080p felbontáson domborít majd Lara. Arról nem esett szó, hogy a 30 fps-limitre miért van szükség. ■
Tomb Raider (2013)
hozzászólások (46)

Öööö...Ja, igaz, jogos:-D

Tessék.

Meh, kit érdekelnek a számok...:-P Fontosabb dolog, hogy PC-re miért nem kaphatunk mi is csini Larát?:-((

Lehet, hogy tévedek, de én úgy tudom, hogy a Definitive Edition nagyjából egy erős PC szintjét hozza az új konzolokon (pl. a haj most már itt is lobog, hiszen AMD cucc van ezekben is), annyi, hogy Lara arca tényleg újra lett gondolva egy kicsit. Ebből kiindulva szerintem is fölösleges lett volna egy új kiadás, gyakorlatilag teljes áron (mert nem lesz olcsó), úgysem nagyon venné meg senki. Konzolon meg pont jó a játékínség kezelésére, így nagyobb sikerre számíthat majd az új, illetve a korábbi gépüket eladó felhasználók körében.

Összehasonlító videó alapján szerintem is kb. úgy néz ki a D.E. mint a PC változat magas grafikai beállításokkal.