Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Wake Up Call - lopakodás Unreal Engine 4-en

Lopakodós sci-fi akciójáték készül a Dark Synergy stúdiójában.

2014.04.06. 18:10 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Wake Up Call címmel készíti új játékát a Dark Synergy csapata, amelyhez az Unreal Engine 4-et választották. A történet főhőse Kyle Rogers katona, aki 150 éves hibernálásból ébred egy föld alatti laboratóriumban. Mikor innen kiszabadul, egy háború kellős közepén találja magát, amelyet a Kalder és a Scarred frakciók vívnak egymással. A fejlesztők ígérete szerint a játékban egyaránt találunk pörgős akciókat és lövöldözést, valamint lopakodós részeket. A történetnek komoly figyelmet szentelnek, hogy minél magasabbra emeljék az újrajátszási faktort. Ezt úgy kívánják elérni, hogy az alapvetően lineáris játékmenet során hozott döntéseink jelentősen kihatnak majd a küldetések kimenetelére.
"Lesznek a történetet és a játékmenetet befolyásoló döntési helyzetek, valamint kevésbé jelentős szituációk is, mint például végezni egy őrjárattal vagy csak csendben megkerülni őket. Minden döntésnek súlya lesz. Hatással lesznek Kyle személyiségére is, így a dialógusokra is, hogy a lehető legjobban passzoljanak a játékos stílusához. A dialógusok során nem lesznek feleletválasztós részek, mert ezek csak lassítják a játékot." - magyarázta Millan Syngh, a játék egyik fejlesztője. A történet végigjátszása minimum 5-6 órát vesz majd igénybe, de ez az idő akár 20 órára is kitolható, ha a küldetések minden ágát meg akarjuk ismerni. Összesen öt különböző befejezése lesz a sztorinak. A lopakodós részek három fontos részből tevődnek össze: mesterséges intelligencia, búvóhelyek és taktika. Az őrök nem csak akkor szúrnak ki, ha meglátnak minket, de akkor is, ha zajt csapunk. A Wake Up Call egyelőre nem rendelkezik megjelenési dátummal, bővebb információkat a hivatalos oldalon találhattok róla. ■

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló