Pro Evolution Soccer 2018
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Lopakodás a Star Citizenben

Az FPS játékmenet taktikusabb és halálosabb lesz, mint gondolnánk.

2016.01.07. 12:11 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A Cloud Imperium Games a napokban új trailersorozatot indított útjára, amelyben Chris Roberts, a Star Citizen megálmodója fog videónként tíz-tíz rajongói kérdésre válaszolni. Az első ilyen videóban a készülő FPS-modul, a Star Marine is szóba került. Az egyik rajongó arra volt kíváncsi, hogy lehetséges lesz-e az egyes küldetéseket, feladatokat lopakodva teljesíteni. A válasz határozott igen volt.
„Abszolút. Ez része az alapvető terveinknek. Azon dolgozunk, hogy az FPS játékmenetet minél taktikusabbá tegyük a szaladgálva lövöldözés helyett. Különösképpen, mivel sokkal halálosabb lesz, mint amit egy Call of Dutytól várnánk.” – magyarázta Roberts, aki később részletesebben is beszélt a lopakodásról – „Lesznek felszereléseink, amik a lopakodást és a figyelemelterelést segítik, csak még nincsenek benne a 2.0-ban. Még dolgozunk rajtuk, finomítjuk őket, de a Star Marine-nal együtt fognak debütálni. Lesz hologramunk, amit kivetítve valahová mi csendben elslisszolhatunk onnan. Konkrét eszközeink lesznek, hogy elrejtőzzünk a radarok és a hang- vagy hőérzékelők elől, és hasonló cuccok. Szóval nekünk is ez a célunk.”
A játék későbbi változatában lesznek szellőzőjáratok is, amiken az ellenség hátába kerülhetünk. Roberts ezek mellett még beszél a véletlenszerűen generált részekről, a használt űrhajók adásvételének terveiről, valamint a bolygókon való landolásról is. ■

Star Citizen
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Star Citizen

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló