Januárban jelentette be a Bossa Studios a Decksplasht, egy mókásnak tűnő gördeszkás játékot, amelyben két csapatban küzdhettünk minél nagyobb terület elfoglalásáért. A fejlesztésről rendszeresen jöttek a hírek, aztán múlt héten gondoltak egy nagyot a fiúk, és szokatlan célt tűztek ki maguk elé: mivel játékuk nagyban épít az online közösségre (hiszen legalább 6 fő szükséges ahhoz, hogy egyáltalán játszani lehessen vele), ezért kiadtak a játékból egy ingyenes, egy hétig működő verziót, és bejelentették, hogy ha e 7 nap során legalább 100 ezren játszanak vele, akkor utána rögtön ki is adják a programot.
Nos, bármennyire is tűnt sokak számára jópofának a Decksplash ötlete, és mozogtak 79-86% között a Steamen kapott értékelések, a 100 ezres cél nem teljesült, így ígéretükhöz híven lefújták a fejlesztést, nem fog megjelenni a játék. Early Accessbe már korábban se szerették volna helyezni - hiszen átverésnek érezték volna a fizető játékosok számára, ha aztán üresen konganak a szerverek -, így ilyen formában se folytatódik a sorsa a programnak. Helyette a Worlds Adrift MMO-ra és a Purrfect Date fura randiszimulátorra (amelyben emberként macskákkal kell randevúznunk), valamint további, ezidáig bejelentetlen projektjeikre helyezik át az embereket.