A 2018-as gamescomra időzítette a Perfect World Entertainment a Torchlight Frontiers bejelentését. Akkor abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy a show-n élesben ki is próbálhattam a játék egy korai változatát. Erről az alábbi linken olvashatjátok élménybeszámolómat.

Torchlight Frontiers – gamescom próbakör
A gamescom előtt nem sokkal bejelentett játékot mindjárt ki is próbálhattam a show-n.
A játék az Echtra Games stúdiójában készül, ám a jelek szerint a csapat nem úgy halad a munkával, ahogy azt eredetileg tervezték. Így a legfrissebb hírek már arról számolnak be, hogy a projektet határozatlan időre elhalasztották. Eredetileg úgy tervezték, hogy még idén a boltokba kerülhet, ám ebből már semmi sem lesz. Erről a stúdió alapítója, Max Shaefer beszélt kissé titokzatosan egy Path of Exiles közönségtalálkozón.
Elmondása szerint nem sok részletet tud megosztani a játékról, ugyanis jelenleg több elemét is átalakítják. Bár a csapat nagyon elhivatott és a játék is napról napra jobban fest, még messze a munka vége, és nem is tudná megjósolni, hogy mikorra jutnak el odáig.
A Torchlight Frontier egyik érdekessége, hogy a játékosok egy megosztott világban kalandozhatnak, amit a játék dinamikusan formál számukra. A fejlesztés PC mellett PlayStation 4-re és Xbox One-ra is zajlik. Innentől jöhetnek a tippek, melyik készül el előbb: a Torchlight Frontier vagy a Diablo IV?