Az Iceberg Interactive kiadó általában stratégiai játékokban utazik, de most meglátták a fantáziát egy merőben más projektben is. A Hellbreach: Vegas ugyanis egy FPS lesz, méghozzá egy hamisítatlan zombis-démonos FPS. A játék érdekessége, hogy a fejlesztő Infinity Ape Studios valójában egyetlen embert, Ashley Ellist takarja.
A Hellbreach: Vegas olyan játékok (és játékmódok) előtt szeretne tisztelegni, mint a Left 4 Dead, a Killing Floor vagy épp a Call of Duty: Zombies. Éppen ezért egy hordajátékról van szó, amelyben a mindenfelől egyre nagyobb tömegekben érkező zombik és más túlvilági lények ellen kell minél tovább kihúznunk.
A hullámokkal dacolhatunk egyedül vagy akár négyen is, két hullám között pedig a megszerzett kreditért felszereléseket vehetünk, illetve játszhatunk az automatákon, hogy élelemhez jussunk. A játékban több pálya és közel húsz fegyver áll majd a játékosok rendelkezésére.
A korai változat március 11-én rajtol el PC-n, ebben az összes fegyver, négy pálya és három játékmód kap helyet. A készítő úgy tervezi, hogy az early access szakasz nem tart majd tovább fél évnél, ennyi idő elég lesz neki arra, hogy a rajongói visszajelzések alapján tökéletesítse és véglegesítse a játékot.