A Kalypso Media és a Claymore Game Studios bő egy évvel ezelőtt jelentette be, hogy minden valósidejű lopakodós taktikai játék ősatyja, a Commandos franchise visszatér. És szerencsére ezúttal nem az eredeti trilógia hitvány remasterelésére gondoltak, hanem egy valódi új epizódra. És ha már visszatérés vagy inkább újrakezdés, akkor mindjárt egy eredetsztorit mesélnek el nekünk a Commandos: Originsben.
A játék az eddig látottak alapján igyekszik hű maradni az eredeti koncepcióhoz, így a második világháború különféle színterein hajthatunk majd végre fedett akciókat egy maroknyi kommandóssal és szabotőrrel. A küldetéseket célszerű a legnagyobb diszkrécióval teljesíteni, mert a nyílt sisakos küzdelemben jó eséllyel alulmaradnánk a többszörös túlerővel szemben. És egyébként is sokkal elegánsabb csendben tenni a dolgunkat.
A Commandos: Origins idén már kapott egy demót, amely felemás érzéseket hagyott a rajongókban: valóban idézi a régi részek hangulatát, de még elég sok bug és kiegyensúlyozatlanság jellemezte. Remélhetőleg ezeket a teljes játék megjelenésére már javítani tudják a készítők.
A premier dátumát egészen mostanáig nem lehetett tudni, de a minap a készítők végre felfedték. Bár az eredeti tervek még egy idei megjelenésről szóltak, vélhetően a demo után kapott visszajelzések miatt is úgy döntött a stúdió, hogy 2025 márciusára lövi be a premiert. Az így nyert extra időt optimalizációra, az MI csiszolására, az irányítás és a kezelőfelület finomhangolására fogják fordítani.